غیرمعمول‌ترین ارزهای دیجیتالی

9 مورد از غیرمعمول‌ترین ارزهای دیجیتالی که امروزه در گردش هستند

زمان مطالعه 5 دقیقه

همه در مورد ارزهای رمزپایه محبوب مانند بیت کوین، ریپل و اتریوم می‌دانند، اما گزینه‌های جایگزین چطور؟ ما 10 مورد از غیر معمول ترین را بررسی می کنیم. غیرمعمول‌ترین ارزهای دیجیتالی را بشناسید.

پدیده کریپتوکارنسی ها افراد را قادر می سازد تا برای همه مقاصد و مقاصد، پول خود را خلق کنند. ارزش سکه و سطوح جدیت ممکن است بین ورودی‌های این فهرست در نوسان باشد، اما واقعیت اجتناب‌ناپذیر این است که هر یک برای یک جامعه ایجاد شده و در خدمت آن هستند.

همانطور که امور مالی به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود – ذخیره دیجیتال ارزش به طور فزاینده ای محتمل تر می شود – این آلت کوین ها یادآوری می کنند که مرزهای بخش مدرن کاملاً باز است و هر کسی که دانش این صنعت را داشته باشد می تواند مشارکت کند.

9. توکن بی فایده اتریوم

یک برنده واضح در این لیست، توکن اتریوم بی فایده کمتر یک دارایی قابل سرمایه گذاری یا شکل قابل استفاده از ارز است و بیشتر شبیه یک تمرین فلسفی است: آیا پول را روی چیزی سرمایه گذاری می کنید که صرفاً به دلیل وجود آن ارزشی ندارد؟

اکثر افراد آگاه در امور مالی احتمالاً پاسخ «نه» خواهند داد، و به نظر می‌رسد که حتی سازنده با این ارزیابی موافق است، «ICO UET به طور شفاف هیچ ارزشی به سرمایه‌گذاران ارائه نمی‌دهد، بنابراین هیچ انتظاری برای سود وجود نخواهد داشت». صداقت بی‌پرده «زمینه فروش» آن نیز با منطق عجیبی مشخص می‌شود: توکن‌ها از قبل هیچ ارزشی ندارند و از نظر فنی فقط می‌توانند ارزش کسب کنند.

دلیل اساسی‌تر برای وجود UET، اعتراض به عرضه‌های اولیه سکه (ICO) بسیار مکرر در شبکه اتریوم است. با این حال، به‌طور کلی، به‌نظر می‌رسد که در صفحه پرسش‌های متداول خود، «جدی، این را نخرید» خلاصه می‌شود.

عرضه: 3,965,716 (تیراژ فعلی)

تیکر: UET

8.غیرمعمول‌ترین ارزهای دیجیتالی: دوج کوین

با حمایت ایلان ماسک مبتنی بر توییتر، Dogecoin بعید در سال 2021 به عنوان یک ارز رمزنگاری کنایه آمیز که متعاقباً تبدیل به یک چشم انداز سرمایه گذاری واقعی شد، شهرت پیدا کرد.

جکسون پالمر و بیلی مارکوس که در سال 2013 ساخته شدند، آلتکوین را بر اساس یک الگوی رفتاری محبوب اینترنتی که یک سگ شیبا اینو شگفت زده شده را نشان می داد، پایه گذاری کردند. دوج کوین که از نظر فناوری از لایت کوین فورک شده است، عرضه نامحدودی دارد و بنابراین از نظر تئوری می تواند بی نهایت باد کند. بنابراین، نمی‌توان آن را به‌عنوان یک فروشگاه ارزش مبتنی بر دیجیتال در نظر گرفت.

شوخی یا نه، Dogecoin هم تنوع غیرمنتظره ارزهای دیجیتال و هم قدرت فرهنگ اینترنتی را در تأثیر مستقیم بر امور مالی مدرن ثابت کرده است.

عرضه: نامحدود

تیکر: DOGE

7. پیشنهادات Cthulhu

به نام H.P. داستان لاوکرافت «ندای کثولهو»، کاربران OFF به شکلی رنگارنگ سکه ها را به عنوان «برکت»، استخراج را به عنوان «فداکاری» و خود را به عنوان «فرهنگ پرست» توصیف می کنند.

خارج از زیبایی‌شناسی گوتیک توکن، به‌عنوان یک ارز دیجیتال نسبتاً ساده عمل می‌کند، البته بدون سوددهی نهفته یا پتانسیل برای استفاده در خارج از دایره‌ای از علاقه‌مندان.

عرضه: < سه میلیون

تیکر: خاموش

6. پوتین سکه

مشابه ورودی قبلی، پوتین کوین یک ارز دیجیتال است که برای ادای احترام به یک شخصیت سیاسی برجسته معاصر، در این مورد، رئیس جمهور فدراسیون روسیه، ولادیمیر پوتین، ایجاد شده است.

ظاهراً پس از TrumpCoin ایجاد شده است، مشخص نیست که PUT تقلیدی از سابق است یا نوعی ادای احترام به پوتین و (طبق وب سایت) “بزرگترین و بزرگترین کشورهای جهان: روسیه!”

اگرچه اقتصاد دیجیتال تنها 3.9 درصد از تولید ناخالص داخلی روسیه را تشکیل می دهد، در مقایسه با 10.9 درصد در ایالات متحده و 10 درصد در چین، تأثیر تحول دیجیتال گسترده احتمالاً این رقم را افزایش می دهد. در یک محیط سازگارتر، احتمالاً کاربردهای ارزهای دیجیتال در روسیه نیز افزایش خواهد یافت. اینکه آیا PUT در خط مقدم آن پارادایم جدید قرار خواهد گرفت یا خیر، نامشخص است.

عرضه: 90 میلیارد

تیکر: قرار دادن

5.غیرمعمول‌ترین ارزهای دیجیتالی: ترامپ سکه

TrumpCoin در 20 فوریه 2016، چند ماه قبل از صعود دونالد ترامپ به عنوان نامزد رسمی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آن سال ایجاد شد.

سازندگان این توکن، TRUMP (سکه) را یک «ابزار جمع‌آوری کمک مالی و پشتیبانی جهانی» برای ذینفعان غیرمتمایز با عنوان «وطن پرست» و همچنین به طور کلی از اهداف سیاسی رئیس جمهور سابق حمایت می‌کنند. ترامپ خود رسماً به سکه ای که چهره دیجیتالی او را دارد وابسته نیست.

اگرچه ترامپ همچنان به طور فعال معامله می شود، اما اکنون که چهره آن از کاخ سفید خارج شده است، آینده آن تاریک به نظر می رسد.

عرضه: 18 میلیون

تیکر: ترامپ

4. Unobtanium

احتمالاً اشاره ای به ماده ای تخیلی از فیلم علمی تخیلی آواتار در سال 2009 است. این وب سایت بیان می کند که در 30 سال آینده تنها 250000 می توان استخراج کرد.

اگرچه تظاهر به دور زدن کامل نوسانات قیمتی نمی کند، سازندگان UNO ادعا می کنند که این نادر بودن “تاریخ بی نظیر رشد و حفظ ارزش” را تسهیل کرده است و آن را به عنوان ذخیره بالقوه ارزش برابر با “فلزات گرانبها” معرفی می کنند.

در حالی که همه تلاش‌هایی برای حفظ «عادلانه» توزیع آلت‌کوین انجام شده است، این حکم در مورد اینکه آیا نادر بودن UNO آن را به عنوان یک «استاندارد طلایی» دیجیتالی واقعاً جالب می‌کند یا صرفاً یک کنجکاوی از رونق کریپتو است، هنوز مشخص نیست.

عرضه: 250000

نشانگر: UNO

3. پترو

پترو که در ابتدا توسط دولت ونزوئلا در سال 2018 به عنوان راه حلی برای مشکلات تورم فوق العاده مرتبط با ارز “بولیوار فوئرت” آن راه اندازی شد، از آن زمان به دلیل تداوم همین مشکل به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفت.

برای یک چیز، کاغذ سفیدی که توسعه آن را تشریح می‌کرد، به‌طور بدنام جیوه‌ای بود. همچنین، دولت تصمیم گرفت تا هر سکه را پیش استخراج کند، به این معنی که مالک تمام توکن‌های در گردش (تقریباً 64 میلیون) است و آنها همه چیزهایی هستند که می‌توانند وجود داشته باشند. این آن را به یک دارایی متمرکز تبدیل می کند، برخلاف وضعیت غیرمتمرکز بیت کوین.

تحریم‌های تجاری ونزوئلا و ایالات متحده که سرمایه‌گذاری بین‌المللی را ممنوع کرده است، به مشکلات PTR اضافه می‌شود. سه سال پس از راه اندازی، گزارش شده است که به عنوان نوعی ارز غیر کاربردی است.

عرضه: 63,993,275

نشانگر: PTR

2.غیرمعمول‌ترین ارزهای دیجیتالی: مون کوین

Mooncoin که در سال 2013 طراحی شد، یک آلتکوین است که از میانگین فاصله بین زمین و ماه به عنوان پارامترهای واحد تامین خود استفاده می کند. در حالی که این باعث نمی‌شود عرضه MOON بی‌نهایت باشد (و بنابراین تورم‌ترین سکه در این لیست نیست)، هنوز هم به طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از سایرین است.

با صرف نظر از این ویژگی طراحی، بقیه MOON نسبتاً ساده است: هزینه های تراکنش ارزان است و زمان بلوک پایینی دارد و آن را تبدیل به یک دارایی به راحتی استخراج می کند.

بسیار بعید است که این ارز دیجیتال ارزش جدی پیدا کند. با این حال، کاربرد توکن در بخش پرداخت های خرد در حال ظهور، آن را بی فایده نمی کند.

عرضه: 227+ میلیارد

تیکر: ماه

1.غیرمعمول‌ترین ارزهای دیجیتالی: پات کوین

پات کوین به عنوان راهی برای ادغام فناوری پرداخت بلاک چین در صنعت نوظهور شاهدانه در ایالات متحده ایجاد شد. از زمان ایجاد آن در سال 2014، وب سایت رسمی آن گزارش می دهد که ارزش بیش از 1 میلیارد دلار معامله شده است و شبکه POT به بیش از 408000 افزایش یافته است.

POT به دلیل استفاده عملی از سایر نمونه های موجود در این لیست توسعه یافته تر از برنامه پاداش، عملکرد نقطه فروش و اطلاعات مربوط به انطباق با مقررات است.

POT منبع باز، غیرمتمرکز، جهانی و متمرکز بر جامعه است. تنها شوخی در حداکثر سقف عرضه آن نهفته است.

عرضه: 420 میلیون

Ticker: POT

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت