هوش مصنوعی برای تبدیل ویدیو به انیمیشن

بهترین برنامه هوش مصنوعی برای تبدیل ویدیو به انیمیشن

زمان مطالعه 9 دقیقه

ویدیوهای معمولی  نمی‌توانند، توجه بیننده  را به خود جلب کنند، انیمیشن با رنگ‌ های زنده‌ تر، سبک‌های هنری، و گرافیک‌ های سرگرم‌ کننده‌تر بیننده را به خود جذب می کند . اما همه افراد وقت این را ندارند که ساعات زیادی را برای یادگیری نحوه انیمیشن سازی از صفر پشت سر بگذارند. یک تولید کننده انیمیشن هوش مصنوعی به شما امکان می دهد از تبدیل ویدیوهای خود به کارتون  لذت ببرید! در این پست به معرفی بهترین برنامه هوش مصنوعی برای تبدیل ویدیو به انیمیشن می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین برنامه هوش مصنوعی برای تبدیل ویدیو به انیمیشن

همانطور که هوش مصنوعی کار ویرایش ویدیو را انجام می دهد، برنامه های دیگری با جلوه هایی منتشر شده اند که ویدیو های شما را به انیمیشن تبدیل می کنند. این می تواند انتخاب را برایتان سخت کند، بنابراین ما تعدادی از بهترین ها را گرد هم می آوریم تا به شما نشان دهیم آنها چه کاری انجام می دهند و چگونه می توانید از آنها برای ایجاد ویدیویی استفاده نمایید و بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن باشید. با ما همراه باشید.

• ویرایش آسان ویدیو با ابزارها و ویژگی های حرفه ای برای تمام سطوح مهارت
• کتابخانه عظیمی از جلوه ها، عناوین و انتقال های خیره کننده
• بدون زحمت در یوتیوب یا هر پلتفرم اجتماعی دیگری آپلود کنید

انیمیشن‌ها با رنگ‌های زنده‌تر، سبک‌های هنری و گرافیک‌های سرگرم‌کننده‌تر، به گونه‌ای که ویدیوهای معمولی شما نمی‌توانند، توجه بیننده شما را به خود جلب کنند. اما همه افراد این مهارت را ندارند که ساعات پر زحمتی را برای یادگیری نحوه ایجاد انیمیشن از ابتدا پشت سر بگذارند. یک تولید کننده انیمیشن هوش مصنوعی به شما امکان می دهد از تبدیل ویدیوهای خود به کارتون در محل لذت ببرید!
همانطور که ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی شروع به کار می کند، برنامه های بیشتری با جلوه هایی تولید شده اند که ویدیوهای شما را به انیمیشن تبدیل می کنند. این می‌تواند انتخاب یکی را سخت کند، بنابراین ما هشت مورد از موارد دلخواه خود را گرد هم می‌آوریم تا به شما نشان دهیم آنها چه کاری انجام می‌دهند و چگونه می‌توانید از آنها برای ایجاد ویدیویی استفاده کنید که نمی‌توانید منتظر به اشتراک گذاشتن آن باشید. به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه انیمیشن تولید شده توسط هوش مصنوعی را به عکس بعدی خود اضافه کنید!

مولد انیمیشن هوش مصنوعی چیست؟

ابزارهای هوش مصنوعی از دستورات برای تبدیل عکس‌ها و ویدیوها به سبک‌های هنری مختلف استفاده می‌کنند. در این مورد، هر ابزار یک الگوریتم دارد که تصویر یا عباراتی را که تایپ می‌کنید تجزیه و تحلیل می‌کند تا آن را به انیمیشن تبدیل کند. هنگامی که دستور شما را فهمید، پیکسل‌های ویدیوی شما را با پیکسل‌هایی جایگزین می‌کند که سبک‌هایی مانند انیمه، کارتون و طرح‌ها را ایجاد می‌کنند.

در زیر، نقطه شروعی را برای کاوش بهترین برنامه های تولید انیمیشن هوش مصنوعی به شما ارائه کرده ایم. ما بهترین ویژگی‌های انیمیشن ویدیویی آن‌ها را به شما نشان می‌دهیم و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید کدامیک نیازهای ویرایشی شما را برآورده می‌کند.

1. PowerDirector
2. فیس پلی
3. آینه هوش مصنوعی
4. میتو
5. تغییر سبک
6. گلم
7. CloneAI
8. سازنده و سازنده هنر هوش مصنوعی ویدیو

1. PowerDirector – بهترین تولید کننده انیمیشن هوش مصنوعی
موجود: iOS/Android

ویژگی های کلیدی:
• ویدیو انیمه هوش مصنوعی
• هنر هوش مصنوعی
• پس زمینه ویدیو را جایگزین کنید
• اثرات بدن

PowerDirector یک تولید کننده انیمیشن هوش مصنوعی پیشگامانه است که روش تبدیل ویدیوهای خود را به سبک های انیمیشنی جذاب متحول می کند. این ابزار نوآورانه با شش گزینه متمایز برای انتخاب، به طور بی عیب و نقص فیلم های متحرک را با سبک انیمه انتخاب شده تطبیق می دهد و یک تجربه بصری جذاب و پویا را تضمین می کند.

 

PowerDirector به شما امکان می دهد صحنه خود را به سبک هنری متفاوت تبدیل کنید. ویژگی Anime Art آن دارای بیش از ده سبک برای امتحان است، از جمله عشق درخشان رویایی و سبک های کارتون آشنا. با تبدیل کردن خود به انیمه، می توانید با یک ضربه به ترندهای ویدیویی محبوب بپیوندید زیرا این برنامه تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهد.

 

علاوه بر تبدیل شما به انیمه، مجموعه افکت‌های هوش مصنوعی PowerDirector به شما امکان می‌دهد پس‌زمینه ویدیوی خود را تغییر دهید و پس‌زمینه جدیدی را از گالری آن اضافه کنید. جلوه‌های بدنه آن از خطوط نئون گرفته تا رعد و برق، جذابیت الکتریکی را برای ویدیوی شما ایجاد می‌کند. سپس، استیکرهای متحرک را برای یک پیام مرتبط که حال و هوا را تنظیم می کند، اضافه کنید.

سایر ابزارهای ویرایش ویدیو PowerDirector می توانند تغییرات عمده یا ویرایش های ظریفی را در عکس های شما ایجاد کنند. با ویژگی حرکت آهسته یک جلوه دراماتیک ایجاد کنید، از بهبود رنگ برای روشن کردن صحنه استفاده کنید، تصاویر را روی ویدیوهای خود قرار دهید، یا چهره خود را برای ناشناس ماندن یا یک لمس هنری تار کنید.

با PowerDirector، می توانید بسیاری از ویژگی های آن را با یک ضربه اعمال کنید و همچنان نتایجی در سطح حرفه ای دریافت کنید. هم برای مبتدیان و هم برای ویرایشگرهای ویدیویی باتجربه که تولید انیمیشن های هوش مصنوعی را با ویژگی های مختلف و محدودیت های کمی کاوش کنند عالی است.

2. FacePlay

موجود: iOS/Android

ویژگی های کلیدی:
• ویدیو سبک کمیک
• حیوانات انیمه
• فیلم نقاشی

در آزمایشگاه هوش مصنوعی FacePlay، ویژگی Comics Video آن، داستان سرایی استادانه شما را حفظ می‌کند و در عین حال به ویدیوی شما ظاهری انیمیشن یا کتاب مصور می‌دهد. چه بخواهید یک سکانس خشن و سبک اکشن داشته باشید یا چیزی ملایم و رمانتیک، سبک های هنری FacePlay می توانند شما را به آنجا ببرند. با حیوانات انیمه و ویژگی های نقاشی آن، می توانید خود را به گونه ای متفاوت یا سبک هنرمند معروف تبدیل کنید. به‌علاوه، می‌توانید ویدیوها را با چند چهره ویرایش کنید، اگرچه برنامه تولید انیمیشن هوش مصنوعی به اندازه PowerDirector پس‌زمینه یا ویژگی‌های ویرایش ویدیو ندارد.

3 AI Mirror.
موجود: iOS/Android

ویژگی های کلیدی:
• انیمیشن کریسمس هوش مصنوعی
• جلوه های سبک فیلم
• فیلترهای انیمه و مانگا

با AI Mirror، ویدیوهای تعطیلات شما فراتر از کارت معمولی کریسمس شما است. با ویدیویی به سبک فیلم که دارای سبک‌های انیمیشن خلاقانه است، مانند فناوری آینده‌نگر، پادشاهی‌های فانتزی، و هنر مانگا، به همه عزیزانتان به‌روزرسانی کنید. برنامه تولید انیمیشن هوش مصنوعی برای به اشتراک گذاری با ابزار یک ضربه ای خود عالی است، اگرچه اگر می خواهید کاری غیر از هنرهای پر زرق و برق در ویدیوی خود انجام دهید، ممکن است به برنامه دیگری نیاز داشته باشید.

4. Meitu

موجود: iOS/Android

ویژگی های کلیدی:
• انیمیشن هوش مصنوعی
• برچسب های متحرک
• روتوش پرتره

مولد انیمیشن هوش مصنوعی Meitu جدیدتر و ساده‌تر از آنچه در بسیاری از ویرایشگرهای ویدیوی دیگر می‌بینید است، اما همچنان به شما امکان می‌دهد ویدیوهای خود را به کارتون تبدیل کنید. این برنامه در روتوش عکس ها و فیلم ها تخصص دارد، بنابراین ابزارهای هوش مصنوعی آن به شما امکان می دهند پوست خود را پاک کنید و آرایش اضافه کنید. سپس، عکس‌های خود را با برچسب‌های متحرک و شکلک‌ها برای لمس زیبا تمام کنید!

5. Restyle

موجود: iOS/Android

ویژگی های کلیدی:
• خودت کارتون کن
• فیلترهای کارتونی هوش مصنوعی
• تولید کننده ویدئو

این برنامه تولید کننده انیمیشن هوش مصنوعی می تواند از ویدیوهای شما برای تولید آنها به سبکی کاملاً جدید استفاده کند. با تعداد زیادی فیلتر کارتونی، می‌توانید هر دوره انیمیشنی را که می‌خواهید، از انیمه‌های تمیز و مدرن گرفته تا ظاهر خون‌آشام گرانج دریافت کنید. بیش از 100 فیلتر برای ویدیوهای شما دارد، اما اگر به دنبال ویژگی‌های ویرایش ویدیوی بیشتری هستید، ممکن است ناامید شوید.

6. Glam

موجود: iOS/Android

ویژگی های کلیدی:
• مد ویدیویی
• جلوه های هنری هوش مصنوعی
• سبک های هوش مصنوعی

لباس دیجیتال Glam دارای بیش از 20 لباس است که می توانید در ویدیوهای خود امتحان کنید تا مد خود را ارتقا دهید. سبک شخصی خود را به نمایش بگذارید و از جلوه های هوش مصنوعی مانند انیمه، شعله و سنگ مرمر استفاده کنید تا پایانی خیره کننده داشته باشید. این برنامه چندین بار در هفته به‌روزرسانی می‌شود تا ویدیوهای شما را در جریان نگه دارد و Glam را به بهترین تولیدکننده انیمیشن هوش مصنوعی برای TikTok تبدیل می‌کند.

7. CloneAI

موجود: iOS/Android

ویژگی های کلیدی:
• توهمات هوش مصنوعی
• تولید ویدئو
• اثرات انتقال

CloneAI دارای برخی از چشمگیرترین جلوه های هوش مصنوعی برای ویدیو با توهمات تصویر و متن است. کلماتی را به ویدیوی خود اضافه کنید یا هر صحنه ای را از سبک های مختلف برنامه پوشش دهید. حتی می‌توانید از CloneAI بخواهید یک ویدیوی کاملاً جدید بسازد و از انیمیشن‌های هوش مصنوعی آن برای تغییر تنظیمات ویدیوی خود به منظره‌ای اسطوره‌ای، نقاشی آبرنگ یا صحنه فضای بیرونی استفاده کند. این مولد انیمیشن هوش مصنوعی در مورد تغییر سبک ویدیوی شما کاملاً عمل می کند اما ابزارهای ویرایش پس زمینه یا موضوع خاصی ندارد، بنابراین برای ویرایش های دقیق تر به برنامه دیگری نیاز دارید.

8. Video AI Art Generator & Maker

موجود: iOS/Android

ویژگی های کلیدی:
• قالب های مد روز
• ایجاد سبک
• ویدئو آرت

این برنامه مولد انیمیشن ai به شما امکان می‌دهد تا سبکی را که می‌خواهید در ویدیوی خود ببینید، تایپ کنید و به شما آزادی کامل در ظاهر ویدیوی هوش مصنوعی خود می‌دهد. قالب های آن شما را به یک قهرمان، زامبی یا هر شخصیت دیگری که می خواهید در صحنه بعدی خود باشید تبدیل می کند. ابزار ویدیو آرت حتی جلوه های کارتونی را به ویدیوهای شما اضافه می کند تا عکس را کامل کند. این برنامه در حالی که می‌تواند از ابتدا ویدیو تولید کند، ویرایش پس‌زمینه، برش یا جلوه‌های برچسب ندارد و خلاقیت شما را محدود می‌کند.

چگونه با PowerDirector ویدیو را به انیمیشن تبدیل کنیم؟

1. PowerDirector را دانلود کنید و روی “Anime Art” ضربه بزنید

 هوش مصنوعی برای تبدیل ویدیو به انیمیشن

هوش مصنوعی برای تبدیل ویدیو به انیمیشن

PowerDirector را با یک جستجوی سریع در اپ استور یا گوگل پلی پیدا خواهید کرد، جایی که می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین می‌توانید هر یک از ویژگی‌های برنامه، از جمله هنر انیمه هوش مصنوعی، جایگزینی پس‌زمینه و جلوه‌های بدن را امتحان کنید تا تفاوت آن‌ها را در ویدیوهایتان مشاهده کنید.
هنگامی که برنامه را روی گوشی خود داشتید، آن را باز کنید و روی ویژگی Anime Art در صفحه اصلی ضربه بزنید تا جلوه های کارتونی PowerDirector را بررسی کنید.

2. یک سبک انیمیشن را انتخاب کنید و ویدیوی خود را وارد کنید
PowerDirector بیش از ده سبک انیمه برای اعمال در ویدیوی شما دارد، از جمله ظاهرهای زیبای پاستلی و طرحی. پس از انتخاب کلیپ مناسب با حال و هوای ویدیو، کلیپ مورد نظر خود را وارد کنید.
PowerDirector به شما این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای حداکثر 15 ثانیه را با نسخه رایگان خود آپلود کنید و به طور خودکار افکت انیمه‌ای را که انتخاب می‌کنید اعمال می‌کند. می توانید اینجا متوقف شوید یا با سایر ابزارهای هوش مصنوعی برنامه به ویرایش ادامه دهید!

3. ویدیوی خود را ذخیره کنید یا ویرایش های بیشتری انجام دهید
روی دکمه ذخیره ضربه بزنید تا ویرایش های خود را دانلود کنید یا ویدیوی انیمه هوش مصنوعی خود را مستقیماً از PowerDirector به اشتراک بگذارید. اما قبل از انجام این کار، می‌توانید ویژگی‌های هوش مصنوعی PowerDirector را برای بهبود بیشتر ویدیوی خود اضافه کنید.

مولد پویانمایی هوش مصنوعی PowerDirector به شما یک راه آسان برای ویرایش ویدیوهای خود با افکت هایی که ساعت ها طول می کشد با سایر ابزارهای پردازش ویدیو ارائه می دهد. می‌تواند شما را به انیمیشن یا کارتون تبدیل کند، افکت‌هایی اضافه کند که آهنگ ویدیوی سلفی شما را تنظیم می‌کند، و کل صحنه اطراف شما را با صفحه سبز خود تغییر دهد.
با هوش مصنوعی، این برنامه به مبتدیان امکان دسترسی به ویژگی های سطح حرفه ای را می دهد که ویدیوهای شما را برای اشتراک گذاری در TikTok، Instagram و YouTube آماده می کند. آن را رایگان برای iOS یا Android دانلود کنید و ببینید که چگونه انیمیشن های هوش مصنوعی و ابزارهای ویرایش آن ویدیوهای شما را ویروسی می کنند.

سوالات متداول درباره انیمیشن های تولید شده توسط هوش مصنوعی

1. آیا هوش مصنوعی می تواند ویدیوهای متحرک تولید کند؟
بسیاری از برنامه های ویدیویی هوش مصنوعی دارای ویژگی هایی هستند که به شما امکان می دهند ویدیوهای خود را به انیمیشن تبدیل کنید. آن‌ها از الگوریتم‌های مختلفی برای شناسایی پیکسل‌های ویدیوی شما استفاده می‌کنند و آن‌ها را شبیه به نقاشی، کارتون و هنر انیمه می‌کنند. برخی از آنها قابلیت های پیشرفته تری نسبت به سایرین دارند، بنابراین سبک های مختلفی را در همه آنها خواهید یافت.

2. چرا به یک تولید کننده ویدیوی انیمیشن هوش مصنوعی نیاز دارم؟
یک تولیدکننده ویدیوی انیمیشن هوش مصنوعی زمان ویرایش ویدیوهایتان را کاهش می‌دهد، بنابراین می‌توانید آن‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید تا زودتر آن‌ها را تماشا کنند. وقتی از این ابزار استفاده می‌کنید، فرصت‌هایی را برای آزمایش ویدیوهایتان به روش‌هایی باز می‌کند که قبلاً نمی‌توانستید انجام دهید. همچنین تعادلی بین نمایش آنلاین چهره و ناشناس ماندن زمانی که می‌توانید نسخه‌ای سبک‌شده از خود را به اشتراک بگذارید، ایجاد می‌کند.

3. آیا می توانید یک ویدیو را در آیفون به انیمیشن تبدیل کنید؟
با یک مولد انیمیشن هوش مصنوعی، می توانید ویدیوهای خود را با چند ضربه به انیمیشن تبدیل کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند PowerDirector’s AI Animation و Anime Art، لازم نیست بدانید که چگونه متحرک سازی کنید یا طراحی کنید تا به ویدیوهای خود ظاهر جدیدی ببخشید. همچنین می‌توانید پس‌زمینه‌تان را با قابلیت تغییر پس‌زمینه متحرک کنید، و سایر برنامه‌ها ابزارها و سبک‌های خاص خود را دارند که می‌توانید روی ویدیوهایتان امتحان کنید.

4. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن چیست؟
می‌توانید چندین اپلیکیشن انیمیشن هوش مصنوعی پیدا کنید که ویدیوهای شما را متحول می‌کنند، اما همه آن‌ها هر کاری را که نیاز دارید انجام نمی‌دهند. در اینجا هشت بهترین ابزاری که برای متحرک سازی ویدیوهای شما پیدا کردیم آورده شده است:
1. PowerDirector
2. فیس پلی
3. آینه هوش مصنوعی
4. میتو
5. تغییر سبک
6. گلم
7. CloneAI
8. سازنده و سازنده هنر هوش مصنوعی ویدیو

5. بهترین مولد هنر هوش مصنوعی برای انیمیشن چیست؟
هر تولیدکننده انیمیشن هوش مصنوعی امتیازات خاص خود را دارد، اما ما PowerDirector را به دلیل طیف گسترده‌ای از انیمیشن‌ها و ویژگی‌های هوش مصنوعی آن توصیه می‌کنیم. فراتر از هنر انیمه، جلوه های بدن و سایر ابزارهای انیمیشن، می توانید ویدیوهای خود را تا آنجا که می خواهید ویرایش کنید. این برنامه دارای پوشش‌ها، جلوه‌های تاری، تنظیمات رنگ و ابزارهای متنی برای سفارشی کردن ویدیوهای شما و آماده کردن آن‌ها برای ارسال است.

6. چگونه با هوش مصنوعی به صورت رایگان انیمه بسازید؟
وقتی PowerDirector را دانلود می کنید، می توانید با رفتن به ویژگی Anime Art در صفحه اصلی، ویدیوهای خود را به انیمه تبدیل کنید. سبک انیمه ای را که می خواهید در ویدیوی خود ببینید انتخاب کنید و کلیپ خود را آپلود کنید. PowerDirector آن را برای شما اعمال می کند و می توانید ویدیو را ذخیره کنید یا به ویرایش ادامه دهید!

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT