ادیتور ویدیو هوش مصنوعی

بهترین ادیتور ویدیو هوش مصنوعی

زمان مطالعه 17 دقیقه

مصرف ویدیو آسان است. تولید ویدیوی خوب نیست. کنار هم قرار دادن یک فیلمنامه، جمع آوری تمام فیلم ها، و ویرایش همه چیز به کمال – یا تا حد امکان نزدیک – می تواند بخش های عظیمی از وقت شما را بگیرد.

همانطور که در حال حاضر برای همه چیز وجود دارد، هوش مصنوعی چند راه حل برای کاهش زمان لازم برای رفتن از ایده به MP4 دارد. من به دنبال بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد ویدیو رفتم، و همانطور که مشخص شد، در حال حاضر تعداد زیادی گزینه شگفت انگیز وجود دارد.

از نرم‌افزار ویرایش ویدیوی هوشمند گرفته تا برنامه‌های تولیدی متن به ویدیو، ابزارهایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید: اجرای کانال YouTube خودتان، ایجاد محتوای جذاب‌تر برای رسانه‌های اجتماعی، یا تغییر هدف محتوا برای حفظ تمام کسب‌وکارتان. کانال های آنلاین تازه پس از یک هفته آزمایش، در اینجا انتخاب های من برای بهترین تولید کننده های ویدئویی هوش مصنوعی وجود دارد.

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی

توضیحاتی برای ویرایش ویدیو با ویرایش اسکریپت

Wondershare Filmora برای صیقل دادن ویدیو با ابزارهای هوش مصنوعی

باند برای آزمایش هوش مصنوعی مولد

پیشنهادی برای تیم های بازاریابی محتوا

سنتزی برای استفاده از آواتارهای دیجیتال

Fliki برای ویدیوهای رسانه های اجتماعی

Visla برای تبدیل اسکریپت به ویدیو

کلیپ Opus برای تغییر کاربری ویدیوهای بلند به فرم کوتاه

بهترین تولید کننده ویدیوی هوش مصنوعی چیست؟

چگونه برنامه ها را ارزیابی و آزمایش می کنیم

بهترین جمع‌بندی برنامه‌های ما توسط افرادی نوشته شده‌اند که بیشتر دوران حرفه‌ای خود را صرف استفاده، آزمایش و نوشتن در مورد نرم‌افزار کرده‌اند. مگر اینکه به صراحت گفته شود، ده ها ساعت را صرف تحقیق و آزمایش برنامه ها می کنیم و از هر برنامه همانطور که برای استفاده در نظر گرفته شده است استفاده می کنیم و آن را بر اساس معیارهایی که برای این دسته تعیین می کنیم ارزیابی می کنیم. ما هرگز برای قرار دادن در مقاله‌های خود از هیچ برنامه‌ای یا برای پیوند به هیچ سایتی پولی دریافت نمی‌کنیم—ما برای ارائه ارزیابی‌های معتبر از دسته‌ها و برنامه‌هایی که بررسی می‌کنیم، به اعتماد خوانندگان به ما اهمیت می‌دهیم. برای جزئیات بیشتر در مورد فرآیند ما، خلاصه کامل نحوه انتخاب برنامه‌ها برای نمایش در وبلاگ Zapier را بخوانید.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد ویدیو به شما کمک می کند تا مقدار و ارزش تولید خود را بدون افزایش زمان صرف شده روی آن افزایش دهید. آنها زمان لازم از اسکریپت تا نتیجه نهایی را با ارائه الگوها، ابزارهایی برای سرعت بخشیدن به ویرایش و میانبرهایی برای صوت و ویدیو کاهش می دهند.

در این لیست سه دسته کلی وجود دارد.

ویرایشگرهای ویدئویی با ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی، برای سرعت بخشیدن به فرآیند ویرایش.

برنامه‌های تولیدی تبدیل متن به ویدیو که درخواست‌های شما را دریافت می‌کنند و خروجی ویدیو را در محل تولید می‌کنند.

برنامه‌های بهره‌وری ویدیویی که از هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد سریع‌تر محتوا برای چندین کانال یا پلتفرم بازاریابی استفاده می‌کنند.

صرف‌نظر از این زیرمجموعه‌ها، در جستجوی بهترین تولیدکننده ویدیوی هوش مصنوعی در اینجا به دنبال آن بودم:

هوش مصنوعی همه این برنامه ها از هوش مصنوعی برای تقویت ویژگی های خود استفاده می کنند.

خروجی ویدیو با کیفیت بالا این برنامه ها باید به شما اجازه دهند ویدیوهایی را صادر کنید که می توانند به زیبایی روی صفحه نمایش های کوچک یا بزرگ اجرا شوند. همه برنامه‌های موجود در این فهرست در بدترین حالت به 720p و در بهترین حالت به 4k با نسبت‌های مختلف صادر می‌کنند.

سفارشی سازی. آیا می توانید محتوای خود را اضافه کنید؟ چقدر می توانید سفارشی کنید؟ آیا ایجاد تغییرات آسان است؟

پشتیبانی و سهولت استفاده. از آنجایی که ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی یک چیز جدید است، من به دنبال برنامه هایی بودم که مبتدیان بتوانند از آن استفاده کنند. که شامل ارائه محتوا برای کمک به شما در استفاده از همه احتمالات است.

ویژگی های منحصر به فرد. برخی از برنامه‌ها چرخش منحصربه‌فرد خود را به ایجاد ویدیو می‌آورند یا چیزی را ارائه می‌دهند که برای بهبود بهره‌وری، ارزش تولید یا هر دو مفید است.

من این برنامه ها را در طول یک هفته آزمایش کردم. من از قالب‌هایی که در دسترس بودند شروع کردم، محتوای خودم را آپلود کردم، از کتابخانه‌های ویدیویی و تصاویر موجود استفاده کردم و بسته به برنامه، تصاویر را با استفاده از ویرایشگرهای مبتنی بر تایم لاین یا رابط‌های ساده‌تر تغییر دادم. در نهایت، من ویدیو را صادر کردم تا ببینم چگونه به نظر می رسد. در تمام موارد اینجا، فرآیند در مقایسه با مدیریت پروژه در سونی وگاس یا پریمیر پرو، به طور قابل توجهی سریع‌تر و دردناک‌تر بود.

بهترین مولد ویدیو با هوش مصنوعی برای ویرایش ویدیو با ویرایش اسکریپت

توضیحات (وب برای برخی از ویژگی ها، ویندوز، مک)

شرح جوانب مثبت:

کنترل های بصری

با ویرایش رونویسی ویدیو را ویرایش کنید

شرح معایب:

رونویسی هر از گاهی نادرست است

وقتی ویدیو ضبط می‌کنم، معمولاً خیلی بیشتر از چیزی که واقعاً در نسخه نهایی استفاده می‌کنم، می‌گویم – در واقع خیلی خیلی زیاد. مثلاً در منطقه 10 تا 20 برابر بیشتر. این منجر به تماشای بسیاری از فیلم‌های خام، علامت‌گذاری جدول زمانی برای ذخیره بهترین بیت‌ها، و سپس حرکت به عقب و جلو، جداسازی آهنگ‌ها و کوتاه کردن ویدیو می‌شود. این برای ساعت اول سرگرم کننده است، اما زمانی که در یک ضرب الاجل قرار می گیرید و از مرز نیمه شب می گذرید، همه چیز تیره به نظر می رسد.

اگر شما هم مثل من اینجا هستید، Descript یک صرفه جویی در زمان بزرگ است. برای شروع، رونوشتی از هر چیزی که می گویید به همراه مجموعه ای از صحنه ها تولید می کند و آهنگ ویدیو را به طور خودکار جدا می کند. به‌جای پیمایش در جدول زمانی برای تقسیم یا برش ویدیو، به سادگی قسمت‌هایی از رونوشت را که می‌خواهید حذف شود برجسته کنید، و Descript آن را برای شما ویرایش می‌کند. دیگر نیازی به عقب و جلو رفتن در جدول زمانی نیست تا ببینید آیا برش به خوبی انجام شده است: شما می توانید ویدیو را درست مانند یک سند متنی ویرایش کنید.

هنگامی که اسکریپت را تحت کنترل گرفتید، می توانید ویدیوی خود را به صحنه ها تقسیم کنید. برای انجام این کار، یک اسلش رو به جلو در اسکریپت تایپ کنید تا هر کدام از آنها جدا شود. متوجه خواهید شد که این باعث تقسیم ویدیو در جدول زمانی عمودی در سمت چپ می شود. این به شما امکان می دهد، برای مثال، مقداری B-roll اضافه کنید: روی تصویر صحنه، و سپس بر روی کتابخانه رسانه در بالا کلیک کنید. می‌توانید ویدیوی استوک با کیفیت بالا را جستجو کنید و بدون خروج از پنجره ویرایشگر آن را به پروژه اضافه کنید.

وقتی بازی را فشار می دهید، می بینید که Descript دقیقاً همان جایی را که علامت گذاری کرده اید به B-roll کاهش می دهد. تجربه کاربری برای اجرای جامپ‌کات، عناصر بصری و SFX یکسان است، بنابراین می‌توانید کل اسکریپت خود را در حین حرکت علامت‌گذاری کنید و بعداً همه چیزهای خوب را اضافه کنید. این گردش کار صرفه جویی زیادی در زمان دارد. اما اگر تجربه کلاسیک خط زمانی را ترجیح می‌دهید، هنوز هم وجود دارد: به پایین صفحه نگاه کنید و فیلم خود را در آنجا کنترل کنید.

اکنون که این قدرت‌های ویرایش را دارید، می‌توانید در حین ضبط آزادانه صحبت کنید و بدانید که برای استخراج تمام قطعات طلا مجبور نیستید همه چیز را از بالا به پایین تماشا کنید. Descript فرصت های صرفه جویی بیشتری را نیز ارائه می دهد. با Zapier، می‌توانید آن را با هزاران برنامه دیگر متصل کنید تا داده‌ها را جابجا کرده و بخش‌های بیشتری از گردش کار ایجاد ویدیوی خود را خودکار کنید. در اینجا نمونه‌ای از کارهایی است که می‌تواند انجام دهد، به علاوه راه‌های بیشتری برای خودکار کردن Descript کشف کنید:

Zapier پیشرو در اتوماسیون گردش کار است – ادغام با بیش از 6000 برنامه از شرکای مانند Google، Salesforce و Microsoft. از رابط‌ها، جداول داده و منطق برای ایجاد سیستم‌های ایمن و خودکار برای گردش‌های کاری حیاتی کسب‌وکارتان در پشته فناوری سازمانتان استفاده کنید. بیشتر بدانید.

قیمت توصیفی: طرح رایگان با 1 ساعت رونویسی و 1 ویدیوی بدون واترمارک با کیفیت 720p در دسترس است. طرح سازنده از 12 دلار در ماه شروع می‌شود، 10 ساعت رونویسی و صادرات ویدیوی بدون واترمارک نامحدود با وضوح حداکثر 4k ارائه می‌دهد.

بهترین ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی برای صیقل دادن ویدیوی خود با ابزارهای هوش مصنوعی

Wondershare Filmora (ویندوز، مک، iOS، اندروید)

Wondershare Fillmore خدمت می کند:

ابزار ویرایش ویدیوی سنتی با ویژگی‌های هوش مصنوعی

بسیاری از منابع یادگیری

معایب Wanderlust Fillmore:

روی کامپیوترهای رده پایین کند اجرا می شود

Wondershare Filmora برای مدت بسیار طولانی در اطراف بوده است. یادم می آید بیش از 15 سال پیش برای اولین بار از آن استفاده کردم. با وجود سن، در زمان گیر نکرده است – کاملا برعکس. دارای مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی است که کیفیت ویدیو را بدون نیاز به ثبت نام در یک دوره حرفه ای یا صرف ده ها ساعت در ترفندهای کوچک بهبود می بخشد.

بنابراین، این ویژگی های هوش مصنوعی چیست؟ این لیست کوتاه است:

بریدگی هوشمند هوش مصنوعی، به شما این امکان را می دهد که اشیاء را با رنگ آمیزی ناحیه آنها روی صفحه، از صحنه ها جدا کنید.

حذف نویز صوتی هوش مصنوعی، برای کمک به شما در کنترل نویز پس زمینه.

کشش صوتی هوش مصنوعی، به شما کمک می کند موسیقی را برای هشت ثانیه طولانی تر بکشید تا یک برش را با صحنه دیگری مطابقت دهید.

ردیابی حرکت با هوش مصنوعی، بنابراین می‌توانید برای حفظ حریم خصوصی، چهره‌ها را شناسایی و محو کنید (یا چهره‌های خنده‌دار را برای ساختن ویدیوهای میم به انتخاب خود بچسبانید).

هوش مصنوعی پس‌زمینه را حذف می‌کند، بنابراین می‌توانید بدون میلیاردها سرمایه‌گذاری در برنامه فضایی (یا خطر مرگ) تصویر دونده‌ای را که در حال دویدن روی ماه است، بچسبانید.

تشخیص سکوت هوش مصنوعی، برای از بین بردن تردیدها و ایجاد پرش های سریع و بدون دردسر.

استفاده از همه این ویژگی‌ها آسان است و در یک برنامه ویرایش ویدیوی کامل گرد هم آمده‌اند. اگر در استفاده از آنها مشکل دارید، Wondershare صفحات فرود را در وب سایت خود دارد تا هر یک را به طور عمیق توضیح دهد. بسیاری از ویژگی‌های خلاقیت و بهره‌وری دیگر وجود دارد، از یک کتابخانه الگو که به سرعت یک ویدیو را بر اساس فیلم‌های شما جمع‌آوری می‌کند، تا همگام‌سازی ضربان خودکار، که به شما کمک می‌کند تا برش‌های خود را با موسیقی پخش‌شده در آهنگ صوتی خود هماهنگ کنید.

هنگام صادرات، انتخاب فرمت، وضوح، کیفیت و حتی نرخ فریم می‌توانید تنظیمات ویدیوی خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید در زمان انتشار صرفه‌جویی کنید، می‌توانید حساب YouTube، TikTok یا Vimeo خود را متصل کنید تا ویدیوی خود را سریع‌تر راه‌اندازی کنید. آخرین ویژگی مفیدی که پیدا کردم: هنگامی که Highlight خودکار را در پنجره صادرات ویدیو تغییر دهید، Filmora علاوه بر فایل اصلی، یک ویدیوی برجسته سریع ۱۵ ثانیه‌ای برای TikTok یا یک ویدیوی ۶۰ ثانیه‌ای برای کوتاه‌های YouTube ایجاد می‌کند.

قیمت Wondershare Filmora: طرح رایگان با واترمارک ویدیویی در دسترس است. برنامه سالانه 67.97 دلار در سال است و شما می توانید فیلمورا X را با پرداخت 109.99 دلار انتخاب کنید.

یک ویرایشگر ویدیوی انعطاف پذیر با تجربه ای به سبک Canva می خواهید؟ Canva یک ویرایشگر داخلی به نام Magic Design for Video ارائه می دهد که برای تبدیل محتوای خام به ویدیوهای آماده رسانه های اجتماعی مناسب تر است. یا می‌توانید از Kapwing استفاده کنید که طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و انعطاف‌پذیری معادل Filmora را ارائه می‌دهد، ویرایش ویدیو را با ویرایش اسکریپت (مانند Descript) و یک تولیدکننده ویدیو که فیلم‌های استوک را بر اساس اسکریپت شما گرد هم می‌آورد، اضافه کنید.

بهترین تقویت کننده ویدیوی هوش مصنوعی برای آزمایش با هوش مصنوعی مولد

باند (وب)

طرفداران باند:

ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته برای نتایج منحصر به فرد

محتوای کمکی عالی

معایب باند:

منحنی یادگیری شیب دار

باند مانند یک عصای جادویی است. و مانند همه چیز در دنیای جادوگری، جادو بیشتر به جادوگر بستگی دارد، نه به ابزار. مجموعه قابل توجهی از امکانات در اینجا وجود دارد، اما نتیجه واقعی ممکن است بسته به نحوه استفاده شما بسیار متفاوت باشد. این کار به اندازه راه حل های دیگر در این لیست برای شما انجام نمی شود: قبل از اینکه به نتایجی که می خواهید برسید، نیاز به سرکاری دارد. اما وقتی این نتایج به دست می‌آیند – گفتن این که شگفت‌انگیز است، فروش آن کوتاه است.

رابط کاربری حالت یک ابزار ویرایش ویدیوی حرفه ای را دارد، اما برای جابجایی آن چندان پیچیده نیست. آموزش های ویدیویی درجه یک هستند و ویژگی ها را به وضوح با مثال هایی توضیح می دهند. من توانستم به سرعت شروع کنم، و من شک دارم که شما نیز این کار را انجام دهید.

علاوه بر ویژگی‌های پرداخت ویدیوی هوش مصنوعی (مانند ویژگی‌های Wondershare Filmora)، Runway ارائه می‌دهد:

صفحه سبز، به شما کمک می کند تا پس زمینه ویدیو را به طور کامل تغییر دهید یا حذف کنید.

مجموعه کاملی از ابزارهای مولد هوش مصنوعی مانند متن به ویدئو، تصویر به تصویر و امکان آموزش مدل های هوش مصنوعی خود برای تولید تصویر.

برداشتن و تعویض اشیاء، بنابراین می توانید گلدان گل را تغییر دهید یا توپ فوتبال را به خربزه تبدیل کنید.

جایگزینی بخش تصویر، که در آن می توانید بخش هایی از یک تصویر را با اعلان های متنی تغییر دهید. نتایج بسته به آنچه تایپ می کنید، بین بسیار خوب تا وحشتناک بد هستند.

Runway افراد آموزش ندیده را می سوزاند، بنابراین مطمئن شوید که زمانی را برای یادگیری تمام نکات و نکات کنار گذاشته اید. با این حال، زمان کمتری نسبت به برادر بزرگترش، یعنی Adobe After Effects عالی و قدرتمند، برای تسلط بر شما نیاز خواهد داشت، در حالی که در ازای آن مجموعه ای قابل احترام از امکانات ارائه می شود.

قیمت باند: طرح رایگان با 125 اعتبار ویدئو (برای ویژگی‌های هوش مصنوعی استفاده می‌شود)، 3 پروژه و صادرات 720p در دسترس است. طرح استاندارد، با قیمت 15 دلار/کاربر/ماه، 625 اعتبار ارائه می دهد و به شما امکان می دهد تا 4k را صادر کنید.

بهترین تولید کننده ویدئو هوش مصنوعی برای تیم های بازاریابی محتوا

Peech (وب، گوگل کروم را ترجیح می دهد)

مزایا:

گردش کار بصری

طراحی قابل تنظیم برای عناصر بصری ویدیویی

معایب:

قیمت گذاری تند

آیا استفاده مجدد از محتوا باعث می شود حتی قبل از شروع، احساس خستگی کنید؟ من درد تو را احساس میکنم. نگاه کردن به دارایی های مشابه و تولید محتوا برای اطاعت از مخاطبان هدف و مشخصات فنی هر کانال، مطمئناً خسته کننده است. Peech این روند را سرعت می بخشد.

Peech Lite، محصول اصلی، از شما می‌خواهد که کیت برند خود را برای شروع اضافه کنید. لوگو و طرح رنگ خود را وارد کنید. Peech از این دارایی‌ها برای برندسازی خودکار همه ویدیوهای شما استفاده می‌کند. هنگامی که شروع به اضافه کردن رسانه خود می کنید، چهره ها را شناسایی می کند و از شما می خواهد که نام و نقش آنها را در شرکت خود وارد کنید. به این ترتیب، هر بار که این شخص در یک ویدیوی آینده ظاهر می شود، نام و کارت نقش را نزدیک صورت او خواهید دید.

هر بار که یک ویدیوی جدید اضافه می کنید، Peech این عناصر را به همراه زیرنویس های قابل تنظیم اضافه می کند. من دوست دارم چگونه می توانید چند کلمه را برجسته کنید و رنگ های برند خود را برای برجسته کردن آنها به کار ببرید. اولین پیش نویسی که این برنامه ارائه می دهد در حال حاضر بسیار خوب است، بنابراین زمان زیادی را صرف تنظیمات نخواهید کرد. می‌توانید مستقیماً نسبت‌های تصویر و طول ویدیو را انتخاب کنید و صادرات را انجام دهید.

علاوه بر این ویژگی‌ها، که بخشی از Peech Lite هستند، دو محصول دیگر نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها برای افزایش سرعت تولید ویدیو استفاده کنید:

Peech Webinars به شما امکان می دهد تمام وبینارهای خود را در پلتفرم آپلود کنید و بیت هایی را که می خواهید از رونویسی مجدداً استفاده کنید برجسته کنید. سپس، آن‌ها را به‌عنوان TikToks کوتاه یا شورت‌های YouTube صادر کنید، همه مارک‌دار و آماده کار هستند.

Peech Testimonials چند میانبر به تولید توصیفات ویدیویی با کیفیت بالا اضافه می کند. می‌توانید مشتریان را برای بررسی از طریق ایمیل دعوت کنید، و آنها دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه ضبط آن دریافت خواهند کرد. پس از اتمام آنها، ویدیوی نهایی را با زیرنویس و برند خود دریافت خواهید کرد.

قیمت گذاری پیچ: طرح رایگان برای 1 کاربر، 2 ویدیو در ماه، محدودیت آپلود 5 دقیقه ای و واترمارک در دسترس است. طرح حرفه ای از 59 دلار در ماه شروع می شود، سقف را به 10 ویدیو در ماه، محدودیت آپلود 50 دقیقه ای و بدون واترمارک افزایش می دهد.

بهترین تولید کننده ویدیوی هوش مصنوعی برای استفاده از آواتارهای دیجیتال

سنتزی (وب)

مزایا:

آواتارهای هوش مصنوعی با کیفیت بالا

پشتیبانی چند زبانه

معایب:

وقتی روی صفحه نمایش های بزرگ دیده می شود، کاملاً قابل باور نیست

وقتی باید فیلم های آموزشی ضبط کنید اما همه در دفتر از دوربین خجالتی هستند، چه می کنید؟ اگر استخدام یک گروه و یک بازیگر گزینه‌ای نیست، Synthesia مطمئناً دومین گزینه برتر است: می‌توانید کتابخانه‌ای از ده‌ها آواتار دیجیتالی با ظاهر واقعی را از تمام نقاط جهان مرور کنید. سپس، صدایی را انتخاب کنید که به بهترین شکل با بدن مطابقت دارد، و آماده هستید تا اسکریپت خود را وارد کنید.

رابط کاربری ساده است و تمرکز زیادی روی این ویژگی اصلی دارد. هنگامی که اسکریپت را اضافه کردید، Synthesia شروع به کار جادوی خود می کند تا آواتار لب ها و بدن را به روشی متقاعدکننده حرکت دهد. با کلیک بر روی منوی کشویی می توانید به سرعت کل متن را به زبان دیگری ترجمه کنید. آواتار از انگلیسی به فرانسوی سریعتر از آنچه که می توانید بگویید quoi فشرده می شود؟

ممکن است فکر کنید: این آواتارها چقدر کامل هستند؟ آنها خوب هستند، اما هنوز نمی توانند جایگزین انسان شوند. اگر تمام صفحه تماشا می‌کنید، می‌توانید چند حرکت غیرطبیعی را مشاهده کنید. اما این را دریافت کنید: من چند ماه پیش نرم افزار CRM را آزمایش می کردم، و یک ویدیوی نصب وجود داشت. در آن زمان، من با خوشبختی تمام ماجرا را پشت سر گذاشتم غافل از اینکه فردی که در آن ویدیو بود یک آواتار هوش مصنوعی بود. من فقط هنگام آزمایش Synthesia برای این لیست، آواتار را تشخیص دادم. فریبم داد

اگر می‌خواهید ارزش بیشتری به پایگاه دانش خود اضافه کنید، این آواتارها کار خوبی انجام می‌دهند، حداقل تا زمانی که بودجه و زمان لازم برای استخدام افراد واقعی برای انجام آن را داشته باشید. اما اگر قصد دارید از آن در ارائه‌ای با صفحه نمایش بزرگ استفاده کنید، می‌توانم بگویم که برای آن آماده نیست – حداقل هنوز.

جدا از انتخاب آواتار مورد علاقه خود، Synthesia به شما امکان می دهد صحنه های اضافی را به ویدیو اضافه کنید، بنابراین می توانید چند اسلاید با متن از یک سری طرح بندی از پیش ساخته شده اضافه کنید. شما می توانید متن و ظاهر را سفارشی کنید، تا متناسب با برند شما باشد. شما همچنین می توانید فیلم خود را آپلود کنید و آواتار را در گوشه ای از ویدیو قرار دهید و در حالی که ویژگی های برنامه خود را نشان می دهید صحبت می کند.

من سه برنامه آواتار هوش مصنوعی دیگر را برای این قطعه آزمایش کردم، اما Synthesia بهترین برنامه است. تولید ویدیوی تبدیل متن به گفتار بهترین است و حرکات آواتار طبیعی ترین است. تا آنجایی که ویدیوی هوش مصنوعی مبتنی بر آواتار پیش می رود، در لبه خونریزی قرار دارد.

و در حالی که از طرفداران آواتار هوش مصنوعی استفاده می کنید تا کارهای شما را روی دوربین برای شما انجام دهند، همچنین می توانید از Synthesia استفاده کنید تا بدون تلاش با سایر برنامه های شما کار کند. Synthesia را به Zapier متصل کنید و شروع به خودکارسازی کنید:

قیمت Synthesia: طرح شخصی از 30 دلار در ماه شروع می شود که شامل 10 دقیقه ویدیو در ماه می شود.

به دنبال جایگزینی برای Synthesia هستید؟ HeyGen از نظر کیفیت آواتار نزدیک است و ویرایشگر سبک Canva را ارائه می دهد که بیشتر بر عناصر بصری تمرکز دارد. این ویژگی های اضافی مانند تعویض چهره با هوش مصنوعی، تبدیل متن به تصویر، ضبط صفحه و URL به ویدیو را در خود جای داده است. اگر تصمیم دارید از Synthesia استفاده کنید، در اینجا 5 راه برای خودکارسازی Synthesia آورده شده است.

بهترین تولید کننده ویدیوی هوش مصنوعی برای تولید ویدیوهای رسانه های اجتماعی

فلیکی (وب)

مزایا:

به سرعت محتوای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

کنترل‌های ساده و مؤثر متن به گفتار

معایب:

خیلی انعطاف پذیر نیست

Fliki برای ایجاد ویدیوهای آماده برای رسانه های اجتماعی عالی است. هسته اصلی آن ترکیب متن به گفتار با ویدیوی شما است که به شما امکان می دهد ریتم و تلفظ را کنترل کنید. و در حالی که دارای یک گزینه متن به ویدیوی تولیدی است که در طرح پولی موجود است، بهترین بخش در مورد آن این است که در زمان تولید ویدیوی آماده برای پست صرفه جویی می کند.

استفاده از آن بسیار ساده است. هنگامی که یک پروژه جدید را شروع می کنید، کادرهایی برای وارد کردن اسکریپت خود خواهید دید. اگر روی نام صدا کلیک کنید، می توانید کتابخانه ای از صداها را مرور کنید و مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. برای تنظیم لحن، زیر و بم و مکث، متنی را که می‌خواهید تغییر دهید برجسته کنید و لغزنده‌های مناسب را تنظیم کنید. وقتی آن را پخش می کنید، تفاوت ها قابل توجه است. من دوست دارم چقدر می توانید حس صدا را با چنین کنترل های ساده ای تغییر دهید.

سفارشی کردن ویدیوتان به سادگی کلیک روی تصویر در سمت راست متن است. در آنجا، می‌توانید محتوای خود را آپلود کنید، یا یک مطابقت خوب را از یک کتابخانه محتوا مستقیماً در Fliki مرور کنید. ممکن است هنگام پیش‌نمایش نتیجه نهایی در برنامه چند مشکل وجود داشته باشد، اما هنگامی که ویدیو را رندر می‌کنید، همه چیز همانطور که انتظار می‌رود به نظر می‌رسد.

دو زمینه دیگر وجود دارد که Fliki در آنها مفید است. یکی برای پادکست است. می توانید صفحه پادکست خود را درست در اینجا ایجاد کنید و به جای ضبط صدای خود پادکست را بنویسید. وقتی قسمت شما آماده شد، می توانید از طریق RSS در پلتفرم های اصلی پادکست منتشر کنید. یکی دیگر برای ایجاد کتاب های صوتی است: کتاب خود را به عنوان پروژه به برنامه اضافه کنید، هر فصل را اضافه کنید و سپس متن را بنویسید یا جایگذاری کنید. در صورت لزوم، کارهای تکمیلی را اضافه کنید.

قیمت گذاری Fliki: طرح رایگان با حداکثر 5 دقیقه در ماه، ویدیوی واترمارک شده در 720p در دسترس است. طرح استاندارد 28 دلار در ماه است، محدودیت ها را به 180 دقیقه افزایش می دهد، واترمارک را حذف می کند و کیفیت را به 1080p می رساند.

بهترین تولیدکننده متن به ویدئو با هوش مصنوعی برای تبدیل یک اسکریپت به ویدئو

ویلا (وب)

مزایا:

تولید متن خوب اسکریپت

پیشنهادات سهام ویدئویی دقیق هوش مصنوعی

معایب:

کمک یا راهنماهای زیادی در دسترس نیست

بدون فیلمنامه؟ مشکلی نیست. Visla می تواند یک اسکریپت ویدیویی ساده با پاراگراف های کوتاه و دقیق ایجاد کند. در مرحله بعد، می‌توانید آن اسکریپت را به موتور هوش مصنوعی دیگری وارد کنید که یک کتابخانه تصویری و ویدیوی موجود را جستجو می‌کند تا محتوایی را پیدا کند که با کلمات روی اسکریپت شما معنا پیدا کند. نتیجه نهایی ویدیویی است که با ویرایش مناسب و جریانی خوب آماده انتشار به نظر می رسد.

هر دوی این ویژگی ها در حال حاضر بسیار قوی هستند، اما موارد بیشتری نیز وجود دارد. می‌توانید مستقیماً به روش کلاسیک یا با یک تله پرومتر از دوربین خود در پلتفرم ویدیو ضبط کنید و به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به پرتاب کردن چشم از کادر، به اسکریپت بچسبید.

اگر بلندگوی شما مکرراً تردید می‌کند، Visla از هوش مصنوعی برای برش کلمات پرکننده و «ahs» و «ums» استفاده می‌کند و در زمان لازم برای ویرایش آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند – یا بدتر از آن، آنها را در نسخه نهایی ویدیو می‌گذارد. .

برای آسان کردن کنترل لحظات خارج از موضوع در حین ضبط، یک ابزار ویرایش ویدیوی مبتنی بر متن را نیز ارائه می‌کند که شبیه Descript است، بنابراین نیازی نیست خودتان به جدول زمانی نگاه کنید و آن را برش دهید – اما در صورت وجود یک جدول زمانی وجود دارد. شما می خواهید از طریق گردش کار سنتی ویرایش ویدیو بگذرید.

در نهایت، اگر جلسات ویدیویی زیادی را اجرا می‌کنید و از آن برای تولید محتوا استفاده می‌کنید، Visla می‌تواند به عنوان دستیار جلسه نیز عمل کند و جلسات شما را ضبط کند تا بتوانید آنها را برای طولانی مدت ذخیره کنید. بیشتر از آن، می‌توانید قطعه‌هایی از این جلسات را استخراج کنید تا با تیم خود به اشتراک بگذارید.

Visla واقعاً ساده و در عین حال قدرتمند است و جعبه ابزار مفیدی را برای کوتاه کردن زمان لازم برای داشتن یک ویدیوی خوب آماده برای انتشار و اشتراک گذاری با دیگران ارائه می دهد.

قیمت Visla: طرح رایگان حداکثر 50 دقیقه ویدیو، 3 ساعت رونویسی و 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری ارائه می دهد. هزینه Premium 24 دلار در ماه است، محدودیت‌های مدت زمان ویدیو را حذف می‌کند و رونویسی را به 10 ساعت و فضای ذخیره‌سازی را به 100 گیگابایت افزایش می‌دهد.

بهترین تولید کننده ویدیوی هوش مصنوعی برای استفاده مجدد از ویدیوهای بلند به فرم کوتاه

کلیپ Opus (وب)

مزایا:

به سرعت ویدیوهای طولانی به فرم کوتاه را از URL ویدیو تغییر می دهد

نتایج آماده ارسال هستند

معایب:

ابزار بسیار تخصصی، کار دیگری انجام نمی دهد

وقتی فقط یک کانال محتوای ویدیویی را مدیریت می‌کنید، جمع‌آوری و بهینه‌سازی گردش کار ایجاد ویدیو کار دشواری است. از ایده گرفته تا کلیک کردن روی آپلود، کار زیادی درگیر است – خلاقانه و غیره. اما وقتی در حال گسترش به پلتفرم‌ها یا فرمت‌های دیگر مانند TikTok هستید، اضافه کردن یک روال تغییر منظور محتوا قطعا زمان شما را تهدید می‌کند.

خوشبختانه، سرعت شما در اینجا لازم نیست ضربه بخورد. Opus Clip یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی است که:

لحظات ویروسی را در ویدیوی شما پیدا می کند.

آنها را در کلیپ‌های کوتاه آماده برای TikTok، YouTube Shorts یا حلقه‌های اینستاگرام قرار می‌دهد.

از همه چیزهایی که باعث می‌شود ویدیو روی آن پلتفرم‌ها کار کند مراقبت می‌کند – یک قلاب خوب برای عنوان و زیرنویس‌هایی که به صورت خودکار با شکلک پاشیده می‌شوند تا پیام را پخش کند.

استفاده از آن واقعا آسان است. شما با ارسال URL به ویدیویی که می خواهید تغییر کاربری دهید، شروع می کنید. سپس، کمی استراحت قهوه می‌کنید یا اگر ترجیح می‌دهید، به کار دیگری بپردازید. Opus Clip در پس‌زمینه روشن خواهد بود و جادوی خود را انجام می‌دهد. پس از تکمیل، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد.

لیست خروجی بر اساس امتیاز ویروسی بودن مرتب شده است، معیاری که توسعه دهندگان ایجاد کرده اند تا میزان احتمال آتش گرفتن یک کلیپ را به صورت آنلاین ارزیابی کنند. این موتور با مدل‌های GPT OpenAI کار می‌کند و در درک محتوای ویدیو کار بسیار خوبی انجام می‌دهد: عنوان‌ها تغییرات ساده‌ای از موضوع نیستند و برخی زوایای و مماس‌های جالبی را ارائه می‌دهند که انتظارش را نداشتم. شما می‌توانید این درک را بسنجید، زیرا خلاصه‌ای کوتاه از هر ویدیو را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه ممکن است بر بیننده تأثیر بگذارد.

می توانید تمام کلیپ ها را در صفحه نتایج پخش کنید تا ببینید چگونه به نظر می رسند. از آنها راضی نیستید؟ می‌توانید برای ویرایش کلیک کنید، و به شما اجازه می‌دهد انتخاب را اصلاح کنید یا تنظیمات زیرنویس را تغییر دهید. Opus Clip با اکثر موضوعات و سبک های ویدیویی به خوبی کار می کند، اما اگر در حال وبلاگ نویسی، بازی، یا فیلمبرداری موزیک ویدیو هستید، مناسب نیست.

قیمت Opus Clip: طرح اساسی 19 دلار در ماه است که 200 دقیقه آپلود، مدیریت هوش مصنوعی و ارسال خودکار در YouTube، TikTok و Instagram را ارائه می دهد.

بهترین سازنده ویدیو با هوش مصنوعی چیست؟

ویدیوهای تولید شده با هوش مصنوعی اینجا هستند – وقت آن است که آنها را در آغوش بگیرید. مولدهای ویدیوی هوش مصنوعی در این لیست در وقت شما صرفه جویی می کنند، برنامه تولید محتوای شما را صاف می کنند و ارزش تولید نهایی را افزایش می دهند. بیشتر آنها برنامه های رایگان یا حداقل آزمایشی رایگان دارند، بنابراین می توانید قبل از انجام تعهد نگاهی بیندازید. مطمئن شوید که زمانی را در برنامه خود اختصاص دهید تا ببینید کدام یک با نیازهای شما و تیم شما مطابقت دارد. و سپس شروع به ایجاد کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT