بدترین اتفاق برای بیت کوین

دیدگاه نیکلاس مرتن در مورد بدترین اتفاق برای بیت کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

یک تحلیلگر محبوب رمزارزها در حال بررسی داده های تاریخی است تا مشخص کند که آیا بیت کوین واقعاً پس از تحمل یک روند نزولی طولانی به پایین ترین سطح خود رسیده است یا خیر. در این پست به بررسی بدترین اتفاق برای بیت کوین می پردازیم.

بدترین اتفاق برای بیت کوین

در یک جلسه استراتژی جدید، نیکلاس مرتن (Nicholas Merten) به ۵۱۶،۰۰۰ دنبال کننده یوتیوب خود هشدار داد پس از اینکه بیت کوین در روز شنبه برای مدت کوتاهی به کمتر از ۱۸،۰۰۰ دلار رسید، نسبت به اینکه بیت کوین به پایین ترین سطح هفتگی خود برسد، احساس هیجان بیش از حد نکنند.

من نمی‌خواهم مردم خیلی درگیر هیجان شوند. در حالی که احساس می‌کنم می‌توانیم یک روز دیگر یا بیشتر را در سود باشیم، شاید حتی به این محدوده [حدود ۲۲،۳۰۰ دلار] برگردیم، می‌خواهم بر تفاوت بین جایی که اکنون هستیم، این اصلاح ۷۵ درصدی و اینکه یک اصلاح ۸۰ درصدی چگونه ممکن است به نظر برسد تاکید کنم.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که برخی افراد دارند، درک این موضوع است که چگونه چند درصد کاهش می‌تواند به طور تصاعدی برای شما بدتر شود، حتی اگر شما فقط از نظر فنی چند واحد تک رقمی در ضرر باشید.

اگر از اصلاح ۷۵% به ۸۰% برویم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این چند درصد فقط چند صد دلار یا هزار دلار کاهش قیمت نخواهد بود، نه، ما از قیمت ۱۷،۵۰۰ دلار تا حدود ۱۳،۷۰۰ دلار کاهش خواهیم داشت. در بازار صعودی ژوئن ۲۰۱۹ (خرداد ۹۸) محدوده ۱۴،۰۰۰ دلاری را آزمایش کردیم و شاهد افزایش قیمت بودیم، یا حداقل یک سقف موقت را ایجاد کردیم.

این استراتژیست ادامه داد که اگرچه او مطمئن نیست بیت کوین واقعاً ۸۰ درصد از بالاترین رقم تاریخی خود در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) سقوط خواهد کرد یا نه، اما نوسانات اقتصاد کلان ممکن است علیرغم روندهای تاریخی و قدرت فاندامنتال، بیت کوین را پایین بیاورد.

در حالی که من معمولاً انتظار دارم اصلاحات در طول زمان ضعیف‌تر شوند، و از نظر تاریخی هم ضعیف‌تر شده‌اند، اما احتمالاً با توجه به محیط کلانی که در حال حاضر در آن هستیم، این اصلاح ۸۰ درصدی را دریافت می‌کنیم.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد رشد داشته و با قیمت ۲۰،۸۱۱ دلار معامله می‌شود.

منبع: dailyhodl 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT