بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه 17 دقیقه

آیا به دنبال بهترین برنامه گیگ برای کسب درآمد هستید؟ اپلیکیشن‌ های Gig نحوه کسب درآمد را تغییر داده‌اند. می توانید از تلفن و برنامه مناسب برای یافتن شغل پاره وقت استفاده کنید. این برنامه ‌ها مشاغل بسیاری در صنایع مختلف مانند تحویل غذا، سواری، یا انجام وظایف برای مردم دارند. در این پست به معرفی بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

اپلیکیشن‌های Gig نحوه کسب درآمد را تغییر داده‌اند.

چه بخواهید درآمد اضافی کسب کرده و چه به صورت تمام وقت کار کنید، این پلتفرم ها یافتن مشاغلی که با مهارت ها و سبک زندگی شما مطابقت دارند را آسان می کنند.

نکات کلیدی کلیدی

• برنامه ‌های Gig می ‌توانند به شما کمک کنند شغل‌ های انعطاف‌ پذیر را در تلفن خود پیدا کنید.
• می توانید با تحویل غذا و مواد غذایی، سواری و موارد دیگر درآمد کسب کنید.
• از پلتفرم های گیگ محبوب می ‌توان به اپلیکیشن ‌های DoorDash، Uber، Lyft و Fiverr برای کسب درآمد اشاره کرد.

برنامه های Gig چیست؟

برنامه ‌های Gig شما را با کا رهای کوتاه مدتی که به عنوان gigs شناخته می ‌شوند، آشنا می ‌کنند. این گیگ ها معمولاً شامل ارائه خدمات به دیگران، مانند رانندگی، تحویل غذا یا کار آزاد می‌ گردد.

انواع مختلف برنامه های گیگ عبارتند از:

• خدمات سواری برحسب تقاضا – اینها برنامه هایی مانند Uber هستند که می توانید افراد را سوار کرده و درآمد کسب کنید.
• تحویل غذا – با اپلیکیشن ‌هایی مانند DoorDash، می‌ توانید با تحویل سفارش های غذا از رستوران به خانه ‌ها درآمد به دست آورید.
• خدمات فریلنسری – سایت هایی مانند Upwork کار های فریلنسری مانند نوشتن و طراحی گرافیک را می فروشند.
• سرویس ‌های مبتنی بر وظیفه – برنامه ‌هایی مانند Taskrabbit می ‌توانند به شما کمک کنند کار های خانگی و پروژه‌های کوچک را در خانه انجام داده یا به افراد بفروشید.

Gig work به این معنی است که شما می توانید انتخاب نمایید که چه زمانی و چگونه می خواهید کار کنید. چه یک کار جانبی باشد یا تمام وقت، برنامه های گیگ به شما انعطاف پذیری و تنوع در اقتصاد گیگ را می دهد.

بهترین برنامه های Gig برای کسب درآمد

در زیر، 26 برنامه ی گیگ مختلف را بررسی می کنیم تا به شما در انتخاب برای ثبت نام کمک نماییم.

1. برنامه Instacart Shopper

در Instacart، با خرید و تحویل مواد غذایی می توانید درآمد کسب نمایید. کنترل برنامه خود را در دست دارید، به این معنی که می توانید زمانی که خودتان بخواهید و با برنامه شما مطابقت داشته باشد کار کنید.

برای تبدیل شدن به یک Instacart Shopper، باید درخواست دهید. فرآیند پیچیده نیست برنامهInstacart Shopper را در تلفن همراه دانلود کرده و شروع می کنید.

پس از راه ‌اندازی و تأیید خرید، از برنامه برای پیدا کردن سفارش‌ استفاده می ‌کنید. وقتی سفارشی را که دوست دارید مشاهده کردید، به فروشگاه رفته، اقلام را تحویل می گیرید و به مشتری تحویل می دهید.

برای هر تحویلی که انجام شود، پول دریافت می کنید. هرچه بیشتر خرید کرده و تحویل دهید، درآمد بیشتری خواهید داشت.

Instacart به شما این امکان را می دهد که درآمد خود را به سرعت نقد کنید.

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

2. برنامه Rover

Rover یک برنامه کاری است که شما را به صاحبان حیوانات خانگی که برای حیوانات خود به کمک نیاز دارند، متصل می کند. اگر عاشق سگ‌ ها و سایر حیوانات خانگی (مانند گربه ‌ها و پرندگان) هستید، Rover می ‌تواند یک سرگرمی خوب برای شما باشد.

این برنامه روی هر دو دستگاه اندروید و iOS کار می ‌کند و خدمات مختلفی مانند راه رفتن با سگ، نشستن با حیوانات خانگی و محل کار را خواهید دید.

در برنامه Rover، درآمد شما می تواند متفاوت باشد. می ‌توان برای هر پیاده ‌روی، سوار شدن، یا بازدید از خانه یک حیوان خانگی پول دریافت نمود. به عنوان مثال، برخی از پرستاران حیوانات خانگی سالانه بیش از 40000 دلار با استفاده از Rover درآمد دارند و بین 15 تا 25 دلار در ساعت دریافت می کنند.

در طول سال ها بار ها از Rover برای پیدا کردن سگ گردان برای سگ هایمان استفاده کرده ایم، بنابراین می دانیم که این برنامه چقدر مفید است. همچنین می‌دانیم که پیدا کردن یک نگهدارنده سگ نیز چقدر سخت می باشد، زیرا در برخی از مناطق تعدادشان کافی نیستند!

3. برنامه Fiverr : بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

Fiverr یک بازار آنلاین برای خدمات فریلنسری است.

Fiverr اپلیکیشنی هست که در آن می توانید خدمات فریلنسری خود را فهرست کنید، مانند:

• نوشتن
• طراحی گرافیک
• برنامه نويسي
• دیجیتال مارکتینگ
• در حال ترجمه
• عکاسی

این پلتفرم مراحل خدمات خود را برای شخصی که به دنبال استخدام است، ساده می کند.

«گیگ» به سرویسی گفته می شود که می فروشید. تنظیم گیگ آسان است. شما استعداد خود را نشان می دهید و به خریداران می گویید که قبل از انتخاب شما چه چیز هایی باید بدانند.

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

4. برای Uber رانندگی کنید

Uber یک برنامه منعطف است که در آن مسافران را از یک مکان به مکان دیگر می ‌برید، همچنین می ‌توانید از طریق Uber Eats مواد غذایی را تحویل دهید.

رانندگان اوبر باید تصمیم بگیرند که چه زمانی و چه مدت رانندگی کنند.

پرداخت شما به ازای هر سفر، به اضافه انعام، محاسبه می گردد. در این برنامه می توانید هر میزانی را که درآورده اید را ببینید، بنابراین می توان به راحتی درآمد خود را پیگیری کرد.

باید ماشینی داشته باشید که دارای شرایط خوبی باشد. اوبر استاندارد هایی دارد تا مطمئن شود مسافران سفری ایمن و دلپذیر دارند. اوبر یک بیمه نامه تجاری برای رانندگان ارائه می دهد.

اگر ماشین ندارید، برنامه‌ های اجاره با هزینه‌ های هفتگی وجود دارد که گاهی اوقات شامل بیمه و نگهداری اولیه می ‌شود.

5. برای Lyft رانندگی کنید

Lyft شبیه Uber است و ما از هر دو به عنوان مسافری که باید به جایی برود استفاده کرده ایم.

اگر ماشین و مقداری وقت آزاد دارید، می توانید در Lyft راننده شوید و درآمد حاصل نمایید. Lyft به شما امکان می دهد ساعات کاری خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید فقط در آخر هفته ها یا بعد از کار روزانه رانندگی کنید، این کاملاً به شما بستگی دارد.

رانندگان Lyft به ازای هر سواری که انجام می دهند، دستمزد دریافت می کنند.
قبل از اینکه سفری را قبول کنید هزینه به شما نشان داده می شود. تمام انعامی را که مسافران به شما می دهند مال خودتان است.

در اینجا نحوه شروع شما آمده است:

1. ثبت نام کنید – به وب سایت یا برنامه Lyft بروید، برنامه را پر و شرایط آنها را برآورد کنید.
2. ماشین خود را آماده نمایید – ماشین شما باید تمیز، ایمن و برای مسافران آماده باشد. Lyft قوانین خاصی در مورد نوع ماشینی که می توانید استفاده کنید دارد.
3. شروع به رانندگی کنید – پس از تأیید، برنامه Lyft را روشن کرده و منتظر درخواست های سواری باشید.

باید هزینه‌ های رانندگی خود، مانند بنزین، تعمیر و نگهداری را حساب کنید تا مطمئن شوید که برای ادامه دادن این کار اقتصادی گیگ پول کافی به دست می‌ آورید.

6. برنامه DoorDash

وقتی با DoorDash کار کنید، وعده‌های غذایی رستوران را به مشتریان ارائه می‌ دهید. این بدان معناست که شما ساعات کاری خود را انتخاب کرده و تصمیم می گیرید که چه زمانی و کجا می خواهید کار کنید.

بسته به جایی که زندگی می کنید، می توانید غذا را با ماشین یا دوچرخه تحویل دهید.

برنامه ابزار اصلی شما برای کار است. سفارش‌ ها، کجا رفتن و نحوه رسیدن به آنجا را به شما نشان می ‌دهد (نقشه توسط Google Maps برای مسیرها ارائه می ‌شود).

درآمد شما به هر تحویل بستگی دارد. می توانید از 2 تا 10 دلار یا بیشتر، به علاوه انعام، درآمد کسب کنید.

7. برنامه Uber Eats

Uber Eats یک برنامه شغلی انعطاف پذیر است که در آن با تحویل غذا درآمد کسب می کنید. از ماشین، دوچرخه یا اسکوتر خود برای تحویل غذا به مردم استفاده می نمایید.

در حین کار، برنامه Uber Eats را به عنوان راهنمای خود دارید. سفارشات را به شما نشان داده، راهنمایی می کند که کجا بروید، و چه چیزی را باید تحویل دهید.

درآمد با Uber Eats ممکن است متفاوت باشد. شما به ازای تحویل درآمد کسب می کنید و 100٪ انعام را دارید. گاهی اوقات، تبلیغات ویژه ای وجود دارد که به شما فرصت کسب درآمد بیشتری می دهد.

این گیگ در مورد تطبیق کار در زندگی شما است. هر زمان که می خواهید کار کنید، به مقدار دلخواه یا کم.

8. برنامه Neighbor : بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

با Neighbor می توانید از فضای اضافی منزل خود پول به دست آورید. Neighbor یک برنامه گیگ است که در آن می توانید فضای استفاده نشده را برای کسب درآمد فهرست کنید. مانند Airbnb ، اما به جای میزبانی از مهمانان، شما میزبان چیزهای دیگری هستید!

گاراژ، اتاق زیر شیروانی یا حتی کمد شما می تواند برای شما پول درآورد.

معامله اینجاست:

• کارمزد – Neighbor بخش کوچکی از آنچه شما به دست می آورید را نگه می دارد – هزینه 4.9٪ به اضافه 0.30 دلار در هر ماه.
• درآمد – بسته به فضای شما و تقاضا در منطقه می توانید از 50 تا بیش از 250 دلار در هر ماه به دست آورید.

برای شروع، جزئیاتی مانند اندازه و داخلی یا خارجی بودن فضای خود را در برنامه Neighbor قرار می دهید. باید قیمت خود را تعیین نموده و منتظر ماند تا اجاره کنندگان شما را پیدا کنند.

نقد درآمد ارزی

9. برنامه RVshare

RVshare سایتی است که در آن می توان RV اجاره کرد یا حتی RV خود را زمانی که از آن استفاده نمی کنید برای اجاره در آن قرار دهید.

در وب سایت RVshare می توان انواع ماشین های RV مانند ون های کمپر، تریلر های مسافرتی، پاپ آپ ها، موتورخانه های کلاس C، موتورخانه های کلاس A، ماشین های حمل اسباب بازی و غیره را اجاره کرد.

اگر یک RV دارید، می توانید از آن در RVshare درآمد بیشتری کسب کنید. برای انجام این کار، باید توضیحی در مورد RV نوشت، تعدادی عکس آپلود کرده و منتظر ماند تا اجاره ‌کنندگان رزرو کنند.

با اجاره دادن RV می توان هر ماه بیش از 1000 دلار درآمد کسب کرد.

RVshare راه امنی برای دریافت پول دارد. آن‌ها از افرادی که RV شما را اجاره می ‌کنند پول می گیرند و پس از یک روز کاری، پول را به حساب بانکی شما واریز می ‌کنند.

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

10. برنامه Taskrabbit

Taskrabbit برنامه ای است که در آن می توان افرادی را پیدا کرد که کار های شما را انجام دهند. برای مثال، یک قفسه کتاب خریده اید اما می خواهید شخصی آن را برایتان سر هم بندی کند. می ‌توانید به Taskrabbit بروید وشخصی به نام “Tasker” که می تواند به محل شما بیاید و آن را انجام دهد را بیابید.

برخی از کارهای دیگری که Taskers انجام می دهند عبارتند از:

• مونتاژ مبلمان (مانند محصولات IKEA)
• تعمیر و تنظیم کردن تصاویر تلویزیون
• تمیز کردن
• تعمیرات، مانند کشویی که درست باز نمی شود
• کار در حیاط
• کمک به جابجایی وسایل

هزینه بستگی به نوع خدمات شما دارد. اکثرا Taskers ساعتی شارژ می شوند و به طور متوسط ممکن است حدود 20 تا 50 دلار در ساعت درآمد داشته باشید.

11. برنامه Postmates

Postmates اپلیکیشنی است که کار در آن به عنوان راننده تحویل هست و می ‌توان انتخاب کرد که غذا، مواد غذایی، الکل و سایر اقلام را به خانه ‌های مردم تحویل داد.

چون زمان انجام کار را خودتان انتخاب می کنید، این یک کار انعطاف پذیر است.

می توان در بسیاری از شهر های ایالات متحده، مانند لس آنجلس، نیویورک، میامی و بسیاری دیگر کار کرد.

12. برنامه Turo

Turo یک برنامه اشتراک ‌گذاری خودرو است و می ‌توان آن را مانند Airbnb در نظر گرفت، اما برای خودرو هست. وقتی از ماشین خود استفاده نمی کنید، می توانید آن را به دیگران اجاره دهید. مردم برای خرید سریع یا شاید تعطیلات آخر هفته سرگرم کننده خودروی شما را اجاره می کنند.

برای شروع، ماشین خود را در برنامه Turo قرار می دهیدو مردم آن را رزرو می کنند. Turo اتومبیل شما را کرده و رانندگان را بررسی می کند، بنابراین می توانید هنگام اجاره آن احساس امنیت بیشتری داشته باشید.

درآمد آن بسته به ماشین شما و اینکه هر چند وقت یکبار اجاره برود متفاوت است.

برنامه Turo مراحل کارتان را ساده می کند و شما تصمیم می گیرید که ماشین شما چه زمانی برای اجاره قرار داده شود.

می توانید با اجاره ‌کنندگان ملاقات داشته باشید. به این صورت که کلید ها را شخصا تحویل دهید یا مکانی را برای تحویل انتخاب نمایید.

خودتان برنامه کرایه ماشین را کنترل می کنید. بنابراین می توانید در صورتی که به خودرویتان نیاز پیدا کردید از آن استفاده کنید.

13. برنامه Airbnb

با Airbnb، می توان یک اتاق یدکی، کل یک خانه یا حتی یک فضای منحصر به فرد مانند یک خانه درختی را برای درآمد تا حدودی پسیو اجاره کرد! این یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که می خواهند در طول سفر حس کنند در خانه خود هستند.

Airbnb به شما امکان می دهد قیمت را خودتان تعیین کنید، اما برای اینکه بتوانید بیشتر رزرو داشته باشید، به قیمت دیگران در منطقه نگاهی بیاندازید تا قیمت معقولی را قرار دهید.

به عنوان یک میزبان، می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی فضای خود را در دسترس قرار دهید. فقط تاریخ هایی را که برای اشتراک گذاری خانه خود آماده نیستید مسدود کنید.

14. برنامه Freelancer

Freelancer پلتفرمی است که در آن می ‌توانید مشاغلی را انتخاب نمود که با مهارت‌ هایتان مطابقت دارند، بدون اینکه
به اجبار ساعت مشخصی را در اختیار کارفرما قرار دهید. در فریلنسر، پروژه‌های مختلفی را خواهید دید که به مهارت ‌هایی از نوشتن تا طراحی وب نیاز دارند.

برای شروع، یک پروفایل رایگان درست کنید و کارهایی را که می توانید انجام دهید را به نمایش بگذارید. سپس، می توانید شروع به جستجو برای بافتن کار کنید. وقتی موردی که به آن علاقه را یافتید، پیشنهادتان را ارائه می دهید که شامل میزان حقوق و مدت زمان انجام کار می باشد.

بعد از اتمام کار و زمانی که مشتری راضی بود، حقوق دریافت می کنید. توجه به این نکته مهم است که یک کار عالی ارائه دهید تا مشتریان شما نظرات خوبی خوبی را کامنت کنند. به این ترتیب، می توانید در آینده کار های بیشتری پیدا کنید.

15. برنامه Amazon Flex : بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

Amazon Flex برنامه ای است که در آن با استفاده از ماشین شخصی خود بسته های شرکت آمازون را تحویل می دهید. این شغل انعطاف پذیر است زیرا زمان کاری را خودتان انتخاب می کنید.

برای شروع، بازه زمانی را که می خواهید کار کنید رزرو می کنید. در این بازه زمانی، بسته ها را تحویل می دهید.

در آمازون فلکس، درآمد می تواند از حدود 18 تا 25 دلار در ساعت متغیر باشد. این بدان معناست که اگر بسته ای را تحویل بگیرید که چند ساعت طول می کشد، می توانید حدود 36 تا 50 دلار درآمد داشته باشید. درآمد شما بر اساس تعداد بلوک های تکمیل شده و مدت زمان هر بلوک می باشد.

رانندگان آمازون فلکس برای استفاده از اپلیکیشن آمازون فلکس به گواهینامه رانندگی معتبر، وسیله نقلیه سایز متوسط یا بزرگ و تلفن نیاز دارند.

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

16. برنامه Grubhub

رانندگان Grubhub غذا را از رستوران ‌ها گرفته و به مشتریان در منزل تحویل می ‌دهند. این یکی از بهترین برنامه‌ های جانبی برای خدمات تحویل غذا است.

می توان با ماشین، دوچرخه یا اسکوتر غذا را تحویل داد، که بستگی به شهری دارد که در آن کار می کنید.

به ازای هر تحویلی که انجام ‌دهید، پول دریافت می ‌کنید و مبلغ آن به مدت زمان، مسافت، اندازه سفارش و دریافت راهنمایی بستگی دارد. در زمان های خاصی مانند زمان های شلوغ و پر ترافیک پیشنهادات پرداخت ویژه هستند.

هنگام تحویل غذا، حتماً سفارشات را بررسی کنید. مهم است که مشتریان شما دقیقاً همان چیزی را که سفارش داده اند تحویل بگیرند. اگر اشتباهی وجود داشته باشد، به معنای کسر هزینه از شما می باشد.

17. برنامه Shipt

Shipt یک برنامه گیگ است که به شما امکان می دهد با خرید و تحویل مواد غذایی درآمد کسب کنید. وقتی در Shipt خریدار می ‌شوید، برنامه زمانی خود را درست می ‌کنید، که شامل زمان و هر چند وقت یکبار می‌ باشد.

شما برای هر بار تحویل یک دستمزد پایه دریافت می کنید. که “پرداخت پیشنهاد” نامیده می شود و بر اساس زمان و تلاشی است که آنها تخمین می زنند. مشتریان می توانند به شما انعام بدهند.

نحوه شروع با Shipt:

• ابتدا ثبت نام کرده و منتظر بمانید تا تایید شود.
• پس از ورود، سفارش‌ هایی را که می ‌خواهید بخرید، انتخاب می ‌کنید.
• پس از خرید، سفارشات را به آدرس مشتری تحویل می دهید.
• شما حقوق می گیرید و حتی می توانید روزانه پول خود را برداشت کنید.

مانند هر کار گیگ، درآمد شما بسته به میزان کاری که انجام می دهید و میزان مشغله خدمات در منطقه شما تغییر می کند.

18. برنامه BabyQuip

BabyQuip سرویسی است که در آن می توان با اجاره دادن وسایل کودک به خانواده هایی که مسافر هستند درآمد کسب کرد.

هنگامی که به BabyQuip می پیوندید، می توانید هر ماه مبلغ خوبی را به دست آورید. برخی افراد حتی بیش از 10000 دلار در ماه درآمد دارند!

BabyQuip یک سرویس اجاره لوازم کودک با رتبه برتر است. این راهی برای کمک به والدینی هست که نمی خواهند وسایل کودکشان را از خانه بیرون ببرند و می خواهند وسایل مورد نیاز کودکشان را در سفر داشته باشند. اگر لوازم کودک دارید، می توانید آن ها را برای خانواده هایی که در سفر می باشند و به اقلامی مانند گهواره، صندلی ماشین، کالسکه، صندلی بلند، اسباب بازی، کتاب، بسته های کالسکه پیاده روی و غیره نیاز دارند، در این وب سایت اجاره دهید.

برای شروع به وسایل کودک زیادی نیاز ندارید، یک تختخواب (که رایج ترین مورد اجاره ای هست)کفایت می کند.این برای افرادی که در ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک، کارائیب، استرالیا و نیوزلند زندگی می کنند باز است. درخواست کار آسان می باشد، و خودشان آموزش و نصب را ارائه می دهند تا بتوانید سریع شروع به کار کنید.

19. برنامه Swagbucks : بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

اگر می خواهید با انجام کار های آنلاین آسان پول نقد بیشتری به دست آورید، Swagbucks را دوست خواهید داشت. وقتی در نظرسنجی شرکت کرده، ویدیو ها را تماشا ‌کنید یا به صورت آنلاین خرید می ‌کنید، Swagbucks به شما امتیاز می ‌دهد که به آن «SB» هم می ‌گویند.

در Swagbucks وظایف ساده هستند، و اگرچه مقدار کمی پول می دهد، اما می تواند در طول زمان اضافه شود.

ما همیشه امتیاز کسب کرده ایم و آنها را با پول نقد PayPal یا کارت های هدیه رایگان آمازون مبادله می کنیم (ما بیش از 110 کارت هدیه از Swagbucks به دست آورده ایم!).

برنامه Swagbucks دارای رتبه 4.2 ستاره با بیش از 138000 بررسی و بیش از 5000000 بارگیری است، بنابراین یک برنامه پولساز محبوب برای امتحان کردن می باشد!

20. برنامه Gigwalk

Gigwalk برنامه‌ای است که به شما امکان می ‌دهد با انجام کار های کوچک، معروف به “گیگ” با استفاده از گوشی هوشمند خود، پول نقد بیشتری به دست آورید. این گیگ ‌ها معمولاً شامل کار های ساده ‌ای مانند بازدید از فروشگاه و گرفتن عکس، بررسی قیمت ‌ها یا بررسی نمایش‌ های محصولات هستند.

در اینجا نحوه عملکرد Gigwalk آمده است:

1. ابتدا برنامه را روی گوشی خود دانلود می کنید.
2. سپس، به دنبال گیگ های نزدیک می ‌گردید.
3. گیگی را که دوست دارید انتخاب نمایید.
4. پس از اتمام کار، حقوق دریافت می کنید.

پول مستقیماً به اکانت PayPal شما ارسال می گردد و هر گیگ متفاوت است. معمولاً می تواند از 3 دلار تا بیش از 100 دلار متغیر باشد – زمان تکمیل یک گیگ می تواند از 5 دقیقه تا چند ساعت زمان ببرد.

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

بهترین برنامه های گیگ سال ۲۰۲۴

21. برنامه Para

اگر برای Uber یا Lyft رانندگی می ‌کنید، یا با Grubhub یا Uber Eats غذا تحویل می ‌دهید، Para برنامه‌ ای است که به شما کمک می ‌کند درآمد بیشتری کسب کنید.

پارا در ابتدا جزئیات مهم را به شما نشان می دهد. این شامل میزان درآمد و اینکه به کجا باید بروید می باشد. با Para، کنترل را در دست دارید زیرا می توان مشاغلی را انتخاب نمود که درآمد خوبی دارند و از مشاغلی که پولشان کم است صرف نظر کرد.

به علاوه، Para به طور خودکار پیشنهاد هایی که به اندازه کافی پرداخت نمی کنند، را رد می کند. بنابراین، زمان را برای گیگ های کم درآمد تلف نمی کنید.

Para مشاغل را در برنامه های مختلف مرتب می کند تا آنهایی را پیدا کند که بیشتر پرداخت می کنند.

Para یک برنامه همه کاره است، بنابراین می توانید به جای استفاده از ابزار های مختلف، همه چیز را در یک مکان برنامه ریزی کنید. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و به شما امکان می دهد روی کسب درآمد تمرکز داشته باشید.

این برنامه، با ParaWorks حتی درآمد را تضمین می کند و برای مشاغل خاص دستمزد اضافی پرداخت می کند و در برنامه ریزی کار گیگ به شما اطمینان بیشتری می دهد.

22. برنامه Steady

Steady اپلیکیشنی است که می تواند به شما در یافتن راه هایی برای کسب درآمد بیشتر کمک کند. به شما یک مکان واحد می دهد تا به دنبال مشاغل مختلفی باشید که می توانید انجام دهید.

شما با پاسخ دادن به مجموعه ای کوتاه از سوالات در مورد مهارت ها و تحصیلات خود شروع کرده، سپس یک پروفایل درست می کنید. پس از آن، تصمیم می گیرید که کدام یک برای شما مناسب تر است.

به طور متوسط، مردم سالانه 5500 دلار با Steady درآمد دارند.

23. برنامه FlexJobs

جستجوی برای یافتن کار از راه دور با FlexJobs ساده‌تر می ‌گردد و می‌ توان انواع مشاغل آنلاین را از شرکت ‌های مختلف پیدا نمود. این وب سایت دارای یک برنامه است تا بتوانید در حال حرکت از طریق تلفن یا تبلت خود به دنبال شغل بگردید.

تمام کار ها توسط FlexJobs بررسی می ‌گردند، بنابراین می ‌توانید مطمئن باشید که مشاغلی که می ‌بینید قانونی بوده و کلاهبردار نیستند.

استفاده از FlexJobs آسان است و می ‌توانید از فیلتر ها برای یافتن کاری که به دنبال آن هستید استفاده کنید. بر اساس عنوان شغل یا سطح شغلی فیلتر کرده تا گزینه های مناسب شما را محدود کند.

FlexJobs نه تنها لیست مشاغل را در اختیار شما قرار داده، بلکه اطلاعات دقیقی در مورد بیش از 50000 کارفرما ارائه می دهد. به این ترتیب، می توانید درباره شرکت هایی که ممکن است برای آنها کار کنید، اطلاعات بیشتری به دست آورید.

24. برنامه BestMark

BestMark یکی از بزرگ ‌ترین شرکت‌ های خرید با شهرت فراوان است و بسیاری از مشاغل خرید را در دسترس دارند.

پس از دادن درخواست برای تبدیل شدن به یک خریدار در این شرکت، Bestmark به سرعت به شما اطلاع می دهد.

در BestMark، می ‌توانید کار خرید را برای مکان‌ های مختلف انجام دهید، مانند:

• فروشگاه های خرده فروشی
• رستوران ها
• فروشگاه ها و سالن های زیبایی
• فروشگاه های پوشاک
• نمایندگی های خودرو
• سینما ها
• اتحادیه های اعتباری و بانک ها
• تماس های تلفنی (برای ارزیابی فردی که پاسخ می دهد و دانش آنها)
• جاذبه‌ های تفریحی و پارک‌ های تفریحی، مانند پیست ‌های کارت ‌بازی، آکواریوم ‌ها و پارک ‌های موضوعی

25. برنامه HopSkipDrive

HopSkipDrive اپلیکیشنی است که در آن می توانید با رانندگی درآمد کسب نمایید. به عنوان یک راننده، یا به قول آنها “CareDriver”، شما باید بر یک رانندگی ایمن برای کودکان تمرکز کنید. این برنامه برای دانش آموزانی طراحی شده که نمی توانند از مسیر های اتوبوس معمولی استفاده کرده یا به کمک اضافی در حمل و نقل نیاز دارند.

برنامه را دانلود کرده، ثبت ‌نام کنید و بررسی‌ های ایمنی آن ‌ها را انجام ‌دهید. این بررسی ها کمک می کند تا مطمئن شوید که رانندگی برای کودکان بی خطر است. هنگامی که یک CareDriver واجد شرایط شدید، می توانید تحت تبلیغات خاص تا 50 دلار در هر رانندگی درآمد داشته باشید.

26. برنامه Papa

Papa وب سایتی است که در آن می توانید با افراد مسن صحبت کرده و به آنها در انجام کارهای اطراف خانه، خرید مواد غذایی و موارد دیگر کمک کنید.

به عنوان یک Papa Pal ، شما این آزادی را دارید که خودتان برنامه ریزی کنید. مبلغی که می توانید در هر ساعت داشته باشید بستگی به موقعیت مکانی شما دارد، اما معمولاً حدود 20 دلار در ساعت است.

برای شروع، برنامه Papa Pal را دانلود کرده، یک برنامه را پر کنید، یک بررسی پس زمینه انجام دهید و آموزش آنها را کامل نمایید.

سپس، می توانید به دنبال مشاغلی که به شما نزدیک هستند بگردید و آنچه را که برایتان مناسب است انتخاب کنید. یک نرخ ساعتی دریافت خواهید کرد، اگر معیار های خاصی داشته باشید، انعام دریافت می کنید.

سوالات متداول

در زیر پاسخ ‌هایی به سوالات رایج در مورد بهترین برنامه ‌های گیگ برای مزاحمت ‌های جانبی وجود دارد.

پردرآمد ترین اپلیکیشن گیگ چیست؟

برنامه های گیگ که بیشترین پرداخت را دارند، آنهایی هستند که تقاضای بالایی دارند. برنامه‌ هایی مانند Amazon Flex و Instacart می ‌توانند هزینه ‌های خوبی را برای تحویل پرداخت کنند.

پلتفرم‌ هایی مانند Rover بر روی حیوانات خانگی و واکر ها تمرکز می ‌کنند. در مناطق شلوغ که تقاضای بیشتری وجود دارد می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

آیا برنامه ها ی گیگ وجود دارد که به بررسی پس زمینه نیاز نداشته باشد؟

برخی از برنامه ‌های گیگ ممکن است نیازی به بررسی پس‌ زمینه نداشته باشند، به‌خصوص آن ‌هایی که شامل حمل‌ و نقل یا ورود به دارایی‌ های شخصی نیستند، مانند Swagbucks. با این حال، اکثر برنامه ‌های گیگ محبوب مانند Uber، Lyft و Airbnb بررسی پس‌ زمینه را انجام می ‌دهند تا مطمئن شوند همه در امنیت هستند.

چه برنامه هایی در همان روز پرداخت می کنند؟

اپلیکیشن‌ های اشتراک‌ گذاری رانندگی مانند Uber و Lyft به رانندگان اجازه می ‌دهند در صورت تمایل، درآمد خود را در همان روز برداشت کنند. برخی از برنامه های تحویل، مانند DoorDash نیز با هزینه اندکی این امکان را می دهند.

آیا برنامه های گیگ رایگان وجود دارد؟

برنامه های موجود در لیست بالا همگی رایگان هستند، بنابراین بله! برنامه های گیگ رایگان زیادی برای کسب درآمد وجود دارد.

برخی از برنامه های گیگ که در همان روز پرداخت می کنند کدامند؟

برخی از برنامه‌ های کاری که در همان روز پرداخت می ‌کنند عبارتند از DoorDash، Instacart، Uber و Airbnb.

آیا باید برای مشاغل برنامه گیگ مالیات بپردازید؟

بله، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود برای کار هایی که در برنامه های گیگ انجام می دهید مالیات بپردازید.

آیا می توانم همزمان از بیش از یک برنامه گیگ استفاده کنم؟

بله، معمولاً می توانید!

برخی افراد در بیش از یک برنامه در یک زمان فعالی دارند. آنها به دنبال مشاغلی هستند که در آن زمان بیشترین درآمد را داشته باشند. این استراتژی هوشمندانه ” gig-stacking” نامیده می شود.

برترین برنامه ‌های گیگ با برنامه ‌های کاری انعطاف‌ پذیر، دریافت پول سریع را آسان می‌ کنند. با توجه به تمرکز هر برنامه بر روی چیزهای مختلف، اکنون ساده تر است که گیگی را پیدا کرده که متناسب با علایق و مهارت های شما باشد. به‌علاوه، می ‌توانید بیشتر آن‌ ها را در فروشگاه App یا Google Play Store پیدا کنید.

شرکت ‌هایی مانند DoorDash، Uber Eats، و Grubhub برای تحویل غذا به شما پول پرداخت می ‌کنند. اگر از خرید لذت می برید، برنامه هایی مانند Instacart Shopper برای خرید و تحویل خواربار از فروشگاه های مواد غذایی به شما پول می دهند. خدمات رانندگی مانند Uber و Lyft به شما امکان می دهد با رساندن مسافران به مقصدشان درآمد کسب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !