پرداخت در سایت azure microsoft

پرداخت در سایت azure microsoft | خرید اکانت azure ماکروسافت

زمان مطالعه 3 دقیقه

یکی از این سرویس‌های ضروری برای بسیاری از افراد، اکانت مایکروسافت Azure است که این امکان را به شما می‌دهد تا از خدمات بی‌نظیر یکی از تکنولوژی‌های شرکت مایکروسافت بهره‌مند شوید. این تکنولوژی نوعی پردازش ابری بوده و می‌توان آن را یکی از پیشرفت‌های قابل‌توجه شرکت مایکروسافت دانست. دنیای ما با نام فناوری و اطلاعات از تکنولوژی‌های بسیار زیادی بهره‌مند است؛ اما نکته‌ای که لازم است بدانید این است که شرکت مایکروسافت نقش قابل‌توجهی را در این زمینه ایفا می‌کند. در این پست به پرداخت در سایت azure microsoft می پردازیم.

پرداخت در سایت azure microsoft

مزایای خرید اکانت azure ماکروسافت

Azure یک پلتفرم سریع، منعطف و مقرون به صرفه است و قیمت و قابلیت های مفید، آن را به بهترین ارائه ابر عمومی در بازار تبدیل کرده است.

بهبود و پیاده سازی پشتیبان گیری و بازیابی

Microsoft Azure یک ابزار رویایی پشتیبان گیری و بازیابی است. به دلیل انعطاف پذیری، بازیابی پیشرفته سایت و ادغام داخلی شناخته می شود. به عنوان یک راه حل مبتنی بر ابر، Azure ذاتاً انعطاف پذیر است و می تواند از اطلاعات شما تقریباً به هر زبانی، در هر سیستم عامل و از هر مکانی نسخه پشتیبان تهیه کند. بعلاوه، فرکانس و میزان برنامه پشتیبان خود را (روزانه، هفتگی، ماهانه و غیره) تعیین می کنید.

پرداخت در سایت azure microsoft

پرداخت در سایت azure microsoft

پشتیبان گیری Microsoft Azure نوار زمان و مکان دارد، اما توانایی های محدودی به عنوان یک راه حل مستقل پشتیبان گیری و بازیابی دارد. بازیابی سایت Azure می تواند پشتیبان گیری نوار شما را با تکرار خارج از سایت، حداقل تعمیر و نگهداری در محل، حفظ داده ها، حداقل سرمایه گذاری و حداقل هزینه های عملیاتی افزایش دهد. پشتیبان Azure سه نسخه از داده های شما را در سه مکان مختلف در مرکز داده ذخیره می کند و سپس سه نسخه دیگر را در مرکز داده Azure راه دور ذخیره می کند، بنابراین شما هرگز نگران از دست دادن داده ها نباشید.

میزبانی و توسعه برنامه های وب و موبایل

چه به دنبال پلتفرمی برای میزبانی، توسعه یا مدیریت یک برنامه وب یا تلفن همراه باشید، Microsoft Azure با مدیریت پچ، AutoScale و ادغام برای برنامه‌های داخلی، آن برنامه‌ها را مستقل و سازگار می‌سازد. با مدیریت خودکار برای ماشین های مجازی خود، می توانید زمان کمتری را برای مدیریت زیرساخت خود صرف کنید و روی بهبود برنامه های خود تمرکز کنید. Azure همچنین با پشتیبانی مستمر استقرار ارائه می شود که به شما امکان می دهد به روز رسانی کدهای مداوم را ساده کنید.

پرداخت در سایت azure microsoft

پرداخت در سایت azure microsoft

از طریق Microsoft Azure ، می‌توانید به ‌طور یکپارچه برنامه وب خود را به یک برنامه داخلی مرتبط کنید. اتصال برنامه‌ها در هر دو مکان به کارمندان و شرکا اجازه می‌دهد به طور ایمن به منابع داخل فایروال شما دسترسی داشته باشند. منابعی که در غیر این صورت دسترسی خارجی به آنها دشوار خواهد بود.

توزیع و تکمیل اکتیو دایرکتوری

Azure می‌تواند با Active Directory شما یکپارچه شود تا هویت و قابلیت‌های دسترسی شما را تکمیل کند. این به DNS شما دسترسی جهانی، مدیریت متمرکز و امنیت قوی می‌دهد. با Microsoft Azure ، می توانید یک محیط اکتیو دایرکتوری را که اتصال مستقیم فعال است، به صورت جهانی توزیع کنید. هیچ ارائه دهنده ابر دیگری مانند Azure توانایی گسترش دامنه کنترل کننده دامنه شما و یکپارچه سازی مدیریت AD را ندارد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT