ساخت رزومه ویدیویی

آموزش کامل ساخت رزومه ویدیویی | بهترین سایت ها برای ایجاد رزومه ویدیویی

زمان مطالعه 5 دقیقه

بسته به شغل شما، ساخت رزومه ویدیویی می تواند یک گزینه مفید برای درخواست شغلی شما باشد. در این مقاله چند وبسایت با قالب های رزومه ویدیویی رایگان را بررسی می‌کنیم.

ساخت رزومه ویدیویی

افزایش کار فریلنسری روند استخدام را تغییر می دهد. عدم وجود ارتباط یک به یک بین کارمندان و کارفرمایان، گفتگوی آنلاین بیشتری می طلبد. یک رزومه ویدیویی به شما کمک می کند در این سناریو از بقیه متمایز شوید. تعداد کمی از افراد رزومه های ویدئویی ایجاد می کنند و به اشتراک می گذارند، بنابراین اگر رزومه خود را در قالب ویدئو به اشتراک بگذارید، قطعا توجه کارفرمایان را به خود جلب خواهید کرد.

در این مقاله چند وبسایت را معرفی می‌کنیم که به شما در ایجاد رزومه ویدیویی در چند مرحله آسان کمک می کند. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید چند فیلم یا عکس است.

ایجاد رزومه ویدیویی در سایت Veed.io

ساخت رزومه ویدیویی

ساخت رزومه ویدیویی

Veed به یک ویدیوی کوتاه نیاز دارد. فیلم شخصی شما، یا مجموعه ای از تصاویر برای ایجاد یک CV ویدیویی. موارد دیگری مانند صدا، حاشیه ها، هایلایت ها، زیرنویس ها و غیره را میتوان در حین ویرایش ویدیو اضافه کرد. همچنین می‌توانید موسیقی پس زمینه و جلوه های صوتی دیگر را از مجموعه قطعات صوتی اضافه کنید. پس از افزودن متن، تصاویر و سایر گرافیک ها به ویدیوی خود، آن را به صورت رایگان ذخیره و دانلود کنید تا آن را در بهترین وبسایت های رزومه آنلاین آپلود کنید.

شما حتی نیازی به ثبت نام در Veed برای شروع ساختن CV ویدیویی خود ندارید.

همه ویدیوهای رایگان دارای واترمارک Veed هستند و کیفیت آنها به 720p محدود شده است. همچنین یک محدودیت 250 مگابایتی برای اندازه ویدیوهایی که می‌توانید آپلود کنید و یک محدودیت 2 گیگابایتی در فضای ذخیره سازی حساب وجود دارد. برای دانلود ویدیوها با کیفیت HD و حذف واترمارک Veed باید عضویت ممتاز را خریداری کنید. ابتدایی ترین طرح از 12 دلار در ماه شروع می شود.

سایت Animaker

ساخت رزومه ویدیویی

ساخت رزومه ویدیویی

Animaker به شما کمک می کند تا رزومه های متحرک واقعی بسازید. اگر نمی‌خواهید، نیازی به آپلود ویدیو یا عکس ندارید. یک رزومه کامل از ابتدا ایجاد کنید یا از یکی از چندین قالب ویدیوی متحرک آن استفاده کنید.

استفاده از Animaker کاملا رایگان است. شما می‌توانید رزومه های ویدئویی ویرایش شده را با کیفیت HD بدون پرداخت هزینه دانلود کنید.

با این حال، کاربران رایگان فقط پنج ویدیو در ماه می‌توانند دانلود کنند و سه اعتبار آهنگ برتر داشته باشند. ویدیوهای رایگان همچنین دارای واترمارک Animaker هستند.

Animaker از موتور HTML 5 پشتیبانی می‌کند، بنابراین ویدیوهای شما هرگز در هیچ مرورگری با تاخیر عملکرد مواجه نمی‌شوند. یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز، ایجاد یک شخصیت متحرک سفارشی نماینده شخصیت شما است.

با فناوری Smart Move می‌توانید این شخصیت ها و سایر اشیاء متحرک را در الگوهای مختلف بدون دردسر در سراسر صفحه حرکت دهید. اگر عضو پولی هستید، می‌توانید این کاراکترها را با محتوای ویدیویی همگام سازی کنید. برنامه های پرمیوم از ۱۲۰ دلار در سال یا 20 دلار ماهانه شروع می شود.

سایت Biteable

ساخت رزومه ویدیویی

ساخت رزومه ویدیویی

اگر می‌خواهید یک رزومه ویدیویی با ظاهری حرفه ای بسازید که شامل پس‌زمینه روی موضوع و زمینه های زیادی برای افزودن تجربه‌تان باشد، Biteable مناسب شماست. همچنین یکی از معروف ترین برند های سازنده ویدیو به صورت آنلاین است.

دارای طیف گسترده ای از الگوهای رزومه ویدیویی و موسیقی های رایگان است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. برای شروع ایجاد CV ویدیویی خود باید در Biteable ثبت نام کنید. کاربران رایگان فقط می‌توانند ویدیوهای ۲ دقیقه ای را دانلود کنند که دارای واترمارک Biteable هستند. همچنین در مقایسه با سایر سازندگان رزومه ویدیویی رایگان، گران قیمت تر است. اشتراک ماهانه ۹۹ دلار و ۵۸۸ دلار سالانه است.

علاوه بر ایجاد رزومه ویدیویی، می‌توانید از داده های تجزیه و تحلیل ویدیویی نیز بهره ببرید و یک دکمه تماس به ویدیوی خود اضافه کنید.

سایت InVideo

ساخت رزومه ویدیویی

ساخت رزومه ویدیویی

InVideo دارای کتابخانه ای متشکل از 5000 قالب ویدیویی است که حداقل 19 مورد از آن ها قالب های رزومه ویدیویی از پیش فرمت شده رایگان هستند. می‌توانید یک CV ویدیویی از ابتدا بسازید و آن را بر اساس یکی از قالب های دیگر الگوسازی کنید.

دارای گزینه های تبدیل متن به ویدیو و متن به گفتار است که به شما امکان می دهد محتوای یک ویدیو را دیکته کنید. مجموعه ای از تصاویر استوک، نمرات موسیقی و بایت های صدا را فراهم می کند که می توانید در رزومه خود استفاده کنید. شما می‌توانید رزومه های ویدئویی را با کیفیت HD با مدت زمان 40 دقیقه دانلود کنید که برای ایجاد 20 رزومه تصویری کافی است.

می‌توانید ویدیوها را در سه اندازه مختلف برای نمایش دسکتاپ، تبلت و تلفن به ترتیب با فرمت های Wide (16:9)، Square (1:1) و Vertical (9:16) دانلود کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب، امکان ویرایش ویدیوها برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب است. می‌توانید رزومه ویدیوی خود را قبل از آپلود در نمایه خود برای هر پلتفرم سفارشی کنید، زیرا رسانه های اجتماعی برای تجارت مفید هستند.

تنها تفاوت بین مشتریان پولی و رایگان، واترمارک InVideo در CV ویدیوی شما است. اگر می‌خواهید یکی را بدون واترمارک دانلود کنید، نسخه های پریمیوم از ۱۹۲ سالانه یا 32 دلار ماهانه شروع می‌شوند. یکی از بهترین قالب های جایگزین برای حرفه‌ای ها است.

سایت FlexClip

ساخت رزومه ویدیویی

ساخت رزومه ویدیویی

FlexClip دارای بیش از 27 الگوی رزومه ویدیویی رایگان است که می توانید از آنها به عنوان نقطه شروع خود برای ایجاد یک CV ویدیویی حرفه ای استفاده کنید. هر یک از این نمونه ها بر اساس نوع حرفه هایی که بیشتر برای آنها مناسب هستند، برچسب ‌گذاری می‌شوند، مانند معلمان، توسعه دهندگان نرم‌افزار، طراحان گرافیک و غیره. می‌توانید برخی از این محتوا را تغییر دهید و آن را به رزومه خود اضافه کنید. همچنین دارای کتابخانه ای از آموزش های ساخت و ویرایش ویدیو است که می توانید پس از ثبت نام آنها تماشا کنید و یاد بگیرید.

اگرچه FlexClip دارای کتابخانه متنوعی از قالب های رزومه ویدیویی، تصاویر استوک، ویژگی های صوتی و سه اعتبار رایگان برای حذف واترمارک است، اما کاربران رایگان اختیار بسیار محدودی برای دانلود ویدیو دارند. کیفیت ویدیو روی 480p با مدت زمان یک دقیقه در هر ویدیو محدود شده است و شما فقط می توانید 12 پروژه را در هر حساب رایگان دانلود کنید.

طرح های عضویت ممتاز از ۷۱.۸۸ دلار برای عضویت سالانه یا ۹.99 دلار ماهانه شروع می شود. برنامه Basic Premium محدودیت های زیادی دارد، مانند کیفیت ویدیوی 720p، طول ویدیوی محدود، فیلم های آپلود شده و غیره. برای دانلود ویدیوها با کیفیت HD، به برنامه پلاس نیاز دارید.

امروز یک رزومه ویدیویی ایجاد کنید

برای ایجاد رزومه تصویری دیگر به کمک طراحان گرافیک، فیلمبرداران یا انیماتورها نیازی ندارید. حتی افرادی که از نظر فنی اطلاعات ندارند اکنون می توانند یک CV ویدیویی با این قالب های رزومه ویدیویی از پیش تنظیم شده و رایگان ایجاد کنند. می‌توانید با یکی از این سایت ها ساخت رزومه ویدیویی را بیاموزید. همچنین می‌توانید یک ویدیوی YouTube را برای ایجاد رزومه ویدیویی امتحان کنید.

برای خرید هر یک از پلن های موجودی در سایت های اعلام شده میتوانید از لینک زیر نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید:

خرید با ویزا و مستر

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT