RTA اپلیکیشن دبی

RTA اپلیکیشن دبی 2023: برنامه همه کاره برای حمل و نقل در دبی

زمان مطالعه 3 دقیقه

اداره راه و حمل و نقل (RTA) دبی وظیفه ارائه خدمات حمل و نقل در دبی را بر عهده دارد. RTA در تلاشی برای ارتقای یکپارچه‌سازی فناوری دیجیتال در بخش حمل‌ونقل دبی، یک اپلیکیشن موبایل بسیار پیشرفته به نام RTA Dubai معرفی کرده است.

خدمات RTA App Dubai

برنامه مشهور RTA Dubai طیف گسترده ای از بیش از 40 خدمات و ویژگی را ارائه می دهد که برای پشتیبانی از رانندگان و مسافران در مکان های مختلف از جمله مراکز خدمات، ایستگاه های مترو و اتوبوس، رزرو تاکسی، امکانات پارکینگ و موارد دیگر طراحی شده است.

برخی از خدمات کلیدی اپلیکیشن RTA Dubai به شرح زیر است:

RTA App Dubai برای پارکینگ

برنامه RTA Dubai تسویه هزینه های پارکینگ شما را آسان تر می کند. برای پرداخت راحت هزینه پارکینگ خود از طریق اپلیکیشن RTA Dubai، مراحل زیر را دنبال کنید:

به برنامه موبایل RTA Dubai دسترسی داشته باشید

روی تب پارکینگ کلیک کنید

“پرداخت هزینه پارکینگ” را انتخاب کنید

منطقه، شماره پلاک خودرو و مدت زمان پارک را انتخاب کنید

روش پرداخت (SMS/mParking/Apple Pay) را انتخاب کنید

RTA App Dubai برای گواهینامه رانندگی

برنامه RTA Dubai به کاربران خود امکان می دهد تا گواهینامه رانندگی خود را در دستگاه های تلفن همراه خود ذخیره کنند. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که این ویژگی منحصراً در دسترس کاربران IOS است که می‌توانند با استفاده از برنامه RTA Dubai آن را در کیف پول اپل خود ذخیره کنند.

برای دسترسی به گواهینامه رانندگی خود از طریق برنامه RTA Dubai، لطفاً مراحل زیر را دنبال کنید:

به برنامه موبایل RTA Dubai دسترسی داشته باشید

“اسناد من” را در صفحه اصلی انتخاب کنید

شماره کد ترافیک (TC) و تاریخ صدور گواهینامه خود را وارد کنید. لطفاً توجه داشته باشید که در صورت پیوند امارات متحده عربی و حساب‌های RTA شما به این مرحله نیازی نیست

روی برگه «مجوز من» کلیک کنید تا گواهینامه رانندگی خود را ببینید

گزینه “Add to Wallet” را انتخاب کنید تا مجوز خود را به Apple Wallet خود اضافه کنید

آزمون تئوری RTA App Dubai

برای آماده شدن برای آزمون گواهینامه رانندگی خود، می توانید از برنامه RTA Dubai استفاده کنید که یک آزمون تمرینی را برای کمک به آمادگی شما ارائه می دهد. در زیر مراحل دسترسی به آزمون تئوری عملی آمده است:

به برنامه موبایل RTA Dubai دسترسی داشته باشید

بخش “راننده و گواهینامه” را در صفحه اصلی انتخاب کنید

بر روی دکمه “آزمون تئوری عمل” کلیک کنید

زبان خود را انتخاب کنید

نوع وسیله نقلیه را انتخاب کنید

برای شروع آزمون بر روی دکمه “ادامه” کلیک کنید

لطفا توجه داشته باشید که آزمون شامل 35 سوال است که باید در عرض 30 دقیقه تکمیل شود. پس از ارسال آزمون، می توانید پاسخ های خود را بررسی کنید.

دانلود RTA App Dubai

اپلیکیشن RTA Dubai را می توان به راحتی برای دستگاه های iOS و اندروید به صورت رایگان دانلود و نصب کرد. این برنامه بیشتر از طریق رایانه، تلفن و ساعت هوشمند قابل دسترسی است.

آیا می توان از RTA App Dubai برای ثبت نام خودرو استفاده کرد؟

اگرچه اپلیکیشن RTA Dubai از ثبت نام خودرو پشتیبانی نمی کند، اما برای درخواست ثبت نام وسیله نقلیه جدید، می توانید اپلیکیشن دبی درایو (اندروید، iOS) منتشر شده توسط RTA را دانلود کنید.

اما برای تمدید و تعویض کارت ثبت نام خودروی خود می توانید از اپلیکیشن RTA Dubai استفاده کنید. با کلیک بر روی گزینه Vehicles & Fines در صفحه اصلی و انتخاب نوع خدمات مورد نظر خود می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

برنامه RTA دبی برای زمان بندی اتوبوس

متأسفانه، برنامه RTA Dubai دارای ویژگی بررسی زمان‌بندی اتوبوس در زمان واقعی نیست زیرا فقط اطلاعاتی در مورد لیست مسیرهای اتوبوس ارائه می‌کند.

با این حال، اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره زمان‌بندی اتوبوس‌ها پیدا کنید، می‌توانید برنامه S’hail (iOS، Android) را که توسط RTA منتشر شده است، دانلود کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT