جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی (2022 و 2023) اینجاست – برای مورد انتظارترین جشن در شهر آماده شوید!

زمان مطالعه 9 دقیقه

پس از گذراندن زمان طولانی و طولانی در خانه، بالاخره زمان آن رسیده است که از کیسه های خرید XXL به خوبی استفاده کنید. جشنواره خرید دبی (DSF) که بسیار موردانتظار بود، سرانجام دوباره به بهشت خریداران و نعمت پس انداز 2022 رسید.

بهترین زمان از سال برای دریافت اجناس با تخفیف‌های سنگین و بهترین قیمت است. بنابراین، فهرستی از همه چیزهایی را که قصد خرید آن را داشتید یادداشت کنید (اگرچه، احتمالاً در نهایت امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد) و آماده شوید تا حس خرید را در شما خراب کنید.

مشتاق دانستن جزئیات این جشن خرید غول پیکر هستید؟ برای دانستن همه چیز به ادامه مطلب بروید.

چه زمانی و کجا اتفاق می افتد؟

DSF از 15 دسامبر 2022 تا 29 ژانویه 2023 برنامه ریزی شده است.

بیش از 3500 فروشگاه و مرکز خرید در سراسر شهر در این جشنواره شرکت می کنند و به مشتریان خود پیشنهادات جذاب، تخفیف های هنگفت که گاهی تا 90 درصد می رسد و بسته به هزینه شما کوپن های نقدی و هدایایی ارائه می دهند. اگر می خواهید یک خرید مجلل و واقعی در دبی داشته باشید، مراکز خرید زیر یک سقف شما را ناامید نخواهند کرد.

کجا برای خرید برویم

دبی مال

مرکز خرید دبی که مملو از همه چیز، از فروشگاه‌های مارک‌دار مانند زارا و پرادا گرفته تا غذاخوری‌های لذیذ و جاذبه‌های خانوادگی مانند آکواریوم، یخ‌بازی، و کیدزانیا است، در طول DSF نمی‌توان آن را از دست داد.

سیتی واک

سیتی واک با مناظری درخشان از برج خلیفه و مجموعه‌ای از تجربه‌های خرده‌فروشی، مکانی دیدنی در دبی است که به خریداران احتمالی اجازه می‌دهد هر چیزی از لباس‌های خیابانی مد روز گرفته تا بوتیک‌های مد بی‌نظیر را پیدا کنند.

مرکز خرید امارات

اسکی دبی – بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان، غول فناوری اپل بوتیک، و فروشگاه‌های بزرگی مانند هاروی نیکولز، مارکس اند اسپنسر، و دبنهامز، همگی در مرکز خرید امارات گرد هم می‌آیند تا یک تجربه خرده‌فروشی را به خریداران خود هدیه کنند.

دبی فستیوال سیتی مال

این مرکز خرید که در امتداد نهر دبی قرار دارد، بیش از 400 برند و بوتیک مد و مبلمان (از جمله IKEA) را در خود جای داده است. غذاهای لذیذ را در فودکورت ها میل کنید و عصر از نمایش لیزر و فواره لذت ببرید.

بازار مرکز خرید

این مرکز خرید دارای مارک‌های جهانی مانند لاوا، Toy R Us، و H&M، و همچنین سینماهای VIP، مراکز سرگرمی خانوادگی، و رستوران‌های لذیذ است.

جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی

مرکز خرید ابن بطوطه

هر یک از شش دادگاه این مرکز خرید الهام گرفته از سفر کاشف مشهور عرب ابن بطوطه به اندلس، تونس، مصر، ایران، هند و چین است. این مرکز خرید در کنار فروشگاه‌های مارک‌های برجسته در سراسر جهان، به‌خاطر کاشی‌کاری‌های نفیس، فیل‌های طلایی به یاد ماندنی، و طراحی معماری بزرگش مشهور است.

مرکز خرید وافی

مرکز خرید WAFI با الهام از معماری باستانی، تجربه خرید ایده‌آل عربی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند که با خط‌های مصری و مجسمه‌های حکاکی شده در هر لحظه همراه شده است.

دبی مارینا مال

دبی مارینا مال، خانه ای برای انواع خرده فروشان بین المللی، خدمات مد و زیبایی در خیابان های مرتفع را در راحت ترین فضا ارائه می دهد. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از اسکله 7 همسایه‌ای دیدن کنند که دارای هفت مفهوم غذاخوری هیجان‌انگیز است که هرکدام دارای صندلی‌های تراس بادی برای لذت بردن هستند.

دبی اوت لت مال

آیا می خواهید از فروش در طول سال و بهترین روندها لذت ببرید؟ حتما از مرکز خرید اوت لت دبی دیدن کنید. این مرکز خرید علاوه بر ارائه پیشنهادهای عالی برای برچسب‌های طراح مانند باربری و مارک جاکوبز، لوازم الکترونیکی و عطر، 50 درصد تخفیف در فروشگاه‌های منتخب نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

برجومان

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در دبی، مرکز BurJuman، به بازدیدکنندگانش اجازه می‌دهد تا انواع خرده‌فروشی‌های پیشرو را با برندهای مد خیابانی مانند H&M، Zara و غیره کشف کنند. در اینجا، بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از یک سینمای پیشرفته و گزینه‌های ناهارخوری لذیذ در فضای رنگارنگ آن لذت ببرند.

مرکز شهر میردیف

مرکز شهر میردیف با بیش از 430 انتخاب خرده‌فروشی، مفاهیم سرگرمی مبتکرانه‌ای مانند نقطه سرپوشیده غواصی آسمانی، iFly، یک سالن بولینگ 12 خطی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

دهکده Outlet

The Outlet Village با 1.5 میلیون فوت مربع فضای خرده فروشی، شامل سه فروشگاه بزرگ، بیش از 125 برند، و فروشگاه های غذاخوری ممتاز، مرکز خرید دیدنی دیگری است که بازدیدکنندگان می توانند برای بازدید از آن انتخاب کنند. در اینجا، همچنین می‌توانید بر روی برخی از قطعات طراحان بزرگی مانند مایکل کورس و کارولینا هررا، معاملات شگفت‌انگیزی کسب کنید. حتماً از پارک موضوعی نزدیک به مقصد پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی دیدن کنید تا بهترین استفاده را از روز خود داشته باشید.

دبی فستیوال پلازا

دبی فستیوال پلازا با گزینه‌های غذاخوری جذاب، تقویمی از رویدادها و پیشنهادات هیجان‌انگیز برای استفاده از آن، مقصد خرید یک‌جای هر بازدیدکننده است.

جشنواره خرید دبی: قرعه کشی

سال گذشته، قرعه کشی ها نقطه برجسته DSF بود. برای شرکت، یک بلیط شماره دار خریداری می کنید و اگر در قرعه کشی تصادفی شماره شما بالا بیاید، جوایز هیجان انگیزی را به خانه می برید.

نیسان گرند رافل

بین 4 نوامبر 2021 تا 29 ژانویه 2022 روی اقلام غیر سوختی در پمپ بنزین‌ها در سطح شهر، فروشگاه‌های زوم، ایستگاه‌های متروی دبی، دهکده جهانی، بازار طلا و سایر مکان‌ها شرط بندی کنید. برای اولین بار، نیسان گرند راف همچنین به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که با پر کردن سوخت خودروی خود در ایستگاه های ENOC و EPPCO در سطح شهر وارد قرعه کشی شوند.

جوایز امسال شامل نیسان پاترول، X-TERRA، X-TRAIL، Kicks و 200000 جایزه فوری خواهد بود که هر روز دریافت می شود. برندگان در مراسم قرعه کشی که از 15 دسامبر آغاز می شود، اعلام می شوند و قرعه کشی های روزانه در دهکده جهانی انجام می شود.

INFINITI Mega Raffle

حداقل 200 درهم را در پمپ بنزین‌ها در سطح شهر، ایستگاه‌های متروی دبی، دهکده جهانی، بازار طلا، یا مراکز خرید و خیابان‌های اصلی انتخاب کنید تا بلیط را دریافت کنید. همچنین می توانید آن را به صورت آنلاین بین 1 نوامبر 2021 تا 29 ژانویه 2022 خریداری کنید.

INFINITI هر روز شانس برنده شدن یک INFINITI QX80 و 100000 درهم پول نقد را به شما می دهد. به بازدیدکنندگان هر روز دو فرصت برای برنده شدن داده می‌شود و برندگان جایزه دوم روزانه 10000 درهم به خانه می‌برند. قرعه کشی های روزانه در دهکده جهانی از 17 دسامبر انجام می شود.

قرعه کشی گروه طلا و جواهرات دبی

این قرعه کشی به خریدارانی که حداقل 500 درهم طلا خریداری می کنند، شانس برنده شدن 250 گرم طلا را می دهد.

سهم DSF میلیون

خریدارانی که حداقل 300 درهم در City Center Mirdif، Mall of the Emirates، City Center Me’aisem، City Center Deira و City Center Al Shindagha خرج می کنند، این فرصت را دارند که تا 1 میلیون امتیاز SHARE برنده شوند.

این امتیازها را می توان در هر خروجی از سینماهای AllSaints، Carrefour، LEGO، Lululemon Athletica، Magic Planet، Ski Dubai و VOX استفاده کرد.

رسید خوش شانس DSF

برای عزیزانتان هدایایی بخرید و می‌توانید با طرح رسید خوش شانس DSF جوایز بزرگ‌تری برنده شوید، به‌طوری‌که هر خریدار که رسید 500 درهم بین 15 تا 25 دسامبر یا بالاتر داشته باشد می‌تواند لوازم الکترونیکی، جواهرات، ساعت‌های لوکس و غیره کاملاً جدید را به خانه ببرد.

بلیط طلایی DSF

این اولین برنامه پاداش در نوع خود به خریداران امتیاز دو یا حتی سه برابری در طیف وسیعی از مارک ها و مقصدها می دهد. اعضای جدید همچنین می‌توانند هر هفته با خرج کردن 100 درهم یا بیشتر، امتیاز Tickit به ارزش 50000 درهم کسب کنند.

جوایز نقدی

گروه مراکز خرید دبی (DSMG) با بیش از 17 مرکز خرید در این کمپین، یک میلیون درهم جایزه نقدی به خریداران در طول جشنواره اهدا خواهد کرد.

خریداران می‌توانند اقلامی با قیمت کمتر از 100 درهم از هر فروشگاهی در مراکز خرید شرکت‌کننده خریداری کنند و این فرصت را داشته باشند که چرخ قرمز، زرد یا آبی را بچرخانند و جوایز هیجان‌انگیز را ببرند. چرخش رنگارنگ بر اساس آستانه خرج خریداران خواهد بود.

DSF بهترین معامله سال

حداقل 300 درهم از 15 دسامبر 2022 تا 29 ژانویه 2023 در مرکز خرید شهر دبی فستیوال ظرف یک روز خرج کنید، رسیدهای اصلی را در میز خدمات مشتری نشان دهید، و این شانس را داشته باشید که 1 میلیون درهم پول نقد به خانه ببرید! وقتی در مرکز خرید هستید، از بازار جدید Vibes By the Bay، سیرک فونتانا و نمایش رکوردشکنی IMAGINE دیدن کنید.

چه کار دیگه ای باید انجام بدم؟

سرگرمی

به غیر از برخی نمایش‌های شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده مانند مارتین گاریکس لایو، اپرا الوصل، سینما روی شن در جاذبه صفر، بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند منتظر یک تقویم کامل از سرگرمی در اکسپو 2020 دبی باشند. و این همه چیز نیست – در طول جشنواره یک ماهه اجراهای زنده و نمایش های بیشتری وجود خواهد داشت.

بازدیدکنندگان نباید مراسم افتتاحیه جذاب DSF را در 15 دسامبر 2021 در برج پارک، مرکز شهر دبی از دست بدهند. تماشاگران همچنین می توانند از اجراهای زنده ستاره های عرب بلقیس فتحی و محمد حماکی، با نمایش نوری عالی و فواره های رقص در نزدیکی برج خلیفه لذت ببرند. بلیت‌های این نمایش را می‌توانید در DubaiCalendar.com، Platinumlist.net یا برنامه تقویم دبی خریداری کنید.

جشنواره موسیقی زمستانی

دیواهای بالیوود کانیکا کاپور و جاسلین رویال برای نمایش زنده در 17 دسامبر در The Agenda به صحنه DSF می روند. صندلی های خود را سریع بگیرید، زیرا انتظار می رود این یکی به سرعت فروخته شود!

نمایش هواپیماهای بدون سرنشین DSF

نمایش پهپاد DSF با الهام از چشم انداز 2040 امارات متحده عربی، آخرین فناوری هواپیماهای بدون سرنشین سه بعدی را به نمایش می گذارد، در حالی که موسیقی اصلی ساخته شده ویژه در پس زمینه پخش می شود.

نمایش ها دو بار در روز در سرتاسر DSF، در ساحل و بلوواترز روبروی جمیرا بیچ رزیدنس، در ساعت 7 عصر و 10 شب برگزار می شود. در شب سال نو، این نمایش ها در ساعت 20 و 23 برگزار می شود.

در 23 تا 24 دسامبر، 13 تا 14 ژانویه و 27 تا 28 ژانویه، نمایش های پهپادی با نمایش های لیزری به همان اندازه نفس گیر دنبال می شود.

جشنواره COREUNITY

برای اولین بار، DSF 2022-23 در هاتا، پایتخت ماجراجویی دبی، از 13 ژانویه تا 15 ژانویه، با برگزاری رویدادهای موسیقی و سلامتی هیجان انگیز برگزار می شود.

جشنواره خرید دبی: تعطیلی آخر هفته

جشن‌های هفت هفته‌ای با اجرای آهنگساز افسانه‌ای موسیقی هالیوود، هانس زیمر و گروه 45 نفره، ارکستر و رقصندگانش در 27 ژانویه 2023 در کوکاکولا آرنا به پایان می‌رسد.

غذا

دبی خود را به عنوان یک مقصد عالی غذایی نشان می دهد. خواه چشیدن غذاهای لذیذ محلی و غذاهای خیابانی در سوک‌ها، کامیون‌های حمل غذا که غذاهای نوآورانه و بومی را سرو می‌کنند، یا لذت بردن از یک وعده غذایی چند منظوره در بهترین رستوران‌های شهر، خوش‌خوراک‌ها اوقات خوبی را در دبی خواهند داشت. همچنین، مشتاقانه منتظر سرگرمی های فراوان در فضای باز در بازارهای ویژه DSF باشید.

آتش بازی

دیدنی ترین نقطه برجسته DSF 2022، آتش بازی های رنگارنگ و چشم نواز برای دزدیدن نمایش و جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان انجام خواهد شد. آتش بازی مراسم افتتاحیه در 16 دسامبر در دبی فستیوال سیتی مال، ال سیف، نهر دبی، دبی فریم و لامر برگزار می شود. در حالی که نمایش آتش بازی روزانه در شهر جشنواره دبی تا 22 دسامبر برگزار می شود.

جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی

نمایش های بلند آسمان

یکی دیگر از نکات برجسته نفس‌گیر برای شب، نمایش‌های بلند آسمان است که در DSF 2022 برگزار می‌شود. بازدیدکنندگان می‌توانند هر روز در ساعت 7:00 و 9.30 شب منتظر برخی از نمایش‌های پهپاد شگفت‌انگیز و حیرت‌انگیز در عین دبی، Bluewaters و The باشند. ساحل (روبروی جمیرا بیچ رزیدنسز).

گشت در شهر

حتی اگر فقط برای جستجو در شهر هستید، شهر چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. برج خلیفه، موزه دبی، محله الفهیدی، خانه شیخ سعید المکتوم، برج تجارت جهانی دبی، مسجد جمیرا و قاب دبی از جمله مکان هایی هستند که نمی توانید بدون دیدن دبی را ترک کنید.

قلعه آسمان

منطقه طراحی دبی (d3) قرار است طاق‌های رنگارنگ بادی را به نمایش بگذارد که هنگام عبور بازدیدکنندگان از زیر آنها، رنگ‌ها را تغییر می‌دهند و صداهای زایلفونیک منتشر می‌کنند. این چیدمان هنری تعاملی که توسط Studio Eness طراحی شده است، هر روز تجربیات مختلفی را ایجاد می کند زیرا به جریان جمعیت و نوسانات پاسخ می دهد.

برای همه رایگان است و از 15 دسامبر 2022 تا 29 ژانویه 2023 باز خواهد بود.

نکاتی برای استفاده حداکثری از DSF

برنامه جشنواره خرید دبی را دانلود کنید تا از آخرین پیشنهادات و معاملات به روز بمانید.

برای دریافت آبدارترین معاملات، زودباور باشید. اگرچه پیشنهادها و تخفیف‌ها در تمام ماه وجود دارد، اما نمی‌توانید فروشگاه‌ها را به خاطر پاداش دادن به اولین‌ها سرزنش کنید.

از پیش برنامه ریزی. فهرستی از خریدهای ضروری خود تهیه کنید و برنامه سفر خود را بر اساس آن ترتیب دهید. بهترین مغازه ها را بخوانید و در مورد آنها تحقیق کنید. خریدهای فوری می توانند بعدا انجام شوند. این بسیار مهم است به خصوص اگر فقط چند روز در شهر هستید.

روی برنامه ها ضربه بزنید بسیاری از مراکز خرید در دبی اپلیکیشن های مخصوص به خود را دارند که به اطلاع رسانی به مشتریان در مورد پیشنهادات و معاملات در حال انجام اختصاص دارد.

سعی کنید “بیشتر خرج کنید، بیشتر درآمد کسب کنید”. از کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی یا برنامه پرداخت آنلاین استفاده کنید که به شما پاداش‌های فوری، برگشت نقدی و امتیاز می‌دهد.

خودتان را نسوزانید در این مراکز خرید، مراکز تفریحی، اسپا و مراکز تفریحی فراوانی وجود دارد تا در صورت غرق شدن در خرید، غرق شوید!

جشنواره خرید دبی: دستورالعمل های COVID-19

از آنجایی که مردم از سرتاسر امارات متحده عربی و همچنین سایر کشورها برای استفاده از معاملات خرید به دبی هجوم می آورند، ضروری است که دستورالعمل های صادر شده توسط دولت دبی را دنبال کنید تا تجربه ای امن و لذت بخش داشته باشید.

همه مسافرانی که وارد دبی می شوند، به جز کودکان زیر 12 سال و ناتوانی های شدید یا متوسط، باید تا سه روز قبل از تاریخ سفر خود (حداکثر 72 ساعت) آزمایش واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) را انجام دهند. گواهی منفی PCR COVID-19 باید به زبان انگلیسی یا عربی چاپ شود.

قبل از سفر مطمئن شوید که بیمه مسافرتی پزشکی با پوشش بین المللی دارید که COVID-19 را پوشش می دهد. شما باید یک فرم آنلاین اعلامیه سلامتی را تکمیل کنید و تأیید کند که هیچ علامتی از خود نشان نمی دهید و در صورت ابتلا به ویروس در دبی، تمام هزینه های قرنطینه و درمان را متقبل خواهید شد.

مسافران باید برنامه DXB Smart را دانلود کنند.

نیازی به گفتن نیست، ماسک بپوشید، فاصله ایمن با دیگران حفظ کنید و دست های خود را مرتباً ضدعفونی کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT