ابزار مالی برای فریلنسرها

معرفی 5 ابزار مالی برای فریلنسرها

زمان مطالعه 4 دقیقه

برای داشتن یک شغل فریلنس و موفق به چه چیزهایی نیاز دارید؟ با ابزارهایی که در ادامه معرفی میکنیم از اقتصاد گیگ (Gig Economy) نهایت استفاده را به عنوان یک فریلنسر یا کارفرما ببرید. اقتصاد گیگ به مدلی از اقتصاد گفته می‌شود که در آن، کارفرمایان و کارجویان به‌صورت موقت و پروژه‌ای با یکدیگر همکاری دارند. در این مقاله به معرفی 5 ابزار مالی برای فریلنسرها می پردازیم.

خرید با پی پال

ابزار مالی برای فریلنسرها

در شغل فریلنسری شما آزادی اختیار بیشتری دارید و رییس خود هستید اما با این وجود چالش های خاص خود را نیز دارد. برای بهره وری بیشتر و تحویل به موقع پروژه ها باید از ابزارهای مناسبی استفاده کنید. همچنین باید امور مالی را مدیریت کنید و پروژه های جدید کاری پیدا کنید.

خرید با ویزا و مستر

We Freelancing (وب): فهرستی از برنامه‌ها، کتاب‌ها و پادکست‌های فریلنس

ابزار مالی برای فریلنسرها

ابزار مالی برای فریلنسرها

متخصصان یک شعار مشترک دارند و آن این است که به یادگیری ادامه دهید. We Freelancing منابع متنوعی برای فریلنسرهای مبتدی و باتجربه دارد.
Jess Eddy با ارائه لیستی از کتاب‌ها، مقالات و پادکست‌ها به شما نحوه کار فریلنسری را آموزش می‌دهد. همه این منابع را Jess Eddy بررسی کرده است و شامل ایده‌های متنوعی است که به شما در ایجاد یک شغل کمک می‌کند. بسیاری از پادکست ها به صورت هفتگی منتشر میشوند، بنابراین همیشه چیزی را برای یادگیری دارید.
We Freelancing همچنین برنامه‌ها و ابزارهای دیجیتالی زیادی را ارائه میدهد از جمله میتوان به ابزار ردیابی زمان، صدور صورتحساب، تبلیغ و فرصت های شغلی و موارد دیگر اشاره کرد. این مجموعه دارای برنامه ها و سایت های هست که توصیه میشود هر فریلنسری باید آن ها را بررسی کند.

The Freelancer Toolkit (وب): منابع حقوقی و بیمه

ابزار مالی برای فریلنسرها

ابزار مالی برای فریلنسرها

وب‌سایت فهرست‌های شغلی Twine یک ابزار مفید برای فریلنسرها است. این سایت به تفکیک هر کشور شامل موضوعاتی مانند امور مالی، قانون و بیمه مختص به همان کشور است.
قوانین فریلنسری با توجه به کشوری که در آن هستید متفاوت است و حتی می تواند با توجه به ایالت تغییر کند. مجموعه ابزار The Freelancer Toolkit به شما کمک میکند تا هنگام مواجه با مشکلات بتوانید به طور قانونی از خود محافظت کنید، برای بیمه درخواست دهید (زیرا شرکتی قرار نیست این کار را برای شما انجام دهد) و مدیریت کسب و کار و امور مالی را خودتان انجام دهید.
استفاده از این وب سایت ساده است. ابتدا باید کشوری که در آن زندگی میکنید را مشخص کنید. سپس از دسته بندی هایی مانند بانکداری، حقوقی، کار، حسابداری، اخبار، بهره وری، محیط زیست، آموزش، مدیریت بازرگانی، بیمه یا نوآوری موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید.

FYI Templates (وب): قالب های رایگان برای اسناد، صفحات گسترده و سایر برنامه ها

ابزار مالی برای فریلنسرها

ابزار مالی برای فریلنسرها

به عنوان یک فریلنسر حرفه ای می توانید از ابزارها و برنامه هایی برای افزایش بهره وری خود استفاده کنید. FYI مجموعه‌ای از قالب‌های رایگان مختلفی برای Airtable، Github، Google Docs، Google Sheets، Microsoft Office، Notion، Pandadoc و Trello را ارائه میدهد.
این قالب ها توسط کاربران ساخته شده است و رایگان هستند. شما میتوانید فاکتورها، قراردادهای پرداخت، فهرست کارها و پیگیری کارها را در این وب سایت پیدا کنید. این وب سایت همچنین طرح های پیشنهاد بازاریابی، ارائه اسلایدی، قراردادهای کاری و سایر اسنادی مورد نیاز را ارائه میدهد.
کافی است روی قالب مورد نظر کلیک کنید تا باز شود. حتی می‌توانید قالب‌ها را بر اساس دسته‌بندی یا برنامه فیلتر کنید.

Freelance Taxation (وب): نحوه عملکرد مالیات برای فریلنسرها در ایالات متحده

ابزار مالی برای فریلنسرها

ابزار مالی برای فریلنسرها

Freelance Taxation به تمام سوالات رایج در مورد مالیات و امور مالی فریلنسرها پاسخ می دهد. اگر فریلنسر هستید و به طور مستقل کار میکنید مالیات ها پیچیده می شود. اگر در ایالات متحده کار می کنید، وب سایت Susan Lee، برنامه ریز مالی حرفه ای، بیشتر اطلاعات مالیاتی مورد نیاز را ارائه میدهد.
Lee بیش از 20 سال است که برای فریلنسرها و هنرمندان در شهر نیویورک برنامه ریزی مالی را انجام میدهد. تجربه و دانش او اکنون به زبان ساده در یک وب سایت به راحتی قابل دسترس است. تمامی اطلاعات او به منابع دولتی مرتبط است. اگر میخواهید بدانید چه هزینه‌هایی برای شما قابل کسر است توصیه میکنیم حتما به این سایت مراجعه کنید.
این وب سایت بیشتر در مورد مدیریت هزینه ها، هزینه های قابل کسر و مدیریت امور مالی مشاوره می دهد. همچنین شامل یک بخش جداگانه برای کتاب‌ها و وب‌سایت‌های مفید است. لینک های مستقل ایالت و شهر نیویورک را بررسی کنید زیرا این شهرها با سایر ایالت‌ها متفاوت هستند.

Going Freelance (وب): دوره آنلاین رایگان نحوه ساخت یک برند شخصی

ابزار مالی برای فریلنسرها

ابزار مالی برای فریلنسرها

یکی از توصیه هایی که فریلنسرهای موفق همیشه به آن اشاره میکنند این است که باید برند شخصی خود را بسازید. اما چگونه می توان آن را انجام داد؟ Skillshare یک دوره آنلاین رایگان برندسازی ارائه می دهد.
Clairse Wasserman و Justin Gignac بنیانگذاران شرکت Working Not Working، آنچه را که برای تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق باید انجام دهید را به شما آموزش میدهند. آنها شما را از طریق مراحل ایجاد پروژه ها، اصول کسب و کار و نمونه کارها شخصی راهنمایی می کنند.
دوره های کوچک بازاریابی و شبکه سازی برای ساخت برند شخصی فقط 51 دقیقه طول می کشد و نکات بسیار مهمی را به صورت رایگان به اشتراک میگذارند.

بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید

وب سایت های زیادی مانند Fiverr و Upwork وجود دارند که لیستی از مشاغل فریلنسری را ارائه میدهند. با مراجعه به این وب سایت شغل خود را پیدا کنید و درآمد دلاری کسب کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT