لوازم جانبی کامپیوتر برای ویرایش ویدئو

بهترین قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر برای ویرایش ویدئو 2023

زمان مطالعه 6 دقیقه

ویرایش ویدیو می تواند یک کار خاص باشد. نه تنها به یک کامپیوتر قدرتمند نیاز دارد، بلکه زمان، مهارت و حوصله زیادی نیز می طلبد. خوشبختانه چند مؤلفه و لوازم جانبی وجود دارد که می‌تواند ویرایش ویدیو را کمی آسان‌تر کند، در زمان صرفه‌جویی کند و به شما در تولید محتوای بهتر کمک کند. لوازم جانبی کامپیوتر برای ویرایش ویدئو را در ادامه معرفی می کنیم.

برخی از سخت‌افزارهای منتخب می‌توانند به رایانه یا لپ‌تاپ شما کمک کنند تا فرآیند را روان‌تر کنند، در حالی که سایر مؤلفه‌ها می‌توانند به شما در انجام ویرایش ویدیوی خود در حین حرکت کمک کنند.

1.لوازم جانبی کامپیوتر برای ویرایش ویدئو Corsair XENEON Flex 45WQHD240

هنگام ویرایش ویدیو، داشتن یک صفحه نمایش خوب ضروری است، و آنها خیلی بهتر از Corsair XENEON Flex 45WQHD240 نیستند. با صفحه نمایش عظیم 45 اینچی OLED WQHD، نرخ تازه سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی GtG 0.03 میلی‌ثانیه، به راحتی یکی از باورنکردنی‌ترین مانیتورهای امروزی بازار است.

آنچه واقعا Corsair XENEON Flex 45WQHD240 را از بقیه متمایز می کند صفحه نمایش خم شدنی آن است. با استفاده از دستگیره های داخلی، می توانید به راحتی صفحه نمایش را از یک صفحه تخت به منحنی چشمگیر 800R تبدیل کنید.

کنترل و اتصال دستگاه ها به Corsair XENEON Flex 45WQHD240 ساده تر نیست. با پورت‌های USB و صدا در جلوی پایه، در کنار دکمه‌های پاور و ورودی، زندگی شما را در این فرآیند بسیار آسان‌تر می‌کند.

ویژگی های کلیدی

. نرخ نوسازی 240 هرتز

. FreeSync Premium

. NVIDIA G-SYNC

. صفحه نمایش فوق عریض قابل خم شدن

. زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه

. میکرو حاشیه ها

. دسته های جمع شونده

. محدوده شیب 22 درجه

. کنترل ها و پورت های رو به جلو

مشخصات فنی

. برند: کورسیر

. رزولوشن: 3440×1440

. نرخ به روز رسانی: 240 هرتز

. اندازه صفحه نمایش: 45 اینچ

. پورت ها: 2x HDMI 2.1، 1x DisplayPort 1.4، 1x USB-C

. فناوری نمایشگر: OLED

. نسبت تصویر: 21:9

. روشنایی صفحه نمایش: 1000 نیت

. شیب: 22 درجه

. HDR: بله

. زمان پاسخگویی: 0.03 میلی‌ثانیه

مزایا

+ منحنی قابل تنظیم

+ صفحه نمایش OLED خیره کننده

+ پورت USB جلو و جک صدا

+ زمان پاسخگویی سریع و نرخ تازه سازی بالا

معایب

-Vesa قابل نصب نیست

2.لوازم جانبی کامپیوتر برای ویرایش ویدئو Razer Core X

یک کارت گرافیک قدرتمند یک جزء ضروری برای کسانی است که ویرایش ویدیو انجام می دهند، اما همه لپ تاپ ها دارای پردازنده گرافیکی اختصاصی نیستند و حتی آنهایی که این کار را انجام می دهند ممکن است در نهایت متوجه شوند که همچنان به کارت قدرتمندتری نیاز دارند.

Razer Core X یک محفظه GPU خارجی انقلابی است که به شما امکان می دهد کارت گرافیک دسکتاپ خود را به لپ تاپ یا مک خود اضافه کنید. با قابلیت قرار دادن کارت PCIe تا عرض سه اسلات، کامپیوتر قابل حمل شما را در عرض چند ثانیه به یک نیروگاه رومیزی تبدیل می کند.

Razer Core X با دریچه های هوای مناسب در بدنه آلومینیومی خود به گونه ای طراحی شده است که از خنک بودن آن حتی در هنگام بارهای سنگین اطمینان حاصل کند. و با دستگیره آزادسازی سریع داخلی، تعویض کارت‌ها هرگز آسان‌تر نبوده است.

ویژگی های کلیدی

. سازگار با macOS

. صاعقه 3

. منبع تغذیه ATX 650 وات

. دسته آزادسازی سریع

. سازگار با AMD و NVIDIA

مشخصات فنی

. برند: Razer

. شامل پردازنده گرافیکی: خیر

. حداکثر توان پردازنده گرافیکی: 500 وات

. حداکثر اندازه GPU: کارت تا 3 اسلات

. برق خارجی مورد نیاز: بله

. پورت ها: 1x Thunderbolt 3

مزایا

+ وصل کنید و بازی کنید

+ سازگار با مک و ویندوز

+ قابل حمل و قدرتمند

+ انتخاب طرح های مشکی یا سفید

معایب

-برای برخی از کارت های جدیدتر (سری انویدیا 40) بسیار کوچک است

3.SABRENT M.2 PCIe NVMe Enclosure

هنگام کار با فایل‌های حجیم، داشتن یک راه‌حل ذخیره‌سازی که نه تنها فوق‌العاده سریع است، بلکه قابل حمل نیز مهم است. محفظه SABRENT M.2 PCIe NVMe راه مناسبی برای ذخیره، انتقال و کپی فایل های بزرگتر با سرعت باورنکردنی 10 گیگابیت بر ثانیه است.

محفظه SABRENT M.2 PCIe NVMe بدون نیاز به منبع تغذیه و قابلیت اتصال و پخش سریع و آسان، به شما امکان می دهد از قدرت و سرعت ذخیره سازی M.2 PCIe NVMe در هر دستگاهی لذت ببرید.

به لطف طراحی فوق العاده باریک، محفظه SABRENT M.2 PCIe NVMe بهترین راه برای ارتقاء سرعت فضای ذخیره سازی فعلی شما، بدون نیاز به هیچ ابزاری است، در حالی که بسیار قابل حمل است و برای کسانی که در حال حرکت هستند عالی است.

ویژگی های کلیدی

. قاب آلومینیومی فوق العاده باریک

. قاب ABS

. سرعت انتقال 10 گیگابیت بر ثانیه

مشخصات فنی

. برند: SABRENT

. قابلیت اتصال: USB 3.2

. رنگ سیاه

. جنس: آلومینیوم

. وزن: 5.3 اونس

. ابعاد: 4.59×1.24×0.5 اینچ

مزایا

+ وصل کنید و بازی کنید

+ سبک و قابل حمل

معایب

– با NVMe gen 4 سازگار نیست

4.لوازم جانبی کامپیوتر برای ویرایش ویدئو Secretlab Titan EVO 2022

ویرایش ویدیو می تواند یک کار وقت گیر باشد، به همین دلیل است که راحتی باید در اولویت باشد. در حالی که Secretlab Titan EVO 2022 ممکن است کمی بیشتر از آن چیزی باشد که بیشتر مردم انتظار دارند برای یک صندلی بپردازند، بدون شک یکی از مبتکرانه ترین و راحت ترین صندلی های بازی در بازار است.

Secretlab Titan EVO 2022 با در نظر گرفتن گیمرها طراحی شده است، به این معنی که به طور خاص ساخته شده است تا اطمینان حاصل شود که نه تنها برای مدت طولانی راحت است، بلکه از شما در تمام مکان های مناسب پشتیبانی می کند.

Secretlab Titan EVO 2022 با انتخاب اندازه های مختلف از کوچک تا بسیار بزرگ، برای افراد با هر شکل و اندازه ای ایده آل است. همچنین دارای یک پشتی سر فوم مموری مغناطیسی است که می تواند برای راحتی شما تنظیم شود، و همچنین یک تکیه گاه کمری قابل تنظیم چهار جهته، مناسب برای کسانی که مشکلات کمر دارند.

ویژگی های کلیدی

. دسته های 4 بعدی

. بالش سر مموری فوم

. ساپورت کمری 4 طرفه

. چرم هیبریدی

مشخصات فنی

. جنس اثاثه یا لوازم داخلی: چرم مصنوعی

. رنگ (ها): آبی، مشکی، قرمز، بنفش

. قابلیت تنظیم: دسته های 4 بعدی

. برند: Secretlab

. ظرفیت وزن صندلی: 395 پوند

مزایا

+ انتخاب عالی از رنگ و طرح

+ انتخاب اندازه ها

+ فوق العاده راحت

+ سخت پوشیدن

معایب

– برای یک صندلی گران است

5.لوازم جانبی کامپیوتر برای ویرایش ویدئو Loupedeck Live

مانند هر کار دیگری، محصولاتی که می توانند به صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری کمک کنند، ضروری هستند. Loupedeck Live دستگاهی عالی برای پخش‌کننده‌ها، سازندگان محتوا، و ویرایشگرهای ویدیویی است تا به انجام کارها سریع‌تر و آسان‌تر کمک کند.

با هزاران برنامه یکپارچه، مانند OBS، Twitch، After Effects و بسیاری دیگر، بسیاری از کارهای پیچیده را می توان تنها با کلیک یک دکمه انجام داد. Loupedeck Live همچنین به شما امکان می دهد ماکروهای خود را نیز ایجاد کنید و به شما امکان می دهد تقریباً هر نرم افزاری را به راحتی کنترل کنید.

Loupedeck Live نه تنها یکی از مفیدترین لوازم جانبی ویرایش ویدیو است، بلکه یکی از شیک ترین آنها نیز هست. با بدنه آلومینیومی جامد و نمادهای قابل تنظیم، به همان اندازه که عملکرد خوبی دارد به نظر می رسد.

ویژگی های کلیدی

. پروفایل های سفارشی

. بدنه آلومینیومی

. دکمه ها و شماره گیری ها را لمس کنید

. اقدامات سفارشی

مشخصات فنی

. نام تجاری: Loupedeck

. قابلیت اتصال: USB-C

. رنگ سیاه

. جنس: آلومینیوم

. وزن: 8.1 اونس

. ابعاد: x4.33×1.185.91 اینچ

. منبع تغذیه: برق با سیم

. دکمه های قابل برنامه ریزی: بله

. سازگار با: کامپیوتر، مک

مزایا

+ هزاران ادغام بومی

+ بسیار قابل تنظیم

+ سازگار با اکثر نرم افزارها

معایب

-می تواند کمی منحنی یادگیری باشد

6. SAMSUNG SSD T7

اگر به دنبال فضای ذخیره‌سازی قابل اعتمادی هستید که بتوان از آن در حین حرکت استفاده کرد، به SAMSUNG SSD T7 نگاه نکنید. این دستگاه که با بدنه آلومینیومی جامد و بدون قطعات متحرک ساخته شده است، به گونه ای طراحی شده است که در برابر سقوط از ارتفاع 6 فوتی مقاومت کند. ایده آل برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند، یا حتی کسانی که با ابزارهای خود کمی بیشتر در معرض تصادف هستند.

SAMSUNG SSD T7 برای اجرا به درایور یا نرم افزاری نیاز ندارد، به سادگی آن را وصل کنید و پخش کنید و از سرعت انتقال تا 1 گیگابیت در ثانیه در هر کجا که هستید لذت ببرید.

SAMSUNG SSD T7 به لطف طراحی تخت خود، کاملاً در کف دست یا در جیب شما قرار می گیرد. این سبک وزن و در عین حال مستحکم است و آن را به ابزاری ایده آل برای ویرایش ویدیو برای کسانی تبدیل می کند که به چیزی محکم و در عین حال قابل حمل نیاز دارند.

ویژگی های کلیدی

. USB 3.2

. SSD Magician 7.0

. مقاوم در برابر ضربه

. حفاظت از رمز عبور

مشخصات فنی

. ظرفیت ذخیره سازی: 1 ترابایت

. دستگاه های سازگار: PC، Mac

. ابعاد: ‎3.3 x 2.2 x 0.3 inc

. برند: SAMSUNG

مزایا

+ انتخاب رنگ

+ کوچک و قابل حمل

+ حجم از 500 گیگابایت تا 1 ترابایت

معایب

-هیچی با این قیمت

سوالات متداول

برای شروع ویرایش ویدیو به چه چیزی نیاز دارم؟

اگر در حال شروع کار در زمینه ویرایش ویدیو هستید، نیازی به سرمایه گذاری روی قدرتمندترین رایانه رومیزی یا لپ تاپ موجود ندارید. با این حال، به اطمینان از داشتن یک مانیتور و کارت گرافیک خوب کمک می کند.

همچنین باید مطمئن شوید که نرم افزار صحیحی مانند Adobe Premiere Pro یا After Effects را دارید. داشتن یک هارد دیسک اکسترنال نیز یکی دیگر از گزینه‌های عالی است، زیرا به شما مکانی امن می‌دهد تا کار خود را ذخیره کنید و مطمئن شوید که هرگز کار سخت خود را از دست نمی‌دهید.

آیا لپ تاپ ها برای ویرایش ویدیو خوب هستند؟

لپ‌تاپ‌ها برای ویرایش ویدیو مناسب هستند، با این حال، هر لپ‌تاپی این کار را نمی‌کند. برای ویرایش ویدیو، باید مطمئن شوید که لپ‌تاپی با CPU، GPU و RAM کافی برای انجام کارهای سخت انتخاب می‌کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT