نرم افزار طراحی گرافیکی

7 بهترین نرم افزار طراحی گرافیکی

زمان مطالعه 13 دقیقه

بسته بندی چشم نواز، پوسترهای تعاملی فروشگاه و نمادهای جذاب، تنها چند مورد هستند که کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​(SMB) از گرافیک استفاده می‌کنند تا از رقبای خود جلوتر بمانند. با نرم افزار طراحی گرافیک، می‌توانید ایجاد تصویر را ساده کنید و کمپین های بازاریابی جذابی برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.

چه یک طراح گرافیک ماهر باشید یا یک حرفه ای بازاریابی که با محتوای بسیار زیاد سروکار دارد، استفاده از ابزار طراحی گرافیک می‌تواند ایده های شما را برجسته کند.

این مقاله هفت نرم افزار طراحی گرافیکی مقرون به صرفه را بر اساس قیمت هایی که در وبسایت های فروشنده و بررسی های نرم افزار تأیید شده یافت می‌شود، برجسته می‌کند. بر اساس تحقیقات خود، محصولاتی با قیمت کمتر از 21.49 دلار در ماه را به عنوان نرم افزار مقرون به صرفه در نظر گرفته‌ایم و آنها را به ترتیب صعودی مرتب کرده‌ایم. درباره روش کار ما در انتهای مقاله بیشتر بخوانید.

ابزارهای فهرست شده در این مقاله بر ایجاد طرح های گرافیکی با استفاده از ویژگی های مولد هوش مصنوعی یا ویرایش دستی تمرکز دارند.

1.نرم افزار طراحی گرافیکی: Pixlr

نرم افزار طراحی گرافیکی و ویرایش عکس Pixlr یک دستیار هوش مصنوعی مولد برای تبدیل پیام های متنی به آثار هنری ارائه می‌دهد. تولید تصویر، حذف پس زمینه و حذف اشیا را تسهیل می‌کند و بر روی جزئیات عکس و ویرایش طراحی تمرکز می‌کند. این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا به طور خودکار طرح های جدید تولید کنند و طرح های موجود را ویرایش کنند تا فیلترها و پس زمینه ها را اضافه کنند. Pixlr این دو نسخه را ارائه می‌دهد: ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی Pixlr X برای برش، تغییر اندازه و تنظیم رنگ ها و ابزار دستی Pixlr E برای ویرایش لایه، فیلترها و سایر قابلیت های طراحی پیشرفته.

ویژگی های مورد علاقه:

ایجادکننده خودکار شبکه: تصاویر دسته ای را آپلود کنید و آنها را به شبکه تبدیل کنید. این ویژگی طیفی از طرح بندی های شبکه ای را برای انتخاب و سفارشی سازی طرح ها و تم های گرافیکی ارائه می‌دهد.

ایجاد کننده عکس محصول: از مولد تصویر هوش مصنوعی برای ایجاد عکس محصول استفاده کنید. این ویژگی از پیام های متنی برای درک نیازهای شما و تولید تصاویر استفاده می‌کند. می‌توانید نتیجه را برای طراحی پیشرفته، از جمله پس زمینه، اشیاء، رنگ ها، فونت ها و اندازه سفارشی کنید.

پر کردن و گسترش هوش مصنوعی: اندازه یا رنگ را به طور خودکار تغییر دهید، جلوه ها را در طرح های گرافیکی اضافه یا حذف کنید. این ویژگی امکان آموزش دستیار هوش مصنوعی مولد را با استفاده از اعلان ها برای توضیح الزامات می‌دهد.

قیمت شروع: 0.99 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: سالانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: سؤالات متداول، آموزش های ویدیویی، انجمن رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، وبینارها و دوره های آنلاین

چه کسی باید Pixlr را برای استفاده در نظر بگیرد؟

مدیران بازاریابی و طراحی خلاق در SMB ها می‌توانند از ویژگی های هوش مصنوعی Pixlr بهره مند شوند. این ابزار می‌تواند به مدیران کمک کند تا از استعدادهای اعضای تیم با طیف وسیعی از تجربه، از مبتدی تا حرفه ای با تجربه، بهتر استفاده کنند. طراحان گرافیک بسته به مجموعه مهارت ها، نیازها و اهداف توسعه خود می‌توانند بین Pixlr E و Pixlr X یکی را انتخاب کنند. قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی Pixlr می‌تواند با حذف کارهای زائد، مانند برش و طراحی مجدد، در زمان شما صرفه جویی کند و به آنها اجازه می‌دهد روی ایجاد گرافیک های پیچیده تمرکز کنند.

2.نرم افزار طراحی گرافیکی: Pixeled

Pixelied به شما امکان می‌دهد نمادهای شخصی سازی شده، مدل های محصول، تصاویر کوچک YouTube، جلد کتاب و گرافیک رسانه ای ایجاد کنید. با قالب های از پیش طراحی شده آن، می‌توانید گرافیک هایی مانند پست ها، بنرها، تبلیغات و ارائه ها را برای نیازهای خاص خود سفارشی کنید. همچنین دارای کتابخانه ای از تصاویر، عناصر و نمادها برای گنجاندن در طرح های شما است. ویژگی علامت تجاری ابزار به شما امکان می‌دهد با استفاده از متن یا لوگوی کوتاه، نام تجاری را به طرح های خود اضافه کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد یک عنصر طراحی برند موجود را آپلود کنید یا با استفاده از ویرایشگر واترمارک ایجاد کنید.

ویژگی های محصول:

سازنده نماد: برای پروژه ها، لوگو و برچسب ایجاد کنید یا یک عنصر مناسب را از کتابخانه نماد انتخاب کنید. نمادها می توانند دسته ها و سبک های مختلفی مانند تجارت، فناوری و طبیعت را پوشش دهند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد آیکون ها را روی بوم بکشید و رها کنید.

سلفی کارتونی: از جلوه های سبک، از جمله فیلترهای کارتونی که تصاویر شما را به آواتارهای متحرک یا شخصیت های کارتونی تبدیل می‌کنند، استفاده کنید. این ویژگی اجازه می‌دهد تا تصاویر تولید شده را برای حالات چهره و حرکات دست شخصی سازی کنید.

از کتابخانه نمادها و کاراکترها در سبک های مختلف مرور کنید تا در صفحات فرود، عکس ها و برنامه های خود قرار دهید. این ویژگی اجازه می‌دهد تا این تصاویر را برای رنگ ها سفارشی کنید تا با تصاویر برند مطابقت داشته باشند.

قیمت شروع: 3.91 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: سالانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: پرسش های متداول، چت، وبلاگ ها، ایمیل و YouTube

چه کسی باید Pixelied را استفاده کند؟

Pixelied را برای افزایش جذابیت بصری پست ها، ویدیوها و سایر مطالب بازاریابی در رسانه های اجتماعی خود در نظر بگیرید. آیکون ها، تصاویر و فیلترهای مختلفی را ارائه می‌کند تا مخاطبان هدف شما را با مطابقت با علاقه‌شان جذب کند. کاربران همچنین می‌توانند محتوای بصری را واترمارک کنند تا از سرقت ایده ها یا طرح های دیگران جلوگیری کنند. فضاهای کاری مشترک آن برای طراحانی که از راه دور کار می‌کنند و به دنبال ارتقای بازی خود با طوفان فکری ایده ها و تبدیل آنها به تصاویری چشم نواز هستند ایده آل است.

نکته حرفه ای

تعداد و نوع پروژه هایی که در آینده انجام خواهید داد را حساب کنید. همچنین، الزامات پروژه را برای برندسازی و تصاویر، ساخت وبسایت، انیمیشن ویدیوها و طراحی مواد چاپی در نظر بگیرید. تعریف پروژه و محدوده طراحی شما را از دستکاری ابزارهای متعدد و دردسر تبدیل فرمت های فایل نجات می‌دهد.

3.نرم افزار طراحی گرافیکی:  Affinity Designer

Affinity Designer 2 که قبلاً Affinity Designer نامیده می‌شد، به ایجاد طرح های زنده و پاسخگو با اشیا، لایه ها و برچسب های رنگی کمک می‌کند. این ابزار به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک طرح کلی یا ویژگی زوم، مناطق خاصی را در طراحی خود انتخاب کنید تا ویرایش های پیچیده ای را بدون تأثیرگذاری بر سایر اشیاء در کادر انجام دهید. گزینه های تایپوگرافی آن به شما امکان می‌دهد متن را با تنظیم ویژگی ها، از جمله اندازه، ردیابی، پیشرو و هسته سازی سفارشی کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از ابزار “Text of Path” متن را در امتداد یک مسیر یا شکل قرار دهید تا ترتیبات خاصی ایجاد کنید. Affinity Designer از فرمت های مختلف از جمله JPEG،،PDF SVG، PSD، PNG، TIFF، GIF و GWD/DXF پشتیبانی می‌کند.

ویژگی های محصول:

Affinity store: قلم ها، سبک ها، فونت ها و الگوها را مرور کنید و با استفاده از فروشگاه قرابت ابزار، آنها را به کتابخانه خود اضافه کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که این عناصر اضافی را در هر زمان در طول پروژه طراحی حذف کنید.

میانبر های کیبورد: از میانبر های کیبورد برای باز کردن یا ذخیره یک سند، لغو یا انجام مجدد یک عمل، تناسب با صفحه، افزودن لایه ها، درج متن و انجام فعالیت های مختلف مرتبط با سفارشی سازی طراحی استفاده کنید.

تابلوهای هنری: روی بخش های مختلف یک پروژه طراحی در یک سند واحد کار کنید. این ویژگی اجازه می‌دهد تا طرح ها را روی تخته هنری بکشید و اندازه آنها را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.

قیمت شروع: 6 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: ماهانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: سؤالات متداول، انجمن، پورتال یادگیری، تماس های تلفنی و ایمیل

چه کسی باید Affinity Designer را در نظر بگیرد؟

Affinity Designer می‌تواند از طراحان گرافیک با تجربه متوسط ​​تا با تجربه در ایجاد طرح های زنده و پاسخگو بهره مند شود. افزودن اشیا، لایه ها و برچسب های رنگی به گرافیک شما می‌تواند پاسخگویی و تعامل بینندگان را افزایش دهد. با ویژگی Affinity Store، می‌توانید به منابع اضافی برای گنجاندن در کیت ابزار طراحی خود دسترسی داشته باشید و ویرایش های دقیقی انجام دهید.

4. PicMonkey

PicMonkey کتابخانه وسیعی از قالب های از پیش طراحی شده را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند تا طرح ها را در اندازه های مختلف قالب بندی کنید، پس زمینه ها را حذف کنید یا آنها را برای رنگ ها، فونت ها و لوگوهای برند سفارشی کنید. می‌توانید عناصر نام تجاری جدید را با استفاده از ویرایشگر ابزار ایجاد کنید یا گزینه های آپلود را از مواردی که قبلاً در سیستم رایانه ذخیره شده اند، آپلود کنید. قابلیت های همکاری PicMonkey ارتباطات تیمی را تقویت می‌کند و به اعضا اجازه می‌دهد پروژه ها را از طریق دعوت نامه ایمیل ویرایش کنند. آنها می‌توانند نظرات خود را بگذارند و اعضای تیم خاصی را تگ کنند تا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد یک طرح یا پروژه مشترک ارائه کنند.

ویژگی های محصول:

پوشه های تیم: فایل ها را در پوشه های تیم مشترک در فضای ذخیره سازی ابری ابزار سازماندهی کنید. این پوشه ها را می‌توان از طریق پیوند یا دعوت نامه ایمیل با اعضای تیم به اشتراک گذاشت.

برچسب های قابل جستجو: با فضای ذخیره سازی مشترک، برچسب ها را به تصاویر، گرافیک یا عناصر طراحی اضافه کنید. اینها نام های رایجی هستند که برای توصیف فایل و جستجو کردن آن از طریق نوار جستجو استفاده می‌شوند.

مدیریت دسترسی کاربر: فایل ها و پوشه ها را از طریق دسترسی مبتنی بر نقش با اعضای تیم به اشتراک بگذارید. اعضای تیم فقط می‌توانند اعمال مجاز (مشاهده، ویرایش یا نظر) را انجام دهند یا اقدام مورد نظر را از مالک فایل درخواست کنند.

قیمت شروع: 7.99 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: ماهانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: ایمیل، پرسش های متداول، نکات، آموزش های متنی و ویدیویی، مرکز راهنمایی

چه کسی باید PicMonkey را در نظر بگیرد؟

PicMonkey را برای افزایش همکاری بین طراحان، به خصوص در هنگام کار از راه دور در نظر بگیرید. تیم ها می‌توانند از قابلیت های همکاری ابزار برای ویرایش طرح ها، پیشنهاد تغییرات یا اشتراک گذاری آنها با سهامداران برای تأیید استفاده کنند. با ویژگی مدیریت دسترسی ابزار، تیم می‌تواند اطمینان حاصل کند که فقط اعضای مجاز به فایل ها و پوشه های اشتراک گذاری شده دسترسی دارند و از آنها در برابر حذف یا تغییرات تصادفی محافظت می‌کند.

نکته حرفه ای: ابزارهای مبتدی را انتخاب کنید که خلاقیت طراحان با تجربه را محدود نکند. ابزار انتخاب شده باید به متخصصان کمک کند تا با استفاده از ابزارها و قالب های ویرایش پیشرفته، خروجی مورد نظر را بدست آورند.

5. PhotoADKing

ابزار طراحی گرافیک PhotoADKing به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک کتابخانه آنلاین از فونت ها، تصاویر، عناصر سه بعدی (3D)، صدا و فیلم، نمودارها و کدهای QR، گرافیک، پس زمینه و لوگوهای سفارشی ایجاد کنید. این کتابخانه یک نوار جستجو برای تایپ کلمات کلیدی مربوطه و دریافت الگوهای مورد نظر ارائه می‌دهد. ویرایشگر drag and drop ابزار امکان انتخاب و قرار دادن الگوهای انتخابی روی گرافیک را فراهم می‌کند. طرح های ایجاد شده را میتوان مستقیماً از طریق ایمیل یا در صفحات رسانه های اجتماعی از جمله فیسبوک، توییتر، لینکدین، تلگرام و واتس‌اپ به اشتراک گذاشت.

ویژگی های محصول:

سازنده نمودار: نمودارهای میله ای، نمودارهای خطی، نمودارهای دایره ای، و جداول را با افزودن یا صادر کردن مستقیم داده ها به ژنراتور ایجاد کنید. این ویژگی امکان سفارشی کردن ظاهر نمودارها، از جمله رنگ ها، برچسب ها، فونت ها و سایر عناصر طراحی را فراهم می‌کند.

سازنده کد QR: کدهای QR برای نشانی های وبسایت، جزئیات تماس، متن یا اطلاعات شبکه Wi-Fi ایجاد کنید. این ویژگی امکان تنظیم رنگ و اندازه کد و ترکیب آرم یا تصاویر را فراهم می‌کند.

کتابخانه فونت: فونت های مختلف از جمله تزئینی، اسکریپت یا سریف را کاوش کنید و آنها را برای متن، رنگ و فاصله دلخواه خود سفارشی کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد فونت ها را بر اساس دسته ها، سبک ها یا ویژگی ها فیلتر کنید.

قیمت شروع: 8 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: سالانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: وبلاگ، گپ، پرسش های متداول، آموزش ها، راهنماهای آنلاین، مرکز راهنمایی و بلیط پشتیبانی آنلاین

چه کسی باید PhotoADKing را در نظر بگیرد؟

تیم های بازاریابی و طراحی می‌توانند از قالب های قابل تنظیم گسترده PhotoADKing برای فونت ها، تصاویر، طرح های سه بعدی، صدا، فیلم، نمودارها و کدهای QR استفاده کنند تا در زمان یافتن دارایی های مناسب برای پروژه های طراحی صرفه جویی کنند. ویرایشگر drag and drop، سفارشی کردن این الگوها را در موقعیت مناسب روی بوم ساده می‌کند و از ویرایش های دقیق اطمینان می‌دهد.

6.نرم افزار طراحی گرافیکی: Simplified

ابزار طراحی گرافیکی Simplified با قابلیت هوش مصنوعی از الگوریتم های هوش مصنوعی برای درک نیازهای شما با استفاده از اعلان های متنی استفاده می‌کند. علاوه بر طرح های گرافیکی، این ابزار به تولید نمایش، میم meme و ریلز با توجه به رنگ ها و فونت های برند شما کمک می‌کند. Simplified به شما امکان می‌دهد تصاویر را با نسبت های از پیش تعیین شده برای رسانه های اجتماعی و پلتفرم های ویدئویی مانند فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب برش دهید و آنها را مستقیماً از سیستم منتشر کنید. می‌توانید حساب های رسانه های اجتماعی را متصل کنید و انتشار پست ها را مطابق با تقویم محتوای ابزار زمان بندی کنید.

ویژگی های محصول:

تبدیل نوشتار به تصویر هوش مصنوعی: طرح گرافیکی مورد نظر را با استفاده از پیام های متنی توصیف کنید و به ابزار هوش مصنوعی اجازه دهید خروجی را ایجاد کند. می‌توانید طرح ایجاد شده را برای موضوع خاص خود سفارشی کنید.

تقویت کننده تصویر هوش مصنوعی: وضوح، کیفیت و ظاهر طرح های خود را با استفاده از ابزار هوش مصنوعی بهبود دهید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد یک طرح موجود را از سیستم آپلود کنید و عناصر آن را ویرایش یا متحرک کنید.

تغییر اندازه و برش از پیش تعیین شده: از تنظیمات پیش فرض برای اندازه های رایج، مانند پست های رسانه های اجتماعی، بنرها یا صفحات وب، برای تغییر اندازه طرح ها استفاده کنید. تنظیمات از پیش مشخص شده همچنین شامل نسبت ابعاد و طول و عرض بوم هستند.

قیمت شروع: 9 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: سالانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: سؤالات متداول، آموزش های ویدیویی، کلاس های آنلاین، ایمیل ها و رسانه های اجتماعی

چه کسی باید Simplified را در نظر بگیرد؟

قابلیت های هوش مصنوعی Simplified، آن را برای طراحانی با مهارت های فنی کم یا بدون مهارت مناسب می‌سازد. آنها می‌توانند از این ابزار برای به دست آوردن نتایج دلخواه بدون کد یا ویرایش دستی استفاده کنند. بازاریابان SMB همچنین می‌توانند از این ابزار برای ایجاد و زمان بندی کمپین ها هنگام کار با چندین پروژه استفاده کنند. ویژگی های این ابزار می‌تواند به صرفه جویی در زمان و تلاش برای ویرایش دستی و حفظ برنامه های پروژه کمک کند.

نکته حرفه ای: ابزارهایی برای اشتراک گذاری فایل ها، گذاشتن نظرات یا دعوت از اعضای تیم در پروژه ها در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید به دنبال یک ویژگی فضای کاری اختصاصی باشید که اجازه دسترسی به گروهی از اعضای تیم را دهد و دیگران را برای جلوگیری از حذف یا تغییرات تصادفی محدود کند.

7. نرم افزار طراحی گرافیکی: PosterMyWall

PosterMyWall به شما امکان می‌دهد به جای متن ساده، ایمیل های بازاریابی و محتوای تابلوهای دیجیتال را با متن، تصاویر، فیلم ها، تصاویر و نام تجاری ایجاد کنید. قالب های مختلفی را با یک طرح اولیه ارائه می‌دهد که می‌توانید آنها را با پیام، تماس برای اقدام، دکمه ها و نمادهای رسانه های اجتماعی شخصی سازی کنید. این ایمیل ها طراحی واکنش گرایانه دارند تا مخاطبان بتوانند روی چندین دستگاه مانند رایانه، لپتاپ، تبلت و گوشی های هوشمند مشاهده کنند. این ابزار با استفاده از تصاویر، فیلم ها و انیمیشن ها برای ارائه های پویا، نمایش اسلاید، اسکرول متن و به‌روزرسانی های آنی داده، محتوا ایجاد می‌کند. می‌توانید محتوا را برای نمایش خودکار در زمان ها و تاریخ های خاص برنامه ریزی کنید.

ویژگی های محصول:

فرم های ثبت نام: فرم های اشتراک، تولید سرنخ، تماس و بازخورد را برای جاسازی در کمپین های ایمیل ایجاد کنید. ردیابی فعالیت کاربر در فرم ها با استفاده از کدهای رهگیری برای درک نرخ کلیک و باز کردن.

بررسی املا: خطاهای املایی در پیام بازاریابی را برای ایمیل ها یا محتوای علامت دیجیتال بررسی کنید. این ویژگی خطاها را با یک زیر خط قرمز برجسته می‌کند. می‌توانید برای پیشنهادات روی آن ها نگه دارید.

آدرس ایمیل سفارشی: آدرس های ایمیل منحصر به ‌فرد را با نام شرکت یا USP محصول خود برای ارسال ایمیل های بازاریابی ایجاد کنید. این ویژگی امکان ایجاد یک یا چند آدرس ایمیل را برای کمپین های هدفمند فراهم می‌کند.

قیمت شروع: 9.95 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: ماهانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: پرسش های متداول، مقاله راهنما، مرکز راهنمایی و رسانه های اجتماعی

چه کسی باید PosterMyWall را استفاده کند؟

مدیران بازاریابی با دانش اولیه طراحی می‌توانند کمپین های بازاریابی تعاملی و شخصی سازی شده را با استفاده از ارسال ایمیل و ایجاد محتوای علامت دیجیتال PosterMyWall ایجاد کنند. آنها می‌توانند فرم های ثبت نام را برای جمع آوری جزئیات مشتری، از جمله نام، آدرس و اطلاعات تماس، ایجاد و جاسازی کنند. آنها همچنین می‌توانند از پیوندهای تعبیه شده برای مشترک شدن در خبرنامه برند یا پیگیری به‌روزرسانی ها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنند.

هزینه نرم افزار طراحی گرافیک چقدر است؟

نرم افزار های طراحی گرافیک بسته به عوامل مختلفی مانند ویژگی ها، تعداد کاربران، قالب های طراحی، قابلیت های هوش مصنوعی، در دسترس بودن آموزش، گزینه های استقرار و فضای ذخیره سازی، می‌توانند حداقل ۰.۹۹ دلار در ماه یا حداکثر ۲۴ دلار در ماه هزینه داشته باشند. اکثر راه حل های طراحی گرافیک معمولاً شامل طرح های قیمت گذاری زیر می‌شوند:

آزمایشی رایگان: طرح هاط بدون هزینه از ۷ تا ۳۰ روز به کاربران امکان دسترسی به همه یا ویژگی های محدود نرم افزار را می‌دهد. برای افرادی که می‌خواهند ابزاری را قبل از خرید آن امتحان کنند ایده آل هستند.

نسخه رایگان: برنامه های رایگان دسترسی به ویژگی های اساسی و ویژگی های ممتاز محدود را ارائه می‌دهند. برای صاحبان مشاغل کوچک با بودجه محدود ایده آل هستند.

سطح ورودی: از 0.99 دلار در ماه شروع می‌شود و ابزارها و الگوهای ویرایش ضروری را ارائه می‌دهد. برای مشاغل کوچک با نیازهای اولیه طراحی گرافیک ایده آل هستند.

سطح متوسط: از 4.9 تا 20 دلار در ماه متغیر است و ویژگی هایی مانند یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی، انیمیشن، ویرایش با هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد. اینها برای کسب‌وکارهایی ایده آل هستند که از راه حل های طراحی اولیه پیشی گرفته‌اند و به طیف کاملی از عملکردهای ارائه شده توسط ابزارهای سطح سازمانی نیاز ندارند.

سطح بالا: برنامه های نرم افزاری پیشرفته که تا سقف 24 دلار در ماه یا بیش از 24 دلار در ماه است، ویژگی های نامحدود سطح ابتدایی و میانی را با ذخیره سازی ابری و پشتیبانی اولویت‌دار ارائه می‌کنند. این ویژگی های پیشرفته برای مشاغل بزرگتر در سراسر جهان ایده آل هستند.

هزینه های پنهان مرتبط با نرم افزار طراحی گرافیک مقرون به صرفه

علاوه بر مجوز نرم افزار، هزینه های اضافی ممکن است با بهترین سیستم طراحی گرافیک مرتبط باشد، از جمله:

پیاده سازی و آموزش: شامل انتقال داده ها، سفارشی سازی و آموزش کارکنان. اینها می‌توانند قابل توجه باشند، به ویژه برای سیستم های پیچیده یا سازمان های بزرگ.

فضای ذخیره سازی ابری: مراقب هزینه های اضافی ذخیره سازی دیجیتال باشید که می‌تواند به سرعت افزایش یابد، به ویژه برای پروژه های عظیم.

الگوهای موجودی: برای دسترسی به تصاویر سهام ممتاز، از جمله آرم ها، تصاویر و محتوای متحرک، ممکن است هزینه های اضافی متحمل شود.

سوالات متداول هنگام انتخاب نرم افزار طراحی گرافیک

در اینجا چند سوال وجود دارد که باید قبل از خرید نهایی بهترین نرم افزار طراحی گرافیک از ارائه دهندگان نرم افزار بپرسید:

گزینه های طراحی و ویرایش موجود چیست؟

اکثر نرم افزار های طراحی گرافیک مقرون به صرفه معمولاً شامل ابزارهای اساسی، مانند طراحی، شکل دهی و انتخاب، همراه با کتابخانه الگو هستند. در برخی موارد، برنامه های سطح ورودی ممکن است دسترسی محدودی به نرم افزار برتر ارائه دهند. برای یافتن ابزار مناسب، باید قابلیت های طراحی ابزار انتخابی را با نیازهای تیم خود بررسی کرده و مطابقت دهید.

آیا نرم افزار اجازه واردات و صادرات فایل را می‌دهد؟

نرم افزار انتخابی شما باید امکان وارد کردن و صادرات فرمت های مختلف فایل از جمله JPEG، PNG، SVG و PSD را بدهد. همچنین، بررسی کنید که آیا محدودیتی در اندازه فایل های قابل انتقال از یک سیستم به سیستم دیگر وجود دارد و بررسی کنید که آیا قابلیت های ابزار با نیازهای تیم طراحی شما مطابقت دارد یا خیر.

آیا این نرم افزار از گرافیک های برداری و شطرنجی پشتیبانی می‌کند؟

برخی از ابزارها از هر دو گرافیک برداری و شطرنجی پشتیبانی می‌کنند، برخی دیگر از هر دو پشتیبانی می‌کنند. این تطبیق پذیری در ابزار انتخابی شما به شما کمک می‌کند تا روی پروژه های طراحی مختلف، از لوگوها و تصاویر (وکتور) گرفته تا ویرایش تصویر با فیلترها و انتقال (رستر) کار کنید.

روش شناسی!

برای ورود به این فهرست:

هر محصول باید بخشی از گزارش 2023 Frontrunners Software Advice برای نرم افزار طراحی گرافیک باشد.

ابزارهای CAD، قالب های طراحی و ویرایش تصویر را به عنوان ویژگی های اصلی در نظر بگیرید.

باید با تعریف بازار ما برای نرم افزار طراحی گرافیک مطابقت داشته باشد: «نرم افزار طراحی گرافیک ویژگی های لازم را برای طراحی، ویرایش و انتشار گرافیک یا تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.»

ما همه محصولاتی را که سه معیار اول را برای قیمت گذاری ماهانه شان داشتند، ارزیابی کردیم و محصولاتی را با اطلاعات قیمت گذاری در دسترس عموم در نظر گرفتیم. بر اساس ارزیابی، میانگین قیمت 21.49 دلار محاسبه شد. سپس محصولات با قیمت اشتراک ماهانه کمتر از 21.49 دلار در فهرست نهایی قرار گرفتند تا در این لیست قرار گیرند و به ترتیب صعودی مرتب شوند.

*تیم تحقیقاتی ما این ویژگی ها را از وبسایت های فروشنده (از 19 دسامبر 2023) بر اساس تجزیه و تحلیل آنها از آنچه کاربران در نرم افزار طراحی انتظار دارند، شناسایی کردند.

محصولات ارزیابی شده برای محاسبه قیمت از فهرست راهنمای نرم افزار طراحی گرافیک Software Advice گرفته شده است. محدوده قیمت شامل نسخه های فریمیوم نمی‌شود. ویژگی های برجسته شده بر اساس ارتباط آنها و درصد محصولات موجود در فهرست راهنمای نرم افزار که آنها را ارائه می‌دهد، شناسایی شدند.

استقلال تحریریه اول پرداخت: ما محصولات را صرفا بر اساس ویژگی ها دسته بندی کرده ایم و

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT