کسب درآمد از نوشتن زیرنویس ویدیو

کسب درآمد از نوشتن زیرنویس ویدیو

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر در دنیای فریلنسینگ مبتدی هستید و به دنبال یافتن یک درآمد جانبی آسان می باشد، ممکن است این راهنما برای شما مناسب باشد. نوشتن توضیحات یا زیرنویس برای ویدیو ها یکی از ساده ترین مشاغل خانگی است. دراین پست به آموزش کسب درآمد از نوشتن زیرنویس ویدیو  می پردازیم.

نقد درآمد دلاری

کسب درآمد از نوشتن زیرنویس ویدیو

زیرنویس چیست و چرا شرکت ها به آنها نیاز دارند؟ زیرنویس های ویدیویی شامل ترجمه صدا ها به متن است. این زیرنویس ها به افراد کمک می‌ کند تا دیالوگ ها را بهتر درک کنند یا به سادگی ویدیو را بدون روشن کردن صدا تماشا کنند.

اکنون، شرکت ها به افرادی نیاز دارند که آن سخنرانی را از ویدیو های خود ترجمه کنند تا بتوانند به زیرنویس و زیرنویس تبدیل شوند. اینجاست که ما وارد می‌ شویم. وظیفه شما این است که دقیقاً همین کار را انجام دهید.

وب سایت هایی که برای نوشتن توضیحات و زیرنویس به شما پول می دهند

سایت REV

Rev یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان راه حل های تبدیل متن به گفتار است. این پلتفرم در Trustpilot دارای امتیاز 4.4 می باشد. Rev کپشن نویس های فریلنسر را از کشورهای مختلف استخدام می‌ کند.

برای تبدیل شدن به نویسنده، ابتدا شرکت از شما می‌ خواهد که یک تست گرامر زبان انگلیسی به همراه یک نمونه زیرنویس انجام دهید. پس از تأیید درخواستتان، می‌ توانید بلافاصله شروع کنید.

زیرنویس ها می‌ توانند از 240 تا 1570 دلار در ماه درآمد داشته باشند. Rev از طریق PayPal به نویسنده ها پرداخت می‌ کند.

سایت HappyScribe

Happyscribe یکی دیگر از خدمات معتبر تبدیل متن به گفتار است که خدمات زیرنویس و رونویسی را به صورت آنلاین ارائه می‌ دهد. این شرکت مشاغل کار از خانه را از کشور های مختلف ارائه می‌ دهد.

برای شروع ، شرکت ابتدا از شما می خواهد که یک ارزیابی انجام دهید و یک پرسشنامه را تکمیل نمایید. پس از تایید درخواست شما می‌ توانید روی پروژه ها کار کنید.

زیرنویس می‌ تواند به طور متوسط ​​450 € تا 3000 € در ماه درآمد کسب کند. این شرکت از طریق Wise به کارگران خود حقوق می‌ پردازد.

سایت Take1

Take1 یک ارائه دهنده خدمات برای خدمات رونویسی، ترجمه و زیرنویس است. این پلتفرم فریلنسر هایی را از سراسر جهان استخدام می‌ کند تا بخشی از تیم خود شوند.

برای عضویت در تیم ابتدا باید رزومه خود را ارسال کرده و یک آزمون املا را شرکت کنید. هنگامی که فرم را پر کردید و در لیست نهایی قرار گرفتید، می‌ توانید شروع به کار نمایید.

سایت Vanan Captioning

Vanan Captioning خدمات ترجمه و زیرنویس را ارائه می‌ دهد. این شرکت با امتیاز 4.6 در Glassdoor یکی دیگر از پلتفرم های خوب برای فریلنسر ها است. آنها به برخی از بهترین شرکت های جهان از جمله یوتیوب، آمازون، ویمئو و hulu خدمات ارائه می‌ دهند.

می‌ توان با پر کردن فرم ثبت نام، عضو تیم شد.

سایت 3PlayMedia

3PlayMedia یک ارائه دهنده خدمات رونویسی و توضیحات است. این شرکت از سراسر آمریکا پیمانکاران مستقل استخدام می‌ کند.

برای شروع کار به عنوان زیرنویس، شرکت از شما می‌ خواهد که فرم را پر کرده و رزومه خود را پیوست کنید. پس از پاکسازی، می‌ توانید شروع به کار نمایید. این شرکت در مقایسه با سایر خدمات، به ازای هر ساعت مبلغ مناسبی به تیتراژ های خود پرداخت می کند.

سایت Capital Captions

Capital Captions یک شرکت مستقر در بریتانیا است که خدمات زیرنویس، توضیحات، رونویسی، و صدا را ارائه می‌ دهد. این شرکت دارای مشتریان عمده ای مانند SkyNews، NBC، WarnerBros و غیره می باشد.

این شرکت افراد حرفه ای با بیش از 2 سال سابقه را استخدام می‌ کند. برای عضویت در تیم خود، متقاضیان باید یک آزمون صوتی/تصویری را بگذرانند که گرامر و مهارت های پژوهشی متقاضی را آزمایش می‌ نماید.

کسب درآمد از نوشتن زیرنویس ویدیو در سایت CrowdSurf

CrowdSurf یک ارائه دهنده خدمات زیرنویس و رونویسی بر اساس تقاضا است. این شرکت فریلنسر هایی را از سراسر جهان استخدام می‌ کند تا برای آنها کار کنند.

CrowdSurf به فریلنسر ها به ازای هر پروژه حقوق می‌ دهد. بنابر این اگر می‌ خواهید به عنوان یک نویسنده زیرنویس شاغل شوید، ابتدا باید یک ارزیابی را بگذرانید. پس از قبولی، می‌ توانید روی پروژه  های خود کار کنید.

CrowdSurf از طریق طیف وسیعی از گزینه های پرداخت از جمله سپرده مستقیم و PayPal به فریلنسر ها پرداخت می‌ کند.

سایت VITAC

VITAC که قبلا به عنوان “Caption Colorado” شناخته می‌ شد، یکی دیگر از شرکت های خدمات شرح است که خدماتی مانند زیرنویس، توضیحات صوتی و خدمات زیرنویس را ارائه می‌ دهد.

VITAC فقط زیرنویس های خبره را استخدام می‌ کند، به این معنی که متقاضیان باید مهارت های تایپ و ارتباط خوبی داشته باشند. این شرکت از متقاضیان می‌ خواهد که برای غربالگری یک ارزیابی 30 دقیقه ای انجام دهند. وقتی وارد شوید، بخشی از نویسندگان زیرنویس آنها می‌ شوید.

این شرکت حقوق ثابت ماهانه به اضافه مزایا را به کارگران خود ارائه می‌ دهد.

سایت Aberdeen Broadcast Service

Aberdeen شرکت دیگری است که خدمات زیرنویس، توضیحات و ترجمه را به صورت آنلاین ارائه می‌ دهد. این شرکت گزینه های فریلنسری ارائه نمی‌ دهد اما متقاضیان را برای مشاغل دائمی استخدام می‌ کند.

برای تبدیل شدن به بخشی از Aberdeen، باید شرایط کاری آنها را بر آورده کنید. این شرکت رزومه شما را می‌ خواهد، پس از بررسی شما، برای شرکت در آزمون با شما تماس گرفته می‌ شود. اگر قبول شوید، به عنوان یک متخصص به آنها ملحق خواهید شد.

Aberdeen حدود 16 تا 20 دلار در ساعت به کارمندان خود حقوق می‌ دهد.

کسب درآمد از نوشتن زیرنویس ویدیو در سایت Captioning Star

Captioning Star خدمات زیرنویس مانند زیرنویس های چسبیده، زیرنویس های زنده، و همچنین زیرنویس های متحرک و پخش را ارائه می‌ دهد. این شرکت همیشه به دنبال کارشناسان بیشتر برای عنوان نویسی است.

برای اینکه بخشی از تیم آنها شوید، فرم آنها را به صورت آنلاین پر کنید و منتظر بمانید تا شرکت با شما تماس بگیرد.

اگر به دنبال گزینه های بیشتری برای دریافت زیرنویس یا مشاغل این چنینی هستید، پلتفرم های بسیار بیشتری از موارد ذکر شده در بالا وجود دارند. صد ها شغل زیرنویس نیز به صورت آنلاین در پلتفرم  های فریلنسری مختلف،مانند Upwork، Fiverr، Freelancer و موارد دیگر ارسال می‌ شوند. هنگام کار بر روی پروژه های مستقل، همیشه گزینه های خود را باز نگه دارید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT