تکنیکال میکر (MKR) ۲۶ تیر

تحلیل تکنیکال میکر (MKR) ۲۶ تیر ۱۴۰۲

ارز میکر در 2 جولای از خط روند نزولی عبور کرد و در 14 جولای مجدداً سطح را با موفقیت آزمایش کرد. جهش از این حمایت نشان دهنده تقاضای قوی در سطوح پایین تر است. در این پست به تحلیل تکنیکال میکر (MKR) ۲۶ تیر ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال میکر (MKR) ۲۶ تیر ۱۴۰۲

تکنیکال میکر (MKR) ۲۶ تیر

تکنیکال میکر (MKR) ۲۶ تیر

شیب میانگین متحرک نمایی 20 روزه (878 دلار) و RSI در ناحیه مثبت نشان می دهد که گاوها کنترل را در دست دارند. خریداران با خرید ارز میکر در حال تلاش برای از سرگیری روند صعودی هستند، اما ممکن است با مقاومت سختی نزدیک به 1100 دلار مواجه شوند. اگر گاوها این مقاومت را بشکنند، جفت MKR/USDT ممکن است تا 1200 دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر قیمت از 1080 دلار کاهش یابد، این نشان می‌دهد که خرس‌ها به فروش خود در رالی ادامه می‌دهند. سپس این جفت ممکن است به میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند. شکستن قیمت زیر این سطح نشان می دهد که خرس ها در حال تلاش برای بازگشت به میدان هستند.

تکنیکال میکر (MKR) ۲۶ تیر

میکر (MKR) ۲۶ تیر

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که گاوها قیمت را به بالای خط مقاومت رسانده اند، از این رو ممکن است اصلاح کوتاه مدت به پایان رسیده باشد. قیمت ممکن است به خط مقاومت کاهش یابد، که سطح مهمی است.

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک سقوط کند، این دیدگاه مثبت می تواند در کوتاه مدت بی اعتبار شود. این میتواند قیمت را به 831 دلار کاهش دهد

امتیاز 4.7/5 - از 16 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT