برنامه کاهش وزن

5 سایت و برنامه کاهش وزن برای دانش قابل اعتماد و انگیزه پایدار

این سایت‌ها و اپلیکیشن‌های کاهش وزن، دانش و انگیزه‌ای را ارائه می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که به اهداف خود پایبند هستید و وزن خود را کاهش می‌دهید. برنامه کاهش وزن را در ادامه معرفی کرده ایم.

خرید با ویزا کارت

خرید گیفت کارت

 

کاهش وزن کار سختی است. مهم نیست که کدام رژیم غذایی یا برنامه تناسب اندام را اجرا کنید، به مشاوره صحیح از منابع قابل اعتماد و اراده کامل برای پایبندی به برنامه های خود نیاز دارید. این سایت ها و اپلیکیشن ها دانش و انگیزه ای برای کاهش وزن و حفظ آن فراهم می کنند.

1. Fat2Lose (وب): راهنمای قابل اعتماد اطلاعات ضروری برای کاهش وزن

اینترنت شما را با وب سایت ها، مقالات و نکات مختلف در مورد چگونگی کاهش وزن سریع غرق می کند. با این حال، باید تعجب کنید که اینها چقدر قابل اعتماد و موثر هستند. شما اولین کسی نیستید که با کدام منبع اعتماد کنید. یکی دیگر از کاربران اینترنتی از جستجوی همه داده‌های غیرقابل اعتماد برای یافتن “نکات عملی و بدون مزخرف” و قرار دادن همه آنها در یک وب سایت رایگان خسته شد.

در Fat2Lose، ایده این است که بر روی آن دو اصل کلیدی کاهش وزن تمرکز کنید: انگیزه و دانش. به طور کلی به بخش هایی برای چک لیست کاهش وزن، تبدیل عادات بد به عادت های خوب، درک نحوه عملکرد بدن، کتاب هایی برای خواندن برای کاهش وزن، برنامه های تناسب اندام برای سوزاندن چربی، انواع مختلف رژیم های غذایی، مکمل هایی برای افزایش سلامتی، تمرین هایی که دستگاه های پایدار و هوشمند برای پیگیری کاهش وزن شما هستند.

هر بخش دارای داده‌های قابل اعتمادی است که شخصاً توسط نویسنده بر اساس مطالعات، کتاب‌ها، تجربیات افراد و سفر نویسنده در کاهش 45 پوند وزن تنظیم شده است. هیچ یک از توصیه های اینجا انقلابی نیست. اما هدف این نیست که چیزی را به شما بگویم که قبلاً نمی دانستید. باید به شما بگویم که این تنها چیزی است که اهمیت دارد، و شما می توانید رژیم های غذایی مد روز و توصیه های کوتاه مدت مد روز که اغلب در وبلاگ ها می خوانید را نادیده بگیرید.

2. Psychology of Eating روانشناسی غذا خوردن (کتاب الکترونیکی): سری کتاب های الکترونیکی 4 قسمتی برای درک اینکه چرا و چگونه غذا می خورید

وزن شما ارتباط مستقیمی با نحوه مصرف غذا دارد. و همه ما رابطه منحصر به فردی با غذا داریم که طی سالها رفتار ناخودآگاه شکل گرفته است. موسسه روانشناسی غذا خوردن می خواهد به شما کمک کند چرا و چگونه غذا می خورید، تا از الگوها و عادات ناسالم دور شوید.

برای شروع، مارک دیوید موسس، همراه با دیگر متخصصان روانشناسی غذا، مجموعه ای از کتاب های الکترونیکی 4 قسمتی را به همراه ویدیوهای مکمل تهیه کرده است. این کاملا رایگان است و هر قسمت پس از اتمام قسمت قبلی به صورت قسطی ارسال می شود.

عکس

کتاب اول به هفت اصل روانشناسی غذا و چگونگی تأثیر تصویر بدن و متابولیسم بر روی شما می پردازد. کتاب دوم به این موضوع می پردازد که چرا باید به نحوه غذا خوردن خود توجه بیشتری داشته باشید. کتاب سوم توصیه های عملی برای پیاده سازی آنچه آموخته اید در ایجاد تغییرات رفتاری ارائه می دهد. کتاب چهارم بیشتر یک طرح فروش برای پیوستن به سازمان است. اگر بخواهید می توانید آن را نادیده بگیرید.

3. Libra (Android) and Happy Scale (iOS): وزن را به روش های سالم و بدون گناه پیگیری کنید

سفر کاهش وزن شما به وزن کشی های منظم برای بررسی پیشرفت شما نیاز دارد. اما نکته اینجاست که وزن ما به دلیل چندین عامل عادی روزانه در نوسان است. دیدن بالا رفتن ترازو حتی زمانی که دو روز بهترین رفتار خود را داشته اید، می تواند ناامید کننده باشد. در چنین مواردی، به راحتی می توان پیشرفت واقعی را که تاکنون انجام داده اید از دست داد. این اشتباهی است که این دو برنامه سعی در رفع آن دارند.

هر دو Libra و Happy Scale روند وزن شما را نشان می دهند، نه اینکه عدد دقیق را در نمودار روزانه ثبت کنند. الگوریتم‌های آن‌ها می‌خواهند به شما انگیزه بدهند تا اینکه شما را ناامید یا نگران کنند. به عنوان مثال، اگر مقیاس شما امروز بالا باشد، برنامه از نقطه ای در گذشته برای مقایسه با آن استفاده می کند، بنابراین شما قضاوت واقع بینانه و خوشحال تری از پیشرفت خود خواهید داشت. بر خلاف بسیاری از برنامه‌های دیگر، آنها همچنین از کلمات قضاوت‌کننده برای تشویق شما اجتناب می‌کنند، هر چند که ممکن است با نیت خوب باشند. به طور خلاصه، ردیابی وزن برای کسانی است که بدون احساس گناه، داده های خوب می خواهند.

همچنین می توانید برای پیگیری پیشرفت خود و شمارش نقاط عطف، اهداف وزنی بلند مدت و کوتاه مدت تعیین کنید. مقیاس شاد همچنین دارای یک متر “پیش‌بینی” است که نشان می‌دهد چه زمانی احتمالاً به اهداف خود بر اساس روند فعلی خود می‌رسید یا اینکه روند کاهش وزن شما کمی تغییر می‌کند. آنها واقعاً جزو بهترین برنامه های کاهش وزن هستند که باید نصب کنید.

4.برنامه کاهش وزن: Snapsie (iOS) و Body Tracker (اندروید): تصاویر پیشرفت سلفی برای مشاهده کاهش وزن

در روزهایی که ترازو شما وزن بیشتری را نشان می دهد و از تصویر در آینه راضی نیستید، برای ادامه دادن به آن انگیزه بیشتری نیاز دارید. اما آیا به یاد دارید وقتی سفر کاهش وزن خود را شروع کردید، تصویر در آینه چه بود؟ Snapsie و Body Tracker را به یاد داشته باشید.

این برنامه‌ها شما را تشویق می‌کنند که به طور منظم سلفی بگیرید تا تغییرات بدنتان را پیگیری کنید. حتماً قبلاً این عکس‌های پیشرفت را دیده‌اید که به صورت آنلاین منتشر شده‌اند، اما اگر به بدن خود اطمینان ندارید، ممکن است در کلیک کردن روی عکس‌های سلفی تردید کنید. Snapsie و Body Tracker هر دو فضاهای بدون قضاوت و خصوصی هستند – اگر نمی خواهید آن را با کسی به اشتراک بگذارید. و بله، آنها محافظت از رمز عبور را ارائه می دهند تا شخص دیگری به طور تصادفی آنها را نبیند.

بهترین ویژگی Body Tracker ردیابی قسمت های مختلف بدن شما است. لازم نیست یک سلفی بگیرید، می توانید از قسمت های مختلف مانند شکم، بازوها، باسن و غیره عکس بگیرید.

در Snapsie، می توانید انتخاب کنید که عکسی با پوشش تصویر قبلی خود بگیرید. به این ترتیب، شما عکس های سلفی را بسیار بهتر مقایسه می کنید، زیرا آنها ابعاد یکسانی دارند.

5. Weighlos (اندروید، iOS): انگیزه دادن به دوستان برای رسیدن به اهداف وزنی با هم

مطالعات نشان داده‌اند که اگر به‌صورت گروهی این کار را انجام دهید، احتمالاً به اهداف خود دست می‌یابید و در مسیر عادت‌های خوب خود باقی می‌مانید. Weighlos یکی از بهترین برنامه های تناسب اندام اجتماعی برای تعیین اهداف کاهش وزن با دوستان و ایجاد انگیزه برای دستیابی به آنها به عنوان یک گروه است.

سازنده گروه می تواند یک هدف هفتگی، بر حسب کیلوگرم/پوند یا درصد تعیین کند. ایده مبتنی بر درصد بسیار جالب است و به کاربران اجازه می دهد وزن های خود را خصوصی نگه دارند و در عین حال پیشرفت خود را با گروه به اشتراک بگذارند. اما لزوماً همیشه منصفانه ترین رویکرد نیست، بنابراین باید با گروه خود صحبت کنید و بهترین نوع هدف را برای همه شما به عنوان یک جمع انتخاب کنید.

وقتی صحبت از صحبت با گروه شد، Weighlos یک برنامه چت یکپارچه برای ارسال پیام به یکدیگر دارد. و همچنین آمار و روندهای فردی و گروهی خود را خواهید دید. همچنین می توانید به چندین گروه بپیوندید.

Weighlos سازگار با حریم خصوصی است و داده های شما را به اشخاص ثالث نمی فروشد. در واقع، حتی در نسخه رایگان نیز کاملاً بدون تبلیغات است.

خرید با ویزا کارت

خرید گیفت کارت

رژیم غذایی برای کاهش وزن ورزش را شکست می دهد

این ترکیب دانش و انگیزه که به طرق مختلف از طریق این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در دسترس است، برای حفظ سفر کاهش وزن شما ضروری است. احتمالاً می دانید که کاهش وزن تابعی از مصرف کالری کمتر از میزان مصرفی است. اما بنابراین ممکن است وسوسه شوید که از طریق ورزش کالری بیشتری بسوزانید.

اما مطالعات متعدد و متاآنالیز مطالعات نشان داده است که رژیم غذایی در کاهش وزن بیشتر از ورزش اهمیت دارد. در حال حاضر، رژیم غذایی واحدی وجود ندارد که بهتر از سایرین باشد و این به خود فرد بستگی دارد. مهم این است که یکی را انتخاب کنید که به آن پایبند باشید. شاون اچ. تالبوت، بیوشیمیست تغذیه می‌گوید: «شما نمی‌توانید رژیم غذایی بد را کنار بگذارید.»

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT