Reblox چیست

Reblox چیست؟ چرا همه درباره آن حرف می‌زنند؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

Roblox بیش از یک بازی است، یک پلتفرم کامل است. در این مقاله بخوانید که Reblox چیست و چرا اینقدر محبوب است.

احتمالاً نام Roblox را شنیده‌اید، مگر اینکه پشت کوه زندگی کرده باشید. پلتفرم عظیم بازی در چند ماه گذشته به طور فزاینده ای محبوب شده است و ممکن است تمام سرگرمی ها و فرصت ایجاد بازی خود را از دست بدهید.

اگر نمی‌دانید چه اتفاقی در Roblox می‌افتد، یا می‌خواهید بخشی از یک جامعه شگفت‌انگیز از بازیکنان و سازندگان شوید، این مقاله شامل همه چیزهایی است که باید بدانید.

خرید گیفت کارت Reblox

Reblox چیست؟

Reblox چیست

Reblox چیست

چند نکته منحصر به فرد در مورد Roblox وجود دارد. ابتدا متوجه خواهید شد که Roblox از نظر ظاهری شبیه لگو است. به نظر می‌رسد شخصیت های بازی ها نسخه‌ای از یک بازی ویدیویی LEGO هستند، اما به غیر از این شباهت، کاملاً متفاوت هستند و هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.

دوم اینکه Roblox فی نفسه یک بازی نیست. در حقیقت، Roblox یک پلتفرم بازی آنلاین است که توسط Roblox Corporation ایجاد شده است. میلیون ها بازی در Roblox وجود دارد، یا می‌توانید بازی های خود را بسازید و آنها را عمومی کنید تا همه بتوانند بازی کنند. به این ترتیب، Roblox شبیه به هر فروشگاه دیجیتال دیگری مانند استیم، فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور اپل است.

همچنین می‌توانید Roblox را مانند یک نسخه SoundCloud در نظر بگیرید، جایی که مردم می‌توانند از موسیقی لذت ببرند یا موسیقی خود را برای شنیدن مردم جهان آپلود کنند. در Roblox، به جای موسیقی، هزاران بازی ویدیویی توسط کاربران دیگر ساخته شده است که درست مانند شما از پلتفرم Roblox لذت می برند.

Roblox اولین بار در سال 2006 معرفی شد و از آن زمان به بعد، محبوبیت آن به شدت افزایش یافته است. امروزه بیش از 20 میلیون بازی یا تجربه – همانطور که Roblox Corporation نامیده است – در دسترس است و بیش از 150 میلیون کاربر فعال هر ماه بازی می کنند.

در مورد بازی های Roblox، Sky Is the Limit

Reblox چیست

Reblox چیست

در اینکه Roblox یک کتابخانه بازی بزرگ دارد، حرف کمی زده شده است. امکانات هم برای بازیکنان و هم برای سازندگان بی پایان است. مهم نیست چه ژانری را دوست دارید. شما چیزی مناسب در Roblox پیدا خواهید کرد.

اگر دوست دارید از حیوانات خانگی مراقبت کنید، می‌توانید با بازی Adopt Me شروع کنید! یا شاید بخواهید قبل از شروع به کشتن بازیکنان دیگر، قاتل را پیدا کنید؟ پس Murder Mystery 2 یک مکان عالی برای شروع است.

حتی یک بازی غیررسمی پوکمون وجود دارد که در آن می‌توانید با پوکمون های دیگر مانند بازی های واقعی مبارزه کنید. البته این بازی به خاطر مسائل کپی رایت حذف شد.

چرا همه در مورد Roblox صحبت می کنند؟

چرا همه در مورد Roblox صحبت می کنند؟

چرا همه در مورد Roblox صحبت می کنند؟

خب حتما متوجه شدید که Roblox عالی است، اما این توضیح کافی نیست که چرا اخیرا همه در مورد آن صحبت کرده اند.

دلیل این علاقه مجدد این است که Roblox Corporation عمومی شد و موفقیت بزرگی بود. عمومی شدن اساساً به این معنی است که یک شرکت خصوصی با فروش سهام در بازار سهام عمومی می شود. این بدان معناست که هر کسی خارج از شرکت می‌تواند سهام بخرد و بخشی از آن را مالک شود.

Roblox Corporation این کار را انجام داد و نتایج شگفت انگیز بود. ارزش این شرکت در نهایت به بیش از 44 میلیارد دلار رسید و سهام آن در مدت یک روز بیش از 15 درصد افزایش یافت.

Roblox بزرگ تر از آن چیزی است که فکر می کنید

مطمئناً، Roblox در بازار فوق‌العاده عمل می‌کند، اما این پلتفرم بازی قبلاً موفقیت بزرگی داشت. در سال 2020، بازیکنان Roblox تنها 2 میلیارد دلار برای موبایل خرج کردند و با درآمد 2.29 میلیارد دلاری، سومین بازی پردرآمد آن سال شد.

خبر شگفت‌انگیز این است که علاوه بر درآمد میلیون دلاری شرکت Roblox، توسعه دهندگان فردی نیز مقدار قابل توجهی پول به دست می‌آورند.

یک گزارش Roblox.com بیان می‌کند که Roblox Corp انتظار داشت توسعه دهندگان در سال 2020، 250 میلیون دلار درآمد داشته باشند و برخی از توسعه دهندگان حداقل 100000 پوند در سال در Roblox درآمد داشته باشند. شگفت انگیز است، درست است؟ بهترین بخش این است که هر کسی می‌تواند بخشی از این جامعه باشد.

مردم چگونه از Roblox کسب درآمد می کنند؟

مردم چگونه از Roblox کسب درآمد می کنند؟

مردم چگونه از Roblox کسب درآمد می کنند؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم، Roblox و بازی های آن رایگان هستند. پس سازندگان چگونه پول در می آورند؟ این درآمد به دلیل یک چیز کوچک به نام Robux است.

Robux ارز درون بازی Roblox است که افراد می‌توانند با استفاده از پول واقعی آن را خریداری کنند. حتی اگر بازی ها اغلب رایگان هستند، می‌توانید از Robux برای خرید اقلامی مانند پوسته یا سایر موارد داخل بازی استفاده کنید و از توسعه دهندگان آن حمایت کنید.

به عنوان یک نکته جانبی، کلاهبرداری های Robux خطرناک است، و از آنجایی که Roblox عمدتاً برای کودکان است، باید بسیار مراقب باشید که از کجا Robux را تهیه کنید. کلاهبرداران زیادی وجود دارند که سعی می‌کنند Robux رایگان را “ببخشند”. اگر شما، فرزندانتان یا هرکسی که می‌شناسید Roblox بازی می‌کند، مهم است که در مورد این کلاهبرداری ها و نحوه اجتناب از آنها بیاموزید.

Robux اصلی ترین راه کسب درآمد توسعه دهندگان است، اما آنها می‌توانند از بازی های خود از طریق تعامل کسب درآمد کنند. به این صورت که هر چه مشترک Roblox Premium بیشتر یک بازی را انجام دهد، شرکت Roblox برای آن بازی به توسعه دهنده پول بیشتری پرداخت خواهد کرد.

خرید گیفت کارت Reblox

چه کسی می‌تواند در Roblox بازی کند و بازی بسازد؟

چه کسی می‌تواند در Roblox بازی کند و بازی بسازد؟

چه کسی می‌تواند در Roblox بازی کند و بازی بسازد؟

بهترین بخش این است که Roblox برای همه در دسترس است. مهم نیست که چه کسی هستید، می‌توانید بازی های خود را با استفاده از این پلتفرم ایجاد کنید.

شما می‌توانید Roblox را در هر جایی بازی کنید. در دستگاه های iOS و Android، اکثر دستگاه های آمازون، ایکس باکس وان و Oculus Rift در دسترس است.

در مورد ایجاد بازی، شروع کار بسیار ساده است. مطمئنا برای عادت کردن به ابزارها به زمان نیاز دارید، اما شروع کار بر روی یک بازی به قدری آسان است که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد، حتی اگر تجربه کدنویسی یا ساختن بازی را نداشته باشید. Roblox کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد که به کاربران خود ابزارهایی برای شروع کار می دهد.

از موتوری با کاربری آسان به نام استودیوی Roblox، که به شما کمک می‌کند بازی های خود را بسازید و در هر پلتفرمی منتشر کنید، تا مرکز توسعه دهنده Roblox پر از چیزهایی که برای ساخت بازی و کسب درآمد از آن نیاز دارید. همچنین یک انجمن مفید دارد که آماده ارائه و پذیرش کمک هستند.

فرقی نمی‌کند کودک باشید یا بزرگسال، توسعه دهنده حرفه ای باشید یا این اولین باری است که بازی می‌سازید، هیچ چیز نباید مانع از ایجاد موفقیت بعدی Roblox شود.

Roblox فقط برای بچه ها نیست

هرگز واقعاً اینطور نبود، اما اکنون که همه درباره Roblox صحبت می‌کنند، این زمان عالی برای ورود به دنیای Roblox است. فرقی نمی‌کند که فقط می‌خواهید چند بازی عالی را به صورت رایگان انجام دهید یا بازی خود را بسازید. کاری برای انجام دادن و لذت بردن شما وجود دارد.

البته، اگر به دنبال سرمایه گذاری در Roblox هستید، اکنون زمان مناسبی برای بررسی آن است. احتمالاً به اندازه سهام GameStop محبوب نخواهد بود، اما همچنان ارزش بررسی را دارد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT