سایت های عکس های هنری

معرفی 6 مورد از وب سایت های عکس های هنری

زمان مطالعه 6 دقیقه

چه مبتدی باشید و چه فقط به نقطه ی خلاقانه ی خود دست یافته اید، در این مقاله به معرفی 6 مورد از وب سایت های عکس های هنری می پردازیم.

خرید با پی پال

سایت های عکس های هنری

بر کسی پوشیده نیست که الهام گرفتن می تواند یکی از سخت ترین چیزها باشد، صرف نظر از اینکه چه مدتی است که عکس می گیرید، تازه شروع کرده اید یا زمانی را در این حرفه گذرانده اید.

خرید با ویزا و مستر

خوشبختانه، وب ‌سایت ‌ها و خدمات زیادی وجود دارد که می ‌توانند الهام ‌بخشی در عکاسی را برای شما آسان کنند. فرقی نمی‌ کند چیز خاصی در ذهن داشته باشید یا فقط آنچه را که در بیرون وجود دارد می ‌بینید، مکان ‌های عالی زیادی برای دیدن وجود دارد. در اینجا شش مورد از بهترین سایت ها در این زمینه برای شما آورده شده است.

سایت Particulr

سایت های عکس های هنری

سایت های عکس های هنری

اولین مورد در این لیست، ما سایت Particulr را داریم. Particulr یک وب سایت کوچک عالی است که بسیار در دسترس است و دسترسی به آن نیز آسان است، این سایت با هزاران موضوع جهت الهام از عکاسی در دسترس شماست.

Particulr در هسته خود فقط یک وبلاگ است. این وب سایت توسط جنا گرت، که یک ویرایشگر عکس، نویسنده و هنرمند تصویری است که در حال حاضر برای Airbnb کار می کند، اداره می شود. این مورد باعث می شود شما نسبت به نوع محتوایی که در اینجا پیدا می کنید اطمینان داشته باشد.

خود وبلاگ فقط مجموعه ای از عکس ها از طیف گسترده ای از منابع است. نام عکس، هنرمندی که آن را گرفته و پیوندی به وب ‌سایت یا وبلاگ آنها همه ی این موارد در اینجا گنجانده شده است.

چیزی که Particulr را عالی می کند این است که کشف عکاسان جدیدی که سبک آنها را دوست دارید با این وبلاگ چقدر آسان است. از آنجایی که برای رسیدن به وب سایت آنها فقط یک کلیک لازم است، این سایت یک منبع فوق العاده برای یافتن محتوای بیشتری است که دوست دارید، که این گزینه سایت را به یک نقطه گام عالی تبدیل می کند.

سایت All Forgeteable Things – Alex Cohe Photojournalist

سایت های عکس های هنری

سایت های عکس های هنری

در مرحله بعد، ما یک چیز کمی خاص تر داریم. الکس کوگه یک عکاس خبری ایتالیایی است که در حال حاضر در مکزیک مستقر است. تمرکز آنها بر روی عکاسی خیابانی، با تاکید بر مستندسازی شرایط انسانی است.

اگر هرگز به عکاسی خیابانی یا موارد مشابه نگاه نکرده اید، این سایت می تواند تغییر بسیار مهمی نسبت به آنچه که معمولاً مشاهده می کنید باشد. تا آنجا که به الهام مربوط می شود، این پلتفرم می تواند راهی فوق العاده برای انشعاب و تجربه یک تنوع کاملاً جدید از عکاسی باشد.

حتی اگر آشنا باشید، محیط ها و افرادی که الکس از آنها عکس می گیرد تقریباً به اندازه کافی برای ارائه ایده هایی در مورد آنچه که می توانید برای خود امتحان کنید کافی است.

سایت Exposure

سایت های عکس های هنری

سایت های عکس های هنری

اگر به دنبال چیزی کمی متفاوت هستید، ممکن است Exposure ارزش نگاه کردن به آن را داشته باشد. نوردهی فقط راهی برای الهام گرفتن برای عکاسی خود نیست، بلکه ابزاری است که می توانید برای نشان دادن کار هایی که انجام داده اید استفاده کنید.

ایده پشت Exposure ایجاد یک پلتفرم انتشار منحصر به فرد برای داستان سرایی بصری است. می ‌توانید متنی را برای کمک به انتقال یک ایده اضافه کنید، اگر چه این امر به سختی ضروری است، در حالی که تصاویر شما بیشتر ایجاد ارتباط را انجام می ‌دهند.

چیزی که در مورد Exposure عالی است این است که به راحتی می ‌توانید داستان ‌های دیگری را که با استفاده از این وب سرویس گفته می‌ شود برای الهام گرفتن پیدا کنید. در اینجا تنوع زیادی از افراد و فرهنگ های مختلف وجود دارد که همه از این خدمات به نفع خود استفاده می کنند.

اگر تصمیم دارید ثبت‌نام کنید و داستان ‌های Exposure خود را بسازید، یک صفحه لینک وب‌ سایتی دریافت خواهید کرد که می‌ توانید از آن برای اشتراک ‌گذاری آسان با دیگران نیز استفاده کنید، و Exposure را به روشی عالی برای بازنگری در نحوه عکس‌ برداری تبدیل می ‌کند.

سایت ViewBug

سایت های عکس های هنری

سایت های عکس های هنری

مورد بعدی در این لیست ViewBug است. اگر به دنبال چیزی هستید که به یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای عکاسان نزدیکتر باشد، ممکن است ViewBug این گزینه را برای شما ایجاد کند.

راه‌ های مختلفی برای استفاده از ViewBug وجود دارد و در نتیجه می ‌توانید از آن‌ ها استفاده کنید. شاید ساده ترین و مهم ترین آنها بخش Explore Photos باشد که به شما این امکان را می دهد آنچه را که دیگران از طریق دسته بندی های مختلف آپلود کرده اند مشاهده کنید.

اگر مطمئن نیستید به دنبال چه هستید، می‌توانید بر اساس انتخاب ویرایشگر یا تصاویر پرطرفدار، که مجموعه ‌ای از تصاویر بر اساس اینکه مردم چگونه آن ‌ها را پسندیده و به اشتراک گذاشته ‌اند، برای خود مرتب کنید.

همچنین می توانید بر اساس دسته بندی ها این مورد را مرتب کنید و تعداد زیادی از آنها نیز وجود دارد. چه به دنبال چیزی انتزاعی، طبیعی، یا چیزی در بین آن باشید، تنوع زیادی در این سایت وجود دارد که می ‌توانید به آن نگاه کنید.

کار های بیشتری با ViewBug نیز وجود دارد. راه هایی برای پیدا کردن عکاسان جدید برای بررسی، مسابقات رسمی که می توانید در آن شرکت کنید و حتی یک وبلاگ داخلی پر از نکات و ترفند ها وجود دارد. این پلتفم می تواند ایده آل باشد اگر به دنبال تمرین های عکاسی برای ایجاد مهارت هستید که واقعا کار می کنند.

سایت Lindsay Adler Photography

اگر به عکاسی زیبایی علاقه دارید، پس این وب سایت مکانی فوق العاده برای جستجوی الهام است. لیندسی آدلر یک عکاس و کارگردان برنده جایزه است که در عکاسی زیبایی و مد تخصص دارد.

خود محتوا به ندرت به ‌روزرسانی می‌ شود، اما موارد زیادی در اینجا وجود دارد که می ‌توانید برای دریافت ایده ‌ها به آنها نگاه کنید. لیندسی هشت نمونه کار متفاوت دارد که می‌ توانید جنبه ‌های مختلف زیبایی و مد را بررسی کنید، همچنین فیلم‌ های سینمایی و فیلم‌ هایی که می ‌توانید برای الهام گرفتن از آن‌ها نگاه کنید.

حتی اگر عکاسی مد و زیبایی حوزه‌ای نیست که به آن علاقه‌ مند باشید، باز کردن و امتحان کردن چیزی جدید ضرری ندارد. ایده های خلاقانه عکاسی که می توانید در خانه انجام دهید ممکن است چیزی نباشد که در نهایت در نمونه کار خود استفاده کنید، اما می توانند طرز فکر شما را در مورد عکاسی شما تغییر دهند.

سایت Photocrowd

سایت های عکس های هنری

سایت های عکس های هنری

بالاخره در این لیست Photocrowd را داریم. اگر به دنبال طیف گسترده ای از عکس های دائماً در حال تغییر هستید، Photocrowd مکانی عالی برای نگاه کردن و بررسی کردن است.

Photocrowd در هسته خود یک سایت مسابقه عکاسی است. طیف گسترده ای از مسابقات عکاسی مختلف در سایت موجود است که می توانید در آنها شرکت کنید و هر چه بهتر در آنها فعالیت کنید به شما امتیاز می دهد.

می‌ توانید هنرمندان دیگری را ببینید که تعداد زیادی امتیاز در تابلو های امتیاز کسب کرده ‌اند و نمونه کار های آنها را بررسی کنید. شما همچنین می توانید مسابقات را برای خودتان نگاه کنید و حتی آن ها را قضاوت کنید.

برای اینکه در این سایت الهام بگیرید، لازم نیست حتما در مسابقات شرکت کنید، اگرچه انجام این کار ممکن است به شما کمک کند تا عکس هایی بگیرید که در غیر این صورت هرگز نمی گرفتید.

اگر هنوز در عکاسی تازه کار هستید، اکنون بهترین زمان برای آشنایی با مهمترین اصطلاحات عکاسی است. شما می توانید دیگر مقالات سایت را جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بررسی نمایید.

پیدا کردن الهام برای عکاسی نباید سخت باشد

همانطور که می بینید، تعداد زیادی وب سایت مختلف وجود دارد که می توانند به شما و عکاسی شما الهام ببخشند. مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، چیزی به سادگی طیف وسیعی از عکس ها برای تماشا، یا یک رقابت دوستانه که شما را به سمت عمل سوق دهد، چیز های زیادی برای شما وجود دارد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT