انتقال ارزدیجیتال در توییتر

انتقال ارز دیجیتال در توییتر : آشنایی با توییتر کوین

زمان مطالعه < 1 دقیقه

Twitter Payments LLC، یکی از زیرمجموعه‌های شبکه اجتماعی توییتر، اولین مجوز انتقال پول خود را پس از تأیید برنامه‌های این شرکت در سه ایالت میشیگان، نیوهمپشایر و میزوری، دریافت کرده است. لازم به ذکر است که ۴۷ ایالت آمریکا هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نکرده‌اند. در این پست به بررسی انتقال ارز دیجیتال در توییتر می پردازیم.

انتقال ارز دیجیتال در توییتر

دریافت مجوز انتقال پول به این شرکت اجازه می‌دهد تا خدمات انتقال پول یا ابزار پرداخت را ارائه دهد. البته لازم به ذکر است که این مجوز با مجوز انجام فروش تفاوت دارد و هدف آن، حمایت از مصرف‌کننده توسط مشاغلی است که انتقال پول را از یک طرف به طرف دیگر تسهیل می‌کند.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

در حال حاضر مشخص نیست قابلیت پرداخت توییتر، دقیقا چه پیشنهاداتی ارائه خواهد داد و چه زمانی عرضه خواهد شد. این شرکت در تمام ۵۰ ایالت آمریکا درخواست مجوز داده و هنوز هیچ جدول زمانی مشخصی برای فرآیند تأیید وجود ندارد.
در این میان، ماسک و مدیرعامل جدید شرکت، لیندا یاکارینو هم هنوز جزئیات زیادی را ارائه نکرده‌اند. افرادی که با برنامه‌های این شرکت آشنا هستند، احتمال می‌دهند که توییتر در ابتدا خدمات تراکنش ارزهای فیات را ارائه دهد، شاید مشابه خدمات ارائه‌شده توسط استرایپ (Stripe) و پی‌پال (PayPal).
ظاهراً این شرکت قصد دارد در آینده، از خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال هم در این پلتفرم پشتیبانی کند. همچنین، شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه توییتر قصد دارد توکن خود را با پروژه‌ای به نام «توییتر کوین» ارائه دهد و حتی از کیف پول خود نیز رونمایی خواهد کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT