ebesucher.com

ebesucher.com و کسب درامد یورویی

زمان مطالعه 4 دقیقه

آیا تا کنون به راه های کسب درآمد آنلاین فکر کرده اید؟ آیا می دانید که از طریق کد کپچا نیز می توان درآمد کسب کرد؟ در سال 2019 اپلیکیشن های بسیاری ارائه شده است که می توانید از طریق آن ها کسب درآمد کنید. وب سایت اتوسورف ebesucher یکی از سایت‌های اینترنتی است که به شما اجازه‌ی کسب درآمد و افزایش ترافیک را می‌دهد. اتوسرف از جمله قطب‌های صنعتی است که از سال 2002 تا به امروز به صورت آنلاین فعالیت دارد و دارای بیش از 500000 هزار مشترک است.  جهت اطلاع بیشتر از نحوه­ی عملکرد وب سایت اتوسورف ebesucher.com و کسب درآمد آن با ما همراه شوید.

معرفی وب سایت اتوسورف ebesucher.com

وب سایت اتوسورف ebesucher دارای سرویسی کاملا رایگان برای استفاده و ثبت نام است که برای کامل کردن تمامی مراحل آن تنها به 2 دقیقه زمان نیاز است. کسب درآمد با این وب سایت بسیار ساده و شهودی است. پس از ورود به سیستم، باید روی گزینه‌ی “TRAFFIC EXCHANGE” کلیک کنید تا سپس گزینه‌ی “SURFBAR” از زیر منو ظاهر شود. در این صفحه روی لینکی به نام “SURFBAR” کلیک کنید تا یک پنجره‌ی جدیدی باز شود و سایت‌ها یکی پس از دیگری نمایش داده شوند. وب سایت اتوسورف ebesucher امکان افزایش سود با استفاده از سیستم ارجاعی را همچون تمام فرصت‌های کسب درآمد آنلاین، نیروی محرکه واقعی و بهینه سازی را دارا است.

این سایت در واقع یک سایت تبلیغاتی و افزایش ترافیک است که علاوه بر ثبت تمام معاملات انجام شده، اعتبارات را به یورو تبدیل می کند.

نحوه‌ی افزایش ارجاعات در وب سایت اتوسورف ebesucher.com

وب سایت اتوسورف ebesucher یک سیستم ارجاعی است که از طریق آن می‌توان درآمد آنلاین را بهبود بخشید،  اما پیدا کردن ارجاعی در این سایت بسیار دشوار است و از این رو  MoneyMakerLand، سرویسی به نام  لینک رزرو فعال کرده که به شما کمک می کند تا ارجاع های فعال در این وب سایت را بیابید. برای این کار باید:

  1. در MoneyMakerLand ثبت نام کنید.
  2. اعلام کنید که از وب سایت اتوسورف ebesucher استفاده می کنید.
  3. لینکی در وب سایت اتوسورف ebesucher رزرو نمایید.
  4. زمانی که سامانه‌ی رزرو فعال است، تمامی افراد قادر به بازبینی وب سایت اتوسورف ebesucher می باشند.
  5. پیشنهاد می‌شود مقاله آموزش قدم به قدم ثبت نام در ebesucher.com را دنبال کنید.

وب سایت اتوسورف ebesucher سایتی عالی جهت کسب درآمد آنلاین است، در این سایت به راحتی قادر به کسب درآمد پسیو می باشید. برای این کار باید به سایت اتوسرف مراجعه کنید و از نوار ابزار شروع کنید.

باید گفته شود که از طریق کار با این وب سایت پولدار نخواهید شد، بلکه تنها 1 تا 2 یورو در ماه به دست خواهید آورد، این مقدار متناسب با میزان زمانی است که روی کامپیوتر وقت می‌گذارید. این هزینه زیاد نیست اما به صورت رایگان و بدون انجام هیچ کاری قادر به دریافت آن خواهید شد.

ebesucher.com
ebesucher.com

نحوه‌ی کسب درآمد از وب سایت اتوسورف ebesucher.com به چه صورتی است؟

برای کسب درآمد آنلاین با استفاده از این سایت دو روش به نام‌های Paidmails و Paid-to-Click وجود دارد. در روش اول، این سایت ایمیلی برای شما ارسال می‌کند که در صورت تایید، مقداری پول دریافت خواهید کرد. در روش دوم، باید روی تبلیغات کلیک کنید و از این طریق درآمد کسب کنید.  

Surfbar موجود در سایت شما را قادر می‌سازد تا بدون انجام هیچ کاری، درآمد کسب نمایید، در صورتیکه که با Surfbar شروع به کار کنید، surfbar در تب دیگری اجرا می‌شود و از این رو شما قادر به بازدید از سایت‌های مختلف خواهید شد که قادر به کسب امتیاز برای آنها می شوید. برای کسب امتیاز نیاز به کلیک روی هر چیزی یا تایید و مشاهده‌ی آن نیست. در صورتیکه حدود 3 ساعت به این کار بپردازید قادر به دریافت 1 سنت خواهید شد، در صورتیکه 5 ساعت به صورت روزانه آنلاین باشید، 2 سنت هر روز کسب خواهید کرد.

در صورتی که از سایت‌های بیشتری در یک surfbar دیدن نمایید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد که مقدار آن تقریبا 1 یورو به ازای هر روز و بدون هیچ سرمایه گذاری و اتلاف وقت می‌باشد.

آیا وب سایت اتوسورف ebesucher قانونی است؟

این سایت قانونی است و از سال 2002 شروع به فعالیت کرده و مدارک پرداختی زیادی از افراد مختلف در آن وجود دارد که گواه از ایمن بودن آن می‌باشد.  این سایت در سراسر دنیا قابل استفاده است و از این رو مکان زندگی شما در استفاده از آن هیچ اهمیتی ندارد.
اگر مشکلی با surfbar یا سایر موارد مربوط به سایت خود دارید، لطفا با پشتیبانی آنها تماس بگیرید؛ چرا که سریع و قابل اطمینان می‌باشند.

مزایا استفاده از وب سایت اتوسورف ebesucher

  • بدون هیچ گونه تلاشی، پول آنلاین کسب کنید
  • پشتیبانی عالی سایت

معایب وب سایت اتوسورف ebesucher

  • پرداخت‌ها می‌تواند حدود یک هفته به طول بیانجامد.
  • Paidmail و PTC به خوبی پرداخت نمی‌شود

این سایت برای افرادی که هیچ کار یا تفریحی ندارند بسیار مناسب است، چرا که آنها را سرگرم کرده و بدون هیچ تلاش یا زحمتی به آنها پول پرداخت می‌کند. این کار باعث می‌شود تا هر ماه بدون هیچ تلاشی چندین یورو کسب نمایید.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT