بهترین قالب های وردپرس

بهترین قالب های وردپرس برای تجارت الکترونیک در سال 2022

زمان مطالعه 5 دقیقه

خرید آنلاین سیک زندگی و فرهنگ ما را متحول کرده است، اما چرا اجازه می‌دهیم آمازون تمام سود را به دست آورد؟ اگر یک ایده کسب و کار آنلاین دارید، اکنون بهترین زمان برای شروع است. اگر از وبسایت ساز و میزبانی وبی استفاده می‌کنید که وردپرس است، به راحتی می‌توانید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. در این مقاله ما ۵ مورد از بهترین تم های مخصوص E-commerse را بررسی می‌کنیم.

خرید با ویزا کارت

1. Astra

یک تم محبوب با تعداد قابل توجهی از گزینه ها برای ایجاد فروشگاه ایده آل شما

دلایل خرید:

  • سریع
  • به شدت قابل تنظیم
  • گزینه های تجارت الکترونیک عالی

Astra یک تم وردپرس بسیار محبوب است. آنها اخیراً جشنی به مناسبت نصب شماره یک میلیون خود گرفتند که رکورد بسیار خوبی است. برای کار با صفحه سازهای مختلف مانند Elementor، Beaver Builder، Brizy و Gutenberg طراحی شده است و به صورت رایگان و پولی ارائه می شود. اگر به دنبال ویژگی های تجارت الکترونیک هستید، باید حرفه ای باشید.

برخی از ویژگی های فروش حرفه ای عبارتند از: Infinite Scroll تا محصولات شما به صورت پویا با پیمایش بازدیدکننده در صفحه بارگیری شوند، نوار کناری Off-Canvas، مکانی ایده آل برای ترکیب فیلترها و ابزارک ها برای یافتن آنچه مشتری به دنبال آن است. چندین گزینه Checkout، برای سفارشی کردن طرح بندی مطابق با نیازهای شما و کاربرانتان، مانند پرداخت دو مرحله ای.

گزینه های سفارشی سازی کاملاً چشمگیر هستند، همه بدون نیاز به کدنویسی. اگر بخواهید می‌توانید طرح، تایپوگرافی را تغییر دهید، حتی صفحه عنوان و نوار کناری را خاموش کنید. Astra به عنوان یک تم واکنش گرا سریع است، به این معنی که به سرعت بارگیری می‌شود تا بازدیدکنندگان شما را در سایت شما نگه دارد.

2.بهترین قالب های وردپرس: Flatsome

Flatsome به شما کمک می‌کند تا با تلاش اندک و بدون تجربه کدنویسی، سایت های تجارت الکترونیکی زیبا ایجاد کنید

دلایل خرید:

  • سفارشی کردن آسان
  • گزینه های فراوان

تمرکز اصلی Flatsome روی تجارت الکترونیک است. این تم نه تنها برای بازدیدکنندگان شما مناسب است، بلکه خود را ایجاد و نگهداری می‌کند. تغییرات از طریق UX Builder انجام می‌شود که همزمان با ایجاد تغییرات، یک پیش نمایش زنده به شما ارائه می‌دهد. برای مثال، می‌توانید سرصفحه ها، صفحات، رنگ ها و فونت ها را با استفاده از پنل گزینه های تم ترکیب و مطابقت دهید. این تم همه کاره است و به شما این امکان را می‌دهد که هر جنبه ای از صفحه را مطابق با نیازهای خود به سادگی تغییر دهید. چنین قابلیتی، تغییر الگوهای متعدد موجود را آسان می‌کند. همانند Astra، زمان بارگذاری سریع برای بهبود تجربه مشتری دارد.

3.بهترین قالب های وردپرس: Porto

یک تم ساده با گزینه های سفارشی سازی کافی برای برجسته تر شدن فروشگاه شما

دلایل خرید:

  • ارزش بالا
  • پاسخگویی
  • آماده برای سئو

Porto یک تم ویژه تجارت الکترونیک است که با بیش از 30 طرح بندی مختلف به شما کمک می‌کند فروشگاه خود را برای نمایش بهترین محصولات پیکربندی کنید. اگر مناسب نیست، می‌توانید از صفحه ساز قالب مستقیماً از داشبورد وردپرس خود استفاده کنید.

تنوع خوبی از طرح ها به همراه نوارهای کناری، لغزنده و صفحات دسته بندی فروشگاه وجود دارد. همانطور که انتظار دارید، این یک وبسایت کاملاً واکنش گرا است تا بازدیدکنندگان شما بتوانند آنچه را که می‌خواهند از طریق رایانه یا تلفن همراه خود خریداری کنند.

4. Shopkeeper

یک تم خوب برای کمک به تازه کارها و حرفه ای ها برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین

دلایل خرید:

  • قابلیت سفارشی سازی آسان
  • تم خوب به نظر می رسد

Shopkeeper یک تم وردپرس متمرکز بر تجارت الکترونیک است. این تم با ظاهری زیبا ارائه می‌شود که می‌توانید بلافاصله از آن به عنوان نقطه شروع برای تجربه سفارشی تر استفاده کنید. مانند سایر موارد موجود در این لیست، برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین نیازی به تجربه کدنویسی نیست. Shopkeeper همه آنها را برای شما در پس زمینه مراقبت می‌کند. گزینه های زیادی برای طرح بندی صفحه شما وجود دارد. برای مثال می‌توانید یک نوار کناری روی صفحه یا خارج از صفحه داشته باشید، محصولات خود را بر اساس دسته ها سازماندهی کنید، انتخاب کنید چند مورد در هر ردیف یا صفحه نمایش داده شود، متغیرها، بارگیری های دیجیتال، پیوندهای وابسته، مجموعه ای از اقلام در فروش را مجاز کنید یا آنها را فهرست کنید. در صورت اتمام موجودی، نبود کالا در انبار را اعلام کنید.

از آنجایی که این یک تم وردپرس است، می‌توانید سایت خود را با بایوس و اطلاعات تماس پر کنید. Shopkeeper حتی با سه طرح بندی مختلف وبلاگ نیز ارائه می‌شود. اگر بخواهید مشتریان خود را با اطلاعاتی جالب جلب کنید، مناسب است.

5.بهترین قالب های وردپرس: WoonderShop

یک تم سازگار با موبایل، مهم نیست که سایت شما در کدام دستگاه مشاهده می‌شود

دلایل خرید:

  • ویژگی های خوب
  • رابط کاربری خوب

اگرچه WooderShop خود را به عنوان یک تم E-commerce «با اولویت موبایل» تبلیغ می‌کند، اما این بدان معنا نیست که تجربه آن در دسکتاپ خوب نیست. دسترسی به فروشگاهی که با این تم ساخته شده است، در هر پلتفرمی خوب است. اگرچه تمرکز بر روی موبایل منطقی است، زیرا این روزها بیشتر مردم با موبایل به خرید می‌پردازند، و ایجاد تجربه بی عیب و نقص برای آنها بسیار مهم است.

معیارهای سرعت چشمگیر هستند و SEO-ready بودن به شما کمک می‌کند رقابتی بمانید. ما واقعاً از ویژگی Sandbox خوشمان آمد که به شما اجازه می‌دهد این تم را به مدت هفت روز به صورت رایگان امتحان کنید (بدون نیاز به کارت اعتباری). این یک راه عالی برای بررسی محصول و تعیین اینکه آیا ویژگی هایی که ارائه می‌دهد برای شما و کسب و کارتان مناسب است یا خیر است.

WoodersShop پر از ویژگی های کوچک اما خوب است. مانند یک ویجت فروش متقابل برای تشویق مشتریان شما به دریافت محصولات مرتبط دیگر، یک گزینه فیلتر زمانی، یک فرم ثبت نام که می‌تواند به یک ارائه دهنده ایمیل مرتبط شود مانند MailChimp، و یک رابط ترجمه برای بوت کردن.

شما می‌توانید طرح WooderShop را خریداری کنید که به شما امکان می‌دهد آن را در دو سایت نصب کنید و دارای پشتیبانی نامحدود حق بیمه است. از طرف دیگر، گزینه ای برای خرید طرح “Pro” نیز وجود دارد که به شما امکان دسترسی به تمام تم های 21 پروتئوس را می‌دهد، که می‌توانید آنها را برای تعداد نامحدودی از وبسایت ها اعمال کنید. همانند گزینه اول از پشتیبانی حق بیمه نامحدود برخوردار خواهید شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT