نرم افزار صورتحساب پزشکی

5 نرم افزار صورتحساب پزشکی مقرون به صرفه با رتبه برتر

زمان مطالعه 11 دقیقه

به عنوان یک پزشک، ایجاد یک تجربه ایمن برای بیمار برای شما بسیار مهم است. اما اگر در انجام امور مربوط به صدور صورت‌حساب و مدیریت ادعای بیمه گیر افتاده‌اید، احتمالاً زمانی را برای بهبود مراقبت از بیمار و کار بر روی مشارکت بیمار پیدا نمی‌کنید.

سرمایه گذاری در راه حل صورتحساب پزشکی می تواند به تغییر این سناریو کمک کند. و با انتخاب یک پلتفرم مقرون به صرفه می توانید این کار را بدون شکستن بانک خود انجام دهید. بر اساس تحقیقات خود، محصولاتی با قیمت کمتر از 75 دلار در ماه را به عنوان نرم افزار مقرون به صرفه در نظر گرفته و آنها را به ترتیب صعودی مرتب کرده ایم. ادامه مطلب

محصولات ارائه شده در این مقاله یا نرم افزار مدیریت تمرین یا پلت فرم های پرونده الکترونیک سلامت (EHR) با عملکرد صورتحساب پزشکی هستند. همه محصولات دارای ویژگی‌های اصلی نرم‌افزار صدور صورت‌حساب پزشکی هستند، مانند مدیریت خسارت، تمیز کردن خسارت، و تأیید صلاحیت بیمه.

نرم افزار صورتحساب پزشکی: Carepatron

Carepatron یک پلت فرم مدیریت عمل با قابلیت صدور صورت‌حساب و کدگذاری پزشکی است که برای پزشکان ساخته شده است که به دیجیتالی کردن فرآیندهایی مانند صورت‌حساب پزشکی، پرداخت‌های آنلاین، زمان‌بندی قرار و مدیریت مشتری برای مطب پزشکی شما کمک می‌کند.

این نرم افزار یک تقویم داخلی برای مدیریت قرار ملاقات های شما، پذیرش رزروهای آنلاین و یادآوری پرداخت خودکار به مشتریان ارائه می دهد. با داشبورد مستندات، می‌توانید یادداشت‌های دقیقی درباره تاریخچه‌های بیمار، آزمایش‌های انجام‌شده و پیش‌آگهی بیماری‌های آن‌ها ایجاد کنید و فاکتور ایجاد کنید. همچنین می توانید تمام اطلاعات بیمار و یادداشت های بالینی را به صورت آنلاین ذخیره کنید.

ویژگی های محصول مورد علاقه:*

پورتال بیمار: به بیماران خود اجازه دهید به یک پورتال شخصی دسترسی داشته باشند تا سوابق قرار ملاقات و صورتحساب را مشاهده کنند و آنها را با گزارش های تشخیص پزشکی خود مطابقت دهند. این پورتال همچنین به تغییر زمان رزرو و به اشتراک گذاری سوابق خسارت بیمه برای اهداف حسابداری کمک می کند.

پرداخت های آنلاین: به مشتریان خود اجازه دهید از درگاه های پرداخت آنلاین برای انعطاف پذیری بیشتر استفاده کنند. چنین ویژگی همچنین پردازش پرداخت ها را سریع تر و ایمن تر از روش های سنتی مانند پرداخت های نقدی و چک می کند.

یادآوری خودکار: یادآورهای پرداخت خودکار را برای بیماران مکرر تنظیم کنید و فرآیند پرداخت را برای آنها و تیم حسابداری خود ساده کنید. چنین عملکردی همچنین می‌تواند به کاهش عدم حضور و رفع نیاز به تعقیب پرداخت‌ها پس از قرار ملاقات کمک کند.

قیمت شروع: 12 دلار برای هر کاربر، در ماه

چرخه صورتحساب: سالانه

گزینه‌های پشتیبانی مشتری: ایمیل، چت، پشتیبانی تلفنی، پرسش‌های متداول و میز کمک

چه کسی باید Carepatron را در نظر بگیرد؟

پزشکان با بیمارانی که از مکان‌های مختلف می‌آیند می‌توانند از پورتال بیمار رمزگذاری‌شده AES-256 Carepatron استفاده کنند که قرار ملاقات و اطلاعات مربوط به صورت‌حساب را برای بیماران ردیابی و ذخیره می‌کند. نرم افزار مدیریت عمل پزشکی دارای یک برنامه تلفن همراه سازگار با HIPAA با رمزگذاری در سطح بانک و یکپارچه سازی پردازش پرداخت است که پرداخت هزینه قرار ملاقات خود را بدون نگرانی در مورد پرداخت نقدی برای بیماران آسان می کند.

نکته حرفه ای

به دنبال در دسترس بودن برنامه تلفن همراه همراه با تسهیلات پرداخت آنلاین باشید زیرا به پذیرش سریعتر پرداخت از بیماران کمک می کند. چنین ویژگی همچنین به شما و کارکنانتان کمک می‌کند تا فرآیندهای صورت‌حساب را از هر کجا مدیریت و پیگیری کنید، پاسخگویی را بهبود می‌بخشد و انعطاف‌پذیری و راحتی را برای پزشکان و بیماران فراهم می‌کند.

نرم افزار صورتحساب پزشکی: SimplePractice

SimplePractice یک پلت فرم پرونده الکترونیک سلامت (EHR) برای پزشکان و مدیران پزشکی است که با ارائه داشبوردی برای ایجاد، ارسال، پیگیری و تطبیق ادعاهای بیمه بیمار به تشکیل پرونده بیمه کمک می کند. این نرم افزار به شما کمک می کند خدمات پزشکی را که ارائه می دهید یا روشی را که انجام می دهید به یک کد اصطلاحات رویه جاری (CPT) مشخص کنید.

این کدها به شما کمک می کنند اطلاعات مهمی در مورد تشخیص، درمان و روش های درمانی بیماران خود به شرکت های بیمه، سازمان های دولتی و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی منتقل کنید. همچنین می‌توانید حسابداری بیمه را با گزارش‌های پرداخت یکپارچه، مانند گزارش‌های مشاوره حواله الکترونیکی (ERA) که به تفصیل وضعیت خسارت نهایی پرداخت‌کننده بیمه ارائه می‌کند، خودکار کنید.

ویژگی های محصول مورد علاقه:*

پرداخت خودکار: مشتریان را در ویژگی پرداخت خودکار ثبت نام کنید تا پس از هر قرار ملاقات، ردیابی پیش پرداخت ها متوقف شود. این ویژگی جزئیات کارت اعتباری بیماران را ذخیره می کند و پس از هر قرار ملاقات موفق، مبلغ منعکس شده در فاکتور را به صورت خودکار کسر می کند.

مدیریت خسارت بیمه: مطالبات بیمه ای را برای بیماران خود ایجاد کنید و آنها را به صورت دیجیتال ارسال کنید. این نرم افزار به طور خودکار اطلاعات مشتری را با حذف آن از نمودارهای بیمار به ادعاها اضافه می کند.

مدیریت Superbill: برای بیمارانی که چندین روش پزشکی انجام شده اند، صورتحساب های فوق العاده ایجاد کنید. صورتحساب فوق العاده می تواند به عنوان یک سند دقیق عمل کند که رویه های خاص، هزینه هایی که بیمار متحمل شده است، و کدهای پزشکی خاص و اصلاح کننده های به کار گرفته شده برای انواع مختلف خدمات پزشکی را مشخص می کند.

قیمت شروع: 29 دلار برای هر کاربر، در ماه

چرخه صورتحساب: ماهانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: چت، ایمیل و پشتیبانی تلفنی

چه کسی باید SimplePractice را در نظر بگیرد؟

پزشکانی که ادعاهای بیمه بیمار را برای اهداف حسابداری و مالیاتی رسیدگی می کنند و مایلند به طور خودکار اطلاعات بیمار را از نمودارهای پزشکی جمع آوری کنند، می توانند از عملکرد ثبت ادعای بیمه SimplePractice استفاده کنند. این نرم افزار همچنین یک مرکز آموزشی ارائه می دهد تا به پزشکان کمک کند تا گواهینامه های روان درمانی مورد تایید انجمن روانشناسی آمریکا (APA) را دریافت کنند و دامنه فعالیت خود را گسترش دهند.

TheraNest

TheraNest یک پلت فرم مدیریت تمرین برای پزشکان، درمانگران، روانشناسان، مددکاران اجتماعی و مشاوران است. این نرم افزار به تنظیم یادآورهای قرار ملاقات بیمار کمک می کند و به شما امکان می دهد درمان آنلاین با سلامت از راه دور ارائه دهید.

شما می توانید نسخه های الکترونیکی برای بیماران ایجاد کنید و همچنین صورتحساب بیمه را مدیریت کنید. TheraNest به اعتبار سنجی ادعا کمک می کند، نادرستی داده های بیمار و خطاهای پوشش خط مشی را کاهش می دهد و با انجام بررسی پیشینه بیماران از ادعاهای جعلی جلوگیری می کند.

ویژگی های محصول مورد علاقه:*

برون سپاری ادعا: از یک تیم شخص ثالثی که TheraNest ارائه می کند برای مدیریت چرخه ادعاهای خود استفاده کنید. این تیم می‌تواند فرآیندهای تأیید و تأیید ادعاها را مدیریت کند و اطمینان حاصل کند که آنها از اشتباهات مربوط به اطلاعات بیمار و تشخیص عاری هستند.

نکات پیشرفت مشاوره: از یادداشت های فردی و گروهی مطابق با DSM-5 برای دسته بندی موارد و توصیه برنامه های درمانی مناسب استفاده کنید. می‌توانید این یادداشت‌ها را به‌عنوان مدرکی در حین صدور صورت‌حساب ضمیمه کنید تا تخمین‌های درستی از برنامه‌های درمانی ارائه‌شده به بیماران ایجاد کنید.

ادعاهای کمکی: از یک کارشناس صورتحساب خسارت کمک بگیرید که به پزشکان کمک می کند تا در ردیابی و مدیریت ادعاها قدم بردارند. همچنین می توانید از داشبورد داخلی برای مشاهده مطالبات بیمه بیمار و وضعیت آنها در چرخه صورتحساب استفاده کنید. داشبورد رد ادعاهای الکترونیکی را برجسته می‌کند و به پزشکان کمک می‌کند تا مجدداً ادعاهای خود را از طرف بیماران از طریق درگاه ادعا ارسال کنند.

قیمت اولیه: 39 دلار در ماه

چرخه صورتحساب: ماهانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: چت، ایمیل، تلفن، میز کمک و سوالات متداول

چه کسی باید TheraNest را در نظر بگیرد؟

پزشکان که تازه شروع به کار کرده اند، می توانند از مزیت TheraNest برای مدیریت صورتحساب مدیریت شده و مدیریت انکار بیمه بهره ببرند. این نرم افزار به اعتبارسنجی و ایجاد ادعاهای بدون خطا برای ارسال به شرکت های بیمه کمک می کند. علاوه بر این، با مدیریت انکار مبتنی بر کد، TheraNest یک تیم اختصاصی برای پیگیری و پیگیری ادعاهای رد شده ارائه می دهد. همچنین می‌توانید از این نرم‌افزار برای پیگیری حواله‌های صورت‌حساب بیمه و ارسال جزئیات پرداخت در پورتال بیمار استفاده کنید.

نکته حرفه ای

به دنبال ابزارهایی باشید که به شناسایی و رسیدگی به انکار ادعاها از طریق مدیریت انکار مبتنی بر کد کمک می کنند. نرم افزار باید کدهای انکار را برای تسهیل ردیابی و تجزیه و تحلیل روندهای انکار رایج اختصاص دهد. چنین فرآیندی طبقه بندی واضح را تضمین می کند و به اجرای بهبود فرآیند برای به حداقل رساندن انکارها کمک می کند.

TherapyNotes

TherapyNotes یک پرونده الکترونیک سلامت (EHR) و پلت فرم سلامت رفتاری است. این نرم افزار به تأیید پوشش بیمه بیمار و ایجاد نسخه های الکترونیکی بر اساس آن کمک می کند. هنگامی که مشتری جزئیات بیمه خود را ارسال کرد، می توانید ادعاهای بیمه را از داخل نرم افزار ارسال کنید.

این نرم افزار با بیش از دو هزار شرکت بیمه ادغام می شود و تأیید واجد شرایط بودن بیمه بیمار را با آپلود جزئیات صورتحساب و بیمه آنها آسان می کند. همچنین می توانید از داشبورد داخلی برای بررسی وضعیت ادعاهای الکترونیکی، مشاهده ادعاهای رد شده و ارسال مجدد آنها پس از بررسی استفاده کنید.

ویژگی های محصول مورد علاقه:*

تأیید صلاحیت در زمان واقعی: گزارش های دقیقی از پوشش بیمه ای مشتری خود دریافت کنید تا به شما در ارزیابی معیارهای واجد شرایط بودن آنها برای یک روش یا بخشی دارویی از برنامه درمانی آنها کمک کند. واجد شرایط بودن بیمه بلادرنگ به شما امکان می دهد قبل از اولین جلسه هر مشتری تماس کمتری با شرکت های بیمه برقرار کنید.

مشاوره حواله الکترونیکی (ERAs): نسخه‌های دیجیتالی توضیحات پرداخت‌های پزشکی و تنظیمات را از شرکت‌های بیمه در قالب ERA در داشبورد TherapyNotes خود آپلود کنید. اجازه دهید نرم افزار به طور خودکار اطلاعات را از اسناد ERA بکشد تا به پردازش پرداخت کمک کند.

سیستم پرداخت تشویقی مبتنی بر شایستگی (MIPS): به نرم افزار اجازه دهید اطلاعات یادداشت های مشتری شما را جمع آوری کند و اقدامات و رویه هایی را که برای محاسبه امتیاز ترکیبی برای عملکرد خود انجام داده اید ارزیابی کند. پس از ارزیابی، اگر واجد شرایط باشید، ممکن است یک پاداش پرداخت به عنوان بخشی از تنظیمات پرداخت Medicare دریافت کنید.

قیمت شروع: 49 دلار برای هر کاربر، در ماه

چرخه صورتحساب: ماهانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: چت، ایمیل، تلفن و پشتیبانی میز پشتیبانی

چه کسی باید TherapyNotes را در نظر بگیرد؟

متخصصان پزشکی که در سیستم پرداخت تشویقی مبتنی بر شایستگی (MIPS) ثبت نام کرده‌اند و به دنبال بهبود کیفیت مراقبت از بیمار هستند، می‌توانند از TherapyNotes بهره ببرند. این نرم افزار به ارزیابی عملکرد رویه ای و واجد شرایط بودن شما برای پرداخت پاداش مدیکر کمک می کند. این نرم افزار همچنین گزارش های قدیمی و اظهارات مشتری را برای ردیابی و نمایش مانده های معوق ایجاد می کند. این ویژگی ممکن است برای پزشکانی مفید باشد که اغلب وقت خود را صرف تعقیب پرداخت های پزشکی از بیماران می کنند

نرم افزار صورتحساب پزشکی: Medisoft

Medisoft یک مجموعه EHR با عملکرد صورت‌حساب پزشکی است که به برنامه‌ریزی قرار ملاقات، مدیریت درآمد و گزارش پیشرفت بهبودی بیمار نیز کمک می‌کند. ابزار گزارش دهی در نرم افزار به ایجاد گزارش های سفارشی در مورد دارایی ها، درآمد، هزینه های پزشکی و تجزیه و تحلیل پرداخت بیمه کمک می کند.

این گزارش‌ها اطلاعات دقیقی در مورد هزینه‌ها و پرداخت‌های ارسال شده برای کدهای روش‌های پزشکی خاص ارائه می‌کنند – که به تعریف، طبقه‌بندی و نقشه‌برداری هر روش یا خدمات پزشکی ارائه‌شده به بیمار – توسط شرکت‌های بیمه کمک می‌کند. Medisoft یک برنامه تلفن همراه ارائه می‌کند که می‌تواند به عنوان کیوسک بیمار برای بررسی‌های بدون کاغذ عمل کند. این نرم افزار دارای یک ابزار داخلی اسکن OCR کارت بیمه است که به ضبط اطلاعات از کارت فیزیکی، تبدیل آن به متن دیجیتال و درج آن در نمودار بیمار و ادعاهای بیمه کمک می کند و در نتیجه خطاهای ورود داده را حذف می کند.

ویژگی های محصول مورد علاقه:*

اظهارات بیمار: بیانیه های توصیفی بیمار را ایجاد کنید که خدمات مراقبت های بهداشتی را توصیف می کند، از جمله تاریخ ها، رویه ها و اطلاعات ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی. این اظهارات را می توان برای اهداف حسابداری و مطالبات بیمه استفاده کرد.

قرار ملاقات و بررسی فعالیت: پرداخت‌ها، هزینه‌ها و فعالیت‌های جمع‌آوری بیمار را ردیابی کنید، نظارت‌های احتمالی را علامت‌گذاری کنید، مانند صورت‌حساب تکراری یا کدگذاری نادرست روش‌های پزشکی، در نهایت دقت صورت‌حساب را تضمین می‌کند.

تخمین‌های روش بیمار: برآوردهای دقیق هزینه را برای روش‌های برنامه‌ریزی‌شده با در نظر گرفتن واجد شرایط بودن بیمه بیمار و داده‌های پزشکی گذشته برای اطمینان از ایمنی رویه محاسبه کنید.

قیمت اولیه: 69 دلار در ماه

چرخه صورتحساب: ماهانه

گزینه‌های پشتیبانی مشتری: چت، ایمیل، پشتیبانی تلفنی، پرسش‌های متداول و میز کمک

چه کسی باید مدی سافت را در نظر بگیرد؟

Medisoft از تخصص های مختلف پزشکی پشتیبانی می کند و آن را برای اقدامات تخصصی مانند پوست، قلب و ارتوپدی که رویه ها را روی بیماران انجام می دهند، مناسب می کند. برآورد هزینه روش Medisoft می تواند اطمینان حاصل کند که شما برآوردهای دقیق هزینه را به بیماران ارائه می دهید و از صحت در هنگام تشکیل پرونده بیمه اطمینان حاصل می کند.

نکته حرفه ای

به دنبال فرآیند یکپارچه پیگیری حسابرسی در نرم افزار باشید. چنین عملکردی می‌تواند به ردیابی تغییرات ایجاد شده در سوابق پزشکی، ادعاهای بیمه و اطلاعات صورت‌حساب کمک کند و از حداکثر دقت در فرآیند تشکیل پرونده و صورت‌حساب اطمینان حاصل کند.

هزینه نرم افزار صورتحساب پزشکی چقدر است؟

ابزارهای صورت‌حساب پزشکی بسته به عوامل مختلف – تعداد بیماران و مشاوره‌های آنلاین، تعداد کاربران و ویژگی‌های EHR اضافی، می‌توانند تا ۱۲ دلار برای هر کاربر، در ماه هزینه داشته باشند، یا تا ۲۹۹ دلار در ماه افزایش پیدا کنند. بیشتر راه حل های خدمات صورتحساب پزشکی معمولاً شامل طرح های قیمت گذاری زیر است:

آزمایش‌های رایگان: برنامه‌های آزمایشی بدون هزینه از 15 تا 30 روز، به کاربران امکان دسترسی به همه یا ویژگی‌های محدود نرم‌افزار را برای آزمایش عملکرد می‌دهد. اینها برای پزشکانی که مایلند راه حلی را قبل از خرید آن امتحان کنند، ایده آل هستند.

نسخه های رایگان: برنامه های نرم افزار رایگان ویژگی های اساسی و/یا دسترسی محدود به ویژگی های برتر را ارائه می دهند. اینها برای کلینیک های کوچک یا پزشکان با بودجه کم ایده آل هستند.

برنامه های سطح ورودی: از 12 دلار در ماه شروع می شود و ویژگی های محدودی مانند زمان بندی قرار و صورت حساب را ارائه می دهد. اینها گزینه خوبی برای کلینیک های کوچک یا پزشکان با نیازهای اولیه صورتحساب پزشکی هستند.

برنامه های سطح متوسط: از 19 تا 199 دلار در ماه متغیر است و ویژگی های پیشرفته ای مانند سلامت از راه دور، گروه درمانی و یادداشت های بالینی را ارائه می دهد. اینها برای پزشکانی که از صورت‌حساب‌های اولیه پزشکی بیشتر شده‌اند، ایده‌آل هستند، اما به طیف کاملی از عملکرد و مقیاس‌پذیری ارائه‌شده توسط ابزارهای صورت‌حساب پزشکی در سطح سازمانی نیاز ندارند.

برنامه های سطح بالا: ممکن است هزینه ای بالغ بر 299 دلار در ماه داشته باشد. علاوه بر ویژگی‌های پایه و متوسط، اینها واردات رایگان داده‌های مشتری از نرم‌افزار شخص ثالث، پشتیبانی اختصاصی مشتری، ایجاد وب‌سایت و یادداشت‌های بالینی را ارائه می‌دهند. اینها برای پزشکان در مقیاس بزرگ با کلینیک های متعدد ایده آل هستند.

هزینه های پنهان مرتبط با نرم افزار صورتحساب پزشکی

علاوه بر مجوز نرم‌افزار، ممکن است هزینه‌های اضافی مرتبط با نرم‌افزار صورت‌حساب پزشکی از جمله وجود داشته باشد

کارمزد خدمات دیجیتال: برخی از ابزارها برای خدمات دیجیتالی مانند ادعاهای الکترونیکی، نسخه های الکترونیکی و پردازش پرداخت هزینه های اضافی دارند.

یادآوری‌های قرار: ارسال یادآوری‌های قرار به مشتریان از طریق پیامک و تماس گاهی اوقات می‌تواند هزینه‌های پنهانی داشته باشد.

هزینه های اضافی کاربر: افزودن پزشک یا پزشک دیگری به عنوان کاربر برای نرم افزار گاهی اوقات می تواند هزینه های اضافی داشته باشد.

سوالات متداول هنگام انتخاب نرم افزار صورتحساب پزشکی مقرون به صرفه

در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از فروشندگان نرم افزار بپرسید تا بیشتر بدانید و بهترین نرم افزار صورتحساب پزشکی را برای کسب و کار خود بیابید:

آیا سیستم از پیشنهادات کدگذاری خودکار بر اساس مستندات بالینی پشتیبانی می کند؟

یک پلت‌فرم صورت‌حساب پزشکی ایده‌آل باید به‌طور خودکار مجموعه‌های کد پزشکی مرتبط را تحت اصطلاحات رویه‌ای جاری (CPT) و طبقه‌بندی بین‌المللی بیماری‌ها (ICD) با شناسایی الگوها، روابط و کدهای مرتبط مرتبط با اطلاعات بالینی مستند پیشنهاد کند.

دفعات به روز رسانی نرم افزار چقدر است؟

مقررات مراقبت های بهداشتی، استانداردهای کدگذاری، و الزامات صورتحساب در معرض تغییرات مکرر هستند. به روز رسانی نرم افزار تضمین می کند که سیستم با آخرین استانداردهای نظارتی به روز می ماند و خطر عدم انطباق را کاهش می دهد.

چه سطحی از سفارشی‌سازی برای قالب‌های صورت‌حساب و گردش کار موجود است؟

درک میزانی که می توانید الگوهای صورتحساب و گردش کار را برای مطابقت با نیازهای خاص کار خود سفارشی کنید. اگر شما یک پزشک سلامت روان هستید، ممکن است به توانایی شخصی سازی قوانین صورتحساب بر اساس کدهای تشخیص سلامت روان نیاز داشته باشید.

روش شناسی

برای در نظر گرفتن این لیست، محصولات باید:

حداقل 20 بررسی منحصربفرد محصول را در دو سال گذشته در Software Advice منتشر کنید، با میانگین امتیاز 3.0 یا بالاتر (از 9 فوریه 2024).

شامل ویژگی‌های اصلی نرم‌افزار صورت‌حساب پزشکی: مدیریت خسارت، بررسی خسارت، و تأیید صلاحیت بیمه.

با تعریف بازار ما برای نرم‌افزار صورت‌حساب پزشکی آشنا شوید: «نرم‌افزار صورت‌حساب پزشکی برای مدیریت صورت‌حساب بیماران و مجموعه‌های پرداخت برای صنعت پزشکی استفاده می‌شود. بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و پزشکان از این برنامه‌ها برای متمرکز کردن و خودکارسازی فرآیندهای ضروری مانند صورت‌حساب، مدیریت خسارت، بررسی خسارت، تأیید صلاحیت بیمه و گزارش‌دهی مالی استفاده می‌کنند. راه حل های صورتحساب پزشکی معمولاً از انطباق با مقررات مراقبت های بهداشتی پشتیبانی می کنند.

برای محصولاتی که سه معیار اول را داشتند، قیمت اشتراک ماهانه را ارزیابی کردیم و میانگین قیمت را 75 دلار یافتیم – فقط محصولاتی را در نظر گرفتیم که اطلاعات قیمت گذاری در دسترس عموم را دارند. بر اساس ارزیابی خود، سپس محصولاتی را با قیمت اشتراک ماهانه کمتر از 75 دلار برای این مقاله در فهرست نهایی قرار دادیم.

*تیم تحقیقاتی ما این ویژگی‌ها را از وب‌سایت‌های فروشنده (از 9 فوریه 2024) بر اساس تجزیه و تحلیل آنها از آنچه کاربران در نرم‌افزار صورت‌حساب پزشکی ارزشمند می‌دانند یا از آن انتظار دارند، شناسایی کردند. این لیست کامل نیست. برای ویژگی های اضافی، به وب سایت فروشنده مراجعه کنید.

محصولات ارزیابی شده برای محاسبه قیمت از فهرست صورتحساب پزشکی Software Advice گرفته شده است. محدوده قیمت شامل نسخه های فریمیوم محصولات نمی شود. ویژگی های برجسته شده بر اساس ارتباط آنها و درصد محصولات موجود در فهرست راهنمای نرم افزار که آنها را ارائه می دهد، شناسایی شدند.

استقلال تحریریه: ما محصولات را بر اساس روش شناسی عینی توسعه یافته توسط تیم تحقیقاتی خود انتخاب و رتبه بندی می کنیم. در حالی که برخی از فروشندگان ممکن است هنگام دریافت ترافیک وب یا سرنخ ها به ما پول بدهند، این هیچ تاثیری بر روش شناسی ما ندارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT