کسب درآمد از طریق تهیه کاپ کیک

کسب درآمد از طریق تهیه کاپ کیک و فروش

زمان مطالعه 4 دقیقه

آشپزی، شیرینی‌پزی و سایر کارهایی از این قبیل بسیار جذاب است و طرافداران زیادی دارد. کسانی که به این کارها علاقه دارند به راحتی می‌توانند از این طریق کسب درآمد داشته باشند، زیرا در حال حاضر افراد زیادی هستند که وقت کافی برای آشپزی را ندارند، شیرینی‌پزی که دیگر جای خود را دارد. یکی از کارهایی که می‌تواند سرگرمی شما باشد و در کنارش درآمد خوبی هم داشته باشید، تهیه کاپ کیک و فروش آن است. اگر دوست دارید با روند کسب درآمد از طریق تهیه کاپ کیک و فروش آن آشنا شوید، این مقاله از اول پرداخت را مطالعه کنید.

شروع کردن کسب‌وکار تهیه کاپ کیک مستلزم انتخاب یک ویژگی متمایز، گرفتن مجوز، خرید تجهیزات، تبلیغات و البته، کیک‌پزی است. در ادامه ۸ مرحله برای شروع این کسب و کار را معرفی می‌کنیم.

۱. کیک‌پزی یاد بگیرید

بدیهی است که برای تهیه کاپ کیک ، نیاز به یادگیری پخت آن دارید. توجه داشته باشید که کیک‌های شما علاوه بر طعم فوق‌العاده، باید ظاهری جذاب هم داشته باشند که مشتری را به خرید آن تشویق کند. برای شروع، چندین دستور پخت مختلف را امتحان کنید و ببینید کدام یک بیشتر مورد پسند است. می‌توانید برای تزیین کیک‌های فنجانی خود شیوه‌ی خاصی طراحی کنید که هر کسی با دیدن آن متوجه شود که مربوط به برند شما است.

۲. رقیب‌های خود را بشناسید

با بررسی کار رقیب‌هایتان روش‌هایی برای متفاوت یا بهتر کردن کیک‌های خود پیدا کنید. آیا کیک‌های شما قرار است ارزان‌تر باشند؟ یا نرم‌تر؟ یا خوشمزه‌تر؟ شما می‌توانید از یک ویژگی متمایز استفاده کنید. مثلا کیک‌های بدون گلوتن، کاملا طبیعی یا مخصوص گیاهخواری تهیه کنید. همچنین می توانید کسب‌وکار تهیه کاپ کیک مخصوص جشن تولد بچه‌ها را در نظر بگیرید.

کسب درآمد از طریق تهیه کاپ کیک
کسب درآمد از طریق تهیه کاپ کیک

۳. برای چگونگی فروش کیک‌های فنجانی خود تصمیم بگیرید

بین گزینه‌هایی مانند فروش کیک‌های فنجانی در فروشگاه خودتان، یا پیک‌کردن آن‌ها به مشتریان یا فروش آن‌ها به واسطه‌هایی مثل رستوران‌ها انتخاب کنید.

۴. با اداره بهداشت محلی خود تماس بگیرید

از این که به چه مجوزهایی احتیاج دارید و چه مقرراتی شامل کسب‌وکارهای غذایی می‌شود باخبر شوید. ممکن است پخت‌وپز در منطقه‌ی شما تنها در آشپزخانه‌های تجاری مجاز باشد؛ پس باید آشپزخانه‌ای اجاره کنید. قبل از گرفتن مجوز، آشپزخانه‌ی شما باید بازرسی شود. شاید مجبور باشید که یک دستور تهیه‌ی استاندارد را برای توضیح ترکیبات محصولتان فراهم کنید. توصیه می‌شود که این کار را انجام دهید. مشخص کنید که از کدام آلرژن‌های احتمالی در محصول خود استفاده  یا با چه تجهیزاتی آن‌ها را تهیه کرده‌اید.

۵. تجهیزات لازم را بخرید

شما به یک همزن، انواع ظروف مخصوص کیک‌پزی، فنجان‌های کاغذی، وسایل بسته‌بندی (مثل جعبه و کیف‌هایی که آرم‌تجاری برند و اطلاعات تماس شما روی آن‌ها نوشته شده باشد) احتیاج دارید.

کسب درآمد از طریق تهیه کاپ کیک
کسب درآمد از طریق تهیه کاپ کیک

۶. محصولات خود را قیمت‌گذاری کنید

مطمئن شوید که در زمان قیمت‌گذاری عواملی مانند مواد مصرفی، تجهیزات، اجاره آشپزخانه، سود، حقوق کارمندان و وقت و زحمت خودتان را در نظر بگیرید.

۷. وب‌سایت بسازید

با توجه به گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و وبسایت برای فروش و عرضه محصولات بهتر است وبسایتی داشته باشد تا جای شما، بین وبسایت رقیب‌هایتان خالی نباشد.  داشتن وبسایت و شبکه‌های اجتماعی به این معنی است که می‌توانید کیک‌های خود را طیف گسترده‌ای از افراد نشان دهید و مشتری بیشتری جذب کنید. برای وبسایت خود قالبی زیبا و جذاب انتخاب کنید که نشان‌دهنده هنر و سلیقه‌ی شما باشد. استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی وبسایت شما می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

کسب درآمد از طریق تهیه کاپ کیک
کسب درآمد از طریق تهیه کاپ کیک

انتخاب و بارگذاری قالب شیرینی‌پزی برای وردپرس بسیار آسان است. این قالب‌ها به صورت مجانی هم وجود دارند اما در صورتی که می‌خواهید وبسایت شما خاص باشد و امکانات بیشتری نیاز دارید می‌توانید از قالب‌های غیر رایگان وردپرس استفاده کنید.

۸. کسب‌وکار خود را تبلیغ کنید

برای کسب‌وکار خود تبلیغ کنید. کارت‌ها و مواد چاپی که حاوی اطلاعات کسب‌وکار شما هستند را پخش کنید. از شبکه‌های مجازی مانند فیس‌بوک،اینستاگرام، تلگرام و غیره استفاده کنید. پیشنهادهای ویژه بدهید؛ مثلا با سفارش ۱۲ کیک‌فنجانی، یک کیک مجانی هدیه دهید. بیرون فروشگاه‌ خود نمونه‌های رایگان برای تست‌کردن بگذارید. به مراسم خیریه، یک سبد کیک‌فنجانی یا کارت‌هدیه‌ی مخصوص فروشگاه‌ را به عنوان جایزه اهدا کنید تا هم عده‌ای را خوشحال کنید و هم با کار شما آشنا شوند.

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT