کسب درآمد از تیک تاک

نحوه کسب درآمد از تیک تاک با 8 ایده آسان

زمان مطالعه 14 دقیقه

با وجود اینکه TikTok تنها در سال 2017 در سطح بین المللی راه اندازی شد، (به همراه همتای خود در بازار چین، Douyin) هفتمین برنامه پر دانلود در سال 2010 بود. برای کارآفرینان و بازاریابان، این پتانسیل مارکتینگ زیادی است. کسب درآمد از تیک تاک را یاد بگیرید.

نقد کردن درآمد ارزی

اگر می‌خواهید از پایگاه کاربری عظیم TikTok در ایجاد مخاطبان خود استفاده کنید، در اینجا نگاهی به استراتژی‌های سازندگان و بازاریابان برتر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی داریم.

چگونه در TikTok درآمد کسب کنیم

  • به صندوق سازندگان TikTok بپیوندید
  • کالا را به طرفداران خود بفروشید
  • به زنده (live) بروید و هدایای مجازی جمع کنید
  • با اینفلوئنسرها یا برندهای دیگر در بازار سازندگان TikTok شریک شوید
  • با مدیر تبلیغات TikTok تبلیغات درون فید ایجاد کنید
  • پروژه های Crowdfund با جمع آوری کمک های مالی از طرفداران
  • “نکات” را از مخاطبان خود جمع آوری کنید
  • یک Patreon راه اندازی کنید واشتراک طرفداران را ارائه دهید

برای شروع کسب درآمد در TikTok:

  • . شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید.
  • . شما باید در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا یا ایتالیا مستقر باشید.
  • . شما باید حداقل 10000 فالوور داشته باشید.
  • . ویدیوهای شما باید 100000 بازدید ویدیو در 30 روز گذشته داشته باشند.
  • . اکانت شما باید از دستورالعمل ها و شرایط سرویس TikTok پیروی کند.

تصمیم گیری در مورد نحوه کسب درآمد از کاربران TikTok زمانی آسان تر می شود که درک عمیق تری از مخاطبان هدف خود به دست آورید. هیچ رویکرد واحدی برای کسب درآمد وجود ندارد، اما افرادی که بیشترین درآمد را دارند معمولاً تعدادی جریان درآمد مکمل را حفظ می کنند. از محتوای حمایت‌شده تا مارکتینگ ارگانیک، فرصت‌های TikTok تقریباً بی‌پایان است.

بیایید برخی از رایج ترین روش های کسب درآمد کاربران در TikTok را مرور کنیم.

1.کسب درآمد از تیک تاک: به صندوق سازندگان TikTok بپیوندید

کاربرانی که فالوورهای قابل توجهی ایجاد کرده اند ممکن است از طریق صندوق سازندگان TikTok درآمد کسب کنند.

درآمد حاصل از Creator Fund می‌تواند از کاربری به کاربر دیگر متفاوت باشد و بر اساس عواملی مانند اندازه مخاطبان، کیفیت تعامل کاربر و تعداد پست‌های شما محاسبه می‌شود.

اگر قبلاً فالوور ایجاد کرده‌اید، Creator Fund ایده خوبی است، اما می‌تواند بسیار انحصاری باشد، و پرداخت ثابت همیشه تضمین نمی‌شود.

اگر تازه شروع به کار کرده اید، راه های زیادی برای کسب درآمد از اکانتتان وجود دارد. و حتی اگر به Creator Fund ملحق شده‌اید، همچنان ایده خوبی است که جریان‌های درآمد بیشتری داشته باشید.

2.کسب درآمد از تیک تاک: کالا را به طرفداران خود بفروشید

فروش محصولات خود در TikTok برای کسب درآمد تقریباً از هر نوع محتوایی عالی است. هر سازنده‌ای – خواه رقصنده، خواننده یا کمدین باشد – می‌تواند محصولات تجاری بسازد و به وفادارترین طرفداران خود بفروشد.

و با طیف گسترده ای از شرکت های چاپ بر اساس تقاضا، تعداد زیادی کالا برای انتخاب وجود دارد. شما ممکن است تی‌شرت، کیف، بالش، کلاه، لیوان قهوه، برچسب، نوت‌بوک یا هر ترکیبی از محصولات را بفروشید.

فروش محصولات چاپی بر اساس تقاضا حتی مزایایی فراتر از درآمد دارد. داشتن کالای مارک دار به طرفداران شما ارتباط شخصی بیشتری با کار شما و هر دنبال کننده ای که شما را می پوشد، می دهد

کسب درآمد از تیک تاک

کسب درآمد از تیک تاک

الهام بگیرید: Unxpectd

نام تجاری پوشاک Unxpectd در ابتدا به عنوان یک پروژه مدرسه توسط شش دانش آموز دبیرستانی طراحی شد. اما وقتی این گروه برای تبلیغ لباس‌هایی که در زیرزمین والدینشان دست‌ساز می‌کردند به TikTok رفتند، زندگی آنها برای همیشه تغییر کرد.

اکانت TikTok Unpectd اولین بازدید ویروسی خود را در دسامبر 2020 تجربه کرد و تنها در عرض چند ماه، تعداد دنبال کنندگان آن به شدت افزایش یافت. از زمان فارغ التحصیلی، این تیم به لس آنجلس نقل مکان کرده است، جایی که هنوز محصولات خود را رنگ و گلدوزی می کنند—در حالی که محتوای تازه TikTok تولید نمی کنند.

چیزی که با اکانت TikTok Unxpectd کار می کند این است که به ندرت برای تبلیغ مستقیم محصولاتش استفاده می شود. در عوض، غیر منتظره از دنبال کنندگان دعوت می کند تا با بنیانگذاران برند در سطح شخصی تر آشنا شوند و آنها را برای سفر برندسازی خود همراه کند.

کسب درآمد از تیک تاک

کسب درآمد از تیک تاک

3. به صورت زنده (live) بروید و هدایای مجازی جمع آوری کنید

هدیه زنده(Live) یکی از مفیدترین ویژگی های TikTok برای سازندگانی است که به دنبال کسب درآمد از محتوای خود از طریق پخش زنده (Live) هستند. بیشتر شبکه‌های اجتماعی دارای قابلیت پخش زنده هستند، اما چیزی که TikTok را منحصربه‌فرد می‌کند این است که به دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با ارسال هدایای مجازی، قدردانی خود را در زمان واقعی نشان دهند که می‌توان آن‌ها را برای پرداخت بازخرید کرد.

در اینجا چند نکته برای کمک به بهترین استفاده از پخش زنده در TikTok وجود دارد:

. زمان مناسب را انتخاب کنید. زمانی که اکثر فالوورهای شما آنلاین هستند، می خواهید به صورت زنده پخش کنید. بینش مخاطبان خود را با رفتن به تنظیمات پروفایل خود و انتخاب تب Analytics بررسی کنید تا ببینید چه زمانی مخاطبان شما بیشتر فعال هستند.

. بیشتر زنده (live) بمانید. همه کاربران در تمام مدت پخش زنده شما نمی‌مانند، اما زنده ماندن طولانی‌تر به کاربران بیشتری این فرصت را می‌دهد که وارد سیستم شوند و نگاهی اجمالی به پخش شما داشته باشند.

. در طول پخش زنده خود پست کنید. وقتی ویدیوی کوتاهی را در حین پخش زنده پست می‌کنید، TikTok از کاربرانی که ویدیو را در جریان خود می‌بینند با لینکی به پخش زنده شما درخواست می‌کند و به رشد مخاطبان زنده شما کمک می‌کند.

. از هشتگ های TikTok استفاده کنید. مانند سایر شبکه های رسانه های اجتماعی، کاربران اغلب صفحات هشتگ را مرور می کنند و به دنبال اکانت های جدید برای دنبال کردن هستند. از هشتگ های TikTok برای افزایش دسترسی ویدیوهای خود استفاده کنید.

. اتصال اینترنت و سایر تجهیزات خود را تست کنید. جنبه های فنی اجرای زنده را نادیده نگیرید. اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنت، نور و تجهیزات صوتی شما می توانند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرند.

. ایمن بمان. به یاد داشته باشید که TikTok به شما امکان فیلتر کردن نظرات، نادیده گرفتن کاربران و مسدود کردن بینندگان را می دهد. از استفاده از این ویژگی ها با کاربرانی که با حسن نیت در گفتگو مشارکت نمی کنند، نترسید. هیچ کس نباید زورگویی یا آزار و اذیت را تحمل کند.

تعامل با کاربران در زمان واقعی برای ایجاد روابط ارزشمند با طرفداران شما عالی است. مخاطبانی که ارتباط قوی با یک سازنده دارند، تمایل دارند در موفقیت خود سهم شخصی داشته باشند، به این معنی که پخش زنده می‌تواند به تقویت جریان‌های دیگر درآمدزایی نیز کمک کند.

کسب درآمد از تیک تاک

کسب درآمد از تیک تاک

الهام بگیرید: Habits 365

Habits 365 که توسط برادران نوجوان Eli و Spencer Zied تأسیس شده است، یک شرکت پوشاک مستقر در نیویورک است که حول محور این شعار است که موفقیت با پرورش عادات مثبت ایجاد می شود – با بنیانگذاران جوان خوش بین این برند که به عنوان سفیران عالی این فلسفه عمل می کنند.

موفقیت Habits 365 در تمایل بنیانگذاران آن نهفته است که به کاربران اجازه دهند شخصاً آنها را بشناسند. آن‌ها مکرراً از ویژگی زنده TikTok استفاده می‌کنند و اغلب ویدیوهای کوتاهی از کار روی برندشان تا آخر شب ارسال می‌کنند، که به آنها کمک کرده تا به یکی از محبوب‌ترین اکانت‌های TikTok در جهان تبدیل شوند.

4. با اینفلوئنسرها یا برندهای دیگر در بازار سازندگان TikTok شریک شوید

یکی از مبتکرانه‌ترین راه‌هایی که TikTok به سازندگانش اجازه می‌دهد تا درآمد کسب کنند، از طریق Creator Marketplace است. Creator Marketplace به ارتباط برندهای مناسب با تأثیرگذاران مناسب کمک می کند و مشارکت را به روشی سریع و آسان برای هر دو طرف تسهیل می کند. TikTok ایجاد محتوای ارزشمند با حمایت مالی را بسیار آسان می کند.

برندهایی که به دنبال اجرای یک کمپین اینفلوئنسر هستند، می‌توانند بازار را مرور کنند و به سرعت محتوای تولید شده توسط سازندگانی را که می‌توانند از شراکت با مارک‌ها باز هستند، بچرخانند.

بازار خالق به‌عنوان یک آژانس تأثیرگذار عمل می‌کند و به هر دو طرف اجازه می‌دهد تمایل خود را برای همکاری با یکدیگر نشان دهند، و برخی از ناهنجاری‌های نزدیک شدن به اینفلوئنسرها را که بازاریابان ممکن است با بازاریابی تأثیرگذار در سایر پلتفرم‌ها تجربه کنند، برطرف می‌کند.

کسب درآمد از تیک تاک

کسب درآمد از تیک تاک

Pace Out Skincareالهام بگیرید:

مانند بسیاری از مشاغل بزرگ، برند مراقبت از پوست Peace Out زمانی ایجاد شد که بنیانگذار آن با مشکلی مواجه شد که راه حلی نداشت—تا زمانی که راه حلی ایجاد کرد.

پس از مبارزه با آکنه و هایپرپیگمانتاسیون، در میان سایر مشکلات پوستی، انریکو فرزا شروع به تحقیق در مورد فرآیند تولید محصولات مراقبت از پوست و ساخت برند خود برای محصولات مراقبت از پوست کرد.

آیا می‌خواهید درباره نحوه همکاری Peace Out با تأثیرگذاران TikTok برای رشد نام تجاری خود بیشتر بشنوید؟ مصاحبه ما با بنیانگذار Enrico Frezza را در پادکست Shopify Masters بررسی کنید.

5.کسب درآمد از تیک تاک: تبلیغات درون فید را با مدیر تبلیغات TikTok ایجاد کنید

TikTok فرصت‌های بسیار خوبی برای مارکتینگ ارگانیک دارد، اما اگر می‌خواهید کمی برای گسترش دامنه محتوای خود هزینه کنید، ممکن است با مدیر تبلیغات TikTok تبلیغات درون‌فید خود را ایجاد کنید.

تبلیغات TikTok در فیدهای «برای شما» کاربران ظاهر می‌شود و مانند سایر ویدیوهای TikTok به صورت خودکار پخش می‌شود. با تبلیغات پولی، می توانید مطمئن شوید که ویدیوهای شما به مخاطبانی می رسد که بیشتر به محصولات شما علاقه مند هستند.

اما بهترین بخش؟ مدیر تبلیغات TikTok به طور یکپارچه با Shopify ادغام می شود. این بدان معناست که می‌توانید تبلیغات TikTok ایجاد کنید، مخاطبان هدف را انتخاب کنید و عملکرد تبلیغات خود را دنبال کنید—همه از فروشگاه Shopify.

TikTok واقعا می تواند یکی از بهترین ابزارهای مارکتینگ آنلاین در اختیار شما باشد.

کسب درآمد از تیک تاک

کسب درآمد از تیک تاک

الهام بگیرید: Luxe Collective

Luxe Collective یک فروشگاه مد لوکس مستقر در لیورپول است که کالاهای لوکس به روز و از پیش فرسوده را با کسری از قیمتی که در سایر خرده فروشان پیدا می کنید ارائه می دهد. این در اینستاگرام بود، نه TikTok، جایی که Luxe Collective در ابتدا شاهد موفقیت بزرگی بود که باعث افزایش مخاطبان رسانه های اجتماعی خود شد.

طی چندین سال گذشته، Luxe Collective فالوورهای زیادی از TikTok ایجاد کرده است و شاهد رشد آن به تقریباً سه برابر تعداد فالوورهای برند در اینستاگرام است.

اکانت TikTok Luxe Collective مملو از نکات مد، آموزش ها و آخرین اخبار در مورد بزرگترین برندهای مد لوکس است. لوکس با اجازه دادن به شخصیت مخاطبان خود برای دیکته کردن محتوای خود، یک اکانت رسانه اجتماعی ایجاد می کند که به عنوان یک منبع خبری برای مخاطبانی که علاقه مند به خرید محصولات آن هستند، دو چندان می شود.

6. پروژه های Crowdfund با جمع آوری کمک های مالی از طرفداران

تامین مالی جمعی یکی از در دسترس ترین راه ها برای سازندگانی است که به دنبال کسب درآمد واقعی هستند. شما زمان و تلاش زیادی را برای ایجاد محتوا برای طرفداران خود صرف می کنید، بنابراین ارائه یک راه آسان و بدون فشار برای آنها برای تضمین یک جریان منظم درآمد عالی است.

تامین مالی جمعی بسته به نوع سرمایه ای که به دنبال آن هستید می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. اگر به‌دنبال سرمایه‌های استارت‌آپ برای یک پروژه خاص هستید، می‌توانید با تنظیم یک هدف مالی و هاستینگ رویدادهای جمع‌آوری سرمایه زنده، دنبال‌کنندگان خود را جمع آوری کنید.

اگر به دنبال تامین مالی پروژه خاصی هستید، در اینجا برخی از سایت‌های تامین مالی جمعی برای بررسی وجود دارد:

. کیک استارتر. Kickstarter پرکاربردترین پلتفرم تامین مالی جمعی وب است، بنابراین حجم حامیان و دانش برند بزرگترین دارایی آن است.

. Indiegogo. اگر هدف بودجه مشخصی ندارید، ممکن است Indiegogo را ترجیح دهید، که هدف جذب سرمایه انعطاف ‌پذیرتری را ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد پس از مهلت مقرر وجوه دریافت کنید.

. قابل یافتن . Fundable به استارت‌آپ‌ها اجازه می‌دهد در ازای تامین مالی، سهام خود را ارائه دهند و آن را به ابزاری عالی برای یافتن سرمایه‌گذار تبدیل می‌کند. با این حال، در حال حاضر، Fundable فقط برای کاربران در ایالات متحده در دسترس است.

. Crowdcube. Crowdcube به شرکت‌هایی که در اهداف جمع‌آوری سرمایه موفق می‌شوند، مزایای انحصاری از سازمان‌های شریک خود از طریق Crowdcube Funded Club خود ارائه می‌دهد.

. Crowdfunder. Crowdfunder به شرکت‌ها اجازه می‌دهد از طریق سرمایه‌گذاران معتبر، با شبکه‌ای متشکل از بیش از 12000 سرمایه‌گذار خطرپذیر و سرمایه‌گذار فرشته، سرمایه خود را افزایش دهند.

. Mighty Cause. بدون کارمزد یا دوره انتظار برای تایید قبل از راه‌اندازی کمپین، پلتفرم با استفاده آسان Mighty Cause برای ایجاد سریع صفحه بودجه برای جمع‌آوری کمک‌های مالی عالی است.

. SeedInvest. SeedInvest به افراد غیرعادی که سرمایه گذاران معتبر نیستند اجازه می دهد تا در سایت های خود در شرکت ها سرمایه گذاری کنند. در SeedInvest، حامیان شما به جای حامیان، سرمایه گذاران هستند – بنابراین وجوه در ازای سهام داده می شود.

7.کسب درآمد از تیک تاک: «نکات» را از مخاطبان خود جمع آوری کنید

اگر پروژه خاصی در ذهن ندارید، یا آماده ارائه سهام به سرمایه گذاران نیستید، پلتفرم های تامین مالی جمعی ممکن است راه ایده آلی برای انتخاب نباشند. برای یک راه سریع و آسان برای پذیرش کمک های مالی، استفاده از یک پلتفرم انعام را در نظر بگیرید.

پلتفرم های انعام یک گزینه مالی شخصی تر است. آنها درست مانند یک شیشه نوک زندگی واقعی کار می کنند. این گزینه برای طرفداران در دسترس است، اما اجباری نیست، و آنها می توانند هر مبلغی را که دوست دارند در هر زمانی که بخواهند اهدا کنند.

اگر این برای شما جذاب تر به نظر می رسد، در اینجا چند پلتفرم انعام عالی برای بررسی وجود دارد:

. Tipeee. Tipeee اشتراک ارائه نمی دهد، اما نقطه قوت آن در سادگی آن است. در Tipeee، سازندگان می‌توانند صفحه‌ای را برای طرفداران خود راه‌اندازی کنند تا هر زمان که بخواهند مستقیماً هر مبلغی را که می‌خواهند «انعام دهند».

. Buy Me a Coffee. برای من قهوه بخر، بر خلاف کسب و کارها به این افتخار می کند که برای سازندگان ساخته شده است. مانند Tipeee، نقطه قوت آن در سادگی آن است. دنبال‌کنندگان به صفحه‌ای فرستاده می‌شوند که در آن می‌توانند به تعداد دلخواه «قهوه» برای سازنده خریداری کنند. «قهوه‌ها» در این مورد، پرداخت‌های 1 دلاری هستند که از طریق PayPal یا بانکداری آنلاین به سازنده منتقل می‌شوند.

. کو-فی. Ko-fi نکات، عضویت‌ها و راه‌هایی را ارائه می‌دهد تا به کاربران کمیسیون‌هایی برای محتوای شخصی‌شده، مانند آموزش سفارشی یا چت ویدیویی، ارائه دهد.

8. یک Patreon راه اندازی کنید و اشتراک طرفداران را ارائه دهید

سرمایه گذاری جمعی برای پروژه های بزرگ کار می کند و انعام دادن ساده ترین راه برای جمع آوری سریع وجوه است. اما اگر به دنبال تضمین جریان درآمد منظم تری هستید، چه؟ در این صورت، ممکن است از یک پلتفرم اشتراک مبتنی بر سازندگان، مانند Patreon استفاده کنید.

مدل‌های درآمد مبتنی بر اشتراک برای سازندگان محتوا عالی عمل می‌کنند، زیرا می‌توانید هزینه‌های اشتراک فردی را پایین نگه دارید و بر افزایش تعداد مشترکین خود تمرکز کنید.

یک اشتراک کم هزینه مثلاً یک دلار در ماه، فروش آسانی به یک طرفدار اختصاصی است. اگر طرفداران اختصاصی زیادی دارید، این دلارها شروع به افزایش می کنند.

Patreon اولین پلتفرم بزرگی بود که به سازندگان و اینفلوئنسرها اجازه می داد از طریق عضویت های پولی از طرفداران وفادار خود درآمد کسب کنند. در Patreon، می‌توانید سطوح عضویت را تنظیم کنید که به شما امکان می‌دهد محتوای انحصاری را به بزرگترین حامیان خود ارائه دهید.

کسب درآمد از تیک تاک

کسب درآمد از تیک تاک

گزینه های جایگزین وجود دارد (به ویژه Ko-fi، که شامل یک ویژگی انعام نیز می شود)، اما Patreon دارای مزیت اضافی آگاهی از نام تجاری است، که سطح اعتماد حامیان احتمالی را افزایش می دهد.

اگر فکر می کنید که یک سرویس اشتراک ممکن است بهترین راه برای کسب درآمد از اکانت TikTok شما باشد، در اینجا بهترین روش هایی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

. شفاف باشید. موفقیت در Patreon مستلزم ایجاد سطح بالایی از اعتماد بین مخاطبان است، بنابراین در مورد میزان درآمد و نحوه خرج کردن سرمایه خود شفاف باشید.

. طرفداران خود را با جوایز جذب کنید. اگر مخاطبان در ازای دریافت چیزی ارزشمند باشند، احتمالاً کمک های مالی خود را افزایش می دهند. به بزرگترین حامیان خود با مزایای جذاب، مانند محتوای انحصاری و کالاهای رایگان، پاداش دهید.

. مستقیماً از حامیان خود تشکر کنید. به طرفداران خود احساس قدردانی کنید و به احتمال زیاد به حمایت از کار شما ادامه می دهند. تا جایی که می توانید به نظرات پاسخ دهید، کاربران را تگ کنید، و فریادهای ویدیویی را به حامیان خود بدهید.

. پروفایل Patreon خود را تبلیغ کنید. اگر طرفداران ندانند که شما کمک های مالی را می پذیرید، نمی توانند کمک کنند. از پروفایل TikTok خود به صفحه Patreon خود لینک دهید و آن را در ویدیوهای خود ذکر کنید، به خصوص اگر اخیراً دنبال کنندگان جدید زیادی پیدا کرده اید.

. هزینه های اشتراک را پایین نگه دارید. دریافت 1 دلار از 50 دنبال کننده آسان تر از دریافت 50 دلار از یک فالوور است. هزینه های اشتراک خود را پایین نگه دارید و روی افزایش تعداد مشترکین خود تمرکز کنید.

. به طور مداوم محتوای جدید ایجاد کنید. وقتی صحبت از انتشار محتوای جدید به میان می آید، مخاطبان پولی انتظارات بیشتری دارند. یک تقویم محتوایی داشته باشید و به طور منظم محتوای جدید منتشر کنید.

چه کسی بیشترین درآمد را در TikTok دارد؟

با توجه به Hopper HQ در اینجا بالاترین درآمد TikTok در سال 2022 آمده است:

  1. Charli D’Amelio، 105770 دلار در هر پست (147.6 میلیون دنبال کننده)
  2. Khabane Lame، 92270 دلار در هر پست (150.2 میلیون دنبال کننده)
  3. بلا پورچ، 66829 دلار در هر پست (91.1 میلیون دنبال کننده)
  4. Addison Rae، 65194 دلار برای هر پست (88.7 میلیون دنبال کننده)
  5. ویل اسمیت، 53741 دلار در هر پست (72.1 میلیون دنبال کننده)

هر یک از این کاربران در 12 ماه بیش از یک میلیون دلار درآمد داشتند – اما چگونه این کار را انجام دادند؟ بیایید به برخی از راه‌های کسب درآمد کاربران پردرآمد در TikTok بپردازیم.

آیا برای آپلود ویدیوها در TikTok پول دریافت می کنید؟

TikTok مستقیماً برای تولید و آپلود ویدیو به سازندگان پولی نمی‌پردازد. TikTok به سازندگان در قالب صندوق سازندگان TikTok کمک مالی ارائه می‌کند (در مورد آن در بالا بیشتر شد)، اما پرداخت بر اساس عواملی مانند تعداد بازدیدهای ویدیو، سطح تعامل و اعتبار کاربرانی که با پست درگیر می‌شوند متفاوت است.

مواردی وجود دارد که ممکن است برندها برای ایجاد ویدیو به یک اینفلوئنسر محبوب پول بپردازند، اما پردرآمدترین کاربران TikTok معمولاً از اکانت های خود از طریق جریان‌های درآمدی متعدد کسب درآمد می‌کنند.

جریان‌های درآمدی متعدد امنیت بیشتری را فراهم می‌کنند، اما وقتی تصمیم می‌گیرید چگونه در TikTok درآمد واقعی کسب کنید، بزرگترین عامل مخاطبان شما هستند.

ابتدا مخاطبان خود را برای کسب درآمد از TikTok درک کنید

در TikTok، مخاطبان شما احتمالاً جوان تر می شوند. اکثر کاربران (62٪) زیر 30 سال و 32.5٪ از کاربران زیر 20 سال هستند. بسیاری از مردم تمایل دارند محبوبیت TikTok در Gen Z را به عنوان ویژگی تعیین کننده آن بدانند، اما این می تواند به سرعت تغییر کند.

نظرسنجی‌های اخیر از مجله فورچون نشان می‌دهد که تعداد فزاینده‌ای از هزاره‌ها به این پلتفرم می‌پیوندند، و شبکه‌های اجتماعی معمولاً در ابتدای راه‌اندازی آن‌ها در بین نوجوانان محبوب‌تر هستند—بنابراین شروع اولیه در ارائه خدمات به کاربران مسن‌تر TikTok می‌تواند مزیت بزرگی را در عرض چند سال به شما بدهد.

محتوای TikTok بسیار متفاوت است. چیزی که برای یک مخاطب مفید است ممکن است برای دیگران مفید نباشد. نوع محتوایی که پست می‌کنید باید بر اساس علایق مخاطبان شما باشد، اما برخی از ویژگی‌های مشترک محتوای TikTok وجود دارد که پایگاه کاربر آن احتمالاً از آنها استقبال بیشتری می‌کند:

. اعتبار. محبوب ترین TikTokers ممکن است در استعدادهای خود متفاوت باشد – از رقصنده گرفته تا کمدین تا فیلسوف – اما وجه مشترک همه آنها این است که تمایل دارند خود واقعی خود باشند.

. مشارکت مخاطب. TikTok راه‌های بی‌نظیری برای تعامل با مخاطبان شما ارائه می‌کند—مانند ویژگی پرسش و پاسخ، دوئت‌ها و پاسخ‌های ویدیویی به نظرات. کاربران TikTok انتظار لمس “شخصی” بیشتری دارند، بنابراین اغلب از این ویژگی ها استفاده کنید.

. ارسال مکرر. یک جریان مداوم محتوا شما را در خط مقدم ذهن دنبال کنندگان خود نگه می دارد، از نظر الگوریتم TikTok به محتوای شما ارزش می بخشد و فرصت های بیشتری برای ویروسی شدن و گسترش دامنه مخاطبان به شما می دهد.

هیچ رویکرد یکسانی برای TikTok وجود ندارد، اما داشتن درک کامل از مخاطبان، شما را در موقعیت بهتری برای یافتن بهترین راه‌ها برای کسب درآمد از دنبال‌کنندگان خود قرار می‌دهد.

چگونه بدون آزار مخاطبان خود “فروش” کنیم

بخش دشوار استفاده از رسانه های اجتماعی برای فروش محصولات، زیاده روی در مقدار مواد تبلیغاتی نیست. طرفداران شما می‌دانند که برای ادامه ایجاد محتوای مورد علاقه‌شان به بودجه نیاز دارید، اما هیچ‌کس نمی‌خواهد اکانتی را دنبال کند که احساس می‌کند دائماً در حال تبلیغ است.

این به ویژه در مورد TikTok صادق است، زیرا خود پلتفرم برای ایجاد ارتباطات شخصی با مخاطبان شما طراحی شده است.

کاربران از محتوای خوب قدردانی می‌کنند، بنابراین ممکن است رویکرد «اول محتوا» را در پیش بگیرید. به جای شروع فروش و ساخت محتوای پیرامون آن، ابتدا محتوا را ایجاد کنید و اجازه دهید بهترین راه‌های کسب درآمد از اکانت شما را الهام بخشد.

الهام بگیرید: Partly Sunny Projects

Partly Sunny Projects یک توزیع کننده آنلاین گیاهان است که فضای سبز خیره کننده کالیفرنیا را در سراسر کشور ارسال می کند. بنیانگذار سونیا دترینیداد، کسب و کار را به عنوان یک حرفه ای وام مسکن از استرس شغلی روزانه خود منحرف کرد.

وقتی کارش را رها کرد و تصمیم گرفت تمام وقت روی کسب و کارش کار کند، به فکر راه‌هایی برای هدایت ترافیک به فروشگاهش افتاد. و این زمانی بود که سونجا به TikTok روی آورد.

طولی نکشید که مخاطبان TikTok عاشق شخصیت جذاب او شدند. رویکرد بیهوده سونجا به باغبانی فقط نوعی محتوای معتبر است که کاملاً با مخاطبان TikTok طنین انداز می شود.

چیزی که استفاده سونجا از TikTok را برای کسب و کارش بسیار موفق می کند این است که او بر ایجاد محتوایی متمرکز است که می داند بینندگانش از آن لذت می برند. Sonja موضوعات مربوط به باغبانی را پوشش می دهد و به طور موثر توجه نوع دقیق دنبال کننده ای را که می تواند به مشتری تبدیل شود جلب می کند.

به اقتصاد سازندگان TikTok بپیوندید

سازندگان به ندرت تحت تأثیر چشم انداز کسب درآمد قرار می گیرند. خالقان هنرمند هستند – و به این ترتیب، تحقق آنها در خلقت از پولی که به دست می آورند نیست، بلکه از خود خلقت ناشی می شود.

اما خالق بودن در سال 2022 به معنای بسیار بیشتر از گذشته است. سازندگان دیگر فقط هنرمند نیستند. آنها هنرمندان، کارآفرینان، بازاریابان، فروشندگان، حسابداران، بنیانگذاران، مدیران عامل و هر چیزی در این بین هستند.

در اقتصاد خالق، ستارگان خودساخته‌اند⁠—شکست‌های بزرگ آن‌ها از جیب دروازه‌بانان ثروتمند نشأت نمی‌گیرد، بلکه از خلاقیت، اشتیاق و تمایل خودشان برای ساختن چیزی منحصربه‌فرد ناشی می‌شود.

زمان پول است – و کسب درآمد بیشتر از هنرتان به شما زمان بیشتری برای خلق هنر می دهد. اگر خود پول به اندازه کافی پاداش نداشته باشد، زمان اضافی خریداری شده خواهد بود.

اگر از این راهنما لذت بردید، نکات ما را در مورد نحوه کسب درآمد در یوتیوب و نحوه کسب درآمد در اینستاگرام بررسی کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT