افزایش فی تراکنش پی پال

افزایش فی تراکنش پی پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی پال غول پرداخت های دیجیتال این هفته در بیانیه ای اعلام کرد که فی تراکنش را که از صاحبان کسب و کارها و فروشندگان برای پذیرش پرداخت کالاها و خدمات از طریق سیستم پرداخت همتا به همتا خود دریافت می کند از 2.89 درصد به علاوه 49 سنت به 2.99 درصد تغییر می دهد. این تغییرات از 28 جولای برای مشتریان پی پال ایالات متحده اعمال می شود. در این خبر به بررسی افزایش فی تراکنش پی پال می پردازیم.

افزایش فی تراکنش پی پال

این حرکت می تواند هزینه را بر اساس قیمت کالا یا خدمات افزایش یا کاهش دهد. پی پال وسیله ای 225 دلاری را مثال زد که در حال حاضر هزینه آن 6.99 دلار است، اما در طرح قیمت گذاری جدید 6.73 دلار خواهد شد. البته کالاهایی با قیمت بالاتر از 500 دلار در آینده هزینه بیشتری خواهند داشت.

این شرکت گفت که اکنون مشتریان آمریکایی خود را در ارسال پرداخت های همتا به همتا فقط به حساب های مصرف کننده، نه به حساب های تجاری برای کالاها و خدمات محدود می کند.

پتانسیل افزایش درآمد تحت رویکرد جدید در حالی است که پی پال در ماه های اخیر به دنبال کاهش هزینه ها با حذف کارگران در داخل و خارج از ایالات متحده بوده است. این تلاش‌ها به دنبال کاهش رشد پی پال در مواجهه با فشارهای کلان اقتصادی انجام شده است. اما از طرفی با بهبود شرایط کنونی از نظر پاندومی اخیر همچنان آمار خرید اینترنتی افزایش یافته است. این شرکت دو بار اهداف رشد خود را برای امسال کاهش داده است.

در پی این کاهش شرکت مستقر در سن خوزه کالیفرنیا استراتژی تجاری خود را در اوایل سال جاری تغییر داد تا تلاش های خود را برای جذب مشتریان فعلی افزایش دهد.

پی پال به دنبال خبر تغییر قیمت در این هفته در پستی از وبلاگ گفت که رویکرد جدید به شرکت و کاربرانش این امکان را می‌دهد تا به نحوی بهتر بین پرداخت‌های شخصی و تجاری تمایز قائل شوند. این شرکت در 22 ژوئن گفت: این تغییرات جدید باعث ثبات در پلتفرم ما میشود.

این شرکت پیشنهاد کرد که دارندگان حساب های تجاری می توانند برای پرداخت های غیرمرتبط با کسب و کار از حساب شخصی پی پال استفاده کنند یا یک حساب شخصی ایجاد کنند، و از حساب تجاری خود فقط برای پرداخت های تجاری استفاده کنند.

تغییر قیمت‌گذاری پی پال نیز زمانی انجام می‌شود که رقابت در عرصه پرداخت‌های دیجیتال رو به افزایش است. دانیل پرلین تحلیلگر RBC Capital Market گفت ما رقابت بیشتر و ادغام پرداخت ها و فناوری را پیش بینی می کنیم زیرا شرکت های پرداخت، شرکت های فناوری و فین تک ها به دنبال ایجاد اکوسیستم های پرداخت یکپارچه هستند.

منبع : paymentsdive

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT