ابزار نوشتن هوش مصنوعی

7 بهترین ابزار نوشتن هوش مصنوعی برای استفاده امروز

زمان مطالعه 6 دقیقه

فرقی نمی‌کند با بلاک نویسنده دست و پنجه نرم کنید یا فقط از نوشتن متنفر باشید، ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی می‌توانند مفید باشند. آنها نه تنها می توانند در زمان شما در نوشتن اولین پیش نویس صرفه جویی کنند، بلکه می توانند ایده های خلاقانه زیادی در اختیار شما قرار دهند. در اینجا، ما بهترین ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی را که باید در حال حاضر بررسی کنید، فهرست می کنیم.

1.ابزار نوشتن هوش مصنوعی: Jasper (برای بازاریابان و وبلاگ نویسان حرفه ای)

جاسپر که توسط چندین مدل زبان (از جمله GPT-4) پشتیبانی می شود، یکی از محبوب ترین نرم افزارهای نوشتن هوش مصنوعی است. چه نیاز به ایجاد کپی تبلیغات، پست های وبلاگ، یا زیرنویس های رسانه های اجتماعی داشته باشید، بیش از 50 قالب برای شما دارد.

Jasper که برای حرفه ای ها در صنعت بازاریابی و محتوا طراحی شده است، ایجاد محتوا برای کل کمپین شما را آسان می کند. به همین ترتیب، دارای یک نویسنده پست وبلاگ طولانی با تمرکز بر SEO است. قبل از شروع نوشتن، می توانید از Jasper Chat برای کمک به شما در مرحله تحقیق استفاده کنید.

برای اطمینان از یک لحن ثابت در تمام نوشته‌هایتان، جاسپر صدای برند شما را یاد می‌گیرد و می‌پذیرد و جزئیات پروژه شما را در پایگاه دانش خود ذخیره می‌کند.

Jasper دارای یک انجمن عالی و یک تیم پشتیبانی سریع است و همچنین آموزش های رایگانی را در وب سایت خود ارائه می دهد تا به افراد کمک کند تا بهترین استفاده را از این ابزار ببرند.

مسلماً یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا، جاسپر دارای سه برنامه پولی است که از 49 دلار در ماه شروع می شود.

2. ClosersCopy (برای محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو)

ClosersCopy یکی دیگر از ابزارهای عالی نوشتن مبتنی بر هوش مصنوعی با تمرکز بر نوشتن بهینه شده برای SEO است. این دارای صدها چارچوب بازاریابی از پیش ساخته شده و گردش کار است که می تواند به شما کمک کند یک نسخه قاتل ایجاد کنید.

چیزی که ClosersCopy را به یک انتخاب خوب برای نوشتن سئو تبدیل می کند این است که دارای ابزارهای داخلی ممیزی سئو و برنامه ریز است. ویژگی ممیزی سئو پیش نویس شما را با صفحات با رتبه برتر در گوگل مقایسه می کند و پیشنهاداتی برای بهبود ارائه می دهد. به همین ترتیب، برنامه ریز سئو به شما کمک می کند تا با استفاده از تجزیه و تحلیل رقبا، یک طرح کلی برای پست های وبلاگ خود ایجاد کنید.

ClosersCopy سه مدل هوش مصنوعی مختلف دارد: یکی برای کپی رایتینگ، دیگری برای مقالات و سومی برای داستان سرایی. با وجود ده ها ویژگی، داشبورد و ویرایشگر متن تمیز و ساده دارد.

قیمت از 49.99 دلار در ماه تا 99.99 دلار در ماه متغیر است. طرح Power (ارزانترین) به شما امکان می دهد 300 بار محتوا تولید کنید، در حالی که دو طرح دیگر نوشتن نامحدود را ارائه می دهند.

3.ابزار نوشتن هوش مصنوعی: Rytr (ابزار چند منظوره برای استفاده روزمره)

ابزار نوشتن هوش مصنوعی

ابزار نوشتن هوش مصنوعی

اگر به دنبال یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی ارزان قیمت هستید که این کار را انجام دهد، Rytr را امتحان کنید. چه بخواهید پست‌های وبلاگ، متن آهنگ، کپی‌های بازاریابی، زیرنویس‌ها، اسکریپت‌ها یا توضیحات محصول بنویسید، Rytr تقریباً برای همه چیز قالب‌هایی دارد. بهتر از آن، می توانید از آن برای تولید تصاویر هوش مصنوعی و صحبت با ربات چت آن استفاده کنید.

Rytr دارای رابط کاربری آسان و توانایی تولید متن به بیش از 30 زبان است. با این حال، به لطف موارد استفاده متنوع، ایجاد اولین پیش نویس زمان کمی می برد. می توانید خروجی را تنظیم کنید و از ابزارهای ویرایش آن برای اصلاح اولین پیش نویس خود استفاده کنید.

هزینه طرح نامحدود 29 دلار در ماه است، در حالی که حساب Saver 9 دلار در ماه (100000 کاراکتر) هزینه دارد. رایتر حتی یک طرح رایگان با 10000 کاراکتر و پنج تصویر در ماه دارد. این افزونه کروم دارد که به‌طور یکپارچه کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد هنگام مرور بنویسید.

بنابراین، اگر نمی‌خواهید به نویسندگان هوش مصنوعی سر بزنید، Rytr شاید بهترین گزینه شما باشد. اگرچه همه زنگ‌ها و سوت‌ها را ارائه نمی‌دهد، اما یک ابزار مناسب و چند منظوره است که می‌توانید برای نوشتن حرفه‌ای و شخصی از آن استفاده کنید.

4. Writesonic (برای تولید محتوا در فرمت های مختلف)

با پشتیبانی از GPT، Writesonic چیزی بیش از یک نویسنده هوش مصنوعی است. دارای مولدهای تصویر و صدا، قابلیت ایجاد ربات های اختصاصی هوش مصنوعی و یک چت بات به نام Chatsonic است.

Writesonic صدها الگوی مختلف دارد که به شما امکان می‌دهد انواع مختلفی از محتوای نوشتاری ایجاد کنید – از مقاله‌ها و مقاله‌ها گرفته تا صفحات فرود و توضیحات YouTube.

چیزی که Writesonic را برجسته می کند این است که یک مقاله نویس طولانی مدت را حتی در یک طرح رایگان ارائه می دهد. فقط با وارد کردن موضوع، مقاله مرجع و لحن دلخواه خود، می توانید با یک کلیک یک مقاله کامل ایجاد کنید.

به همین ترتیب، ویرایشگر Writesonic صفحه را به دو بخش تقسیم می‌کند، یکی برای تولید متن و دیگری برای ویرایش و قالب‌بندی آن، که فرآیند نوشتن را بسیار آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر طرح رایگان، Writesonic دارای سه برنامه پولی است که از 19 دلار در ماه شروع می شود.

5. Copy.ai (برای برندها و تیم ها)

اگر می خواهید هر کپی لحن برند شما را منعکس کند، Copy.ai یک انتخاب عالی است. با استفاده از محتوای موجود شما، صدای برند شما را شناسایی می کند. به همین ترتیب، یک پایگاه اطلاعاتی وجود دارد که در آن می‌توانید جزئیات پروژه خود را آپلود کنید—این ابزار سپس از لحن و دانش شناسایی‌شده در نوشتن خود استفاده می‌کند و لمس شخصی‌سازی شده را اضافه می‌کند.

Copy.ai یک رابط چت بات مانند برای تولید متن دارد که می توانید آن را به ویرایشگر اضافه کنید و محتوای خود را قالب بندی کنید. علاوه بر این، دارای گردش‌های کاری داخلی است که برای سئو، محتوا و تیم‌های فروش طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد با همکاران خود همکاری کنید.

Copy.ai آموزش رایگان و تعداد زیادی منابع دیگر برای آموزش شما در مورد ابزار خود دارد. طرح رایگان 2000 کلمه به شما می دهد، در حالی که طرح نامحدود Pro 49 دلار در ماه هزینه دارد.

همچنین دارای حدود دوازده ابزار رایگان برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل، عنوان، توضیحات متا، CTA، نام محصول، شعار و غیره است. بهتر از همه، شما می توانید از این ابزارهای رایگان بدون ثبت نام استفاده کنید.

6.ابزار نوشتن هوش مصنوعی: Sudowrite (برای نوشتن خلاق و داستان سرایی)

ابزار نوشتن هوش مصنوعی

ابزار نوشتن هوش مصنوعی

اگر نویسنده خلاقی هستید که به دنبال ابزاری برای کمک به شما در سفر نویسندگی خود هستید، بیشتر از این به دنبال آن نباشید. موتور داستانی Sudowrite با پشتیبانی از GPT-3 و GPT-4 می تواند به شما در نوشتن یک رمان کامل کمک کند.

قبل از مرحله نگارش واقعی، می توانید از Sudowrite برای ایده پردازی، توسعه شخصیت های داستان و فکر کردن به نقاط طرح استفاده کنید. هنگامی که چند جمله را نوشتید، می توانید از ابزار بخواهید که به تنهایی یا با پیروی از دستورالعمل های شما به نوشتن ادامه دهد. بهتر از این، ویژگی Describe از استعاره ها و حواس برای نشان دادن صحنه برای خوانندگان شما استفاده می کند.

هنگامی که اولین پیش نویس آماده شد، Sudowrite می تواند جملات را برای صیقل دادن به داستان شما بازنویسی، گسترش یا کوتاه کند. حتی می تواند فیدبک در مورد داستان شما ارائه دهد و فرصت های بهبود را برجسته کند.

Sudowrite دارای سه طرح است که ارزانترین آنها 19 دلار در ماه هزینه دارد و 30000 کلمه ارائه می دهد.

7. ابزار نوشتن هوش مصنوعی: Smart Copy (برای کپی‌نویسی)

اگر می خواهید دست نوشته هایی ایجاد کنید که تصویر برند شما را منعکس کند، Smart Copy را امتحان کنید. بخشی از خانواده Unbounce، این دستیار نوشتن هوش مصنوعی می تواند به شما در ایجاد محتوای جذاب برای صفحات فرود و کپی کمک کند.

این دارای گالری از حدود 50 قالب مختلف است، از جمله الگوهایی برای چیزهای روزمره مانند خطوط موضوع ایمیل، یادداشت های تشکر و گسترش دهنده محتوا.

طرح پولی با یک ویرایشگر طولانی به نام Writer ارائه می شود. این یک ویرایشگر متن معمولی به نظر می رسد، اما پس از نوشتن چند جمله (و تنظیم تنظیمات برگزیده)، می توانید از Smart Copy بخواهید به نوشتن برای شما ادامه دهد. هنگامی که ابزار پیش نویس اولیه را ایجاد کرد، می توانید جملات بیشتری را به کپی خود گسترش دهید، دوباره میکس کنید یا اضافه کنید.

به غیر از وبلاگ‌ها، صفحات فرود و توضیحات محصول، Smart Copy می‌تواند ارزش‌های اصلی، برچسب‌ها و بیانیه‌های ماموریتی را برای شرکت شما ایجاد کند. از ده ها زبان پشتیبانی می کند و همچنین دارای یک افزونه رایگان کروم است.

اسمارت کپی یک طرح رایگان و پولی دارد. طرح رایگان 10 اعتبار در هفته ارائه می دهد، در حالی که طرح Essential 200 اعتبار برای 9 دلار در ماه ارائه می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT