کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

15 راه برای کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه 12 دقیقه

آیا می خواهید از گوشی خود کسب درآمد کنید؟ من سال‌هاست که از تلفنم پول در می‌آورم و این یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی یا حتی درآمد تمام وقت است! تلفن شما می تواند به شما کمک کند از بسیاری جهات نیز کسب درآمد کنید. می توانید چیزهایی را که نیاز ندارید یا استفاده نمی کنید بفروشید… در این پست به معرفی بهترین راه برای کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

1. به نظرسنجی ها پاسخ دهید

با پاسخ دادن به نظرسنجی ها می توانید با گوشی خود درآمد کسب کنید. شرکت ها برای نظر شما هزینه می پردازند، و شما می توانید هر زمان که وقت آزاد دارید، این کار را انجام دهید، مانند زمانی که فقط روی مبل نشسته اید و در حالی که تلفن در دست دارید، تلویزیون تماشا می کنید.
نظرسنجی‌ها مانند مجموعه‌ای از سوالات هستند که شرکت‌ها می‌پرسند تا بفهمند شما چه چیزی را دوست دارید یا در مورد چیزی فکر می‌کنید. آنها ممکن است در مورد غذایی که می خورید، بازی هایی که انجام می دهید یا حتی در مورد عادات خرید شما بپرسند.
شما به این سوالات پاسخ می دهید و در ازای آن، آنها به شما پول، امتیاز یا کارت های هدیه رایگان (مانند گیفت کارت های رایگان آمازون) می دهند تا از شما بابت وقتتان تشکر کنند.

من در طول سال‌ها نظرسنجی‌های پولی زیادی انجام داده‌ام و دوست دارم که چگونه می‌توانم مستقیماً از تلفن خود و هر زمان که بخواهم به آنها پاسخ دهم. من می توانم هنگام تماشای یک ویدیو، در زمان استراحت ناهار، قبل یا بعد از کار و موارد دیگر به آنها پاسخ دهم.

 کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

2. فروش عکس

می توانید از گوشی خود برای عکس گرفتن و کسب درآمد استفاده کنید. فروش عکس‌های استوک روشی سرگرم‌کننده برای کسب درآمد از طریق درآمد غیرفعال بدون تلاش فعال برای آن است.
همه عکاسان برای شروع به یک دوربین فانتزی نیاز ندارند. تلفن شما می تواند به خوبی کار کند و جدیدترین تلفن های هوشمند می توانند عکس های عالی و باکیفیت بگیرند. گوشی من می‌تواند عکس‌های عالی بگیرد و خیلی گران نبود – فقط یک گوشی اندرویدی معمولی است.
با عکاسی استوک، می‌توانید عکس‌هایی را که با دوربین یا تلفن خود گرفته‌اید در پلتفرمی مانند $ آپلود کنید. وقتی کسی یکی از عکس های شما را می خرد، پورسانت دریافت می کنید.
وب سایت ها، شرکت ها و وبلاگ ها به دلایل زیادی از عکس های استوک استفاده می کنند. کسب‌وکارها از آن‌ها برای بهبود محتوا، وب‌سایت یا ظاهر کلی خود استفاده می‌کنند، در حالی که ممکن است وقت کافی برای گرفتن تمام عکس‌های مورد نیاز خود را نداشته باشند.
من شخصاً اغلب از عکس‌های استوک در پست‌های وبلاگم استفاده می‌کنم و بسیاری دیگر را هم می‌شناسم که این کار را می‌کنند. تصاویر در سراسر این مقاله (بله، تصویری که در حال خواندن آن هستید) همه عکس‌های استوک هستند.
عکاسی استوک شامل تصاویری از موارد زیر است:
• سفر و مناظر
• تجارت و امور مالی، مانند لپ تاپ، دفاتر، و افرادی که کار می کنند
• خانواده، مانند والدین و فرزندان
• وسایل خانه مانند اتاق نشیمن و آشپزخانه
• حیوانات، مانند حیوانات خانگی و حیات وحش
• وسایل نقلیه مانند ماشین و قایق
• سلامتی و تندرستی، مانند تصاویر مربوط به تناسب اندام، غذای سالم، فردی که ورزش می کند
• ورزش، از رویدادهای حرفه ای گرفته تا بازی های معمولی

3. خریدار اینستاکارت

کسب درآمد از طریق تلفن با برنامه های خواربارفروشی و تحویل غذا مانند Instacart امکان پذیر است. به عنوان یک خریدار Instacart، برای خرید خواربار و تحویل آنها به افرادی که آنلاین سفارش می دهند، پول دریافت می کنید.
تحویل خواربار خدماتی است که بسیاری از افراد روز به روز بیشتر از آن استفاده می کنند. من چندین بار از آن استفاده کردم که وقت خرید نداشتم یا ماشین نداشتم.
با این شغل، شما این آزادی را دارید که برنامه خود را تنظیم کنید، و می توانید خیلی سریع دستمزد دریافت کنید – گاهی اوقات در همان روز.
تحویل مواد غذایی یک کار جانبی محبوب است و تنها چیزی که نیاز دارید گواهینامه رانندگی معتبر، ماشین و تلفن همراهتان است.
شما برای هر تحویل پول کسب می کنید و می توانید تمام نکات خود را حفظ کنید. پلتفرم هایی مانند Instacart و Shipt می توانند به شما کمک کنند حدود 15 تا 20 دلار در ساعت درآمد داشته باشید.
در نقد خریدار اینستاکارت بیشتر بدانید: خریداران اینستاکارت چقدر درآمد دارند؟

4. سایت JustAnswer : کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

JustAnswer سایتی است که در آن می توانید با استفاده از تلفن خود برای کمک به دیگران درآمد کسب کنید. اگر در زمینه خاصی مهارت یا دانش دارید، می توانید به سوالات پاسخ دهید و پول نقد کسب کنید.
JustAnswer بیان می‌کند که می‌توانید به عنوان متخصصی که به صورت آنلاین در سایت خود به سؤالات پاسخ می‌دهد، ماهیانه 2000 تا 7000 دلار درآمد کسب کنید.
مردم سوال می پرسند و سایت آنها را با متخصصی که می تواند پاسخ دهد مطابقت می دهد. برای مثال، ممکن است شخصی بپرسد که چگونه روغن خود را تعویض کند یا چرا گربه او بیمار است. به عنوان یک متخصص، به سوالات پاسخ می دهید و از طریق چت متنی کمک شخصی می کنید.
کارشناسان در زمینه هایی مانند مکانیک، پزشکان، وکلا، دامپزشکان، کارشناسان خانه، ارزیاب ها، کارشناسان کامپیوتر و فناوری و غیره وجود دارند.
شما می توانید هر زمان که بخواهید از رایانه یا تلفن همراه خود کار کنید و می توانید انتخاب کنید که به کدام سؤالات پاسخ دهید.
برای شروع، به صورت آنلاین در JustAnswer درخواست دهید. آنها اعتبار شما را تأیید می کنند (هر متخصص در این پلتفرم توسط شخص ثالث تأیید می شود و باید مجوزها، تحصیلات یا شغل در زمینه تخصصی خود داشته باشد). پس از تایید، یک جلسه سریع با تیم JustAnswer خواهید داشت تا نحوه استفاده از پلتفرم را بیاموزید.
حدود یک هفته طول می کشد تا تأیید شود و می توانید از طریق واریز مستقیم، PayPal یا Venmo پرداخت ها را دریافت کنید.

5. سایت DoorDash

هنگامی که می خواهید با تلفن خود درآمد کسب کنید، DoorDash یکی از راه هایی است که می توانید این کار را انجام دهید. DoorDash یک برنامه گیگ است که در آن غذا را به مردم تحویل می دهید.
کار با DoorDash به این معنی است که شما بخشی از اقتصاد گیگ هستید و وعده‌های غذایی رستوران را به مشتریان تحویل می‌دهید. شما این انعطاف را دارید که ساعات کاری خود را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که چه زمانی و کجا می خواهید کار کنید.
بسته به موقعیت مکانی خود، می توانید غذا را با ماشین یا دوچرخه تحویل دهید.
این برنامه ابزار اصلی شما برای این کار است و سفارشات شما را نشان می دهد، کجا بروید و چگونه به آنجا بروید.
درآمد شما به هر تحویل بستگی دارد. می توانید از 2 تا 10 دلار یا بیشتر، به علاوه نکات، درآمد کسب کنید.

6. سایت Fiverr

Fiverr راهی برای کسب درآمد از تلفن شما است زیرا یک پلتفرم آنلاین است که در آن افراد انواع کارهای آنلاین مانند نوشتن، طراحی یا ساختن ویدیو را انجام می دهند.
برخی از خدماتی که می توانید برای کسب درآمد از تلفن خود بفروشید عبارتند از:
• خدمات مشتری پشتیبانی چت – خدمات مشتری را برای یک تجارت به عنوان یک مترجم آزاد مدیریت کنید.
• دستیار ارسال رسانه های اجتماعی – به مشتریان کمک کنید تا محتوا را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود، مانند اینستاگرام و فیس بوک، برنامه ریزی و ارسال کنند.
• مربی‌گری تناسب اندام مجازی – می‌توانید جلسات مربیگری تناسب اندام داشته باشید یا برنامه‌های تمرینی شخصی‌شده را از تلفن خود ایجاد کنید.
• درس های زبان آنلاین – آموزش زبان از طریق تماس های ویدیویی یا پیام های صوتی.
• مربی زندگی – پیام های انگیزشی، توصیه های زندگی، یا جلسات مربیگری را از طریق تلفن خود به اشتراک بگذارید، مانند تماس های تلفنی یا پیامک.
• تست اپلیکیشن موبایل – برنامه های موبایل را برای توسعه دهندگان تست کنید و بازخورد بدهید.

وقتی شخصی سرویس شما را از لیست شما خریداری می کند، Fiverr را پرداخت می کند. Fiverr 20٪ را می گیرد و شما 80٪ از وجوه را پس از یک دوره معلق 14 روزه دریافت می کنید.
پلتفرم محبوب دیگری که تا حدودی شبیه Fiverr برای مترجمان آزاد است Upwork است.

7. سایت RentAFriend : کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

اگر به دنبال کسب درآمد از تلفن خود هستید، RentAFriend می تواند انتخاب جالبی باشد. این پلتفرم به شما این امکان را می دهد که برای دوست بودن پول دریافت کنید.
به عنوان یک RentAFriend، ممکن است به پیام‌های متنی پاسخ دهید و با آن فرد مکالمه تلفنی داشته باشید. بسته به اولویت خود می توانید شخصاً، از طریق چت ویدیویی یا از طریق پیام های متنی دوست باشید.
با RentAFriend، ساعات کاری و قیمت را برای زمان خود تعیین می کنید. بسته به تصمیم شما، درآمد می تواند از 10 تا 50 دلار در ساعت متغیر باشد.
در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:
1. در وب سایت RentAFriend ثبت نام کنید.
2. نمایه ای ایجاد کنید که نشان دهد شما چه کسی هستید و از چه نوع فعالیت هایی لذت می برید.
3. هنگامی که نمایه شما فعال شد، افراد می توانند شما را پیدا کنند و خدمات دوستی شما را درخواست کنند.

مردم به این سایت می‌پیوندند تا دوست و کسی را پیدا کنند تا با او صحبت کنند، و اینجاست که شما وارد می‌شوید.

 کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

8. اپلیکیشن پاپا

پاپا وب‌سایتی است که در آن می‌توانید با افراد مسن‌تر چت کنید، به آن‌ها در خانه و خرید کمک کنید و موارد دیگر.
شما به سادگی در انجام کارهای روزمره از آنها حمایت بیشتری می کنید و می توانید برای برخی از این کارها مستقیماً از تلفن خود درآمد کسب کنید.
به عنوان یک پاپا پال، می توانید برنامه زمانی خود را تنظیم کنید. مبلغی که می توانید در هر ساعت کسب کنید بسته به موقعیت مکانی شما متفاوت است.

9. درمانگر BetterHelp

اگر یک درمانگر دارای مجوز هستید، ممکن است دوست داشته باشید با استفاده از تلفن خود با BetterHelp درآمد کسب کنید. BetterHelp یک پلت فرم آنلاین است که در آن درمانگران به افراد کمک می کنند.
می‌توانید از طریق چت، تماس تلفنی یا تماس ویدیویی با مشتریان کار کنید. شما به اینترنت خوب و یک مکان خصوصی برای صحبت نیاز دارید.
به عنوان یک درمانگر در BetterHelp، درآمد تخمینی حدود 100000 دلار در سال برای 40 ساعت کار در هفته است. شما همچنین می توانید به صورت نیمه وقت در حدود 5 تا 15 ساعت در هفته کار کنید و هر سال حدود 8000 تا 27000 دلار درآمد کسب کنید.
برای ملحق شدن، آنها به حداقل 3 سال تجربه در درمان بزرگسالان، زوج ها یا نوجوانان نیاز دارند.

10. با گوشی خود بازی کنید

اپلیکیشن‌های پول‌ساز زیادی وجود دارند که می‌توانید برای انجام بازی‌های تلفن خود پول دریافت کنید.
برنامه‌های بازی به دلیل کسب درآمد از طریق تبلیغات و خریدهای درون‌برنامه‌ای، پاداش‌های واقعی پرداخت می‌کنند. برای انگیزه دادن به شما برای ادامه بازی هایشان، بخشی از درآمد خود را با شما به اشتراک می گذارند.
در اینجا لیست سریعی از بهترین برنامه های بازی که پول نقد واقعی پرداخت می کنند آورده شده است:
1. KashKick
2. Swagbucks
3. InboxDollars

هنگام انتخاب برنامه های بازی برای کسب درآمد، مهم است که بررسی ها را بررسی کنید و بفهمید که چگونه درآمد خود را دریافت می کنید. با برنامه‌هایی که برای پخش نیاز به پرداخت دارند، احتیاط کنید یا پاداش‌هایی را وعده می‌دهید که خیلی خوب به نظر می‌رسند. همچنین، زمانی را که صرف بازی می‌کنید، یادداشت کنید تا مطمئن شوید که ارزش آن را دارد.

11. تست کاربر : کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

UserTesting راهی است که می توانید با امتحان کردن وب سایت ها و برنامه ها درآمد کسب کنید. شرکت ها برای افکار صادقانه شما در مورد استفاده از آنها به شما پول می دهند.
برای شرکت در آزمون‌ها، به رایانه یا تلفن هوشمند، اتصال به اینترنت و میکروفون نیاز دارید. برخی از تست ها ممکن است به وب کم نیز نیاز داشته باشند.
وقتی وب‌سایت‌ها را آزمایش می‌کنید، به چیزهایی توجه می‌کنید که خوب کار نمی‌کنند یا ممکن است گیج‌کننده باشند. بازخورد شما به شرکت‌ها کمک می‌کند تا نظرات واقعی خود را بهبود ببخشند، نه فقط پاسخ‌های سریع.

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:
1. با یک سایت تست کاربر ثبت نام کنید.
2. آنها به شما وظایفی می دهند، مانند یافتن چیزی در یک وب سایت. اکثر آزمایشات حدود 15 تا 20 دقیقه طول می کشد.
3. صفحه نمایش خود را ضبط می کنید و در مورد آنچه فکر می کنید صحبت می کنید.
4. پس از اتمام کار، بازخورد خود را ارسال می کنید.
5. شما حقوق می گیرید! شما می توانید در هر آزمون حدود 10 دلار درآمد کسب کنید.

پرداخت ها معمولاً از طریق خدمات آنلاین مانند پی پال انجام می شود.

من شخصاً به شخصی پول داده‌ام تا یک بررسی UserTesting در این سایت، Making Sense of Cents انجام دهد. این یک راه عالی برای دیدن اینکه یک غریبه در مورد وب سایت شما چه فکر می کند است و آنها نکات مفیدی را به من دادند و به من اطلاع دادند که چه تغییراتی باید انجام دهم تا وب سایت خود را برای خوانندگان بهتر کنم.

12. اقلام مستعمل را به صورت آنلاین بفروشید

اگر چیزهایی دارید که دیگر استفاده نمی کنید، فروش آنلاین آن می تواند راهی هوشمندانه برای کسب درآمد باشد. تلفن‌های قدیمی، لباس‌ها، بازی‌ها و کتاب‌های شما می‌تواند برای دیگری ارزش داشته باشد.
و شما می توانید همه این کارها را مستقیماً از تلفن همراه خود انجام دهید!
چه چیزهای قدیمی در اطراف خانه خود داشته باشید که می خواهید آنها را بفروشید یا اگر می خواهید یک کسب و کار فروش مجدد راه اندازی کنید، برنامه های زیادی وجود دارند که فروش آنها را مستقیماً از طریق تلفن شما آسان می کنند.
برخی از پرفروش‌ترین اپلیکیشن‌ها عبارتند از Poshmark برای لباس، Worthy برای جواهرات، Facebook Marketplace برای فروش محلی و Decluttr برای الکترونیک.
من شخصاً اقلام زیادی را در طول سال ها در سایت های مختلف فروخته ام تا درآمد بیشتری داشته باشم. در یک مقطع، من حتی یک تجارت کوچک فروش مجدد داشتم. بنابراین، من از نزدیک درک می کنم که این سایت ها و برنامه ها چقدر می توانند مفید باشند!

13. داده های خود را بفروشید

با فروش داده های خود از طریق اپلیکیشن ها می توانید از گوشی خود درآمد کسب کنید. این برنامه‌ها برای داده‌هایی که استفاده نمی‌کنید به شما پول می‌دهند. ممکن است نگران ایمنی باشید، اما در بیشتر موارد، ایمن است.
این برنامه‌ها معمولاً در پس‌زمینه کار می‌کنند و به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا بفهمند مردم چگونه از اینترنت استفاده می‌کنند. برنامه های داده مشاغل تمام وقت نیستند و از آنها پولدار نخواهید شد، اما می توانند برنامه های جانبی آسانی باشند.
Honeygain یکی از برنامه‌هایی است که می‌توانید در آن پول نقد کسب کنید و برای داده‌هایی که استفاده نمی‌کنید پول دریافت می‌کنید. شما فقط برنامه را نصب می کنید، و بدون انجام کار اضافی اجرا می شود.
شما بر اساس میزان ترافیکی که از طریق اتصال شما عبور می کند، پرداخت دریافت می کنید، با Honeygain به ازای هر 10 گیگابایت ترافیک، 1 دلار پرداخت می کند.

 کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

14. اینستاگرامر

اگر عاشق اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها هستید، اینستاگرام می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد بیشتر با حساب‌های رسانه‌های اجتماعی‌تان باشد.
من در طول سال‌ها از اینستاگرام درآمد کسب کرده‌ام، و اگرچه این درآمد تمام وقت من نیست، اما یک راه سرگرم‌کننده برای کسب درآمد از تلفن من است.
این به این دلیل است که می توانید اینستاگرام را در هر جایگاهی که می خواهید مانند تناسب اندام، مسافرت، مد، خانواده و موارد دیگر راه اندازی کنید. بنابراین، ممکن است بتوانید از مدیریت و رشد حساب رسانه های اجتماعی خود لذت زیادی ببرید.
سپس، باید مطمئن شوید که به طور منظم محتوای با کیفیت بالا را به اشتراک می گذارید، از برچسب های مرتبط استفاده می کنید، حلقه ها را پست می کنید و با مخاطبان خود تعامل دارید تا به طور پیوسته تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

15. برای راه رفتن پول بگیرید : کسب درآمد با موبایل در سال ۲۰۲۴

شما در واقع فقط با پیاده روی می توانید درآمد کسب کنید! برنامه‌هایی وجود دارند که مراحل شما را دنبال می‌کنند و برای فعال ماندن به شما پاداش می‌دهند. می‌توانید این موارد را در تلفن خود دانلود کنید، شروع به راه رفتن کنید و شاهد تبدیل شدن قدم‌هایتان به پاداش باشید.
Sweatcoin یکی از برنامه هایی است که ممکن است دوست داشته باشید. اگر بالای 13 سال دارید و گوشی هوشمند دارید، می‌توانید عضو شوید. این راه رفتن شما را به نقاطی تبدیل می کند که می توانید از آنها استفاده کنید. می توانید چیزهایی مانند کارت های هدیه یا حتی سازمان های خیریه را دریافت کنید.

دریافت پول آسان است:
1. به یک برنامه بپیوندید – برای برنامه ای که مناسب شماست ثبت نام کنید.
2. راه بروید و جمع کنید – تلفن خود را حمل کنید و در حین راه رفتن امتیاز جمع کنید.
3. جوایز کسب کنید – امتیازات خود را با چیزهایی مانند پول به PayPal یا محصولات جالب عوض کنید.

برخی از برنامه ها ممکن است به یک ردیاب تناسب اندام متصل شوند. به این ترتیب، اگر تلفن همراه شما نباشد، هیچ مرحله ای را از دست نخواهید داد.

سوالات متداول
در زیر به سوالات رایج در مورد نحوه کسب درآمد از تلفن خود پاسخ داده شده است.

چگونه می توانم از گوشی خود برای کسب درآمد استفاده کنم؟
می‌توانید با فروش چیزهایی که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید در برنامه‌هایی مانند Decluttr یا از طریق فروشگاه خودتان در پلتفرم‌هایی مانند Shopify، از طریق تلفن خود درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید نظرسنجی‌های آنلاین را تکمیل کنید، برای تحقیقات بازار ثبت‌نام کنید، یا وظایفی را در برنامه‌های اقتصاد گیگ انجام دهید.

چگونه می توانم از طریق تلفن خود درآمد غیرفعال داشته باشم؟
یکی از راه‌های کسب درآمد غیرفعال از گوشی، فروش عکاسی استوک است. می توانید از تلفن خود عکس بگیرید و سپس آنها را بارها و بارها به صورت آنلاین بفروشید!

نوجوانان چگونه می توانند با استفاده از اپلیکیشن های موبایل درآمد کسب کنند؟
نوجوانان می‌توانند در اوقات فراغت خود با شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین، انجام وظایف، فروش محصولات آنلاین یا استفاده از برنامه‌هایی که به کاربران برای حفظ عادات خوب مانند فعال ماندن پاداش می‌دهند، درآمد کسب کنند.

چگونه می توانم روزی 100 دلار با گوشی خود درآمد داشته باشم؟
راه های زیادی برای کسب درآمد روزانه 100 دلار از تلفن شما وجود دارد، مانند فروش اقلام آنلاین و ثبت نام در مشاغل گیگ مانند Instacart.

سریع ترین راه ها برای کسب درآمد از طریق تلفن چیست؟
سریع‌ترین راه‌های کسب درآمد با تلفن شامل نظرسنجی، استفاده از برنامه‌های خرید پس‌انداز نقدی (زیرا ممکن است قبلاً زیاد آنلاین خرید کنید!)، بازی‌هایی که پاداش واقعی دارند، و ارائه مواد غذایی یا وعده‌های غذایی با برنامه‌های گیگ است.

چگونه می توانم بدون سرمایه گذاری یاد بگیرم که چگونه با گوشی خود پول دربیاورم؟
راه‌های زیادی برای کسب درآمد رایگان از تلفنتان وجود دارد، مانند پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها، فروش اقلامی که قبلاً مالک آنها هستید (مانند لباس‌های قدیمی که دیگر نمی‌پوشید، سی‌دی، دی‌وی‌دی یا دستگاه‌های قدیمی که دیگر استفاده نمی‌کنید) ، رانندگی برای Uber، تحویل مواد غذایی با Instacart و موارد دیگر.

برای کسب درآمد با گوشی از چه برنامه هایی استفاده کنم؟
اپلیکیشن‌هایی مانند Instacart، Papa، و Uber همگی راه‌های خوبی برای کسب درآمد از تلفن همراه هستند. راه‌های زیادی وجود دارد که در بالا به آنها اشاره نکردم که گزینه‌های خوبی هستند، مانند Fetch Rewards (رسید خود را از خرید مواد غذایی اسکن کنید)، Acorns (برنامه سرمایه‌گذاری خرد برای پول یدکی شما)، Ibotta (یک برنامه خرید مواد غذایی)، Neighbor (فضای ذخیره‌سازی خود را اجاره دهید)، Lyft (دیگران را به اطراف برانید)، TaskRabbit (خدمات افراد خوش دست خود را بفروشید، مانند مبلمان ساختمانی)، OfferUp (فروش چیزهایی که دیگر نیاز ندارید) و Rakuten (در خرید آنلاین خود پول نقد دریافت کنید) .

این برنامه ها هم در فروشگاه های گوگل پلی و هم در اپ استور iOS در دسترس هستند.

 

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT