بهترین ابزار و برنامه نوشتن هوش مصنوعی

10 بهترین ابزار و برنامه نوشتن هوش مصنوعی 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

فناوری های هوش مصنوعی (AI) در مدت زمان کوتاهی راه طولانی را پیموده اند. این فناوری‌ها به طور سنتی به وظایفی محدود می‌شدند که به وضوح با دستورالعمل‌ها مشخص می‌شدند. با این حال، آنها اکنون قادر به انجام کارهای خلاقانه مانند نوشتن هستند.

گزینه های زیادی در مورد نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی وجود دارد که می تواند برای تولید محتوای طولانی، ایجاد سرفصل های جذاب، کاهش خطاهای نوشتن و افزایش زمان تولید استفاده شود.

1.بهترین ابزار و برنامه نوشتن هوش مصنوعی Jasper

بسیاری جاسپر را به عنوان بهترین دستیار نوشتن هوش مصنوعی می شناسند که با ویژگی ها و کیفیت چشمگیر خود بازار را پیشتاز می کند. ابتدا کلمات اولیه را در اختیار آن قرار می‌دهید که جاسپر آن‌ها را قبل از ایجاد عبارات، پاراگراف‌ها یا اسناد بر اساس موضوع و لحن صدا تجزیه و تحلیل می‌کند. قادر به تولید یک مقاله 1500 کلمه ای در چند ثانیه است.

این پلتفرم دارای بیش از 50 قالب تولید محتوای هوش مصنوعی است، از جمله پست های وبلاگ، ایمیل ها، مارکتینگ کپی ، تولیدکننده تبلیغات فیس بوک، تولیدکننده تبلیغات گوگل، عنوان و توضیحات متا SEO، انتشار مطبوعاتی و موارد دیگر.

در اینجا به برخی از بهترین ویژگی های جاسپر نگاهی می اندازیم:

. بیش از 11000 فونت رایگان و 2500 دسته سبک نوشتاری

. پشتیبانی از 25+ زبان

. رابط بصری

. دستیار نوشتن طولانی (1000+ کلمه)

. شناسایی عناصر کلیدی در متن (ضمایر، افعال، نام ها و غیره)

2. Scalenut

Scalenut اساساً یک ابزار مارکتینگ همه در یک است و برای مقیاس‌ بندی طراحی شده است. این شما را قادر می سازد تا به سرعت و کل طرح کلمات کلیدی را برای جایگاه خود دریافت کنید و یک استراتژی مدیریت محتوا برای تسلط بر این اصطلاحات ایجاد کنید. نرم افزار به 4 بخش تقسیم می شود:

تحقیق – بینش‌ها را کشف کنید و استراتژی بسازید که با بدست آوردن تمام بینش‌ها و اصطلاحات کلیدی معنایی مورد نیاز برای پیشی گرفتن از رقبا کار کند.

ایجاد – محتوای SEO بنویسید که با استفاده از پیشرفته ترین نسخه های NLP و NLU (پردازش زبان طبیعی و درک زبان طبیعی) رتبه بندی کند. بهینه سازی بلادرنگ بر اساس آمار SERP ارائه می دهد و محتوایی را ارائه می دهد که می تواند ارائه دهد.

بهینه سازی – در مورد جایگاه محتوای خود با امتیاز سئوی پویا، در زمان واقعی فیدبک دریافت کنید. بهبود در حال حرکت، بدون تجدید نظر بیشتر!

مارکتینگ کپی – یک کپی متقاعدکننده بنویسید که با بیش از 40 الگوی کپی‌نویسی هوش مصنوعی، تبدیل ایجاد می‌کند. این شامل موارد زیر است:

. توضیحات محصول

. کپی سایت

. چارچوب های کپی رایتینگ

. کپی رایت ایمیل

3.بهترین ابزار و برنامه نوشتن هوش مصنوعی Anyword

Anyword یک ابزار کپی رایت مبتنی بر داده است که برای بازاریابان طراحی شده است. این امکان تولید کپی موثر برای تبلیغات، ایمیل ها، صفحات لندینگ و محتوا را برای پلتفرم های مختلف فراهم می کند.

وقتی صحبت از ایجاد تبلیغات می شود، انجام این کار برای تبلیغات فیس بوک، گوگل ادوردز، تبلیغات لینکدین و تبلیغات توییتر آسان است.

البته برای محتوای طولانی‌تر، ایجاد پست‌های وبلاگ، توضیحات محصول، توضیحات YouTube و موارد دیگر را نیز آسان می‌کنند.

وجه تمایز آن این است که Anyword به بازاریابان خلاق قدرت می‌دهد تا با ارائه معیارهای پیش‌ بینی‌کننده و بینش‌هایی درباره اینکه کدام بخش از پیام و برای چه کسی کار می‌کند، داده‌ها را به جعبه ابزار خود اضافه کنند.

4. INK

INK ترکیبی از نوشتن مشترک هوش مصنوعی و یک دستیار SEO برای کمک به توسعه محتوا است. جنبه SEO Assistant ابزار به شما امکان می دهد محتوایی ایجاد کنید که در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد و ترافیک ارگانیک را هدایت کند. این امر از طریق یک سیستم هوش مصنوعی ثبت شده که محتوا را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند و در عین حال پیشنهادهایی برای بهبود نمرات SEO ارائه می دهد، به دست می آورد.

ویژگی اصلی دیگر، AI Co-Writing، به تولید کپی با کارایی بالا کمک می کند. هوش مصنوعی به کاربران در نوشتن، بازنویسی و ساده‌سازی جملات کمک می‌کند.

در اینجا به برخی از ویژگی های اصلی ویرایشگر INK نگاهی می اندازیم:

. بهینه سازی متا

. بهینه سازی تصویر از طریق فشرده سازی و تغییر اندازه

. تصحیح املا و دستور زبان

. قابلیت های AI-Writing، AI-Simplifying و AI-Expanding

. در وردپرس ادغام می شود

5.بهترین ابزار و برنامه نوشتن هوش مصنوعی Neuraltext

هدف Neuraltext پوشش دادن کل فرآیند محتوا، از ایده‌پردازی تا اجرا، با استفاده از هوش مصنوعی است.

این یک کپی رایتر هوش مصنوعی، ابزار محتوای SEO و ابزار تحقیق کلمات کلیدی است.

ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهند که نسخه‌ای مؤثر برای کمپین‌های خود ایجاد کنید و ده‌ها تنوع ایجاد کنید. دارای بیش از 50 قالب آماده برای استفاده (تبلیغات فیس بوک، ایده های شعار، نوشتن بخش وبلاگ و غیره).

ابزارهای محتوای سئو به ایجاد محتوای خوب تحقیق شده با استفاده از داده های صفحاتی که قبلاً در گوگل رتبه بندی شده اند کمک می کند. این روش کار می کند: یک کلمه کلیدی را وارد کنید و این ابزار به طور خودکار 20 نتیجه برتر را در جستجوی Google بیرون می کشد و داده های مربوط به کلمات کلیدی پیشنهادی برای استفاده، موضوعاتی که باید پوشش داده شود، به چه سوالاتی باید پاسخ دهید و آمار را نشان می دهد.

با استفاده از این داده‌ها، می‌توانید به راحتی با چند کلیک یک طرح کلی ایجاد کنید و در چند دقیقه یک خلاصه محتوا برای نویسندگان خود جمع‌آوری کنید و ساعت‌ها از کلیک بی‌اهمیت روی نتایج جستجوی Google صرفه‌جویی کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از این داده‌ها در یک ویرایشگر برای کسب امتیاز استفاده کنید و محتوای خود را برای سئو در حین نوشتن بهینه کنید.

در نهایت، ابزار تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی طولانی با هدف تجاری قوی (افرادی که آماده تبدیل هستند) پیدا کنید.

6. Writesonic

اگر می‌خواهید کپی وب‌سایت و متن مارکتینگ با کیفیت بالا تولید کنید، فناوری تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی Writesonic راه خوبی است. این ابزار شما را قادر می سازد تا پست های وبلاگ، توضیحات محصول و سرفصل های مارکتینگ را به صورت خودکار ایجاد کنید. Writesonic همچنین به شما اجازه می دهد تا در عرض چند ثانیه انواع مختلفی از تبلیغات گوگل و فیس بوک را ایجاد کنید.

در اینجا به برخی از ویژگی های برتر Writesonic نگاهی می اندازیم:

. محتوای منحصر به فرد و طیف گسترده ای از موضوعات را در عرض چند ثانیه تولید می کند

. ابزار تصحیح گرامری داخلی

. محتوا برای پست های وبلاگ، تبلیغات، صفحات لندینگ، توضیحات محصول و موارد دیگر تولید می کند

. بازنویسی و گسترش محتوا

. پشتیبانی از 24 زبان

7. Wordtune

Wordtune یکی از پیشرفته ترین ابزارهای نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی در بازار است. به جای اینکه فقط کارهایی مانند بررسی دستور زبان و بازنویسی را انجام دهد، برای درک زمینه واقعی و معنایی کلماتی که تغذیه می شود کار می کند. این فناوری به شما امکان می‌دهد تا از طریق فناوری NLP پیشرفته و مبتنی بر شبکه عصبی (neural-net-based)، محتوای بهتر و جذاب ‌تری بسازید.

پس از اینکه Wordtune را با کلمات ارائه کردید، محتوا را بازنویسی می کند و آن را بازنویسی می کند و در عین حال خوانایی متن را بهبود می بخشد.

در اینجا به برخی از چشمگیرترین ویژگی های Wordtune نگاهی می اندازیم:

. قابلیت خمیر هوشمند

. برای بازنویسی مقالات به تحلیل معنایی متکی است

. به شما کنترل کامل بر طول و سبک جمله می دهد

. با پلتفرم های رسانه های اجتماعی ادغام می شود

. به طور کامل در فضای ابری است

8.بهترین ابزار و برنامه نوشتن هوش مصنوعی Sudowrite

Sudowrite یک ابزار نوشتن منحصر به فرد است که به طور خاص برای نوشتن خلاقانه از جمله داستان کوتاه، رمان و فیلمنامه طراحی شده است.

برای مثال، برخی از چالش‌هایی که Sudowrite برای آن طراحی شده است، مسائلی است که اغلب نویسندگان خلاق با آن مواجه هستند.

نوشتن – این مانند تکمیل خودکار در استروئیدها (steroids) است. این کاراکترها، لحن و قوس طرح شما را تجزیه و تحلیل می کند و 300 کلمه بعدی را در صدای شما ایجاد می کند. حتی به شما گزینه هایی می دهد!

Canvas – این باعث ایجاد نقاط طرح متناوب، اسرار شخصیت و پیچش های طرح با شما می شود. همه الهامات و مراجع خود را در یک مکان ذخیره کنید.

Pacing – مهم نیست چقدر زمان صرف برنامه ریزی می کنید، در نهایت با بخش هایی مواجه خواهید شد که احساس عجله دارند. Expand صحنه‌های شما را به شکلی جادویی می‌سازد تا سرعت خوانندگان را از داستان خارج نکند.

تجسم کنید – اگر نیاز دارید هنر را به کلمات خود اضافه کنید، این کار برگه های شخصیت و اسناد جهان سازی شما را با هنری که از توصیفات شما ایجاد می شود، زنده می کند.

9. Copy Shark

Copy Shark یک شرکت جدید است که نرم‌افزار مجهز به هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد که کپی تبلیغات، توضیحات محصول، نسخه فروش، پاراگراف‌های وبلاگ، اسکریپت‌های ویدیویی بیشتر تولید می‌کند. این به کاربران اجازه می دهد تا به طور خودکار یک کپی منحصر به فرد و شبیه انسان در چند ثانیه تولید کنند و از همه بهتر از بیش از 100 زبان پشتیبانی می کند.

برخی از ابزارهای ارائه شده عبارتند از:

. توضیحات محصول از جمله برای Amazon & Etsy y را ایجاد کنید

. تبلیغات گوگل با تبدیل بالا ایجاد کنید

. بازنویسی و بهبود محتوای موجود

. کپی فروش بالا شبیه انسان ایجاد می کند

. سرفصل های با تبدیل بالا ایجاد کنید

. پست های رسانه های اجتماعی

. انتشارات مطبوعاتی ایجاد کنید

. اسکریپت های ویدئویی یوتیوب

. عناوین وبلاگ و محتوای وبلاگ با نقاط bullet و موارد دیگر.

10. Sapling

آخرین ابزار نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی که در اینجا پوشش داده شده است، Sapling است، یک نرم افزار دستیار نوشتن هوش مصنوعی برای پلتفرم های پیام رسانی و CRM. ابزار نرم افزار به ویژه برای تیم های فروش و پشتیبانی مفید است و به آنها کمک می کند تا پاسخ های مشتری شخصی را بنویسند.

Sapling به یک الگوریتم یادگیری ماشینی برای تشخیص مشکلات و خطاهای زبان متکی است و این امکان را به آن می دهد که بسیار دقیق تر از ابزارهای غلط گیر املای سنتی باشد. همه اینها باعث ایجاد ارتباطات بهتر بین مشاغل و مشتریانشان می شود.

در اینجا برخی از بهترین ویژگی های نهال آورده شده است:

. ویژگی تکمیل خودکار برای افزایش سرعت پاسخ‌ها

. رایج ترین پاسخ های پرس و جو را ذخیره و بازیابی می کند

. گزارشگری متمرکز بر عملکرد

. از امنیت بالایی برخوردار است

. نصب سریع و آسان

ابزارهای نوشتن نرم افزار هوش مصنوعی زیادی در بازار وجود دارد که به افراد و کسب و کارها کمک می کند از اشتباهاتی که می تواند به برند آنها آسیب وارد کند اجتناب کنند. با پیشرفت‌های جدید در فناوری‌های هوش مصنوعی، این ابزارها برای تولید محتوای تازه و جذاب نیز بسیار مفید هستند. استفاده از یکی از این 5 بهترین ابزار نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی می تواند محتوای شما را به سطح بالاتری برساند و در عین حال باعث صرفه جویی در زمان و افزایش تولید شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT