کسب درآمد از سایت Musicxray

کسب درآمد از سایت Musicxray

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت Musicxray.com یک پلتفرم آنلاین برای خوانندگان/ترانه سراها است تا آهنگ های خود را ارسال کنند و با گوش دادن به موسیقی درآمد کسب کنند. این یک وب سایت است که هنرمندان را به شکارچیان استعداد متصل می کند. Musicxray یک شرکت فناوری موسیقی مستقر در شهر نیویورک است و فعالیت آنلاین خود را در سال 2009 آغاز کرد. تعداد زیادی آهنگ روزانه بر روی پلتفرم آنها آپلود می شود. کاربران می توانند هر آهنگی را که به آن علاقه دارند گوش دهند. در این مقاله به بررسی کسب درآمد از سایت Musicxray می پردازیم.

کسب درآمد از سایت Musicxray

اساساً این وب سایت برای تبلیغ هنرمندانی راه اندازی شد که می خواهند موسیقی آنها به رسمیت شناخته شود و پایگاهی از طرفداران در سطح جهانی ایجاد کند. این هنرمندان برای تبلیغ موسیقی خود و ایجاد پایگاه هواداران با ارسال آهنگ‌های خود به پورتال و تولید دنبال‌کننده، مبلغی را پرداخت می‌کنند. کاربران همچنین می توانند به عنوان طرفدار ثبت نام کنند تا به انتخاب خود به موسیقی گوش دهند. سپس این کاربران یا طرفداران توسط وب سایت برای گوش دادن به موسیقی چنین هنرمندان آماتوری پول می گیرند. ضبط‌ ها عمدتاً فقط 30 ثانیه طول می‌کشند. این وب سایت برای هر آهنگ چند سنت پرداخت می کند. از آنجایی که می خواهید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، به عنوان یک طرفدار ثبت نام می کنید.

نکات لازم برای ثبت نام در سایت Musicxray

سایت Musicxray یک پلتفرم با رابط کاربری ساده است. با این حال، چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید بدانید.
شما نمی توانید یک آهنگ را کمتر از 30 ثانیه گوش دهید، اگر این کار را انجام دهید، پولی به شما تعلق نمی گیرد.

پس از گوش دادن به آهنگ، می‌توانید طرفدار شوید یا آن را رد کنید، در هر صورت همچنان مبلغی را برای آهنگی که گوش داده‌اید دریافت خواهید کرد.

بهترین کار این است که ترجیحات موسیقی خود را هر هفته تغییر دهید زیرا به این ترتیب آهنگ های بیشتری برای گوش دادن دریافت خواهید کرد.

چگونه می توانیم درآمد دلاری خود را از سایت music xray برداشت کنیم؟

سایت Musicxray به کاربران این امکان را می دهد که پرداخت های خود را فقط از طریق پی پال نقد کنند. حداقل مبلغ برای برداشت و نقد کردن درآمد 20 دلار است. کاربران این امکان را دارند که چندین بار پول نقد کنند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT