آموزش خرید از یودمی

آموزش خرید از یودمی (Udemy) با استفاده از خدمات اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر تاکنون برای یادگیری برخی از دوره هایی که بسیار به آنها علاقه مند هستید، دچار مشکل شدید، چه به خاطر کمبود وقت و هزینه، چه به خاطر نبود مربی حرفه ای و یا مسافت طولانی، باید بدانید که مشکل شما به سادگی قابل حل است. سایت هایی مثل یودمی (Udemy) این امکان را به شما می دهند که در هرکجای دنیا که هستید به سادگی در خانه خود از طریق اینترنت، در دوره مورد علاقه خود با بهترین استادها ثبت نام کنید. اکثر اوقات با هزینه بسیار مناسب این کار قابل انجام است. با اول پرداخت همراه باشید تا درباره آموزش خرید از یودمی اطلاعات مفیدی کسب کنید.

یودمی (Udemy)

سایت یودمی (Udemy)، بزرگترین پلت فرم و بستر یادگیری آنلاین در جهان است. یودمی یک بستر خوب برای یادگیری و به روز کردن مهارت های شما است. این سایت دوره های جامع و متنوعی را برای طیف گسترده ای از مخاطبان فراهم کرده است.

Udemy به عنوان سکویی عمل می کند که به مربیان این امکان را می دهد تا دوره های آنلاین را درباره موضوعات مورد نظر خود ایجاد کنند. با استفاده از ابزارهای توسعه دوره Udemy، آنها می توانند ویدیو، پاورپوینت، PDF، فایل صوتی، فایلهای فشرده و کلاسهای زنده را برای ایجاد دوره ها برگزار و آپلود کنند.

دوره های مختلف از جمله دسته های تجاری، کارآفرینی، دانشگاهی، هنری، بهداشت و تناسب اندام، زبان، موسیقی و فناوری ارائه می شود. Udemy بستر را برای تجارت نیز فراهم می کند، و این امکان را ایجاد می کند تا کسب و کارها به بیش از 3،000 دوره آموزشی در یک مجموعه هدفمند در زمینه موضوعاتی از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال گرفته تا بهره وری اداری، طراحی، مدیریت، برنامه نویسی و موارد دیگر در دسترس باشند. با استفاده از گزینه Udemy for Business، سازمانها همچنین می توانند پورتال یادگیری سفارشی برای آموزشهای شرکتی ایجاد کنند.

یودمی بسته به مدرس، دوره های رایگان و پولی ارائه می دهد. در سال 2015، 10 مربی برتر درکل بیش از 17 میلیون دلار درآمد کسب کردند.

خرید دوره های یودمی چگونه امکان پذیر است؟

آیا علاقه مند به خرید یک دوره یودمی (Udemy) هستید؟ بیایید ببینیم این کار چطور امکان پذیر است.

می توانید دوره ای را انتخاب کنید که متناسب با سبک و  نیاز شما باشد. اما چگونه یک دوره Udemy را بصورت آنلاین خریداری کنیم؟

دو روش اصلی برای خرید دوره در Udemy وجود دارد:

  • از طریق دبیت کارت یا کارت اعتباری
  • از طریق پی پال
  •  

آموزش خرید دوره های یودمی

به صفحه اصلی سایت یودمی (www.udemy.com) بروید و به سادگی در سایت ثبت نام کنید.

آموزش خرید از یودمی
آموزش خرید از یودمی

دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه “اکنون بخرید” (Buy Now) را بزنید.

آموزش خرید از یودمی
آموزش خرید از یودمی

به یک صفحه جدید هدایت شوید. این صفحه گزینه های پرداخت را مثل پی پال و یا از طریق کارت های بانکی به شما نشان می دهد.

آموزش خرید از یودمی
آموزش خرید از یودمی

می توانید روش پرداختی را که به بهترین شکل برای شما مناسب است، انتخاب کنید و با تکمیل اطلاعات خود، پرداخت را انجام دهید.

پس از تکمیل پرداخت، صفحه ای مثل تصویر زیر برای شما نمایان خواهد شد که با کلیک روی گزینه “شروع دوره” (Start Course) می توانید آموزش خود را شروع کنید.

آموزش خرید از یودمی
آموزش خرید از یودمی

نحوه پرداخت هزینه دوره های یودمی

خرید از udemy از طریق کارت:

پس از پر کردن جزئیات، گزینه “تکمیل پرداخت” (complete payment) را بزنید. Udemy به شما اطلاع خواهد داد که پرداخت شما کامل است و شما خوب خواهید بود که دوره خود را طی کنید. (Udemy از کلیه کارتهای اعتباری یا دبیت کارت ها پشتیبانی می کند.)

خرید از udemy با پی پال:

یک روش پرداخت دیگر در Udemy وجود دارد، که از طریق PayPal است.

یودمی (Udemy) بهترین سکو برای یادگیری هر چیزی است که شما در پرداخت بودجه آن دچار مشکل هستید. می توانید از طیف گسترده ای که ارائه می دهد استفاده کرده و مطمئن شوید که نوع مناسبی را برای خود انتخاب کرده اید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT