ارسال و دریافت ارز دیجیتال در پی پال

نحوه ارسال و دریافت ارز دیجیتال در پی پال

زمان مطالعه 3 دقیقه

مدتی است که پی پال به کاربرانش امکان خرید و فروش آنلاین ارز دیجیتال را داده است. در ژوئن 2022 این شرکت اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند ارزهای دیجیتال خود را که با پی پال خریداری کرده اند به کیف پول های دیجیتالی دیگر از جمله کیف پول های غیر پی پال خود منتقل کنند. ارسال و دریافت ارز دیجیتال در پی پال را

اکنون می توانید کریپتو را در پی پال ارسال کنید

خوزه فرناندز داپونته SVP و GM رمزارز و بلاک چین پی پال اعلام کرد که پی پال از انتقال ارزهای دیجیتال بین پی پال و سایر کیف پول‌ها و صرافی‌ها پشتیبانی می‌کند. این ویژگی از زمانی که قابلیت خرید ارز دیجیتال را آغاز کردیم، همواره توسط کاربران به‌عنوان یکی از بیشترین درخواست‌ها بوده است.

” دادن انعطاف پذیری به مشتریان پی پال برای انتقال دارایی های ارز دیجیتال خود به داخل و خارج پلتفرم پی پال نشان دهنده تکامل مداوم پلتفرم ما است و مشتریان را قادر می سازد با اکوسیستم ارزدیجیتال تعامل بیشتری داشته باشند. ”

پی پال در تاریخ 7 ژوئن 2022 گفت که این ویژگی از این تاریخ در دسترس است. از زمان نوشتن این مقاله گزینه هایی که در آموزش‌های ویدیویی پی پال توضیح داده شده‌اند، هنوز روی رابط دسک‌تاپ و اپلیکیشن موبایل اجرا نشده‌اند. به احتمال زیاد این ویژگی هنوز در حال عرضه است و اگر آن را ندارید به زودی در دسترس خواهد بود.

نحوه انتقال ارز دیجیتال در پی پال

ابتدا به صفحه کریپتو در حساب پی پال خود بروید. بسته به اینکه از دسکتاپ یا برنامه موبایل استفاده می کنید انجام این کار کمی متفاوت باشد. هنگامی که این بخش پی پال از حساب خود را پیدا کردید بقیه مراحل یکسان است.

نحوه یافتن بخش کریپتو در پی پال

اگر از دسکتاپ استفاده میکنید، پس از ورود به سیستم یک آیکون کوچک Crypto در زیر آیکون Send در صفحه اصلی وجود دارد. همچنین می توانید تب Finances را از نوار ابزار بالای صفحه انتخاب کنید.

اگر از برنامه موبایل استفاده می کنید، بخش کریپتو حساب شما یک دکمه بزرگ در بالای صفحه در کنار موجودی پی پال شما است. برای شروع روی آن دکمه بزنید.

نحوه ارسال و دریافت ارز دیجیتال در پی پال

هر ارز دیجیتالی که پی پال از آن پشتیبانی می کند دکمه مخصوص به خود را دارد. روی دکمه ارز دیجیتالی که می‌خواهید بزنید تا صفحه جدیدی با اطلاعات مربوط به آن ارز دیجیتال از جمله قیمت اخیر بازار و نموداری فعالیت‌های اخیر باز شود.

در رابط اصلی ارز دیجیتال پی پال که در سال 2021 راه اندازی شد تنها دکمه های خرید و فروش وجود داشتند. رابط جدید دارای یک دکمه انتقال نیز است. روی این دکمه بزنید تا گزینه های ارسال و دریافت نشان داده شوند.

دکمه Receive یک کد QR در کیف پول آن ارز دیجیتال در پی پال ایجاد می کند. دکمه Send به شما امکان می دهد آدرس کیف پول را وارد یا اسکن کنید. نکته جالب این قابلیت اینجاست که با کیف پول های غیر پی پال نیز کار می کند.

این قابلیت به کاربران امکان می دهد از پی پال برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنند و سپس ارز دیجیتال خود را به حساب دیگری ارسال کنند.

چرا از پی پال برای انتقال ارز دیجیتال باید استفاده کرد؟ زیرا استفاده از پی پال نسبت به بسیاری از صرافی های دیگر آسان تر است. قابلیت جدید پی پال افراد بیشتری را به این پلتفرم علاقه مند کرده است.

آیا پی پال یک کیف پول ارز دیجیتال است؟

این یک سوال پیچیده است. رویکرد اولیه ارز دیجیتال پی پال بیشتر شبیه یک صرافی ارز دیجیتال بود تا یک کیف پول. یک کیف پول ارز دیجینال به شما امکان می دهد یک ارز دیجیتال را نگه دارید، وقتی ارز دیجیتالی را در پی پال خریدید، پی پال این ارز را تا زمانی که فروختید برای شما نگه می داشت. بنابراین می‌توانستید روی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، اما در واقع مالک آن نبودید. اکنون می‌توانید از ارز دیجیتالی که در پی پال می‌خرید برای پرداخت هزینه‌ها استفاده کنید و بیشتر شبیه یک کیف پول ارز دیجیتال واقعی عمل می‌کند.

پی پال چه نوع کیف پولی است؟

اگر قبول کنیم که پی پال یک کیف پول ارز دیجیتال شده است، چه نوع کیف پولی است؟

با نسخه جدید می توانید ارزهای دیجیتال را در پی پال منتقل کنید، اما پی پال چیزی در مورد کلیدها بیان نکرد. بنابراین در حال حاضر پی پال “کیف پول امانی یا custodial ” نامیده می شود. در یک کیف پول امانی یا حضانتی سرویس‌دهنده کلید خصوصی کیف پول شما را در اختیار دارد و دارایی‌های شما را به شکل امانی نگه می‌دارد. در واقع از دارایی‌های شما تحت حضانت خود نگه‌داری می‌کند.

حرکت جالب پی پال

برخی از قابلیت جدید پی پال بسیار استقبال کرده اند اما برخی از مردم شعار ” not your keys, not your coins” را سر می دهند و مخالف این قابلیت هستند. این شعار به این معناست که تا زمانی که کلید خصوصی ارزهای دیجیتال را در اختیار نداشته باشید، مالکیتی بر آنها نخواهید داشت. اما این در واقع فقط یک شکل تکامل یافته از رویکرد اصلی ارز دیجیتال این شرکت است، راهی جالب برای علاقه‌مند کردن افراد جدید به فناوری جدید از طریق فناوری که قبلاً در مورد آن می‌دانند و استفاده می‌کنند.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT