اپلیکیشن های زمانبندی

بهترین اپلیکیشن های زمانبندی در سال 2022

زمان مطالعه 9 دقیقه

اپلیکیشن های زمانبندی فرایند برنامه‌ریزی کارهای شخصی و کاری و جلسات را ساده و آسان میکند. برنامه های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها برای مدیریت کارهای خود استفاده کنید. شناخته شده ترین اپلکیشن برنامه ریزی تقویم است که برای یادداشت کردن تاریخ‌ها و ارسال اعلان‌ها عالی است، اما ممکن است در ارائه اطلاعات ضروری در مورد برنامه های شما ویژگی های زیادی ارائه ندهند.

برنامه های todo list نیز وجود دارند که بیشتر برای تقسیم و انجام وظایف استفاده میشوند. این برنامه‌ها فاقد نرم‌افزار زمان‌بندی اختصاصی هستند. برنامه‌های زمان ‌بندی امکان مدیریت بهتر کارها به روشی خاص‌تر را به شما ارائه میدهد. برای مثال با این برنامه ها میتوانید انواع جلسات مانند جلسات انفرادی یا گروهی را به راحتی از هم متمایز کنید. علاوه بر این این برنامه ها شامل اعلان های نوبت گردشی (Round Robin) هستند که در آن می توانید جلسات را به طور خودکار با چندین نفر بر اساس معیارهای خاص به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این برنامه‌های زمان‌بندی می‌توانند فرایند تنظیم جلسات با مخاطبین خارجی را آسان‌تر کنند. البته برنامه‌های زمان‌بندی همیشه با اعلان‌های تقویم خود ارائه می‌شوند و معمولاً با محبوب‌ترین برنامه‌های شخص ثالث ادغام می‌شوند تا مدیریت کارها با هر نرم‌افزار اداری که در حال حاضر با آن کار می‌کنید آسان‌تر شود. در ادامه مقاله به معرفی بهترین برنامه های زمان بندی میپردازیم.

بهترین برنامه های زمان بندی در سال 2022

1.اپلیکیشن های زمانبندی: HubSpot Meetings

شما می توانید از برنامه HubSpot Meetings برای تنظیم جلسات با افراد داخل شرکت یا افراد خارجی به راحتی استفاده کنید. این برنامه این فرآیند را آسان می کند. یکی از بهترین ویژگی های برنامه HubSpot Meetings این است که یک نسخه رایگان دارد که می توانید از آن برای برنامه ریزی جلسات استفاده کنید. با این حال این نسخه رایگان برخی از ویژگی های کاربردی را برای برنامه ریزی ندارد. اگر می‌خواهید بهترین استفاده را از برنامه داشته باشید، نسخه پریمیوم HubSpot Meetings را خریداری کنید.

نرم افزار CRM شرکت HubSpot گران است. اما نگران نباشید. اگر فقط میخواهید از ویژگی جلسات استفاده کنید طرح Starter برای شما کافی است. خرید طرح‌های گران‌ منطقی نیست، مگر اینکه به ویژگی‌های مجموعه CRM نیاز دارید.

2. Setmore

Setmore یک بخش منحصر به فرد برای کسب و کار شما ارائه می دهد، در واقع شبیه به یک وب سایت برای کسب و کار شما است که مشتریان می توانند از آن بازدید کرده و جلساتی رزرو کنند. شما می‌توانید وب‌سایت را کنترل کنید، قیمت‌ها را اضافه کنید و پرداخت‌ها را به صورت آنلاین دریافت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های Setmore این است که نسخه رایگان دارد. می توانید از نسخه رایگان برای برنامه ریزی قرار ملاقات به صورت نامحدود استفاده کنید. اما فاقد برخی از ویژگی ها از جمله یادآوری SMS، جلسات مکرر و اعلان های سفارشی است. برای استفاده بهینه از این برنامه باید نسخه پولی را تهیه کنید.

به طور کلی Setmore یک ابزار عالی برای زمان‌بندی است. استفاده از این برنامه باعث می شود تا کسب و کارها بتوانند قرار ملاقات با مشتریان خود را تنظیم کنند و به آنها پایبند باشند. بهترین ویژگی های این برنامه شامل یکپارچه سازی درگاه پرداخت و ویجتی است که به شما امکان می دهد صفحه رزرو را در یک وب سایت شخصی اضافه کنید. با این حال این برنامه به طور قابل توجهی گران تر از سایر برنامه ها است.

3.اپلیکیشن های زمانبندی: SimplyBook

SimplyBook به مشتریان امکان می دهد مستقیماً قرار ملاقات با شرکت شما را با استفاده از یک رابط مبتنی بر وب یا برنامه تلفن همراه (iOS یا Android) رزرو کنند. شما می‌توانید ظاهر صفحه رزرو شرکت خود را با استفاده از چندین الگوی موجود در پلتفرم تغییر دهید. با این حال تنوع زیادی در طراحی قالب ها وجود ندارد.

یکی از ویژگی های این برنامه این است که می توانید به جای زیر دامنه Simply.Me از یک نام دامنه سفارشی برای صفحه رزرو استفاده کنید. این ویژگی با هزینه اضافی همراه است اما راهی هوشمندانه برای متمایز کردن کسب و کار شما است.

این پلتفرم با درگاه‌های پرداخت مختلف مانند Stripe، PayPal و Square ادغام شده است. همچنین ادغام این برنامه با سایر رسانه های اجتماعی به مشتریان امکان می دهد رزرو را مستقیماً از صفحات تجاری فیس بوک و اینستاگرام شما انجام دهند.

با بررسی برنامه SimplyBook می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این برنامه به کسب و کارها کمک میکند به راحتی جلساتی را با مشتریان تنظیم کنند. با این حال این برنامه بدون ایراد نیست و شامل هزینه زیاد و پشتیبانی ضعیف (فقط چت زنده) است.

4. Square Appointments

اگرچه Square Appointments عمدتاً کاربران سرویس اصلی Square را هدف قرار می دهد اما هر کسب و کاری می تواند در این سرویس ثبت نام کند. با این حال طرح رایگان این برنامه در مقایسه با برنامه های پولی فاقد بسیاری از ویژگی ها است. بنابراین برای استفاده بهینه از این برنامه باید طرح رایگان را به نسخه بالاتر ارتقا دهید.

شما می توانید قرار ملاقات ها را به راحتی از رابط مبتنی بر وب یا برنامه تلفن همراه مدیریت کنید. راه اصلی برای انجام این کار ایجاد یک وب سایت رزرو آنلاین اختصاصی برای کسب و کار شما است. این برنامه همچنین قالب هایی را ارائه داده است که میتوانید از میان آن ها انتخاب کنید. با این حال تنوع قالب ها محدود است. پس از انتخاب قالب‌ها می‌توانید رنگ‌ها، طرح‌بندی و نوع صفحات را نیز انتخاب کنید تا وب ‌سایت رزرو خود را تا حد امکان متمایز کنید.

به وب ‌سایت رزرو شما یک زیر دامنه منحصر به فرد به نام دامنه رسمی Square، یعنی businessname.SquareUp.com اختصاص داده می‌شود. مشتریان می‌توانند با این آدرس مستقیماً قرار ملاقات‌هایی را با شما تعیین کنند.

Square Appointments یک برنامه مناسب برای کسب و کارها است تا بدون هیچ گونه مشکلی بتوانند با مشتریان خود قرار ملاقات تنظیم کنند. یکی از مزایای این برنامه این است که راه‌های زیادی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا به راحتی پرداخت‌ها را دریافت کنند. با این حال معایبی مانند گران بودن را نیز دارد.

5.اپلیکیشن های زمانبندی: Appointlet

مانند هر نرم افزار دیگری اولین قدم برای استفاده از Appointlet ایجاد یک حساب کاربری است. می توانید این کار را با استفاده از ایمیل یا حساب Google یا Office 365 خود انجام دهید. پس از ثبت نام برنامه از شما می خواهد که یک نام منحصر به فرد انتخاب کنید که از آن برای ایجاد URL صفحه زمان بندی شما استفاده می کند. نشانی اینترنتی به شکل www.App.Link/your-name است. بنابراین یک نام مناسب انتخاب کنید.

این برنامه همچنین از شما می‌خواهد چندین مرحله را انجام دهید، از جمله تنظیم زمان‌بندی در دسترس بودن و تنظیم یک نمونه جلسه0 اما می‌توانید از آن‌ها رد شوید. توصیه می کنیم زمانبندی در دسترس بودن را انجام دهید. این کار باعث میشود تقویم خود را هماهنگ نگه دارید و از رزروهای اضافی جلوگیری کنید.

یکی از معایب استفاده از این پلتفرم این است که به شما امکان انتخاب قالب سایت رزرو را نمیدهد. از این رو شرکت‌هایی که از Appointlet استفاده می‌کنند وب‌ سایت‌های رزرو مشابهی دارند، بنابراین برای کسانی که ترجیح می‌دهند کسب و کار خود را متمایز کنند، ایده‌آل نیست. تنها چیزی که می توانید تغییر دهید لوگو، نام و پیام خوش آمدگویی است.

6. Zoho Bookings

مانند بسیاری از برنامه‌های زمان‌بندی دیگر Zoho یک زیر دامنه منحصر به فرد به نام دامنه zohobookings.com برای وب‌سایت رزرو هر کاربر اختصاص می‌دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که صفحه رزرو کسب و کار خود را سفارشی کنید. شما می‌توانید تم سایت را تغییر دهید تا کسب‌وکارتان از نظر بصری از رقبا متمایز شود یا فیلدهای فرم که از طریق آن اطلاعات مشتریان را دریافت می‌کنید را سفارشی سازی کنید.

اگر شرکت شما برای برنامه‌ریزی قرارها نیاز به پرداخت دارد، می‌توانید با Zoho Bookings به راحتی این کار را انجام دهید. این پلتفرم با ادغام با درگاه های پرداخت شخص ثالث مانند Stripe و PayPal به شما امکان میدهد مستقیماً از مشتریان هزینه ها را دریافت کنید. همچنین می‌توانید تأییدیه‌هایی را برای هر مشتری که قراری را رزرو می‌کند ارسال کنید یا یادآوری‌های خودکار ارسال کنید تا مطمئن شوید که جلسه را از دست نمی‌دهند.

اگر می‌خواهید یک قرار ملاقات با مشتریان را به آسانی ترتیب دهید Zoho Bookings یک انتخاب هوشمندانه است. مزایای اصلی این پلتفرم امکان سفارشی کردن صفحه رزرو و دریافت پرداخت از مشتریان از طریق درگاه های پرداخت شخص ثالث است. با این حال این برنامه دارای ایراداتی مانند پشتیبانی محدود از مشتری نیز است.

7.اپلیکیشن های زمانبندی: Appoint.ly

مانند بسیاری از نرم افزارهای برنامه ریزی قرار ملاقات Appoint.ly یک طرح رایگان دارد که هر کسب و کاری می تواند از آن استفاده کند. این طرح رایگان دسترسی به ویژگی‌های اساسی پلتفرم را فراهم می‌کند، اما محدودیت‌های زیادی مانند وارد کردن فقط یک رویداد دارد.

یکی از ویژگی های Appoint.ly ادغام آن با برنامه های محبوب تقویم مانند تقویم Google و تقویم Outlook است. بنابراین به جای وارد کردن دستی تاریخ ها و زمان ها می توانید با اتصال به تقویم آنلاین تاریخ دسترسی خود را تنظیم کنید، جلسات را به طور خودکار به برنامه اضافه کنید و از شلوغ شدن تقویم جلوگیری میکند.

اگرچه این برنامه به کسب و کارها کمک می کند تا به راحتی فرآیند رزرو را انجام دهند اما فاقد یک ویژگی مهم یعنی دریافت پرداخت ها است. سایر برنامه های رقیب به شرکت ها ا امکان می‌دهند برای رزرو هزینه دریافت کنند و پرداخت‌ها را مستقیماً از طریق درگاه های شخص ثالث مانند Stripe یا PayPal انجام دهند. این یک نقطه ضعف بزرگ برای Appoint.ly است. در غیر این صورت Appoint.ly یک راه حل موثر برای کسب و کارها برای گرفتن قرار ملاقات آنلاین از مشتریان است.

8.اپلیکیشن های زمانبندی: Picktime

Picktime سه طرح ارائه می دهد که شامل رایگان، Starter و Pro است. طرح رایگان نیازی به پرداخت ندارد و با آن کسب و کار شما می تواند قرار ملاقات های نامحدودی را در یک صفحه رزرو آنلاین منحصر به فرد ترتیب دهد. با این حال در مقایسه با طرح های پولی دارای محدودیت های زیادی است، به عنوان مثال قابلیت های اعلان / یادآوری پیامکی ندارد و محدود به سه کاربر است.

طرح های پولی امکان استفاده چندین کاربر را میدهد که می تواند آن را بسیار مقرون به صرفه کند. در مقابل بسیاری از اپلیکیشن‌های رقیب برای هر کاربر هزینه دریافت می‌کنند که می‌تواند برای شرکت هایی که کارمندان زیادی دارند گران باشد.

Picktime یک پلتفرم عالی برای برنامه ریزی قرار ملاقات و مدیریت رزروها برای کسب و کارها است. مقرون به صرفه است، استفاده از آن آسان است و مجموعه ای از ویژگی های جامع را ارائه می دهد. اما بدون نقص نیست و گزینه های سفارشی سازی محدود دارد و سیاست بازپرداخت را شامل نمیشود.

9.اپلیکیشن های زمانبندی: Doodle

با Doodle افراد یا شرکت ها می توانند جلسات را بدون مشکل برنامه ریزی و هماهنگ کنند. می توانید یک صفحه رزرو اختصاصی برای کسب و کار خود ایجاد کنید که افراد بتوانند مستقیماً از آن بازدید کرده و قرار ملاقات ها را تعیین کنند. شما می توانید چندین صفحه برای سرویس های مختلفی که ارائه می دهید (فقط برای کاربران پریمیوم) ایجاد کنید.

Doodle همچنین به شما امکان می دهد “power settings” را برای جلوگیری از رزرو بیش از حد فعال کنید. این تنظیمات شامل حداکثر تعداد رزرو روزانه، زمان بافر یا فاصله زمانی، حداقل زمان اطلاع رسانی، فواصل جلسات و غیره است. همچنین می‌توانید یادآوری هایی را فعال کنید تا ۲۴ ساعت قبل از قرار ملاقات رزرو شده، یادآوری خودکار را برای مشتریان ارسال کند.

مزیت استفاده از Doodle این است که با بسیاری از برنامه ها ادغام میشود. این پلتفرم با بسیاری از برنامه‌های خارجی که ویژگی های زیادی را ارائه میدهند مانند Zoom Video، Outlook و Zapier ادغام میشود.

می‌توانیم با اطمینان بگوییم که Doodle ابزار مؤثری است که به کسب‌وکارها و ارائه‌دهندگان خدمات کمک می‌کند قرار ملاقات‌ها را به‌راحتی ترتیب دهند. با این حال نسبتا گران است.

کدام برنامه زمان بندی برای شما بهتر است؟

برای انتخاب یک برنامه زمانبندی ابتدا نیازهای واقعی خود را در نظر بگیرید، زیرا گاهی اوقات پلتفرم‌های رایگان ممکن است گزینه‌های اساسی را ارائه دهند، بنابراین اگر نیاز به استفاده از ابزارهای پیشرفته دارید ممکن است یک پلتفرم پولی برای شما مناسب تر باشد. علاوه بر این برنامه های رایگان و مقرون‌به‌صرفه گاهی اوقات ابزارهای محدودی را ارائه میدهند، در حالی که نرم‌افزارهای سطح بالاتر می‌توانند هر نیازی را برآورده کنند، بنابراین مطمئن شوید برنامه انتخابی مناسب با نیازهای شما است.

چگونه بهترین برنامه های زمان بندی را امتحان کنیم؟

برای آزمایش بهترین برنامه‌های زمان‌بندی ابتدا یک حساب کاربری راه‌اندازی کنید. سپس سرویس را آزمایش کنید تا ببینید چگونه می توان از نرم افزار برای اهداف مختلف و در موقعیت های مختلف استفاده کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.