هتل های قطر برای جام جهانی

بهترین هتل های قطر برای جام جهانی

زمان مطالعه 9 دقیقه

از املاک فوق‌العاده با الگوبرداری از کاخ‌های سلطنتی گرفته تا اقامتگاه‌های بوتیکی در دوحه، اینها بهترین مکان‌ها برای رزرو در این کشور به‌اندازه چند دقیقه هستند. در این مقاله به بررسی بهترین هتل های قطر برای جام جهانی می پردازیم.

رزرو هتل های قطر برای جام جهانی

بهترین هتل های قطر برای جام جهانی

رشد قطر چشمگیر بوده است. این کشور طی چند دهه از یک کشور کویری بادیه‌نشین‌، نیمه‌عشایری وچادرنشین به یک مرکز شیک و مدرن تبدیل شده است و اخیراً،مرکز رویدادهای جهانی و گردشگری بین المللی که به راحتی از طریق فرودگاه بین المللی دوحه قابل دسترسی است. در میان آسمان خراش ها فرهنگی وجود دارد. موزه هنرهای اسلامی به دلیل مجموعه ای که دارد مشهور است،موزه ملی قطر یک نقطه افسانه‌ای است  به شکل گل رز صحرایی و حاوی نمایشگاه‌های جذاب در حالی که سوق واقف و موزه های محله مشیرب فضای فراوانی را فراهم می کنند. ساحل فرصت های زیادی برای ورزش های آبی و ماهیگیری فراهم می کند. در حالی که گشت و گذار در صحرا برای دیدن طلوع خورشید یکی از آن تجربیات فراموش نشدنی است. انتخاب هتل های قطر در سطح جهانی است و همچنین خدمات بی عیب و نقصی را ارائه می دهند همانند امکانات عالی و رستوران های باکیفیت.

هتل مارسا ملااز کمپینسکی، مروارید، دوحه (Marsa Malaz Kempinski)

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل مارسا ملااز کمپینسکی واقع در جزیره ای در قلب مروارید است به همراه توسعه ماهرانه در اسکله. هتل Marsa Malaz Kempinski دارای 281 اتاق با چشم انداز عالی اقیانوس است که تأثیرات اروپایی و عربی را ترکیب می کند. امکانات به همان اندازه که انتظار دارید عالی هستند و دارای هفت رستوران، چندین بار، سالن بدنسازی، آبگرم و زمین تنیس. بهتر از آن، این هتل نه تنها دارای یک سری استخرهای روباز برای استراحت است، بلکه دارای یک ساحل خصوصی است. با فعالیت های ورزش های آبی عالی برای بزرگسالان و کودکان به طور یکسان، کودکان در کلوپ اختصاصی خودشان سرگرم می شوند و این گزینه خوبی برای خانواده ها است.

هتل ماندارین شرقی ، دوحه (Mandarin Oriental, Doha)

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل های قطر برای جام جهانی

ملک دوحه این برند لوکس پیشرو، در منطقه مشایرب شهر واقع شده است. محله ای که شامل برخی بناهای تاریخی و بازار پر جنب و جوش است (برای قدم زدن در یک عصر رنگارنگ و پر انرژی باید از آن بازدید کرد). نمای هتل مربعی طرح‌دار است که بالای آن یک سایبان مدرن برای دور نگه داشتن نور خورشید قرار دارد. و دارای دو استخر روی پشت بام. بخش سلامتی با استخر سرپوشیده ،چندین بار و رستوران  از جمله ایزو، متخصص در غذاهای دارای ترافل سفید ایتالیایی و شیرینی‌پزی با ارائه کیک و بستنی است. علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبا، آپارتمان‌های سرویس‌دهی شده با آشپزخانه نیز وجود دارد.

هتل Banana Island Resort Doha by Anantara

جزیره موز یک جزیره کوچک است که انحنایی شبیه موز دارد، 20 دقیقه با قایق از خط ساحلی دوحه فاصله دارد. نزدیک به یک کیلومتر ساحل وجود دارد که می توانید در آن قدم بزنید و امکانات زیادی وجود دارد که این مکان را به مکانی محبوب برای خانواده ها تبدیل کرده است. از استخر موج سواری و مرکز غواصی گرفته تا سینما و سالن بولینگ و مرکز آبگرم. در حمام ترکی والدینی را که می‌خواهند در زمانی که فرزندان در کلوپ‌های کودکان یا نوجوانان هستند، را سرگرم و خوشحال کنند وجود دارد. اتاق‌ها دارای منظره استخر یا دریا هستند، اما ویلاهایی با استخرهای خصوصی و پیاده‌رو چوبی که روی آب قرار گرفته‌اند نیز وجود دارند. گزینه‌های غذاخوری فراوانی وجود دارد، از رستورانی که غذاهای سنتی منطقه‌ای سرو می‌کند تا یک غذاخوری سبک آمریکایی. 

هتل W Doha

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل های قطر برای جام جهانی

از رنگ های پر جنب و جوش در اتاق خواب ها گرفته تا جفت خرس های قطبی در لابی، تمرکز W Doha بر طراحی همه جا است. این هتل با آسمان‌خراش‌های شیک و روشن در خلیج محبوب غربی واقع شده است و دسترسی آسان به تمام جاذبه‌های اصلی شهر را فراهم می‌کند. علاوه بر اینکه نزدیک به 300 اتاق دارد، بیش از 150 آپارتمان(اقامتگاه) وجود دارد که از طریق ورودی و پذیرش مجزا قابل دسترسی هستند و از جمله امکانات آن می توان به استخر جوی اشاره کرد. سالن بدنسازی مجهز و اسپای سطح بالا که در آن می توانید خدمات صورت، ماساژ و سایر درمان ها را انجام دهید. گزینه های ناهار خوری چشمگیر و در دکوراسیون مناسب و شیک هستند، با غذاهای ایتالیایی و آمریکای لاتین، و همچنین دو رستوران تحت نظارت سرآشپز فوق ستاره Jean-Georges Vongerichten. پارکینگ رایگان در محل وجود دارد و هتل ادعا می کند که با حیوانات خانگی دوست است!

هتل Mondrian Doha

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل های قطر برای جام جهانی

موندریان دوحه در خلیج دوست داشتنی غرب قرار دارد و آن را در دسترس همه جاذبه های شهر قرار می دهد. دارای اتاق های شیک و مجلل با الهام از داستان های شب های عربی، با نقاشی های دیواری و لامپ های زینتی است. امکانات هتل شامل استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی 24 ساعته در برج سیاه و سفید، یک اسپا با دیوارهای موزاییک آینه‌کاری‌شده و یک حمام ترکی، و یک بار خیره‌کننده روی پشت‌بام با الگوبرداری از Skybar در لس‌آنجلس است. در میان رستوران‌ها، استیک‌خانه‌ای است که توسط سرآشپز برنده جایزه ولفگانگ پاک اداره می‌شود، و سوشی‌بار و اتاق غذاخوری که غذاهای استاد آشپزی ژاپنی ماساهارو موریموتو را سرو می‌کند.

هتل Banyan Tree Doha

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل های قطر برای جام جهانی

Banyan Tree یکی از جدیدترین هتل های دوحه در بخش تاریخی مشیرب شهر است. با اقامتگاه هایی که رو به دریا، باغ کشت شده و یا خود شهر هستند. می توانیداز میان اتاق‌ها یا سوئیت‌های مهمان یا برای اقامت طولانی‌تر، طیف وسیعی از آپارتمان‌های دو و سه خوابه را انتخاب کنید. برای تفریحات مجلل، به منطقه آب درمانی Rainforest بروید که بین بخش های مردانه و زنانه تقسیم شده است و هر کدام دارای استخر، جکوزی، اتاق بخار، سونا و پیاده روی بارانی است. بعداً در رستوران‌هایی که غذاهای ایتالیایی، تایلندی و هندی سرو می‌کنند شام بخورید یا در بار Vertigo در طبقه 28 با نوشیدنی  وقت بگذرانید.

هتل The Torch Doha

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل های قطر برای جام جهانی

تورچ که بیش از 51 طبقه امتداد دارد، بلندترین هتل قطر است و داستانی جذاب دارد. طراحی شده تا شبیه یک مشعل غول پیکرباشد.،شعله نماد پانزدهمین بازی های آسیایی را در سال 2006 بر روی پشت بام خود حمل کرد. تورچ به همان اندازه که متمایز و رضایت بخش است، بر فراز Aspire Zone  پارک بزرگ ورزشی در غرب مرکز شهر، با امکانات ورزشی، فروشگاه و رستوران ساخته شده است.

در داخل هتل، 163 اتاق مدرن دارای آیپد برای کنترل دما وجود دارد به همراه حالت نورپردازی و موارد دیگر. در حالی که در بین سه غذاخوری، یک رستوران گردان در طبقه 47 وجود دارد که مناظر هیجان انگیز را در کنار غذاهای مدیترانه ای تضمین می کند.

علاوه بر این، یک سالن اسکای و باغ چای وجود دارد، استخر روباز و امکانات عالی تناسب اندام برای کسانی که می خواهند کمی عرق کنند!

هتل Hilton Salwa Beach Resort & Villas

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل های قطر برای جام جهانی

این تفرجگاه ساحلی در جنوب غربی قطر است. جایگزینی برای اقامت‌های معمولی‌تر شهری متمرکز در دوحه ارائه می‌کند و برای استراحت خانوادگی عالی است. یک ساحل خصوصی وجود دارد که در آن می‌توانید حمام آفتاب بگیرید یا به ورزش‌های آبی بپردازید و دسترسی رایگان به یکی از بزرگترین پارک‌های تفریحی خاورمیانه. در هتل Hilton Salwa Beach Resort & Villas  طیف وسیعی از استخرها و خواهید داشت به همراه طیف وسیعی از استخرها و دره ها، کارتینگ، تلاش لیزری، یک تجربه دره نوردی دست ساز انسان، و یک مرکز غواصی (جایی که بازدیدکنندگان می توانند در یک کشتی غرق شده گنج شکار کنند). انتخاب بین یک اتاق مهمان استاندارد، سوئیت یا ویلای خصوصی با استخر اختصاصی و دسترسی مستقیم به ساحل، و از انبوهی از رستوران های متخصص در غذاهای مناسب برای همه سنین و سلیقه ها. اگر می خواهید برای مدتی از هیجانات و الودگی ها فرار کنید، به اسپا بروید، که طیف وسیعی از درمان ها را ارائه می دهد و حمام های حرارتی دارد.

هتل The St Regis Doha

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل های قطر برای جام جهانی

این اقامتگاه باشکوه متعلق به ماریوت در منطقه محبوب خلیج غربی دوحه است. با 336 اتاق که دارای حمام های مرمر و دکوراسیون الهام گرفته عربی است. کمتر از ده رستوران وجود دارد که هر کدام سنت های آشپزی منطقه متفاوتی از جهان را به نمایش می گذارند (از چای عصرانه انگلیسی در سالن سراب تا غذاهای مورد علاقه کارائیب در Oyster Bay & Bar). ساحل درست بیرون است و فرصتی برای ورزش‌های آبی و تنبلی فراهم می‌کند، یک استخر شنا در اندازه المپیک و مرکز تناسب اندام با فناوری پیشرفته وجود دارد، و اسپا تمام لذتی را که می‌توانید آرزو کنید را تضمین می‌کند (و طیف وسیعی از بسته های درمانی را ارائه می دهد).

 هتل Alwadi Hotel Doha MGallery

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل الوادی در قلب این رویداد قرار دارد. بازار پر جنب و جوش با کوچه‌های باریکش که همه چیز از ادویه تا شاهین را می‌فروشند، و موزه‌ها و گالری‌های محله مشایرب به راحتی در دسترس هستند. این هتل دارای 213 اتاق با پنجره‌های بزرگ، دکوری از رنگ‌های خاکی و طرح‌های هندسی عربی و درهای تزئین شده با برگ‌های طلایی است که نماد مهمان‌نوازی قطری است. می‌توانید در سه رستوران غذا بخورید که غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند، و دو بار، از جمله یک سالن استراحت روی پشت‌بام، که  از آن می‌توان از مناظر شهر لذت برد. اسپا درمان هایی را با استفاده از روغن ها و گیاهان محلی ارائه می دهد و دارای بخش های جداگانه برای مردان و زنان (شامل سونا و اتاق بخار) است. یک مرکز تناسب اندام و یک استخر اصلی و یک استخر برای کودکان وجود دارد.

هتل Jouri, A Murwab Hotel, Doha

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل جوری نسبت به سایر هتل های مجلل دوحه کوچکتر است و به آن شخصیت بوتیکی می بخشد. 110 اتاق و 26 سوئیت آن دارای رنگ‌های خنثی است که با دیوارهای برجسته و با طرح‌های هندسی تکمیل می‌شود، و شامل رگبارهای جنگل های بارانی و اعلان «مزاحم نشوید» است که می تواند با یک دکمه از روی تخت فعال شود. موقعیت مکانی خوب است، در ضلع جنوبی خلیج دوحه، و از جمله امکانات آن می‌توان به اسپا (با سونا و اتاق بخار)، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی با پنجره‌هایی رو به افق شهر اشاره کرد. رستوران Yansoon در تمام روز باز است و در غذاهای بین‌المللی و منطقه‌ای معاصر تخصص دارد و کافه لانژ Daymah مکان خوبی برای لذت بردن از نوشیدنی‌ها، از قهوه گرفته تا کوکتل است.

هتل Four Seasons Doha

شما می دانید که از چهار فصل چه چیزی به دست خواهید آورد؟ طراحی بی عیب و نقص، امکانات درجه یک و خدمات پنج ستاره. هتل اخیراً بازسازی شده است، پالت اتاق مهمان از رنگ‌های آبی و بژ با الهام از ماسه و دریای قطر. پنجره های بزرگ مناظر زیبای خلیج را ارائه می دهند، در حالی که در خارج از منزل به یک ساحل خصوصی و لنگرگاه دسترسی دارید. این مکان دارای پنج استخر و یک مرکز آبگرم در سه طبقه است. زمین‌های تنیس و اسکواش برای انواع فعال وجود دارند، و رستوران‌هایی از جمله تراس شیشا که غذاهای منطقه‌ای را سرو می‌کند و نوبو (بزرگ‌ترین در جهان) که در غذاهای معاصر ژاپنی تخصص دارد، به خوبی پذیرایی می‌کنند. همچنین یک تراس جدید در فضای باز در Seasons Tea Lounge وجود دارد که چیزی شبیه به یک کافه پاریسی دارد.

Sharq Village & Spa, a Ritz-Carlton Hotel, Doha

هتل های قطر برای جام جهانی

هتل های قطر برای جام جهانی

Sharq Village & Spa ملکی چشمگیر است که شبیه یک کاخ سلطنتی است، با طاق ها و فواره ها، درها و ستون های چوبی عالی و فانوس های آویزان به سبک عربی. با فاصله کوتاهی از موزه ملی عالی و سوق واقف، موقعیت مکانی خوبی دارد و مهمانان به ساحل خصوصی نیز دسترسی دارند. 174 اتاق و سوئیت همه دارای بالکن هستند، سه استخر در فضای باز وجود دارد، و اسپا – که از یک روستای سنتی قطری الگوبرداری شده است , دارای اتاق های درمانی با همه چیز از بسته های زیبایی گرفته تا فیزیوتراپی است. وقتی نوبت به خوردن و نوشیدن می‌رسد، هفت رستوران، سالن استراحت و بار دارید که همه چیز را از غذاهای ایرانی گرفته تا غذاهای مدیترانه‌ای با غذاهای دریایی تازه سرو می‌کنند. برای خوردن قهوه غلیظ و خوراکی های شیرین عربی به کافه الجاسا بروید. اگر واقعاً می‌خواهید قایق را بیرون برانید، ویلای سلطنتی را کامل رزرو کنید با استخر سرپوشیده ، آشپزخانه و سرآشپز.

هتل Zulal Wellness Resort

اگر خواهان استراحتی هستید که نیازهای  روح و جسم شما را تامین کند، این استراحتگاه در منتهی الیه شمالی قطر – واقع در ساحل، با چشم اندازی از اقیانوس – در میان مراکز سلامتی پیشرو در خاورمیانه قرار می گیرد. این مکان به استراحتگاه تحسین شده چیوا-سوم در تایلند مرتبط است و تمرکز بر سلامت و تندرستی بر اساس طب سنتی عربی و اسلامی  و فلسفه باستانی(کهن) است. چه به دنبال کاهش وزن باشید یا تغییر سبک زندگی مهم‌تر و معنوی. فضاهای آرام برای تفکر و یک مرکز سلامتی با کمتر از 64 اتاق درمان ارائه می دهد، در حالی که زولا دیسکاوری یک برنامه برای همه خانواده است، با فعالیت های مناسب سن برای کودکان و تاکید بر طبیعت. این استراحتگاه دارای استخرها، تالاب، رستوران‌هایی است که غذاهای سالم سرو می‌کنند، و باغ‌های محوطه‌سازی‌شده، که تضمین می‌کند شما را کاملاً شارژ کرده و برای سفر به دنیا آماده کنید.

منبع : thetimes

امتیاز 3/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT