کسب درآمد با فتوشاپ

تبدیل اشتیاق به سود: کسب درآمد با فتوشاپ

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر زمانی را در PhotoshopBuzz.com سپری کرده اید، در مورد تمام کارهای شگفت انگیزی که می توانید با فتوشاپ انجام دهید، ایده ای دریافت کرده اید. اجازه دهید به شما بگوییم، با این حال، شما به سختی سطح را خراشیده اید. کسب درآمد با فتوشاپ را در ادامه بررسی کرده ایم.

اگر شما هم مثل ما هستید، دوست دارید همه چیزهایی که فتوشاپ ارائه می دهد را کاوش کنید و همچنین خلاقیت در نرم افزار داشته باشید. اگر بتوانید آن اشتیاق را به سود تبدیل کنید چه؟ آیا راهی برای کسب درآمد با فتوشاپ وجود دارد؟

نوشیدنی مورد علاقه خود را بردارید و بنشینید زیرا فهرستی برای شما داریم! ایده های زیادی برای استفاده از فتوشاپ برای کسب درآمد وجود دارد. ما در اینجا دسته‌ای را مرور خواهیم کرد و امیدواریم یکی (یا تعدادی) برای شما متمایز باشد.

1.کسب درآمد با فتوشاپ: آموزش فتوشاپ

بیایید با ایده ای شروع کنیم که می دانیم کار می کند. ما بیش از یک سال است که آموزش های فتوشاپ را می نویسیم و ​​درآمد خوبی کسب کرده ایم.

و ما تنها نیستیم نه تنها نویسندگان دیگری در سایت ما هستند، بلکه یوتیوب یا گوگل را نیز مرور می کنند. شما افراد زیادی را خواهید دید که در آموزش استفاده از فتوشاپ به دیگران موفقیت زیادی پیدا کرده اند.

اما آیا بازار اشباع نشده است؟ ممکن است بپرسید.

بله، معلمان زیادی در حال حاضر وجود دارند، اما فتوشاپ دائما در حال تغییر است. مبتدیان همیشه به مقالات و ویدیوهای جدید یا به روز شده نیاز دارند تا به این موضوع ادامه دهند.

به علاوه، هر کس کمی متفاوت یاد می گیرد. روش توضیح شما برای برخی از افرادی که ممکن است هیچ یک از گزینه های دیگر را دوست نداشته باشند جذاب خواهد بود.

2. فونت ها

فونت مورد استفاده برای نوشتن یک عبارت می تواند لحن آن را کاملاً تغییر دهد. به عنوان نمونه به موارد زیر توجه کنید. اولی زیبا و غریب به نظر می رسد در حالی که دومی بسیار رسمی تر است.

کسب درآمد با فتوشاپ

کسب درآمد با فتوشاپ

گزینه های زیادی برای ساخت یا تغییر فونت وجود دارد. می‌توانید فونت‌های جدیدی را در فتوشاپ طراحی کنید یا آنها را روی کاغذ بکشید و برای کارهای نهایی در فتوشاپ اسکن کنید. سپس، می توانید آنها را به صورت آنلاین به افرادی که به دنبال فونت های جدید خاص هستند بفروشید.

3. اکشن های فتوشاپ

فتوشاپ سرگرم کننده است اما هیچ کس دوست ندارد کارهای مشابه را بارها و بارها انجام دهد. این باعث بی حسی و چنین اتلاف وقت است.

به همین دلیل است که فتوشاپ به ما اجازه می دهد تا اقدامات خود را ضبط کرده و آنها را روی تصاویر دیگر اجرا کنیم. شما می توانید هر کاری را که انجام می دهید و به چند مرحله نیاز دارد ضبط کنید. سپس می توانید آن اقدامات را روی تصاویر دیگر بدون نیاز به انجام هر مرحله کوچک به صورت دستی اجرا کنید.

به احتمال زیاد، افراد دیگر از اقداماتی که شما برای خود ساخته اید قدردانی خواهند کرد. سپس می توانید آنها را در سایت هایی مانند Creative Market یا FilterGrade بفروشید.

اگر علاقه مند به یادگیری نحوه ایجاد اکشن ها یا نحوه استفاده از آنها هستید.

4.کسب درآمد با فتوشاپ: ویرایش آزاد

بسیاری از مردم دوست دارند عکس های خود را بهبود بخشند، اما لزوماً مهارت های ویرایش را برای انجام آن ندارند. سایت های آنلاین زیادی مانند Fiverr و Upwork وجود دارند که می توانید خدمات ویرایش خود را به این افراد ارائه دهید.

ممکن است شروع به کار در این پلتفرم ها کمی طول بکشد. بدون بررسی یا شهرت زیاد، استخدام شدن سخت است. اما اگر می‌خواهید با قیمت‌های پایین‌تر شروع به کاری کنید، می‌توانید دستمزد مناسبی کسب کنید.

لازم نیست در همه کارها در ویرایش عکس نیز متخصص باشید. می‌توانید مهارت‌های خود را برای انواع خاصی از ویرایش که در آن مهارت دارید، پست کنید. به هر حال به پایین آمدن کمک می کند. نشان دادن به مخاطب که در منطقه خود متخصص هستید، باعث می‌شود آنها شما را به دیگران ترجیح دهند.

5. ترمیم عکس

آیا عاشق چالش کنار هم قرار دادن قطعات یک عکس قدیمی هستید؟ بسیاری از مردم عکس های گرانبهایی دارند که در اثر زمان آسیب دیده اند و دوست دارند یک سرویس ترمیم عکس بتواند آنها را بازیابی کند.

علاوه بر این، موزه‌ها، جوامع تاریخی و نهادهای مشابه همیشه به عکس‌های قدیمی برای بازسازی نیاز دارند. این مکان ها منبع خوبی برای کار مداوم هستند.

6.کسب درآمد با فتوشاپ: تم های وب سایت

آیا می دانستید که می توانید یک تم وب سایت در فتوشاپ طراحی کنید؟

هر روز تقریباً 252000 وب سایت به اینترنت اضافه می شود و بسیاری از صاحبان این وب سایت ها هیچ ایده ای برای طراحی سایت ندارند. بنابراین آنها یک تم وب سایت می خرند.

شما می توانید تم های وب سایت را در فتوشاپ ایجاد کنید. برای فروش آنها به عنوان تم، همچنین باید بدانید که چگونه آنها را به کد تبدیل کنید. اگر این بخش از پروژه خارج از مجموعه مهارت شما است، همیشه می توانید یک فریلنسر را برای کمک استخدام کنید.

7. کارت تبریک

ممکن است تصور کنید که مردم دیگر کارت تبریک نمی خرند. با این حال، شما اشتباه می کنید. آمریکایی ها به تنهایی هنوز سالانه بین 7 تا 8 میلیارد دلار برای کارت های تبریک خرج می کنند. و آنها همیشه تشنه طرح های تازه هستند!

اگر دوست دارید عبارات یا شعرهای کوچک و جذاب بیاورید، چرا آنها را با هنر دیجیتال خود ترکیب نکنید؟

می توانید کارت های تبریک را به صورت آنلاین از طریق بازارهایی مانند Etsy بفروشید یا طرح ها را به یک شرکت معتبر کارت تبریک بفروشید.

8.کسب درآمد با فتوشاپ: طراحی برای POD

کارهای زیادی در خارج از فتوشاپ برای این کار وجود دارد، اما اگر آن را به درستی انجام دهید، می تواند یک جریان درآمد پرسود باشد. POD مخفف Print on Demand است. شرکت‌هایی هستند که آثار/طرح‌های هنری شما را روی صدها محصول مانند تیشرت، کفش، بالش، لیوان و موارد دیگر چاپ می‌کنند.

می توانید محصولات خود را در Etsy فهرست کنید یا فروشگاه تجارت الکترونیک خود را باز کنید. سپس، وقتی کسی آن را می‌خرد، شرکت POD محصول را چاپ می‌کند و برای مشتریان ارسال می‌کند.

شروع کردن آن به کار زیادی نیاز دارد، اما زمانی که همه چیز شروع شد، می توانید مقدار قابل توجهی پول به دست آورید.

9. تصاویر موکاپ

اگر انگشتان پای خود را در دنیای POD فرو کنید، به سرعت نیاز به تصاویر ماکت با کیفیت بالا را خواهید فهمید. اینها تصاویری از محصولات در زمینه ای هستند که افراد می توانند از آنها برای تبلیغ محصولات تجارت الکترونیک خود استفاده کنند.

تصاویر به گونه ای ساخته شده اند که کاربر می تواند طرح جدیدی را روی محصول بیاندازد و از همان تصویر برای تبلیغ چندین محصول استفاده کند. شما می توانید این تصاویر را ایجاد کرده و آنها را برای استفاده افراد به عنوان ماکت در فتوشاپ تنظیم کنید. سپس می توانید ماکت ها را در Etsy بفروشید.

10.کسب درآمد با فتوشاپ: تصاویر استوک

ایجاد تصاویر استوک گزینه دیگری است. ما به این کار پرداختیم اما فقط چند صد دلار درآمد داشتیم. اکثر سایت‌هایی مانند Shutterstock یا سهام Adobe بسته به نوع مجوزی که مشتری می‌خرد، فقط چند سنت یا چند دلار به عکاس پرداخت می‌کنند.

با این حال، ما نیازهای تصویر سهام را بررسی نمی‌کنیم و تصاویر را متناسب با این نیازها تنظیم نمی‌کنیم. اگر این کار را انجام دادید و شروع به فروش انبوه کردید، به طور بالقوه می توانید یک جریان درآمد غیرفعال جامد ایجاد کنید.

داستان هایی از افرادی وجود دارد که ده ها هزار دلار در سال از فروش تصاویر سهام به دست می آورند. با این حال، برای رسیدن به آن نقطه، باید ده ها هزار تصویر را بارگذاری و کلیدواژه گذاری کنید.

اما اگر عاشق عکس گرفتن هستید، این می تواند راهی عالی برای تبدیل اشتیاق شما به سود باشد.

11. گرافیک رسانه های اجتماعی

میلیون‌ها صاحب کسب‌وکار کوچک در تلاش هستند تا با مخاطبان خود در رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنند. بسیاری از آنها از تلاش برای تولید یک جریان ثابت از محتوا برای لذت بردن مخاطبان خود ناامید هستند.

بنابراین، آنها گرافیک‌های رسانه‌های اجتماعی، میم‌ها یا قالب‌های آماده یا قابل تنظیم را خریداری می‌کنند. آنها می توانند به سرعت این موارد را سفارشی کنند و بدون اتلاف ساعت ها در کمپین های رسانه های اجتماعی خود، آنها را در اکانت های خود ارسال کنند.

می توانید این گرافیک ها را در فتوشاپ ایجاد کنید و در بازارهایی مانند Etsy یا Creative Market بفروشید.

12.کسب درآمد با فتوشاپ: ایجاد لوگو

همه آن صاحبان مشاغل کوچک نیز به دنبال لوگوهای منحصر به فرد هستند. شما می توانید خدمات خود را با طراحی لوگو ارائه دهید تا برندهای آن ها در میان جمعیت برجسته شود.

به عنوان یک امتیاز، گرافیک رسانه‌های اجتماعی، ماکت‌ها، طراحی‌های تبلیغاتی و انواع دیگر خدمات به راحتی به فروش می‌رسند.

13. الگوهای سند

مردم قالب ها را دوست دارند زیرا کارشان را آسان می کند. ارسال ایمیل، رزومه، مجله، کتاب الکترونیکی یا دعوت نامه از یک الگوی از پیش ساخته شده بسیار سریعتر است.

به علاوه، همه دانش لازم برای طراحی اسناد شگفت انگیز و حرفه ای را ندارند. اما شما انجام می دهید! و می توانید آن طرح ها را در بازارها یا از طریق فروشگاه خودتان بفروشید.

14.کسب درآمد با فتوشاپ: قابل چاپ

ایجاد پرینت منبع عالی درآمد غیرفعال است. می‌توانید با ایجاد برنامه‌ریزها، مجلات، کتاب‌های کار و سایر محصولات دیجیتالی قابل چاپ در فتوشاپ لذت ببرید. سپس می توانید آنها را در Etsy یا در فروشگاه خود بفروشید.

ساخت یک کتابخانه به اندازه کافی بزرگ کمی طول می کشد، اما زمانی که این کار را انجام دهید، درآمد بالقوه چشمگیر خواهد بود.

کسب درآمد با فتوشاپ

ادامه دادی؟ آیا اکنون چرخ ها در مغز شما می چرخند و به همه احتمالات فکر می کنید؟ نیاز زیادی به عکاسی و طراحی وجود دارد. اگر بتوانید ملک کوچک خود را پیدا کنید، می توانید با انجام کاری که دوست دارید درآمد خوبی داشته باشید.

اگر هنوز فتوشاپ را آنطور که دوست دارید انجام نداده اید چه می شود؟ ما یک سری کامل آموزش در اینجا در PhotoshopBuzz.com داریم تا به شما در بهبود مهارت های خود کمک کند. به عنوان مثال، آیا می دانید چگونه یک عکس را به نقاشی آبرنگ تبدیل کنید؟ ببینید چگونه در اینجا!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت