سایت های هاستینگ تصویر ناشناس

بهترین سایت های هاستینگ تصویر ناشناس در سال 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

بهترین سایت‌های هاستینگ تصویر ناشناس، آپلود محتوا را به صورت آنلاین بدون نیاز به راه‌اندازی اکانت کاربری آسان و آسان می‌کنند. سایت های هاستینگ تصویر ناشناس را در ادامه معرفی کرده ایم.

این می تواند زمانی مهم باشد که بخواهید محتوایی را بارگذاری کنید که ممکن است حساس یا بحث برانگیز باشد، به خصوص اگر یک روزنامه نگار یا افشاگر هستید که به دنبال افشای چیزی در جهت منافع عمومی است. با پیروی از اقدامات امنیتی صحیح مرورگر، مانند استفاده از VPN (در تب جدید باز می شود)، این تصاویر آپلود شده می توانند کاملاً ناشناس باقی بمانند.

با این حال، تفاوت قابل توجهی در کیفیت در بین سایت های هاستینگ تصویر ناشناس وجود دارد. با بسیاری از موارد جدید و بدون شهرت تثبیت شده، همیشه این خطر وجود دارد که از وب ناپدید شوند و فایل های مهم شما را با خود ببرند.

در نتیجه، راهنمای زیر را برای بهترین پلتفرم‌های هاستینگ تصویر ناشناس گردآوری کردیم. ارائه دهندگان در این لیست شامل گزینه های شناخته شده و برخی از گزینه های کمتر محبوب هستند که با این وجود، گنجاندن آنها را تضمین می کنند.

ما همچنین بهترین راه حل های هاستینگ ناشناس را فهرست کرده ایم.

بهترین ارائه دهنده هاستینگ تصویر ناشناس

Hostinger: یک راه حل هاستینگ ناشناس همه کاره و همه کاره

Hostinger یکی از بهترین خدمات هاستینگ وب است و از اکانت های کاملاً ناشناس برای ساخت وب سایت پشتیبانی می کند. قیمت ها از 1.39 دلار در ماه با 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 100 گیگابایت محدودیت پهنای باند شروع می شود، اگرچه می توانید ارتقا دهید و هاستینگر طیف وسیعی از پرداخت های رمزنگاری را می پذیرد. تنها اطلاعات شناسایی مورد نیاز یک آدرس ایمیل است که می تواند دوباره به صورت ناشناس ایجاد شود.

بهترین سایت های هاستینگ تصویر ناشناس در سال 2023 به طور کامل:

Hostinger راه حل های هاستینگ ناشناس همه کاره را برای همه کاربران ارائه می دهد (اعتبار تصویر: Hostinger)

1.سایت های هاستینگ تصویر ناشناس Hostinger

هاستینگ تصویر ناشناس قدرتمند برای مدیران وب سایت

مشخصات فنی

حداکثر حجم آپلود فایل: وجود ندارد

اکانت مورد نیاز: بله

فضای ذخیره سازی رایگان: وجود ندارد

دلایل خرید

+یک راه حل همه کاره برای هاستینگ تصویر و وب سایت

+ پرداخت های رمزنگاری پذیرفته می شود

دلایلی برای اجتناب

بدون گزینه رایگان برای همیشه

– راه اندازی ممکن است کمی طول بکشد

اگر به دنبال یک راه حل هاستینگ ناشناس همه کاره و همه کاره هستید، استفاده از هاستینگر را به شدت توصیه می کنیم. با محبوب ترین ارائه دهندگان هاستینگ وب در جهان وجود دارد و از اکانت های کاملاً ناشناس پشتیبانی می کند.

اکنون، اگر به سادگی می خواهید تصاویر را به صورت ناشناس هاست کنید، هاستینگر احتمالا بهترین گزینه برای شما نیست. ایجاد یک اکانت کاربری و شروع به کار مدتی طول می کشد، که این گزینه را برای کسانی که می خواهند یک وب سایت ناشناس کامل با هاستینگ تصویر ناشناس ایجاد کنند، جذاب تر می کند.

اگر به استفاده از هاستینگر فکر می کنید، ارزش درک این را دارد که هاستینگ تصویر خارج از جعبه را ارائه نمی دهد. در عوض، شما باید یک سیستم مدیریت محتوا مانند WordPress.org یا جوملا را نصب کنید که می توانید از آن به عنوان یک رابط پایه برای نیازهای هاستینگ تصویر خود استفاده کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که هاستینگر هیچ راه حل هاستینگ رایگان ارائه نمی دهد. شما باید برای یک اکانت پریمیوم پرداخت کنید.

برای حفظ ناشناس بودن کامل، هاستینگر طیف وسیعی از پرداخت های رمزنگاری را می پذیرد. تنها اطلاعات شناسایی که باید ارائه دهید یک آدرس ایمیل است که در صورت تنظیم صحیح می تواند کاملاً ناشناس باشد.

Imgur راه حل های پیشرو هاستینگ تصویر ناشناس را ارائه می دهد (اعتبار تصویر: Imgur)

2. Imgur

بهترین سایت هاستینگ تصویر ناشناس همه جانبه

مشخصات فنی

حداکثر حجم آپلود فایل: 20 مگابایت اکانت مورد نیاز: فضای ذخیره سازی رایگان: 50 عکس در ساعت

دلایل خرید

+ ساده و آسان برای استفاده

+به پشتوانه سالها فعالیت موفقیت آمیز

دلایلی برای اجتناب

-محدودیت در انواع محتوا

– شماره تلفن مورد نیاز برای یک حساب کاربری

Imgur یک وب سایت محبوب برای اشتراک گذاری تصاویر و فایل است که به کاربران امکان می دهد تصاویر را به صورت ناشناس به اشتراک بگذارند. از سال 2009 وجود داشته است و شهرت قوی و جامعه ای متشکل از میلیون ها کاربر معمولی پیدا کرده است.

اکنون، چند نکته در مورد ایمگور قابل ذکر است. به عنوان مثال، از فایل های ویدئویی و همچنین تصاویر ساده پشتیبانی می کند که آن را به گزینه ای جذاب برای بسیاری از افراد تبدیل می کند. همه فایل ها را می توان بدون ایجاد اکانت کاربری آپلود کرد و به هر فایل پیوندی به شما داده می شود تا بتوانید آن را در وب سایت، وبلاگ، رسانه های اجتماعی یا هر جای دیگری که نیاز دارید به اشتراک بگذارید.

با این حال، در مورد نوع محتوایی که می توانید آپلود کنید، تا حدودی محدود خواهید بود. همانطور که انتظار می رود، هر چیزی که در محل زندگی شما غیرقانونی باشد در ایمگور به شدت ممنوع است. این شامل هرزه‌نگاری کودکان، رسانه‌های مرتبط با تروریسم و ​​هر چیز دیگری است که به‌طور قانونی نمی‌توانید آن را در اختیار داشته باشید، اما مطمئناً به آن محدود نمی‌شود.

کاربران Imgur همچنین موافقت می‌کنند که «gore»، هرگونه مطالب تهدیدآمیز، تحقیرآمیز، آزاردهنده یا افتراآمیز یا هر چیزی که خشونت یا جنایت را تشویق می‌کند را آپلود نکنند. اکنون، این یک خط‌مشی کاملاً گسترده است، اما به یاد داشته باشید که Imgur هنگام تشخیص اینکه آیا فایل‌های شما شرایط خدمات آن را نقض می‌کنند، حرف آخر را می‌زند.

تصاویر و ویدیوها را می توان به صورت ناشناس و بدون نیاز به ایجاد اکانت کاربری آپلود کرد. با این حال، در صورت ثبت نام باید شماره تلفن خود را اضافه کنید، که می تواند ناشناس ماندن واقعی را دشوار کند. حداکثر حجم فایل آپلود شده 20 مگابایت است و شما فقط می توانید حداکثر 50 عکس در ساعت آپلود کنید.

Postimage هاستینگ تصویر ساده، قابل اعتماد و ناشناس را ارائه می دهد (اعتبار تصویر: Postimage)

3.سایت های هاستینگ تصویر ناشناس Postimage

هاستینگ تصویر ناشناس قابل اعتماد

مشخصات فنی

حداکثر حجم آپلود فایل: 24 مگابایت اکانت مورد نیاز: فضای ذخیره سازی رایگان: بدون محدودیت تعریف شده

دلایل خرید

+ اکانت های ناشناس در دسترس هستند

+بدون محدودیت شدید آپلود

+ افزونه های وب سایت عالی برای افزودن تصویر

دلایلی برای اجتناب

تبلیغات سنگین در سراسر هیئت مدیره

-برخی مطالب پذیرفته نمی شود

Postimage یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری تصویر ناشناس در سراسر جهان است. از سال 2004 به خوبی کار می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که خدمات قابل اعتماد و کارآمدی را در سراسر صفحه ارائه می دهد.

اگرچه در نگاه اول کمی ساده به نظر می رسد، اما چیزهای زیادی در مورد این پلتفرم وجود دارد. برای اولین بار، هیچ محدودیتی در اندازه آپلود فایل اعمال نمی کند. همچنین می‌توان تصاویر را بدون ایجاد حساب پست کرد، اگرچه باز کردن یک اکانت جدید به آسانی افزودن آدرس ایمیل شما است.

همچنین یک برنامه ویندوز تمیز وجود دارد که می توانید از آن برای آپلود مستقیم تصاویر از دسکتاپ خود استفاده کنید. علاوه بر این، افزونه های وب سایت بصری برای کمک به شما در افزودن مستقیم تصاویر به انجمن ها، موضوعات نظرات و موارد دیگر طراحی شده اند.

محدودیت‌های محتوای معمول اعمال می‌شود و شما را از ارسال هرگونه مطلب غیرقانونی یا هر چیزی که می‌تواند «سخنان مشوق نفرت‌انگیز» تلقی شود محدود می‌کند. با این حال، Postimage یک قدم فراتر می رود. محتوای بزرگسالان یا NSFW هیچ توضیحی را نمی پذیرد.

همچنین محدودیت حجم آپلود فایل 24 مگابایتی شما را محدود خواهد کرد. شما می‌توانید حداکثر ۱۰۰۰ تصویر را در یک زمان آپلود کنید، و هیچ محدودیت ذخیره‌سازی سختی نخواهید داشت – اگرچه Postimage این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در صورت استفاده از شما بسیار زیاد، برای بحث در مورد گزینه‌های اشتراک ممتاز با شما تماس بگیرد.

IMAGEBAM هاستینگ تصویر سریع، ایمن و ناشناس را ارائه می دهد (اعتبار تصویر: IMAGEBAM)

4. IMAGEBAM

یک گزینه عالی برای محتوای بزرگسالان

مشخصات فنی

حداکثر اندازه آپلود فایل: نامشخص

اکانت مورد نیاز: فضای ذخیره سازی رایگان: بدون محدودیت

دلایل خرید

+ محتوای بزرگسالان مجاز است

+ همه ویژگی ها به صورت رایگان در دسترس هستند

دلایلی برای اجتناب

چند نوع فایل پذیرفته شده است

-اطلاعات محدود در مورد قابلیت اطمینان پلتفرم

IMAGEBAM یکی دیگر از پلتفرم های اصلی هاستینگ تصویر ناشناس است که هاستینگ ساده و رایگان را در سراسر صفحه ارائه می دهد. فایل های تصویری و ویدیویی را مستقیماً از طریق آپلود کننده بصری از رایانه شخصی خود آپلود کنید و تنظیمات مختلف محتوا را اعمال کنید.

بدون اکانت، می‌توانید محتوایی را به‌عنوان مناسب خانواده یا مربوط به بزرگسالان پرچم‌گذاری کنید. اندازه تصویر کوچک مرتبط با تصویر خود را تنظیم کنید و کادر “Put to Gallery” را علامت بزنید تا در دسترس عموم قرار گیرد.

ارتقاء به یک اکانت پریمیوم به شما امکان می دهد به ابزارهای پیشرفته مختلف از جمله توانایی مدیریت فایل های خود از یک داشبورد مرکزی دسترسی داشته باشید. این را می توان به صورت ناشناس انجام داد، زیرا تنها اطلاعات مورد نیاز آدرس ایمیل، نام کاربری و رمز عبور است. با این حال، به یاد داشته باشید که برای اطمینان از ناشناس بودن کامل، باید از یک اتصال وب عمیق و/یا یک VPN استفاده کنید.

چیزی که ما در مورد IMAGEBAM دوست داریم آزادی نسبی است که اجازه می دهد. بدیهی است که محتوای غیرقانونی و مطالب دارای حق چاپ مجاز نیستند. همچنین محدودیتی برای رسانه هایی که پیام های تروریسم و ​​اقدامات مرتبط با تروریسم را به تصویر می کشند یا منتشر می کنند وجود دارد. با این حال، جدا از این، شما می توانید تقریباً هر نوع رسانه ای را که می خواهید بارگذاری کنید.

Pasteboard آپلود سریع و ساده تصاویر ناشناس را ارائه می دهد (اعتبار تصویر: Pasteboard)

5.سایت های هاستینگ تصویر ناشناس Pasteboard

هاستینگ تصویر سریع، ساده و ناشناس

مشخصات فنی

حداکثر حجم آپلود فایل: 10 مگابایت اکانت مورد نیاز: فضای ذخیره سازی رایگان: مشخص نشده است

دلایل خرید

+ استفاده بسیار سریع و ساده

+ هاستینگ ناشناس در سراسر هیئت مدیره

دلایلی برای اجتناب

-ویژگی های مدیریتی اندک

-محدودیت حجم فایل 10 مگابایتی پایین

اگر به دنبال یک راه حل هاستینگ تصویر سریع، ساده و ناشناس هستید، Pasteboard می تواند بهترین گزینه شما باشد. اگرچه خدمات آن کاملاً ابتدایی است، اما تقریباً همه چیزهایی را که برای هاست تصاویر نیاز دارید 100٪ به صورت ناشناس فراهم می کند.

فایل های جدید را با کپی پیست کردن، کشیدن آنها به کادر آپلود یا انتخاب آنها از رایانه خود آپلود کنید. از طرف دیگر، از ادغام وب کم برای گرفتن تصاویر جدید با کلیک یک دکمه استفاده کنید.

مانند بسیاری از سایت‌های دیگر در این فهرست، Pasteboard محتوای غیرقانونی، مستهجن یا جنجالی را نمی‌پذیرد. اگرچه این نوع محتوا به طور فعال کنترل نمی شود، در صورت توجه حذف خواهد شد. فقط فایل‌های PNG، APNG، GIF، TIFF و JPEG پشتیبانی می‌شوند و محدودیت حجم آپلود فایل 10 مگابایت است.

برای محدودیت بیشتر، دسترسی به ابزارهای ویرایش و امکان نمایش تصاویر در آلبوم های عمومی، باید یک اکانت پریمیوم خریداری کنید. اکانت ‌های پریمیوم در زمان نگارش در دسترس عموم نبودند، اما انتظار می‌رفت خیلی زود راه‌اندازی شوند.

ImgBB هاستینگ تصویر ناشناس همه کاره را ارائه می دهد (اعتبار تصویر: ImgBB)

6. ImgBB

بهترین آپلود کننده ناشناس برای ادغام وب سایت

مشخصات فنی

حداکثر حجم آپلود فایل: 32 مگابایت اکانت مورد نیاز: فضای ذخیره سازی رایگان: بدون محدودیت

دلایل خرید

+افزونه آپلود عالی موجود است

+ سازگاری API برای کاربران پیشرفته تر

دلایلی برای اجتناب

-همه فایل ها نیاز به تایید تیم ImgBB دارند

– اشتراک گذاری لینک چند عکس محدود است

ImgBB اساساً قدرت خدمات هاستینگ تصویر محبوب مانند Flickr را به صورت ناشناس ارائه می دهد. این عالی است، اما خدمات مطمئناً کامل نیست.

برای شروع، همه فایل ها توسط یک کارمند ImgBB تعدیل می شوند تا اطمینان حاصل شود که محتوای محدود را نشان نمی دهند. این برای برخی از افراد آزاردهنده نخواهد بود، اما برای دیگران یک معامله شکن بزرگ خواهد بود.

محدودیت اندازه فایل 32 مگابایتی بسیار سخاوتمندانه است، و عملکرد حذف خودکار عالی است. با این کار می‌توانید یک زمان انقضا روی تصاویر خود تعیین کنید که می‌تواند از پنج دقیقه تا یک ماه متغیر باشد. یا اگر نمی‌خواهید فایل‌هایتان به‌طور خودکار پاک شوند، به سادگی این تنظیم را نادیده بگیرید.

همچنین یک افزونه آپلود فایل وجود دارد که در صورت نیاز می توانید آن را در وب سایت خود جاسازی کنید. با این کار، می‌توان تصاویر را مستقیماً از سایت شما در سرورهای ImgBB بارگذاری کرد، که این یک ویژگی تمیز است.

اگر اکانت کاربری ایجاد نکنید، می‌توان فایل‌ها را با ناشناس بودن کامل آپلود کرد. همچنین در صورت ایجاد اکانت کاربری، نیازی به افزودن جزئیات شخصی نخواهید داشت، که آن را به گزینه ای مفید برای مدیریت فایل های خود تبدیل می کند.

از طرف دیگر، می‌توانید برای فضای ذخیره‌سازی نامحدود، محدودیت اندازه فایل 64 مگابایتی و دسترسی کامل به API، به یک اکانت پریمیوم ارتقا دهید. با این حال، PayPal تنها گزینه پرداخت موجود در اینجا است که باعث می‌شود یک اکانت پریمیوم ناشناس نباشد.

Put.re هاستینگ تصویر ناشناس متمرکز بر حریم خصوصی را ارائه می دهد (اعتبار تصویر: Put.re)

7.سایت های هاستینگ تصویر ناشناس Put.re

هاستینگ تصویر ناشناس با تمرکز بر حریم خصوصی

مشخصات فنی

حداکثر حجم آپلود فایل: 200 مگابایت اکانت مورد نیاز: فضای ذخیره سازی رایگان: نامحدود

دلایل خرید

+ بدون محدودیت در نوع فایل

+ محدودیت حجم فایل 200 مگابایتی عالی

دلایلی برای اجتناب

-حذف فایل ممکن است کمی سخت باشد

-هیچ اطلاعاتی در مورد شرکت مادر وجود ندارد

اگر به دنبال یک هاست تصویر ناشناس با تمرکز بر حریم خصوصی هستید، Put.re ممکن است بهترین گزینه شما باشد. این برای کسانی طراحی شده است که نمی خواهند هیچ اطلاعاتی ردیابی یا ثبت شود. حتی گزینه ای برای ایجاد اکانت کاربری وجود ندارد، که در مورد نوع حریم خصوصی شما صحبت می کند.

علاوه بر این، همه فایل‌ها به طور کامل در سرورهای Put.re رمزگذاری شده‌اند و اطمینان می‌دهند که هیچ‌کس نمی‌تواند بدون مجوزهای دسترسی صحیح به آنها دسترسی داشته باشد.

با توجه به شرایط خدمات پلتفرم، تقریباً هر محتوایی مجاز به بارگذاری است. استثناهای آشکار شامل محتوای غیرقانونی است، اما شما آزاد خواهید بود که تصاویر بزرگسالان و سایر تصاویر محدود شده را بارگذاری کنید که بسیاری از پلتفرم‌ها نمی‌پذیرند.

استفاده از Put.re نیز بسیار آسان است، با رابط بارگذاری ساده، بدون محدودیت در انواع فایل، و محدودیت حجم آپلود فایل سخاوتمندانه 200 مگابایتی.

مطالعه بیشتر در مورد هاستینگ وب

مطمئن شوید که سایر راهنمای خرید ما را برای انواع مختلف هاستینگ وب، از جمله بهترین هاستینگ وردپرس (در تب جدید باز می شود)، بهترین هاستینگ VPS (در تب جدید باز می شود)، بهترین هاستینگ ابری (در تب جدید باز می شود)،بهترین هاستینگ وب اروپایی (در تب جدید باز می شود)، بهترین هاستینگ وب ارزان (در تب جدید باز می شود) و بهترین هاستینگ وب رایگان (در تب جدید باز می شود).

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت