سرقت ارزدیجیتال در بازی Super Mario 3

سرقت ارزدیجیتال در بازی Super Mario 3

زمان مطالعه < 1 دقیقه

یک بازی پرطرفدار محبوب مبتنی بر مجموعه سوپر ماریو، به نام Super Mario 3: Mario Forever، حاوی بدافزاری است که می‌تواند کیف پول رمزارزی کاربران را به خطر بیندازد و نرم‌افزار استخراج رمزارز را بدون اطلاع آنها نصب کند. در این پست به سرقت ارزدیجیتال در بازی Super Mario 3 می پردازیم.

سرقت ارزدیجیتال در بازی Super Mario 3

طبق گفته Cyble Research & Intelligence Labs، فایل نصبی این بازی، نرم‌افزار مخرب دیگری را حمل می‌کند که داده‌ها را از رایانه‌های آلوده می‌دزدد و برنامه‌های استخراج ارز دیجیتال با منابع فشرده را در پس‌زمینه سیستم آنها اجرا می‌کند. این بدافزار همچنین Umbral Stealer را نصب می‌کند که ابزاری برای سرقت اطلاعات، گذرواژه‌ها، اطلاعات خصوصی، تصاویر وب‌کم و جزئیات کیف پول رمزارزی است و کیف پول‌هایی مانند اتریوم، Zcash و Bytecoin از جمله کیف پول اتمی را هدف قرار می‌دهد.

این بازی غیررسمی که در سال 2004 منتشر شد، در طول سال‌ها محبوبیت قابل توجهی به دست آورده و میلیون‌ها بار دانلود شده است. متأسفانه، این یک هدف شناخته شده برای کلاهبرداران بوده است و تحقیقات قبلی بدافزار و تروجان‌هایی را کشف کرده است که از نصب به ظاهر قانونی برای آلوده کردن رایانه‌های کاربران سوء‌استفاده می‌کنند. برای کاربران مهم است که برای محافظت از دستگاه‌ها و اطلاعات شخصی خود، احتیاط کنند و از دانلود بازی‌های غیررسمی، حتی بازی‌های مرتبط با مجموعه‌های معروف خودداری کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT