مخاطب Streaming Channel

10 نکته برای ایجاد مخاطب Streaming Channel

زمان مطالعه 7 دقیقه

ایجاد یک مخاطب Streaming Channel می تواند مشکل باشد. در این مقاله برخی از نکات پخش زنده برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت برای شما آورده شده است.

مخاطب Streaming Channel

با پلتفرم‌ های پخش زنده متعدد، رشد عظیم در ورزش ‌های الکترونیکی و علاقه روز افزون به بازی ‌های آنلاین، پخش بازی دیگر بیش از این نمی توانست مورد توجه قرار بگیرد.

با این حال، ایجاد و حفظ مخاطبان پخش زنده می تواند برای شما دشوار باشد. بنابراین در این مقاله چند راه برای ایجاد مخاطب برای کانال پخش زنده شما گرد آوری شده است.

  1. یک عنوان پرطرفدار را برای پخش زنده انتخاب کنید

مخاطب Streaming Channel

مخاطب Streaming Channel

هنگام انتخاب بازی‌ ها برای پخش در جریان زنده، باید بازی ‌های جدید و محبوبی را انتخاب کنید که در حال حاضر توجه را به خود جلب می‌کنند. بازی ‌های پرطرفدار بیشتر مورد توجه بینندگان قرار می‌گیرند و به آنها کمک می‌کنند کانال شما را کشف کنند.

بهترین سایت ‌های بازی و موتور های جستجو را بررسی کنید تا ببینید کدام بازی ‌های اخیر در اخبار هستند و از بازیکنان تمجید می‌کنند. اگر بتوانید یک نسخه پیش از انتشار از یک بازی محبوب خاص دریافت کنید، حتی بهتر نیز است.

صفحه اصلی Twitch همچنین فهرستی از بازی ‌های محبوب را در بین بینندگان به شما نشان می‌دهد، اگر در بخش گرفتن ایده‌ ها دست و پنجه نرم می‌کنید این بخش می تواند کمک کننده باشد. اما اگر واقعاً می خواهید بدانید که جامعه بازی در حال حاضر روی چه چیزی تمرکز کرده است، همیشه توصیه می شود که تحقیقات خود را به صورت گسترده انجام دهید.

در عین حال، شما نمی خواهید بازی هایی را انتخاب کنید که از قبل پوشش بیش از حد اشباع شده دارند. برخی از بازی ‌های محبوب ماه ‌ها یا سال ‌ها پس از عرضه همچنان پخش‌کننده ‌هایی دارند که آنها را پوشش می‌دهند. رقابت با استریم های قوی که بازی های خاصی را برای مدت قابل توجهی پوشش داده اند، برای شما دشوار است.

مخاطبان عناوین سه‌ گانه AAA با پوشش بیش از حد اشباع شده تمایل دارند به پخش ‌کننده ‌هایی که می ‌شناسند بچسبند، زیرا زمان کافی برای کشف افرادی که بازی ‌ها را به گونه ‌ای که از آن لذت می‌برند را پوشش می ‌دهند. بنابراین، ممکن است بخواهید عناوین مستقل جدیدی را انتخاب کنید که کمتر جریان اصلی و در عین حال محبوب نیز هستند.

  1. یک برنامه ثابت داشته باشید

مخاطب Streaming Channel

مخاطب Streaming Channel

مانند هر نوع انتشار محتوا، هنگام شروع یک کانال استریم باید یک برنامه منظم داشته باشید. شما می توانید این برنامه را بسته به تعهدات زمانی خود تنظیم کنید، اما ثبات بخش کلیدی است.

شما باید یک خروجی ثابت و منظم را به جای پخش مداوم و سپس سکوت برای دوره های زمانی غیرقابل پیش بینی حفظ کنید.

اگر در طول هفته زمان زیادی ندارید، سعی نکنید روزانه استریم کنید. بهتر است یک بار در هفته یا فقط در آخر هفته ها اگر اینطور است پخش داشته باشید. مخاطبان ثبات را به برنامه ‌های محتوای نامنظم و نامعلوم از نظر زمانی ترجیح می‌دهند.

  1. مکالمه را ادامه دهید

اگر در حین انجام بازی خود در یک پخش زنده ساکت می نشینید، دلیل زیادی وجود ندارد که دیگران شما را تماشا کنند. نگران نباشید: نیازی به صحبت مداوم نخواهید داشت، به خصوص اگر بازی شما نیاز به تمرکز دارد. با این حال، جریان داشتن یک مکالمه کمک زیادی به جذب مخاطبان شما می کند.

در یک بازی یا سیاه چال با مهارت، استراتژی خود و کاری که انجام می دهید را توضیح دهید. هنگام انجام یک بازی معمولی، در مورد اولین برداشت خود نظر دهید.

اگر قبلاً این کار را انجام داده اید، با بینندگان خود صحبت کنید، که احتمالاً سؤالات و نظرات خود را در بخش چت ارسال می کنند. لازم نیست همه اینها به بازی مرتبط باشد گاهی اوقات مخاطب شما فقط می خواهد شما را بشناسد.

نوع مکالمات شما نیز به مخاطبان شما بستگی زیادی دارد.

  1. از مشترکین جدید در پخش زنده خود تشکر کنید

مشترکین در سایت های پخش بازی مانند Twitch نان شما هستند، بنابراین باید از آنها تشکر کنید. حتی یک سهم کوچک به شما کمک می کند از بازی درآمد کسب کنید، بنابراین مطمئن شوید که مخاطبان شما می دانند که شما قدردان آن ها هستید.

مخاطب Streaming Channel

مخاطب Streaming Channel

زمانی که می ‌خواهید روی یک بازی تمرکز کنید انجام این کار دشوار است، اما می‌توانید از یک پلاگین استریم برای تا حدودی خودکار کردن فرآیند استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که این جایگزین نیاز به ذکر شخصی در طول جریان شما نیست. اما در حالی که شما منتظر شکافی در گیم پلی خود هستید که بتوانید توجه خود را به آن معطوف کنید، به آن ها تا حدودی شناخت می دهد.

  1. پلتفرم استریمینگ خود را بشناسید

در حالی که Mixer تعطیل شده است، هنوز چندین پلتفرم قدرتمند در فضای پخش زنده وجود دارد. شما باید پلتفرم مورد نظر خود را بر اساس انواع مخاطبانی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، انتخاب کنید.

هر کدام را که انتخاب می‌کنید – خواه Twitch، YouTube، Facebook Gaming یا پلتفرم دیگری باشد باید برای درک جنبه‌ های منحصر به ‌فرد سرویسی که انتخاب می‌ کنید، وقت بگذارید.

این می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که روی کدام محتوا تمرکز کنید، بهترین راه ها برای دستیابی به بینندگان جدید و چه کاری باید انجام دهید تا در پلتفرم انتخابی خود شریک یا وابسته شوید.

  1. با دنبال کنندگان خود در رسانه های اجتماعی تعامل داشته باشید

مخاطب Streaming Channel

مخاطب Streaming Channel

وقتی صحبت از تعامل شد، برخی از مخاطبان شما می خواهند خارج از چت به صورت زنده با شما تعامل داشته باشند. این به ویژه اگر آنها نتوانند هر بار ساعت خود را کوک کنند، صادق است. شما باید دسته های مختلف رسانه های اجتماعی عمومی خود را با مشترکین خود به اشتراک بگذارید.

البته که لازم نیست با فالوور های فیسبوک خود دوست شوید. اما می‌ توانید دسته توییتر و سایر صفحات رسانه ‌های اجتماعی را که می‌خواهید بازدید کنند، آن ها به اشتراک بگذارید.

حتی اگر لزوماً پست‌ های مرتبط با بازی را به اشتراک نمی‌گذارید، بسیاری از مخاطبان همچنان به آنچه شما برای گفتن دارید علاقه مند می‌شوند. حتی می توانید شبکه های اجتماعی را که مخصوص گیمر ها هستند نیز بررسی کنید. ایده مهم این است که مخاطبان خود را خارج از جلسات پخش جریانی درگیر خود و روند فعالیتتان کنید.

  1. به مخاطبان مشوق برای بازگشت به صفحه ی خود را بدهید

به طور فزاینده ای، مخاطبان مایل به اشتراک یا حمایت از سازندگان محتوایی هستند که به آنها انگیزه های مناسب می دهند. با این حال، پخش زنده با تولید محتوای سنتی کمی متفاوت است. بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید تا مخاطبان خود را در این راه تشویق کنید؟

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از هدایا است. فقط مطمئن شوید که قوانین مربوط به مسابقات را برای پلتفرمی که استفاده می کنید و منطقه ای که رقابت را در آن اجرا می کنید، درک می کنید.

ایده های عالی برای هدایا کارت های هدیه، اشتراک خدمات بازی و بازی ها هستند. مواردی مانند این که می ‌توانید کلید های آن ‌ها را به صورت دیجیتالی ارسال کنید، می‌توانند هزینه ‌های حمل و نقل را در زمانی که تازه شروع کرده‌اید، کاهش دهند. بسته به پلتفرم استریم خود، ممکن است بتوانید اشتراک ها را تشویق کنید. به عنوان مثال، Twitch جریان های فقط برای مشترکین و جوایز مختلف را برای سطوح مختلف اشتراک ارائه می دهد.

یوتیوب همچنین برای اعضای کانال جوایز مختلفی مانند دسترسی به احساسات و محتوای اولیه نیز ارائه می دهد.

همانطور که کانال شما رشد می کند، می توانید هدف بالاتری برای خود در نظر داشته باشید و حتی از شرکت های خاصی جوایز حمایت شده دریافت کنید. اما اگر هنوز مبتدی هستید، شاید بتوانید چند پیشنهاد بازی پیدا کنید.

  1. برای پخش زنده خود یک حامی ایجاد کنید

برای این مرحله، باید از قبل کمی دنبال کننده داشته باشید. با این حال، گرفتن اسپانسر در واقع می تواند به رشد بیشتر مخاطبانتان نیز کمک کند.

دریافت اسپانسر اغلب توسط استریمرها به عنوان راهی برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر ذکر می شود. برخی این را به افزایش اعتباری که با تایید شدن توسط یک برند به وجود می آید نسبت می دهند.

اگر هنوز نتوانسته اید حامی مالی پیدا کنید، باید در پلتفرمی مانند Twitch به دنبال وضعیت وابسته باشید. این کار اعتبار شما را افزایش می ‌دهد و در عین حال جریان ‌های درآمد بیشتری به شما می‌دهد. با این حال، این مورد کار سخت و قابل توجهی را می طلبد و راه حل سریعی برای به دست آوردن طرفداران نیست.

  1. سایر گیمرها را درگیر کنید

در حالی که پخش زنده بیشتر یک سرمایه گذاری انفرادی است، بسیار خوب است که برخی دیگر از گیمرها را در جریان پخش خود درگیر کنید. لازم نیست که یک ویژگی معمولی یا یک مشارکت رسمی باشد. با این حال، تنوع گاه به گاه می تواند به کانال شما افزوده شود و در روند شما تغییر ایجاد کند.

سعی کنید گیمر هایی را پیدا کنید که کمی با آنها رابطه نزدیک تری دارید. شوخی یکی از سرگرم کننده ترین چیزها برای مخاطبان بازی است، به خصوص در بازی های چند نفره. لزوماً نیازی به حضور گیمر ندارید. در واقع، برخی از مشارکت های بزرگ بین استریمر هایی شکل می گیرد که هرگز به صورت آفلاین و در فضای واقعی ملاقات نکرده اند.

همچنین می ‌توانید در جریان پخش زنده ی شخص دیگری ظاهر شوید، که باعث می‌ شود در معرض دید مخاطبان جدید بالقوه قرار بگیرید. Squad Stream به استریمرهای Twitch امکان پخش با هم را می دهد.

  1. از تجهیزات مناسب استفاده کنید

یکی از عوامل اصلی که بر تجربه تماشای مخاطبان شما تأثیر می گذارد، کیفیت پخش است. نیازی نیست نگران ایجاد یک جریان 4K بی عیب و نقص باشید. اما باید مطمئن شوید که کیفیت آن قابل قبول است. میکروفون ‌های نامرغوب، از دست دادن جدی بسته ‌ها، و تصاویری با پیکسل ‌های بسیار زیاد، بیشتر مخاطبان را به ترک صفحه شما مشتاق می‌کنند.

قبل از پخش جریان خود مطمئن شوید که خود را به یک میکروفون مناسب و یک اتصال اینترنتی سریع مجهز کرده اید. اگر می خواهید چهره ای به جریان پخش زنده ی خود بدهید، روی یک وب کم مناسب نیز سرمایه گذاری کنید. همچنین، سعی نکنید بازی هایی را انجام دهید که برای دستگاه بازی شما بسیار فشرده و سنگین هستند.

نکات بیشتر برای پخش زنده موفق

پس از مطالعه ی این مقاله برخی از راه ‌های اصلی جذب و حفظ مخاطب برای کانال پخش زنده خود را می‌ شناسید. با این حال، باید از این نکات پخش زنده که توسط کارشناسان ارائه می شود، استفاده کنید و در عین حال کیفیت کانال خود را به طور کلی بهبود بخشید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT