خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین

خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین + تصویری

زمان مطالعه 3 دقیقه

خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین یک روش جدید و مطمئن برای کاربرانی است که دنبال دور زدن محدودیت‌ها و پرداخت‌های بین‌المللی هستند. مراحل فعالسازی تلگرام پرمیوم بسیار ساده است و شامل موارد زیر می‌شود:

  • راه‌اندازی کیف پول تون کیپر
  • خرید ارز دیجیتال تون کوین و انتقال آن به کیف پول تون کیپر
  • مراجعه به سایت فرگمنت و اتصال آن به تون کیپر
  • خرید اشتراک تلگرام پرمیوم با استفاده از تون کوین

راه‌اندازی کیف پول تون کیپر

برای ساخت کیف پول تون کیپر به سایت رسمی Tonkeeper.Com بروید. از میان نسخه‌های موجود، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا مراحل نصب اپلیکیشن روی دستگاه شروع شود.

بعد از اتمام مراحل نصب، هنگام ورود به نرم‌افزار دو گزینه نمایش داده می‌شود. اگر از قبل کیف پول ساخته‌اید، روی “Import Existing Wallet” کلیک و عبارات بازیابی را وارد کنید. برای ساخت کیف پول جدید “Create New Wallet” را بزنید.

خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین

خرید تلگرام پرمیوم

در این مرحله نرم‌افزار از شما می‌خواهد یک رمز عبور ۴ رقمی را وارد کنید. از رمزی استفاده کنید که در خاطرتان بماند و برای اطمینان آن را در جای امنی یادداشت کنید. این رمز با عبارت بازیابی کیف پول متفاوت است و برای دسترسی به برنامه و تایید تراکنش‌ها استفاده می‌شود. رمز عبور انتخابی را مجددا تکرار کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین

خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین

اگر می‌خواهید هنگام دریافت توکن‌ها مطلع شوید روی “Enable Notification” بزنید تا به محض واریز، پیام اعلان برای شما صادر شود. می‌توانید با کلیک روی “Later” فعلا از این مرحله عبور کنید و در‌صورت نیاز این قابلیت را بعدا فعال کنید.

خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین

خرید تلگرام پرمیوم

اکنون محیط اصلی کیف پول به شما نمایش داده می‌شود. توصیه می‌شود که قبل از هر کاری سراغ «عبارات بازیابی» بروید و آن‌ها را یادداشت کنید. برای این منظور روی گزینه “Back up the wallet” کلیک کنید و سایر مراحل را مانند تصویر زیر ادامه دهد. به‌خاطر داشته باشید که ۲۴ کلمه عبارات بازیابی تنها راه دسترسی به دارایی و بازیابی ولت است. آن‌ها را در جای امنی نگهداری کنید و هرگز در اختیار دیگران قرار ندهید.

خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین

خرید تلگرام پرمیوم

خرید تون کوین برای پرمیوم کردن تلگرام

برای خرید تلگرام پرمیوم بر حسب پلن‌های اشتراک به مقداری تون کوین نیاز دارید. اولین روش کلیک روی گزینه “Buy” و خرید توکن TON با استفاده از کردیت کارت‌های مورد قبول است که این روش برای کاربران ایرانی مقدور نیست.

راهکار بعدی این است که از سایر کیف پول‌ها، ارز دیجیتال TON را به تون کیپر انتقال دهید. برای این منظور روی گزینه “Receive” کلیک کنید و آدرس ولت یا کد QR نمایش داده شده را در اختیار واریز کننده قرار دهید.

خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین

خرید تلگرام پرمیوم

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT