خرید هاست از سایت HostPapa

خرید هاست از سایت HostPapa | پرداخت سایت HostPapa

زمان مطالعه 9 دقیقه

HostPapa میزبانی وب را در طیف گسترده ای از برنامه های مقیاس پذیر ارائه می‌دهد. از گزینه های آنها برای میزبانی اشتراکی، وردپرس، VPS و نمایندگی فروش، با خدمات اضافی که شامل میزبانی مدیریت شده، به علاوه کسب دامنه و سازنده وبسایت است. خرید هاست از سایت HostPapa را در اول پرداخت انجام دهید.

این شرکت بیشتر به مشاغل کوچکی که فروشگاه های وب یا سایت های تجاری خود را راه اندازی یا نگهداری می‌کنند، خدمات می‌دهد. HostPapa 99.9٪ آپتایم را تضمین می‌کند و مدیریت میزبانی را ارائه می‌دهد که توسط یک رابط کاربر پسند و یک تیم پشتیبانی عالی پشتیبانی می‌شود. با این اوصاف، در هنگام در نظر گرفتن این گزینه میزبانی باید به چند نکته توجه داشت، مانند پوشش محدود مرکز داده HostPapa، عدم پشتیبان گیری خودکار و قیمت اغلب گران.

HostPapa مقایسه

HostPapa در لیست ما از بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب قرار نگرفت. اگرچه گزینه بدی نیست، اما به نظر من، Hostinger برای اکثر مردم به دلیل مقرون به صرفه بودن، قابلیت اطمینان مشابه و سرعت های سریع، گزینه بهتری است. با Hostinger فقط با 1.99 دلار در ماه شروع کنید.

درباره HostPapa

HostPapa یک شرکت میزبانی وب کانادایی است که توسط Jamie Opalchuk در سال 2006 تأسیس شد. دفتر مرکزی آن در برلینگتون، انتاریو است و با استفاده از مراکز داده استراتژیک در آمریکای شمالی و اروپا کار می‌کند.

امروزه، میزبان صدها هزار سایت است در حالی که یک شرکت خصوصی باقی مانده است که بسته های میزبانی وب با امکانات کامل را به مشتریان ارائه می‌دهد. این سرویس در سطح جهانی، از کانادا و ایالات متحده گرفته تا بریتانیا، هند، هنگ کنگ و فراتر از آن فعالیت می‌کند. جالب اینجاست که HostPapa به طور شگفت انگیزی طرفداران قوی در نیوزلند و استرالیا دارد.

علاوه بر برنامه های میزبانی، HostPapa همچنین یک سازنده وبسایت، یک بازار دامنه، بسته های نرم افزاری ایمیل و دفتر و پیشنهادات امنیتی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که به محافظت از اموال آنلاین شما کمک می‌کند.

سلامت و ثبات HostPapa

HostPapa ارائه دهنده پیشرو میزبانی وب و راه حل های وب سایت است. ماموریت اصلی آن ارائه یک بسته میزبانی کامل به هر مشتری است که با پشتیبانی از خدمات مشتری کارآمد و با انرژی سبز تجدید پذیر پشتیبانی می‌شود.

HostPapa بیش از 19 سازمان را خریداری کرده است که جدیدترین آنها یک کسب و کار طراحی لوگو به نام Deluxe در 31 ژانویه 2023 است. همچنین دارای یک پایگاه مشتریان وفادار است که به این خدمات سوگند یاد می‌کنند، بنابراین می‌توان گفت که HostPapa به این زودی ها از میدان کنار نخواهد رفت.

قیمت گذاری HostPapa

HostPapa طیف وسیعی از سطوح قیمت گذاری مقرون به صرفه و مقیاس پذیر را برای گزینه های میزبانی خود ارائه می‌دهد. فقط به خاطر داشته باشید که وقتی برنامه خود را تمدید می‌کنید، در مدت طولانی کمی ارزان تر می‌شود.

توجه داشته باشید که قیمت گذاری برای راه حل های میزبانی مختلف متفاوت است، با نرخ های فردی برای میزبانی اشتراکی، VPS، وردپرس و میزبانی مدیریت شده وردپرس. قبل از ایجاد تعهد، مطمئن شوید که می‌دانید برای چه چیزی ثبت نام می‌کنید.

ساختار قیمت گذاری HostPapa

در بیشتر شرایط، یک دوره سه ساله بهترین نرخ ماهانه را تضمین می‌کند، بنابراین در زیر بیشتر قیمت ها را از نظر قرارداد 36 ماهه مورد بحث قرار خواهیم داد. اما می‌توانید شرایط یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه، یک ساله یا دو ساله را نیز انتخاب کنید. نرخ ها معمولاً در هر آستانه برای مدت کوتاه تر حدود 1 دلار افزایش می‌یابند. بنابراین، نرخ سه ساله 2.95 دلار در ماه به 3.95 دلار در ماه برای دو سال، 4.95 دلار برای یک سال و غیره افزایش می‌یابد.

مقایسه قیمت HostPapa

با 2.95 دلار در ماه، میزبانی مشترک پایه HostPapa مطمئناً مقرون به صرفه است. اما اینطور نیست که در مقایسه با سایر راه حل های میزبانی وب، کاری متفاوت انجام دهد. به عنوان مثال، DreamHost و Bluehost هر دو اغلب برنامه های شروع خود را با یک نرخ اجرا می‌کنند، اگر بخواهید سالانه پرداخت کنید.

همه ارائه دهندگان میزبانی وب محبوب کم و بیش نرخ های یکسانی در پایین ترین انتها میزبانی دارند، بنابراین وقتی بین ارائه دهندگان هاست اشتراکی انتخاب می‌کنید، تفاوت چندانی از نظر پولی ایجاد نمی‌کند. زمانی است که به منابع بیشتر یا چیزی نزدیکتر به میزبانی اختصاصی نیاز دارید، تفاوت قیمت ها واقعاً ظاهر می‌شود.

به عنوان مثال، میزبانی مدیریت شده وردپرس HostPapa تقریباً با نرخی مشابه Bluehost و DreamHost شروع می‌شود، اما برنامه های با بالاترین قیمت برای آن در نهایت حدود 5 تا 10 دلار در ماه گران تر از آن دو هستند (در حالی که هاستینگر میزبانی WP مدیریت شده را اصلا ارائه نمی‌دهد.).

آزمایش ها و گارانتی های HostPapa

HostPapa ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می‌دهد، بنابراین اگر در ماه اول از خدمات ناراضی هستید، می‌توانید بدون هیچ سوالی درخواست بازپرداخت کنید.

بررسی ارائه دهنده میزبانی وب اشتراکی HostPapa

به عنوان یک ارائه دهنده میزبانی وب، میزبانی اشتراکی HostPapa برای طیف گسترده ای از کاربران و مشاغل مناسب است. مجموعه ای سخاوتمندانه از ویژگی ها را در برنامه های مقرون به صرفه خود، همراه با فضای ذخیره سازی کافی و طیف گسترده ای از ویژگی های اضافی مانند پایگاه داده های نامحدود MySQL، مرحله بندی وب سایت، و نصب کننده برنامه Softaculous ارائه می‌دهد.

HostPapa همراه با خدمات مشتری بسیار کارآمد خود می‌تواند راه حلی عالی برای بسیاری از صاحبان سایت باشد.

چه چیزی ارائه دهنده میزبانی وب HostPapa را عالی می‌کند؟

سرعت بالاتر از حد متوسط: سرورهای HostPapa به طور جدی سریع هستند و برخی آزمایش ها زمان بارگذاری شگفت انگیز ۱۱ میلی‌ثانیه را در ایالات متحده نشان می‌دهند. حتی برای شهرهای خارج از نیمکره غربی، مانند سنگاپور و بنگالورو، کندترین پینگ ها کمتر از یک پنجم ثانیه باز می‌گردند، که بسیار چشمگیر است. به گفته کارشناسان، به لطف مراکز داده HostPapa در تورنتو و آمستردام، HostPapa در قاره اروپا و بریتانیا نیز بسیار خوب عمل می‌کند. بعلاوه، در صورتی که از سایتی پر از تصاویر یا عناصر دیگر استفاده می‌کنید، کش داخلی زمان پاسخگویی وب سایت شما را بیشتر بهبود می‌بخشد.

پشتیبانی مشتری نخبه: HostPapa یک تیم پشتیبانی مشتری دوستانه، مودب و ماهر دارد که به صورت 24 ساعته در دسترس است تا به سؤالات شما به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی یا آلمانی پاسخ دهد. این جزء خدمات اضافی است که از بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی دیگر نخواهید یافت. به غیر از تیم مدیران پشتیبانی آنها، می‌توانید از پایگاه دانش گسترده HostPapa از مقالات خودیاری و آموزش های ویدیویی برای حل مشکلات یا یادگیری تکنیک های مدیریت میزبانی و بهینه سازی جدید استفاده کنید.

فضای ذخیره سازی چشمگیر: فضای ذخیره سازی میزبانی وب تأثیر مستقیمی بر نحوه عملکرد و عملکرد وبسایت شما دارد. به علاوه، برای سایت هایی که تصاویر و ویدیوهای زیادی را در سایت نگه می‌دارند، مانند فروشگاه ها، وبلاگ ها و نمونه کار آژانس ها، بسیار مهم است. با HostPapa مشکل ذخیره سازی نخواهید داشت، زیرا ارزان ترین برنامه های آن با 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌شود – در مقایسه با سایر ارائه دهندگان میزبانی که بین 5 تا 20 گیگابایت ارائه می‌دهند – که در دو برنامه با بالاترین قیمت آن به فضای ذخیره سازی نامحدود افزایش می‌یابد. قیمت این دو از فقط 5.95 دلار در ماه برای تعهد سه ساله شروع می‌شود).

مزیت های رایگان عالی: HostPapa ثبت دامنه رایگان و گواهینامه های SSL را با همه برنامه های میزبانی خود ارائه می‌دهد. شما یک دامنه را از تاریخ ثبت به مدت یک سال تضمین خواهید کرد و پس از آن فقط باید هزینه های تمدید را بپردازید. گواهینامه های SSL پس از انقضا به صورت خودکار و رایگان تمدید می‌شوند. HostPapa همچنین انتقال رایگان و سریع وبسایت را در صورتی که از ارائه دهنده دیگری به آنها تغییر دهید ارائه می‌دهد. کارشناسان آنها از مدیریت پایگاه های داده و فایل ها گرفته تا جلوگیری از خرابی در حین جابجایی محتوای سایت شما مراقبت می‌کنند.

محیط مرحله بندی: HostPapa یک ابزار مرحله بندی نوآورانه را در سه مورد از چهار طرح میزبانی مشترک خود ارائه می‌کند. این به شما این امکان را می‌دهد که یک ماکت از یک وبسایت برای آزمایش طرح های جدید قبل از انتشار آن‌ها برای عموم ایجاد کنید. عناصر مختلف سایت خود را بدون وقفه در عملکرد، از کار افتادن یا از دست دادن کسب و کار، به دقت تنظیم کنید. همچنین، به لطف رابط کاربر پسند، ایجاد یک سایت مرحله بندی و سپس راه اندازی آن پس از اتمام کار آسان و ساده است.

آگاهی از محیط زیست: بسیاری از مردم به ضرری که میزبانی وب بر محیط زیست وارد می‌کند فکر نمی‌کنند، اما برای صاحبان وبسایت هایی که عملاً هیچوقت از کار افتادگی ندارند، برای راه اندازی چندین مرکز داده انرژی زیادی لازم است. HostPapa تمام تلاش خود را می‌کند تا زمینی سبزتر را تضمین کند، چیزی که باید مورد تشویق قرار گیرد. این شرکت برای راه اندازی سرورها، زیرساخت ها و دفاتر خود، برق را از یک تامین کننده انرژی پاک خریداری می‌کند و آن را به یکی از معدود ارائه دهندگان میزبانی دوست‌دار محیط‌ زیست و مسئولی تبدیل می‌کند که می‌توانید پیدا کنید.

جایی که ارائه دهنده میزبانی وب HostPapa کمبود دارد:

تمدیدهای گران قیمت: قیمت HostPapa کاملاً مقرون به صرفه شروع می‌شود، اما پس از پایان دوره اولیه شما می‌تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد. میزبانی اشتراکی با قیمتی در حدود 11.99 دلار در ماه تمدید می‌شود، که پس از شروع با چیزی نزدیک به 3 دلار در ماه، می‌تواند بسیار شوکه کننده باشد. اگر بتوانید از عهده پرداخت اولیه برآیید، این امر انتخاب تعهد اولیه طولانی تر را توجیه می‌کند. نرخ 2.95 دلار به مدت سه سال، این نرخ گران را برای مدتی معلق نگه می‌دارد و فقط 106.20 دلار در هنگام پرداخت هزینه دارد (که کمتر از یک سال ارزش میزبانی با نرخ تمدید است).

سرور محدود: سرورهای HostPapa عمدتاً در آمریکای شمالی ایجاد شده‌اند، اگرچه تمایل دارند مراکز داده جدید را به طور نیمه منظم اضافه کنند. پوشش آنها بسیار خوب است، اما تأخیر بالا هنوز یک مشکل بالقوه جدی برای بازدیدکنندگان سایت بین المللی است. اگر عمده مخاطبان یا مشتریان هدف وبسایت شما خارج از ایالات متحده یا اروپا هستند، این را در نظر داشته باشید.

ویژگی های کلیدی بی نظیر: HostPapa مجموعه ای از ویژگی های نسبتاً کاملی برای برنامه های میزبانی وب خود دارد، اما برخی تفاوت های کلیدی وجود دارد که می‌تواند سایر ارائه دهندگان را جذابتر کند. به عنوان مثال، ضمانت بازگشت وجه یک ماهه آن نسبت به رقبایی مانند DreamHost و InMotion که دوره بازپرداخت سخاوتمندانه 90 روزه را ارائه می‌دهند، کمی کوتاهتر است. علاوه بر این، HostPapa تنها پشتیبان گیری خودکار سایت را به عنوان یک افزونه ممتاز ارائه می‌کند که هزینه آن 19 دلار اضافی در سال است. بسیاری از رقبا پشتیبان گیری هفتگی را به عنوان بخشی از برنامه های میزبانی خود بدون هزینه اضافی ارائه می‌کنند.

میزبانی وب اشتراکی HostPapa مقایسه شده است

به طور کلی، HostPapa گزینه مناسبی برای ارائه دهنده میزبانی وب است، اما توصیه می‌کنم گزینه های دیگر را بررسی کنید. هاستینگر به دلیل مقرون به صرفه بودن و قابل اطمینان بودن، اولین انتخاب من است.

HostPapa یک گزینه میزبانی قوی ارائه می‌دهد که بر روی وردپرس نیز متمرکز بر لیزر است. شما آرایه ای از منابع و ویژگی های مشابه با میزبانی مشترک آن را دریافت می‌کنید، با امکانات اضافی مانند Jetpack Free و نصب خودکار وردپرس. اما، آن را در لیست ما از بهترین میزبانی وب برای وبسایت های وردپرس به دلیل چند کاستی کلیدی قرار نداده است.

ارائه دهنده میزبانی از افزایش سرعت، پشتیبانی کارآمد و عملکرد تسریع شده اطمینان می‌دهد، فقدان پشتیبان گیری رایگان و تمدید گران قیمت آن می‌تواند به دردسرهای زیادی منجر شود. علاوه بر این، نرخ های بهتر، ویژگی های بیشتر یا هر دو را از بسیاری از ارائه دهندگان دیگر خواهید یافت.

HostPapa در فهرست بهترین خدمات میزبانی وردپرس مدیریت شده ما نیز وجود ندارد. شما مجموعه قابل مقایسه ای از ویژگی ها، از جمله پشتیبان گیری خودکار و نظارت بر امنیت در زمان واقعی را دریافت می‌کنید، اما هزینه ها در مقایسه با رقبای HostPapa بسیار زیاد است.

یکی از مواردی که در مورد میزبانی مدیریت شده وردپرس به نفع HostPapa است این است که هر برنامه به طور کامل ارائه می‌شود. برای باز کردن قفل عناصر مفید مانند فعال سازی WooCommerce، به‌روزرسانی خودکار تم و افزونه، ادغام Git، ورود به سیستم، پشتیبانی 24 ساعته و غیره، مجبور نیستید برای طرح میان رده یا با بالاترین قیمت هزینه کنید. این می‌تواند طرح راه اندازی آن را به یک معامله خوب برای صاحب سایت بدون نیاز به منابع عظیم تبدیل کند.

میزبانی وردپرس مدیریت شده توسط HostPapa مقایسه شده است

ما گزینه های زیادی را برای میزبانی مدیریت شده وردپرس در مقاله دیگر خود پوشش داده ایم که ارائه دهندگان برتر را پوشش می‌دهد. در اینجا خلاصه ای از فهرست برتر ما از آن پست، با موقعیت ها یا نیازهایی است که فکر می‌کنیم برای آنها بهترین هستند:

Hostinger — ارزان ترین میزبانی مدیریت شده وردپرس

WP Engine — محبوب ترین سرویس مدیریت شده وردپرس

DreamHost — بهترین برای وبسایت های پر ترافیک

Bluehost — بهترین ابزار بازاریابی برای میزبانی مدیریت شده وردپرس

A2 Hosting — بهترین برای سرعت

SiteGround — بهترین برنامه های میزبانی وردپرس مدیریت شده کم هزینه

Nexcess — بهترین ویژگی ها برای سایت های تجارت الکترونیک

Flywheel — بهترین برای آژانس ها

Kinsta — بهترین برای مقیاس پذیری

بررسی سرورهای خصوصی مجازی HostPapa (میزبان VPS).

متأسفانه، HostPapa همچنین بهترین راه حل های میزبانی VPS ما را انتخاب نمی‌کند. قیمت های آن در مقایسه با بقیه گزینه های مورد علاقه ما بسیار بالاست، به ویژه وقتی تخصیص منابع را برای هر طرح فاکتور می‌گیریم. رقبای گران تر قدرت پردازش و حافظه بسیار بیشتری را ارائه می‌کنند، رقبای HostPapa سرورهای خصوصی مجازی را ارائه می‌دهند که به اندازه سرورهای مراکز داده HostPapa قدرتمند هستند.

ارائه دهندگان هاست VPS زیر را در نظر بگیرید که تعادل مناسبی بین مقرون به صرفه بودن و عملکرد درجه یک برقرار می کنند:

Hostinger — بهترین ارزش برای میزبانی VPS

Kamatera — بهترین برای مقیاس‌بندی فوری

A2 Hosting — بهترین برنامه های مدیریت نشده برای توسعه دهندگان

Scala Hosting — بهترین برای سفارشی کردن منابع VPS

InMotion — مطمئن ترین آپتایم

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت