پلتفرم Cash App

فریب کلاه‌برداران پلتفرم Cash App را نخورید!

زمان مطالعه 5 دقیقه

امروزه، کلاه‌برداری های پولی در فضای مجازی رواج بیشتری پیدا کرده است. در ادامه این راهنما قصد داریم به نحوه شناسایی و جلوگیری از کلاه‌برداری با پول نقد پلتفرم Cash App بپردازیم.

Cash App اپلیکیشنی است که فرآیند ارسال و دریافت پول از فردی به فرد دیگر را با استفاده از تلفن های هوشمند، برای میلیون ها نفر بسیار آسان کرده است. این برنامه به دلیل قابلیت دسترسی، امنیت داده ها و پشتیبانی مناسب از مشتری محبوب است.

کاربران به جای شماره حساب، می توانند به طور ایمن از یک آدرس ایمیل، شماره تلفن یا شناسه منحصر به فرد در این پلتفرم پرداخت همتا به همتا استفاده کنند.

همچنین حساب ‌های Cash App می ‌توانند به حساب‌ های بانکی موجود پیوند داده شوند تا پول از حساب Cash App ارسال و یا به حساب دریافت شود.

همانطور که تعداد کاربران این برنامه همچنان در حال افزایش هستند، نگرانی ها در مورد محافظت از کاربران در برابر کلاه‌برداری هایی مانند کلاه‌برداری با پرداخت پول افزایش می یابد.

کلاه‌برداری های Cash App چگونه کار می کنند؟

کلاه‌برداران معمولاً توجه کاربران Cash App را از طریق پست هایی در شبکه های اجتماعی به خود جلب می کنند. در این پست ها، کلاه‌برداران توضیح می دهند که چگونه صدها دلار را به هزاران تبدیل کردند. آن‌ها قربانیان خود را با وعده بازپرداخت مشابه فریب می دهند.

در موارد دیگر، ممکن است شرکت کنندگانی که در برنامه های اهدای جوایز قانونی Cash App شرکت می کنند، مورد هدف کلاه‌برداران قرار گیرند. دلیل کلاه‌برداری از این دست شرکت کنندگان تا حدی به این دلیل است کلاهبردار اعتقاد دارد شرکت کنندگان در هدایای Cash App ممکن است نسبت به سایر کاربران تمایل بیشتری به استفاده از روش های مختلف نقد پول برای کسب درآمد در برنامه داشته باشند.

کاربران Cash App پس از مشاهده پست هایی در مورد اینکه چقدر پول درآوردن با استفاده از روش های نقد پول آسان است، به پست مربوطه برای کسب اطلاعات بیشتر پیام می دهند. کلاهبردار معمولاً به چنین پیام هایی با درخواست از قربانی برای ارسال 10 تا 1000 دلار از طریق Cash App پاسخ می دهد. قربانی پول را با این باور که در بورس سرمایه گذاری می شود یا به روشی دیگر تا ظرف چند روز چند برابر خواهد شد، می فرستد.

پس از دریافت پرداخت، کلاهبردار به سراغ قربانی بعدی خود می رود و هرگز به کاربری که پرداخت را برای او ارسال می کند پاسخ نمی دهد، مگر اینکه بخواهد کلاه‌برداری دیگری انجام دهد.

برخی از کلاه‌برداران به قربانیان خود یک مبلغ کمتری از 2 تا 20 دلار ارائه می دهند که در وهله اول اعتماد آن‌ها را برای کلاه‌برداری های بیشتر، جلب کنند، بنابراین آن‌ها می توانند از کاربر بخواهند تا پول بسیار بیشتری را واریز کند.

پس از جلب اعتماد قربانی، کلاه‌برداران مبالغ بسیار بیشتری را درخواست می کنند و پس از آن کلاهبردار دیگر به پیام کاربر پاسخ نمی دهد.

اما چگونه می توان متوجه شد که شخصی پول شما را در اپلیکیشن Cash دزدیده است؟

متأسفانه، افراد زیادی هستند که به دنبال یک ترفند Cash App هستند که با استفاده از آن به روش های ساده به پول های زیاد دست پیدا کنند.

بسیاری از کلاه‌برداران در استفاده از مهندسی اجتماعی برای اجرای چنین کلاه‌برداری های پولی با هدف دریافت آنچه از قربانیان خود می خواهند، ماهر هستند.

در برخی موارد خاص، یک کلاهبردار ممکن است سعی کند به کاربر این تصور را القا کند که یک پرسنل خدمات مشتری است که می تواند به افزایش ارزش تراکنش کاربر کمک کند.

یک کلاهبردار ممکن است یک پیام مستقیم به کاربر ارسال کند که ترکیبی از خدمات مربوط به هدایا و پرداخت پول را به او ارائه می دهد. با ارائه پیشنهاد هدیه Cash App، کلاهبردار می تواند کاربر را تشویق به شرکت در طرح کلاه‌برداری کند.

علاوه بر این، نحوه انواع کلاه‌برداری های صورت گرفته در Cash App از یک کلاهبردار به کلاهبردار دیگر متفاوت است. بنابراین، تنها راه برای جلوگیری از چنین کلاه‌برداری ها، قضاوت دقیق است.

برخی روش های کلاه‌برداری که در آن برای جلب اعتماد مشتری مقداری از هزینه را به مشتری باز می گردانند، ممکن است یک مسئله نسبتاً جدید برای کاربران Cash App باشد، اما برای سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام جدید نیستند.

چنین پلتفرم‌ هایی سال‌ ها مجبور بودند با روش‌ های مختلف طرح ‌های کلاه‌برداری برگشت پول سر و کار داشته باشند.

چگونه از کلاه‌برداری های پولی پرهیز کنیم ؟

در اینجا چند راه برای جلوگیری از سوء استفاده در اپلیکیشن Cash App آورده شده است.

همانطور که در مورد حساب بانکی خود احتیاط می کنید در اپلیکیشن هم محتاط باشید

شما باید مانند پولی که در واقعیت دارید از پولی که در برنامه Cash دارید محافظت نمایید. قطعاً شما به یک فرد تصادفی در خیابان که ادعا می کند می تواند آن را چند برابر کند، پول نمی دهید. اگر این کار را کردید، قطعاً بعید است که پول خود را پس بگیرید.

به دنبال نشانه های واضح کلاهبرداری‌ها باشید

باید با این واقعیت رو به رو شد که ایجاد بازده قابل توجهی از یک سرمایه گذاری کوچک در عرض چند دقیقه تقریباً در بیشتر موارد غیرممکن است. کلاه‌برداران حرفه ای دوست دارند با دادن چنین وعده ‌های دروغینی مشتریان را تشویق به سرمایه گذاری های بیشتر کنند.

اما وعده‌ های بازگشت سریع پول در عرض چند دقیقه تقریباً همیشه نشانه یک کلاه‌برداری است. انجام بررسی های لازم در مورد فردی که ادعا می کند می تواند پول شما را در Cash App برگرداند، راهی عالی برای کاهش بسیاری از خطرات، پیش از شروع سرمایه گذاری است.

می توانید از ابزارهای اطلاعاتی منبع باز برای بررسی نام کاربری و شماره تلفن استفاده کنید. احتمالاً شکایات و سایر اطلاعات منفی مربوط به نام کاربری یا شماره تلفن یک کلاهبردار Cash App نیز وجود دارد.

لازم است بتوانید تفاوت بین هدیه نقدی و کلاه‌برداری را تشخیص دهید. Cash App معمولاً هدایای زیادی دارد که کاربران می توانند از آن‌ها بهره مند شوند. برای مشاهده نشانه ‌های کلاه‌برداری در Cash App، باید اطلاعات کافی در مورد هدایای این پلتفرم داشته باشید تا بتوانید موارد دروغین را تشخیص دهید.

ارائه یک شماره جعلی مربوط به خدمات مشتری می تواند برای متقاعد کردن مردم و ادعای این که طرح آن‌ها کلاه‌برداری نیست، کافی باشد. لازم به یادآوری است که Cash App شماره تلفنی برای تماس با نمایندگان خدمات خود ندارد. اگر شماره ارائه شده به شما مربوط به خط پشتیبانی خودکار (Cash App (1-855-351-2275 نباشد، این یک شماره کلاه‌برداری است.

 دریافت کمک از Cash App

بهترین راه برای کمک یا اطلاعات بیشتر تماس با Cash App از طریق برنامه است. با انتخاب نماد نمایه در صفحه اصلی خود و سپس انتخاب پشتیبانی، به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید مشکلات خود را دقیق را پیدا کنید. خدمات Cash App بدون شک ایمن هستند، اما باید بسیار مراقب باشید تا در آینده از کلاه‌برداری های Cash App جلوگیری کنید.

خوشبختانه، Cash App از کلاه‌برداران و فعالیت های آن‌ها در پلتفرم خود آگاه است و قطعاً اثرات مستقیم برخی از کلاه‌برداری های نقدی که رخ داده است را تجربه کرده است. Cash App در تلاش برای کمک به کاهش تأثیر منفی کلاه‌برداران بر روی پلتفرم خود، از طریق تیم پشتیبانی خود در صفحه راهنما، کمک بیشتری به کاربران ارائه می دهد. همیشه این خطر وجود دارد که حساب یک دوست آنلاین در این بستر هک شود. روش های مختلفی برای دسترسی به حساب کاربری وجود دارد، یک کلاهبردار با دسترسی به حساب، می تواند برای شما و سایر افراد پیام ارسال کند و خود را یک دوست قابل اعتماد معرفی کند.

اقدامات لازم برای در امان ماندن از کلاه‌برداری ها را انجام دهید!

Cash App Flips یک روش کلاه‌برداری شناخته شده در سیستم های مالی است، دلیل زیاد شدن این کلاه‌برداری ها در درجه اول این است که برخی از آن‌ها یک هدیه واقعی Square به کاربران ارائه می دهند و سپس اقدام به کلاه‌برداری از آن‌ها می کنند.

برای اینکه در Cash App و دیگر پلتفرم ‌ها مورد کلاه‌برداری قرار نگیرید، سعی کنید در فضای مجازی نیز با افراد مشکوک همان رفتاری را داشته باشید که در دنیای واقعی و خیابان دارید. اگرچه در واقعیت راحت تر می توان کلاهبردارها را تشخیص داد، اما مهم است که درک خوبی از نشانه ها کلاه‌برداری های Cash App داشته باشید و مراقب آن‌ها باشید. با تمرین و توجه، توانایی شما در تشخیص و اجتناب از کلاه‌برداری می تواند افزایش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT