ماینینگ NFT

معرفی 6 تا از بهترین سایت ها برای ماینینگ NFT | مینت کردن NFT

زمان مطالعه 7 دقیقه

NFT چیست؟ NFT توکن های غیر قابل معاوضه هستند. آن ها به عنوان یک گواهی مالکیت دیجیتالی غیر تکراری برای هر نوع دارایی دیجیتالی صادر می شوند. در واقع، NFT یک قرارداد هوشمند است که با استفاده از پلتفرم های اپن سورس تنظیم و برای ایمن سازی آن به صورت دیجیتالی استفاده می شود. پس از نوشتن، می توان آن را ذخیره یا به طور دائمی در قالب یک رمز (معمولا به نام توکن ERC 721 )در یک شبکه بلاک چین مثل اتریوم منتشر کرد. در این مقاله به آموزش ماینینگ NFT می پردازیم.

بهترین سایت ها برای ماینینگ NFT

اکنون که با مفهوم NFT آشنا شدید،آیا می خواهید NFT های خود را minting (استخراج) کنید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا 6 سایت وجود دارد که می توانید NFT های خود را به راحتی ایجاد کنید.

در چند سال گذشته، NFT ها دنیا را به شدت گرفته اند. در حال حاضر آثار هنری NFT به قیمت ده‌ها میلیون دلار به فروش می‌رسند و هنرمندان و توسعه‌دهندگان در حالی که صنعت هنوز در حال شکوفایی است، برای انتشار آثار خود به رقابت می‌پردازند. اما، بدون استفاده از NFT، نمی‌توانید آن را به یک دارایی دیجیتال در پلتفرم‌های قانونی تبدیل کنید. بنابراین، چه سایت هایی برای minting (استخراج)NFT بهترین هستند؟

سایت Enjin (via JumpNet)

ماینینگ NFT

ماینینگ NFT

شما می توانید NFT ها را از طریق Enjin با استفاده از JumpNet که در اصل نسخه خصوصی بلاک چین محبوب اتریوم است که اکنون در دسترس عموم قرار دارد، minting(استخراج) کنید. با توجه به اینکه انجین توکن مخصوص به خود را دارد که به عنوان سکه انجین (ENJ) شناخته می‌شود، این پلتفرم می‌تواند ENJ را برای minting(استخراج) کردن هزینه کند.

بنابراین، ممکن است برای شروع کار با استخراج NFT با استفاده از Enjin به یک صندوق کوچک ENJ نیاز داشته باشید. اما یک ENJ در حال حاضر حدود دو دلار هزینه دارد، بنابراین برای تهیه یک کیف پول کوچک به مبلغ زیادی نیاز ندارید. علاوه بر این، JumpNet انجین حداقل هزینه های استخراج را دریافت می کند، پس نیازی به نگرانی در مورد پرداخت مبلغ زیادی در این فرآیند ندارید.

شما می توانید کیف پول Enjin خود را متصل کرده و Enjin Coin را بین بلاک چین های اتریوم و JumpNet جابجا کنید تا NFT ها را استخراج کنید تا تراکنش ها راحت تر شود.

توجه به این نکته مهم است که JumpNet بیشتر به سمت NFT های بازی طراحی شده است تا NFT های هنری، بنابراین اگر به دنبال تجربه ای متمرکز بر هنر NFT هستید، ممکن است بخواهید یک پلتفرم متفاوت را در نظر بگیرید. علاوه بر این، پلت فرم JumpNet Enjin برای استخراج توکن های ERC-1155 (قابل تعویض و غیرقابل تعویض) طراحی شده است، نه توکن های ERC-721 (فقط غیرقابل تعویض).

سایت The BNB Chain

ماینینگ NFT

ماینینگ NFT

بایننس یک پلتفرم محبوب و قابل اعتماد است که با صرافی مشهور جهانی آن هر هفته میلیاردها دلار ارز دیجیتال معامله می کند. اما بایننس فراتر از تجارت رمزنگاری است. با زنجیره هوشمند Binance (که در اکوسیستم زنجیره BNB وجود دارد)، می توانید NFT های خود را به راحتی استخراج کنید.

تعدادی برنامه غیرمتمرکز وجود دارد که می توانید از آنها در زنجیره هوشمند بایننس برای استخراج NFT های خود استفاده کنید، مانند Bakeryswap و AirNFT. می‌توانید قبل از شروع کار، پلتفرم‌های minting (استخراج)کاری موجود را مرور کنید تا بفهمید کدام یک برای شما بهترین است.

اگرچه استخراج کردن با استفاده از زنجیره هوشمند Binance رایگان نیست،اما هزینه آن حداقل است. در حال حاضر، قیمت آن فقط 0.022 BNB به ازای هر minting است که به کمتر از 6 دلار می رسد (اگرچه این مقدار مرتباً در نوسان است). بنابراین، هزینه زیادی برای استخراج NFT خود از طریق زنجیره هوشمند Binance پرداخت نخواهید کرد، اما می توانید این کار را به صورت رایگان در پلتفرم های دیگر انجام دهید که برخی از آنها در اینجا ذکر شده است.

علاوه بر این، بایننس در صورت خرید یا زمانی که NFT شما علاوه بر کارمزد استخراج، 1% کارمزد معاملاتی را دریافت می کند. اگرچه این دو کارمزد ممکن است ناامید کننده به نظر برسند، برخلاف بسیاری از پلتفرم‌های دیگر، در زنجیره هوشمند بایننس هیچ هزینه (gas)جالبی وجود ندارد. همچنین فهرست کردن NFT های خود در بازارهای زنجیره هوشمند Binance کاملاً رایگان است.

برای استفاده از NFT در زنجیره هوشمند بایننس، به کیف پول نرم افزاری Metamask یا Trustwallet نیاز دارید. می‌توانید Metamask و Trustwallet را هم روی دسک‌تاپ و هم بر روی تلفن هوشمند خود دانلود کنید و شروع کار ساده است، بنابراین زیاد نگران این نیاز نباشید.

سایت Nifty Gateway

ماینینگ NFT

ماینینگ NFT

Nifty Gateway بیشتر به خاطر بازار بزرگ و متنوع NFT خود که میزبان طیف وسیعی از آثار و مجموعه‌ها، مانند Bored Ape Yacht Club و World of Women است، شناخته می‌شود. اما Nifty Gateway تنها برای خرید و فروش NFT نیست. شما می توانید آثار هنری خود را در این پلتفرم mint (استخراج )کنید.

در حالی که Nifty Gateway برای انجام برخی اقدامات از کاربران هزینه دریافت می کند، استخراج(minting) NFT در این پلت فرم کاملا رایگان است! حتی اگر gas در فرآیند استخراج NFT استفاده می شود، Nifty Gateway قول می دهد که این هزینه را به طور کامل از طرف کاربر پوشش دهد. بنابراین، اگر به دنبال ایجاد یک NFT بدون متحمل شدن هزینه هستید، Nifty Gateway می تواند یک گزینه عالی باشد.

سایت Rarible

ماینینگ NFT

ماینینگ NFT

Rarible یک پلتفرم محبوب NFT است که اغلب به عنوان یک جایگزین عالی برای OpenSea (که در این لیست قرار دارد) عمل می کند. در حالی که Rarible ترافیک مشابهی با OpenSea ندارد، به این معنی نیست که گزینه خوبی برای استخراج و فروش NFT های شما نیست. همچنین دارای یک بخش اجتماعی نوظهور است که علاقه مندان به NFT می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

استخراج راریبل به شکل چیزی به نام « lazy minting اسستخراج تنبل» می‌آید. از طریق این فرآیند، NFT شما استخراج می‌شود، اما تا زمانی که کسی تصمیم به خرید آن نداشته باشد. اگرچه این ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما در واقع روشی سازگار با محیط زیست برای استخراج دارایی های دیجیتالی است و هزینه بسیار کمتری نیز برای کاربران دارد. در واقع، قابلیت استخراج تنبل Rarible به شما این امکان را می دهد تا NFT خود را به صورت رایگان استخراج کنید!

سایت OpenSea

ماینینگ NFT

ماینینگ NFT

OpenSea یک وب سایت معتبر و قابل اعتماد است که همه چیزهای NFT را در یک مکان ترکیب می کند. با OpenSea، می‌توانید دارایی‌های دیجیتال را به راحتی بخرید، بفروشید، ایجاد کنید و استخراج کنید. و با توجه به اینکه OpenSea چقدر بزرگ شده است، احتمالاً یکی از بهترین مکان هایی است که می توانید برای فروش NFT انتخاب کنید.

همچنین ایده خوبی است که NFT خود را با استفاده از OpenSea mint (استخراج) کنید، زیرا دارای محبوب ترین و متنوع ترین بازار NFT است.

در حالی که OpenSea هزینه ای برای استخراج کردن دریافت نمی کند، 2.5٪ از قیمتی که NFT شما به فروش می رساند کاهش می یابد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که مانند Rarible، OpenSea نیز منتینگ تنبلی را ارائه می‌دهد، که در آن NFT شما تا زمانی که کسی آن را خریداری نکند، به‌طور رسمی ساخته نمی‌شود. OpenSea در حال حاضر هزینه های خود را به شکل اتر (ETH) دریافت می کند.

OpenSea همچنین هزینه gas را دریافت می کند. اینها هزینه هایی است که کاربران باید برای جبران قدرت محاسباتی مورد نیاز برای اجرای شبکه اتریوم بپردازند، بلاک چینی که بسیاری از NFT های فهرست شده سایت روی آن وجود دارد. هزینه های Gas چندین بار در روز در نوسان است، بنابراین بهتر است به محاسبه گر هزینه gas نگاهی بیندازید تا ببینید در هر لحظه چه نوع شارژی به شما تحمیل می شود.

سایت Proton Mint

ماینینگ NFT

ماینینگ NFT

بازار Proton Mint یکی دیگر از گزینه های عالی برای استخراج NFT های شما است. یکی از بهترین چیزهایی که در مورد Proton Mint وجود دارد این است که هیچ هزینه ای برای استخراج gas دریافت نمی کند. علاوه بر این، شما می توانید اولین NFT خود را به صورت رایگان استخراج کنید، و استخراج NFT های اضافی فوق العاده مقرون به صرفه است. این وب سایت همچنین دارای یک رابط کاربری عالی است و شروع به کار با NFT ها را سریع و آسان می کند.

Proton Mint همچنین از تعدادی بلاک چین مختلف از جمله BSC، Ethereum و Stellar پشتیبانی می کند. و اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در NFT هستید، پروتون بازار متنوعی را ارائه می‌کند که در آن می‌توانید دارایی‌های دیجیتال شگفت‌انگیزی پیدا کنید. اگر می خواهید کیف پولی را به سایت متصل کنید، این نیز یک گزینه است، اگرچه انتخاب های شما به کیف پول پروتون، کیف پول Anchor یا WebAuth محدود می شود.

Minting استخراج NFT مقرون به صرفه و راحت است

اگر می خواهید وارد ساخت و فروش NFT شوید، کل فرآیند ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، به خصوص اگر اهل فناوری نباشید. با سایت های بالا، استخراج NFT ها هرگز آسان تر نبوده است. با کارمزدهای پایین، بازارهای نوپا و قابلیت استفاده بالا، می‌توانید NFT‌های خود را بدون عرق ریختن و یا هزینه به فروش برسانید.

امتیاز 4.6/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT