بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس

10 بهترین برنامه رایگان برای محو کردن چهره در عکس ها و فیلم ها (iPhone و Android)

زمان مطالعه 8 دقیقه

احترام گذاشتن به حریم خصوصی افرادی که به طور تصادفی در شات شما قرار گرفتند، یک حسن نیت متداول است. علاوه بر این، عمومی کردن آن مطالب می تواند عواقب قانونی داشته باشد. بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس یا محو کردن قسمتی از بدن یا قسمتی از پس زمینه عکس با کارایی بالا را بشناسید.

بنابراین، برای جلوگیری از عوارض بیهوده، می توانید قبل از به اشتراک گذاشتن عکس یا ویدیو در شبکه های اجتماعی، چهره افراد را محو کنید.

خرید گیفت کارت

خرید با ویزا کارت

برنامه‌های اندروید و آیفون زیادی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند چند لحظه پس از ضبط ویدیو یا عکس گرفتن، صورت یا قسمتی از تصویر را تار کنید. در این مقاله، ده بهترین برنامه رایگان را که می‌توانید برای محو کردن چهره‌ها در دستگاه‌های اندرویدی یا آیفون و آی‌پد خود در سال ۲۰۱۹ استفاده کنید، معرفی می‌کنیم.

تار شدن چهره / شی / اطلاعات خصوصی با Wondershare Filmora

چند راه برای محو کردن صورت یا شی با استفاده از Filmora وجود دارد، مانند اعمال جلوه موزاییک، جلوه‌های Blurring یا Face-off. آموزش تصویری بالا با Filmora ساخته شده است. روی Effects در بالا کلیک کنید، Filter را در سمت چپ پیدا کنید و UTILITY را کلیک کنید. از آنجا، ابزارهای خطی موزاییک، رو به رو، دایره شیب و شیفت شیفت را خواهید دید.

بهترین نرم‌افزار ویرایش ویدیو را برای محو کردن چهره‌ها در ویدیوهای Windows و Mac بررسی کنید یا از Wondershare Video Community بیشتر بدانید.

10 بهترین برنامه رایگان آیفون و اندروید برای محو کردن چهره در عکس ها و فیلم ها

پنهان کردن هویت افراد در عکس‌ها و ویدیوهای شما تنها نکته مهمی است زیرا برنامه‌هایی که ما در فهرست ده‌گانه برتر خود قرار داده‌ایم به شما امکان می‌دهند تصاویر را به هر شکلی که می‌خواهید دستکاری کنید. بیایید نگاهی به برخی از بهترین برنامه‌هایی بیندازیم که می‌توانند به شما در محو کردن چهره تنها در چند مرحله ساده کمک کنند.

1.بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس: Skitch

  • قیمت: رایگان، خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد
  • سازگاری: iOS
  • امتیاز کاربر: 4.1

عکاسان آیفونی که به اپلیکیشنی نیاز دارند که به آن‌ها امکان عکس ‌برداری و ویرایش سریع عکس‌ها را بدهد، استفاده از Skitch را دوست خواهند داشت. این برنامه برای ویرایش عکس ها در حالی که در حال حرکت هستید عالی است، زیرا می توانید به راحتی تصاویر را حاشیه نویسی کنید یا هر متن، برچسب یا شکلک را به عکس های خود اضافه کنید. گزینه Pixelate به شما امکان می دهد تنها با چند ضربه قسمتی از تصویر را که می خواهید محو کنید انتخاب کنید. قابلیت‌های ویرایش عکس Skitch می‌تواند به شما کمک کند تا رنگ‌های هر عکسی را که با این برنامه می‌گیرید افزایش دهید. در عین حال، ویژگی های اشتراک فایل آن به شما این امکان را می دهد که آثار مورد علاقه خود را در چند ثانیه در رسانه های اجتماعی پست کنید.

2.بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس: Video Mosaic

  • قیمت: رایگان، خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد
  • سازگاری: iOS
  • امتیاز کاربر: 4.6
بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس

بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس

این برنامه تنها با یک هدف طراحی شده است، تا کاربران آیفون را قادر سازد تا فیلم ها را در حین ضبط به راحتی محو کنند. می‌توانید از بین چندین گزینه مختلف تاری انتخاب کنید، بنابراین می‌توانید کل ویدیو را محو کنید، یک موزاییک خودکار روی چهره در عکس اضافه کنید، یا ناحیه‌ای از صفحه را که می‌خواهید تار کنید انتخاب کنید. علاوه بر این، این برنامه به شما امکان می دهد شکل موزاییک را انتخاب کنید تا ناحیه تار عکس هر شکلی که می خواهید داشته باشد. تنها نقطه ضعف این است که برای خلاص شدن از شر تبلیغات باید یک خرید درون برنامه ای انجام دهید.

3.بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس: Video Toolbox Movie Maker

  • قیمت: رایگان، خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد
  • سازگاری: iOS
  • امتیاز کاربر: 3.5

ابزارهای ویرایش ویدیویی که این برنامه مبتنی بر iOS ارائه می دهد، به شما امکان می دهد ویدیوهای رسانه های اجتماعی با ظاهری حرفه ای ایجاد کنید. بیش از سی تغییر برای انتخاب و بیش از بیست افکت ویدیویی وجود دارد. می‌توانید با ویژگی صفحه سبز آزمایش کنید تا دو یا چند کلیپ را در یک ویدیو ترکیب کنید یا گزینه ویدیوی معکوس را امتحان کنید. علیرغم تعداد زیادی گزینه ویرایش ویدیو، Video Toolbox تنها تعداد محدودی از گزینه های تاری چهره را ارائه می دهد. جلوه پیکسلی یا تاری که به یک ویدیو اضافه می کنید ثابت خواهد بود، بنابراین اگر سوژه شما زیاد حرکت می کند، باید از برنامه دیگری استفاده کنید.

4.بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس: MovStash

  • قیمت: رایگان
  • سازگاری: iOS
  • امتیاز کاربر: 3.7

چهار نوع تاری وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و می توانید ویدیوهای خود را در حالت های Simple و Timeline ویرایش کنید. می‌توانید ناحیه عکسی را که می‌خواهید تار شود به صورت دستی مشخص کنید و از نوار لغزنده برای تنظیم شدت جلوه تاری استفاده کنید. حالت تایم لاین به شما امکان می دهد هر تعداد که می خواهید به یک ویدیو مناطق تاری اضافه کنید تا بتوانید چند چهره را در یک عکس محو کنید. MovStash به طور خاص طراحی شده است تا فرآیند محو کردن بخش‌های ویدیو را سریع و ساده کند، اما این برنامه هیچ گزینه دیگری برای ویرایش ویدیو ارائه نمی‌دهد.

5.بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس: KineMaster – Pro Video Editor

  • قیمت: رایگان، خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد
  • سازگاری: iOS، Android
  • امتیاز کاربر: 4.7

KineMaster یک برنامه حرفه ای ویرایش ویدیو است که به کاربران امکان می دهد یک ویدیو را فریم به فریم برش دهند، افکت Chroma Key را اعمال کنند یا انتقال های سه بعدی بین کلیپ های ویدیویی را اضافه کنند. به همین دلیل جای تعجب نیست که کاربران آیفون و اندروید به راحتی با این برنامه می توانند چهره ها را در ویدیوهای خود محو کنند. با این حال، نسخه رایگان KineMaster تنها تعداد محدودی از گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد و شما باید یک سری خریدهای درون برنامه ای انجام دهید تا تمام ویژگی هایی که این برنامه ارائه می دهد را باز کنید.

6.بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس: Blur Photos

  • قیمت: رایگان
  • سازگاری: iOS
  • امتیاز کاربر: 4.3

برنامه Blur Photos به شما این امکان را می دهد که عکس های خود را در تمام شبکه های اجتماعی محبوب تنها با چند کلیک به اشتراک بگذارید. اگر iOS 8 یا نسخه جدیدتر این سیستم عامل تلفن همراه را روی آیفون خود نصب کرده اید، می توانید از این برنامه به عنوان افزونه برای برنامه Photos استفاده کنید. Blur Photos برای استفاده در iPhone، iPad و iPod touch کاملاً رایگان است، بنابراین می‌توانید بدون در نظر گرفتن دستگاهی که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنید، به راحتی هویت افراد در عکس‌های خود را پنهان کنید. می‌توانید ناحیه‌ای از تصویری را که می‌خواهید تار شود به‌صورت دستی تعیین کنید و برنامه به شما امکان می‌دهد شدت جلوه تاری را که اعمال می‌کنید کنترل کنید.

7.بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس: Mosaic Pixelate Censor Photo

  • قیمت: رایگان
  • سازگاری: اندروید
  • امتیاز کاربر: 4.2

می‌توانید با استفاده از گزینه‌های Mosaic، Pixelate، Blur یا Color چهره‌های عکس‌هایتان را محو کنید. شما باید یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید و ناحیه صفحه‌ای را که می‌خواهید محو شود مشخص کنید و برنامه بقیه کارها را برای شما انجام می‌دهد. با این حال، نمی‌توانید روی یک عکس زوم کنید، به این معنی که کنترل زیادی روی فرآیند تار شدن چهره در شرایط خاص نخواهید داشت. Mosaic Pixelate Censor Photo هیچ گزینه دیگری برای ویرایش عکس ارائه نمی دهد، که تنها اگر به دنبال ابزاری کارآمد هستید که به شما امکان می دهد عکس ها را سریع سانسور کنید، آن را به انتخاب خوبی تبدیل می کند.

8.بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس: Point Blur

قیمت: رایگان، حاوی تبلیغات است

سازگاری: اندروید

امتیاز کاربر: 4.3

در مورد تار کردن چهره یا هر بخش عکس دیگری با این برنامه هیچ چیز پیچیده ای نیست. باید از انگشت خود برای انتخاب ناحیه ای از تصویری که می خواهید پیکسل یا محو شود استفاده کنید و سپس اندازه قلم مو و شدت افکت را انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید از Point Blur برای محو کردن پس‌زمینه (بک گراند) عکس و ایجاد یک افکت بوکه نرم استفاده کنید. هنگامی که یک تصویر را با موفقیت تار کردید، می توانید آن را در هر رسانه اجتماعی که انتخاب می کنید به اشتراک بگذارید.

9.بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس: iMovie

  • قیمت: رایگان
  • سازگاری: iOS
  • امتیاز کاربر: 3.9

درباره نحوه محو کردن چهره در iMovie اطلاعات بیشتری کسب کنید

با وجود اینکه iMovie مجموعه‌ای غنی از گزینه‌های ویرایش ویدیو را ارائه می‌کند، متأسفانه هیچ گزینه‌ای وجود ندارد که به شما امکان ‌دهد چهره را محو یا پیکسل کنید. برای پنهان کردن یک شروع یا یک شی در یک ویدیو، باید یک لایه غیرشفاف </strong > روی ناحیه ویدیویی که می‌خواهید پنهان کنید اضافه کنید. این به هیچ وجه یک راه حل زیبا نیست زیرا افزودن یک مستطیل تک رنگ روی یک ویدیو می تواند جذابیت بصری آن را کاملاً از بین ببرد. استفاده از iMovie برای پنهان کردن چهره ها در ویدیوها تنها در صورتی گزینه خوبی است که به هر دلیلی نتوانید برنامه دیگری را نصب کنید که به شما کنترل بیشتری بر روند محو کردن چهره در ویدیوها بدهد.

10.بهترین برنامه رایگان تار کردن عکس: Blur&Mosaic

  • قیمت: رایگان، خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد
  • سازگاری: iOS
  • امتیاز کاربر: 4.7

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که پنهان کردن چهره در عکس‌ها و ویدیوها را آسان کند، احتمالاً Blur&Mosaic یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که در اختیار دارید. باید از انگشت خود استفاده کنید تا ناحیه ای را که می خواهید محو کنید علامت بزنید و از بین 9 سبک موزاییک موجود انتخاب کنید. علاوه بر این، چهار گزینه مختلف ضخامت و قدرت به شما این امکان را می دهد که میزان افکتی را که قرار است روی تصویر اعمال کنید، کنترل کنید. با این حال، برنامه حاوی تبلیغات است و برای حذف آنها باید یک خرید درون برنامه ای انجام دهید.

سوالات متداول درباره تاری چهره

 چگونه می توان چهره ها را در عکس ها در آیفون محو کرد؟

کاربران آیفون می‌توانند با برنامه‌های رایگان محو کردن چهره برای عکس‌ها و ویدیوها، چهره‌ها را محو کنند، مانند Skitch، Video Mosaic، Video Toolbox Movie Maker، MovStash، KineMaster و iMovie.

چگونه می توانم چهره متحرک را در یک ویدیو تار کنم؟

ابزار Face-Off در Filmora می تواند چهره انسان یا هر چیزی را که شبیه یک چهره است محو کند. همچنین می توانید ایموجی ها را به صورت سوژه اضافه کنید. علاوه بر این، ویژگی تغییر چهره همچنین با مکانیزم تعبیه‌شده ردیاب حرکت ارائه می‌شود که به طور خودکار موقعیت یک چهره متحرک را حس می‌کند و ایموجی را متناسب با آن تنظیم می‌کند.برای محو کردن چهره‌ها، ویدیوی خود را وارد کنید، به «Effects» بروید، سپس «Utility» را جستجو کنید و Face-Off را انتخاب کنید. اگر می خواهید ایموجی اضافه کنید، یک شکلک انتخاب کنید. در غیر این صورت، روی “OK” کلیک کنید. اکنون چهره‌ها محو شده‌اند و ویدیو آماده انتقال است.

نتیجه

صرفاً به این دلیل که یک عکس یا یک ویدیو حاوی اطلاعات است، نمی‌توانید آن را به صورت عمومی به اشتراک بگذارید، نباید دلیلی برای پست کردن آن در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی‌تان باشد. برنامه‌هایی که در این مقاله ارائه کرده‌ایم به شما کمک می‌کنند تا تنها در چند مرحله ساده، چهره را محو کنید یا هر شی دیگری را پنهان کنید. از کدام برنامه بیشتر برای محو کردن چهره در فیلم ها و عکس های خود استفاده می کنید؟ در زیر کامنت بگذارید و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT