خرید آنی ترون

خرید آنی ترون | شارژ سریع کیف پول TRX | خرید TRX

زمان مطالعه 3 دقیقه

ترون (Tron) یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین و غیرمتمرکز است که در سال ۲۰۱۷ توسط جاستین سان و با هدف میزبانی اپلیکیشن‌های سرگرمی و همچنین کاهش هزینه اشتراک محتوای دیجیتال راه‌اندازی شد. ارز دیجیتال این پلتفرم ترونیکس است که به اختصار TRX نامیده می‌شود. شما با استفاده از خدمات اول پرداخت می‌توانید به آسانی به خرید و فروش ترون بپردازید. برای خرید آنی ترون و شارژ کیف پول TRX از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید آنی ترون

خرید آنی ترون

شبکه ترون بعد از مدتی به موفقیت بین‌المللی دست یافت و تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۵۰ میلیون اکانت در آن ایجاد شد. ارز دیجیتال TRX نیز در سال ۲۰۱۸ و پس از اضافه شدن ویژگی P۲P توسط موسسه ترون که برای اشتراک بدون واسطه محتوا به کار می‌رفت، به موفقیتی قابل توجه دست پیدا کرد.

ترون از ویژگی‌های بلاک چین و فناوری شبکه همتا به همتا (P۲P) استفاده می‌کند تا واسطه‌ها را حذف کند و از این طریق به سازندگان محتوا اجازه دهد کارهای خود را مستقیماً و با استفاده از رمزارز مورد استفاده در این شبکه یعنی TRX به کاربران بفروشند یا خرید کنند.

در واقع TRON خود را به عنوان محیطی معرفی کرده است که در آن سازندگان محتوا می‌توانند مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند تا با حذف پلتفرم‌های متمرکز مانند سرویس‌های استریم، فروشگاه‌های اپلیکیشن یا سایت‌های موسیقی و دیگر سامانه های انتشار محتوا، مولفان و تولیدکنندگان محتوا بخش قابل توجهی از درآمد خود را بابت پرداخت کارمزد به واسطه‌ها از دست ندهند که این کار در نهایت می‌تواند به ارزان‌تر شدن محتوا برای مصرف کنندگان بیانجامد.

تقریبا تمامی کیف پول‌های سرد و گرم شناخته شده، از ترون (TRX) پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید با کم‌ترین کارمزد و سرعت بسیار بالا تراکنش‌های ترون خود را از طریق آن‌ها مدیریت کنید.

TRX چگونه کار می‌کند؟

TRON در حال حاضر رمزارزی با بلاک چین مجزاست؛ اما در ابتدا یک توکن اتریوم-محور ERC-۲۰ بود.

شبکه ترونیکس طبق سه قاعده کار می‌کند:

غیرمتمرکز بودن: تمامی اطلاعات موجود در بلاک چین کاملا رایگان هستند و به وسیله هیچ شخص یا مرکزی کنترل نمی‌شوند. نویسندگان می‌توانند در ازای ارسال محتوای خود در شبکه ترون، ارز دیجیتال TRX پاداش بگیرند.
ایجاد توکن شخصی: نویسندگان می‌توانند توکن خود را در شبکه ترون ایجاد کنند. این توکن‌ها در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) خود کاربر قابل استفاده هستند و بر پایه توکن TRX ایجاد می‌شوند.
بازی‌های غیرمتمرکز: این نوع بازی‌ها در شبکه ترون پوشش داده می‌شوند. در صورتی که کاربران از یک بازی خاص لذت برده باشند، می‌توانند مستقیما به سازنده بازی پاداش دهند.
تراکنش‌ها در شبکه ترون به وسیله ۲۷ نماینده ارشد (Super Representatives) که مسئولیت نگهداری از تاریخچه تراکنش‌ها را عهده دارند مورد تایید قرار می‌گیرند.

این نمایندگان هر ۶ ساعت یک بار انتخاب می‌شوند و به دلیل کاری که برای سیستم انجام می‌دهند، توکن TRX پاداش می‌گیرند.

در هر ۳ ثانیه، یک بلوکه به بلوک‌های شبکه ترون اضافه می‌شود و افرادی که این بلوک‌ها را به شبکه اضافه می‌کنند، ۳۲ توکن TRX پاداش می‌گیرند. همچنین لازم به ذکر است که خرید و فروش توکن TRX و تعویض آن با سایر توکن‌ها در شبکه ترون به سرعت انجام می‌شود.

TRX با سایر ارزهای دیجیتال چه تفاوتی دارد؟

ترون رمزارزی است که دیدگاه و اهداف جدیدی به مارکت ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. برای مثال، تراکنش‌های TRX، کارمزد بسیار اندکی دارند که این به خودی خود، بسیار مهم است. همچنین شبکه ترون قادر است ۲۰۰۰ تراکنش را در هر ثانیه پوشش دهد.

نگهداری و سرمایه‌گذاری TRX مزایای بسیاری دارد. برای مثال، نویسندگان می‌توانند بدون نگرانی در مورد کارمزد تراکنش، با استفاده از این پلتفرم بابت کار خود پاداش دریافت کنند و هم‌زمان مالکیت روی محصول خود را حفظ نمایند که این ویژگی بسیار ارزشمندی به شمار می‌رود.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT