بهترین سایت خارجی خرید هاست در سال ۲۰۲۴

بهترین سایت خارجی خرید هاست در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه 2 دقیقه

استفاده از هاست‌های خارجی برای مدیران سایت‌ها مزیت‌های بسیاری به همراه دارد. اما به علت وجود تحریم‌ها، برخی از این افراد نمی‌توانند به راحتی هاست مورد نظر خود را خریداری کنند. در این پست به معرفی بهترین سایت خارجی خرید هاست در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید هاست و دامین از سایت خارجی

1-  خرید هاست از سایت بلو هاست (Bluehost)

بلوهاست یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین دیتاسنترهای ارائه دهنده هاست و سرور است. این وب‌سایت خدمات راه‌اندازی هاست و سرور را با بهترین قیمت و کیفیتی تضمین شده به کاربران خود در سراسر دنیا عرضه می‌کند. البته هر کاربری با خرید هاست از این پلتفرم می‌تواند دامنه رایگان هم دریافت کند!

مهم‌تر از همه علت اصلی اینکه بلو هاست جزو بهترین سایت های خارجی برای خرید هاست به شمار می‌رود، این است که در ازای ارائه خدماتی باکیفیت و گسترده کارمزد کمی دریافت می‌کند.

2- خرید هاست از سایت (Godaddy)

گوددی یک شرکت هاستینگ آمریکایی است که جزو قدیمی‌ترین سایت‌های ارائه هاست به شمار می‌رود. این وب‌سایت سرویس‌های متنوع با قیمت‌های مختلفی را عرضه می‌کند. برای نمونه سرویس‌های بیسیک سایت گوددی از قیمت پایه دو و نیم دلار آغاز می‌شود.

اگر قصد دارید هاست‌هایی با بهترین کیفیت و پشتیبانی تضمینی را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات سایت Godaddy بهره ببرید. این وب‌سایت در کنار ارائه هاست‌های معتبر خارجی، به صورت رایگان دامنه .com نیز به کاربران عرضه می‌کند.

بهترین سایت خارجی خرید هاست در سال ۲۰۲۴

بهترین سایت خارجی خرید هاست در سال ۲۰۲۴

3-  خرید هاست از Inmotion

یکی دیگر از بهترین سایت های خارجی برای خرید هاست سایت inmotion نام دارد. این وب‌سایت از نظر ایرانیان جزو معدود سایت‌هایی است که بهترین خدمات را در عرصه راه‌اندازی سرور و هاست عرضه می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های سایت اینموشون داشتن پشتیبانی فنی و حرفه‌ای 24 ساعته است!

خرید هاست و دامین با پی پال

علاوه بر این، شما با عضویت در این سایت و خرید هاست از آن می‌توانید از مزایایی همچون قیمت‌های ارزنده و سرویس‌های متنوع بهره‌مند شوید.

وب‌سایت inmotion با بیش از 15 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در این عرصه امروزه آماده خدمات‌رسانی به کاربران در سراسر دنیا به صورت نامحدود است.

4- خرید هاست از hetzner : بهترین سایت خارجی خرید هاست در سال ۲۰۲۴

دیتاسنتر Hetzner در کشور آلمان واقع شده و جزو بزرگ‌ترین پلتفرم‌های خدمات‌رسان در عرصه هاست و سرور است. این روزها بیش از میلیون‌ها ایرانی از خدمات سایت هتزنر برای راه‌اندازی هاست و سرور سایت خود استفاده می‌کنند. در واقع تعداد کثیری از سرورهای ریجن آلمان نیز توسط این پلتفرم عرضه می‌شوند.

بر خلاف سال‌های قبل، در حال حاضر ایرانیان می‌توانند بدون انجام احراز هویت در این سایت از خدمات آن استفاده کنند. البته برای خرید هاست از سایت هتزنر هم باید از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی بهره ببرید.

5- خرید هاست از سایت Hostgator

از جمله معتبرترین و بهترین سایت های خارجی برای خرید هاست که خدمات باکیفیتی نیز دارد، سایت hostgator است. این وب‌سایت بر خلاف سایر سایت‌های رقیب خود گواهی ssl را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می‌کند. افزون بر این، قیمت و تعرفه انواع هاست در این پلتفرم نیز بسیار ارزنده و مناسب بوده و هر یک از این هاست‌ها از پشتیبانی فنی تمام وقت برخوردار هستند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت