شغل تابستانی آنلاین برای معلمان

23 بهترین شغل تابستانی آنلاین برای معلمان برای کسب درآمد اضافی از خانه

زمان مطالعه 10 دقیقه

مشاغل تابستانی آنلاین برای معلمان در ذهن بسیاری از مربیان است که در طول سال تحصیلی به کودکان آموزش می دهند، اما برای تعطیلات تابستانی تعطیل هستند.

ما 23 شغل آنلاین مختلف تابستانی را برای معلمان پوشش می‌دهیم، از جمله نحوه عملکرد هر شغل، پتانسیل پرداخت و موارد دیگر.

23 بهترین شغل تابستانی آنلاین برای معلمان

در اینجا کمی از همه چیز برای معلمان وجود دارد، چه خلاق باشید، چه اشتیاق واقعی به تدریس داشته باشید یا بخواهید دست خود را در راه اندازی یک کسب و کار امتحان کنید. اینها را بررسی نمایید!

1. تدریس خصوصی

کار به عنوان معلم خصوصی می تواند به صورت حضوری یا آنلاین انجام شود. شما با ارائه راهنمایی و کمک به دانش آموزان در درک بهتر موضوعات مدرسه کمک خواهید کرد. این می تواند شامل موضوعاتی مانند انگلیسی، ریاضی، علوم، زبان خارجی و غیره باشد.

شرکت‌ های تدریس خصوصی آنلاین مانند Varsity Tutors، Cambly و Preply گزینه‌هایی هستند که اگر می‌خواهید در خانه کار کنید، می‌توانید آن‌ها را بررسی نمایید.

2. نویسنده آزاد

نویسندگان مستقل از نوشتن محتوا برای مشتریان و شرکت ها درآمد کسب می کنند. این می ‌تواند شامل هر چیزی باشد، از نوشتن یک رمان تا تحقیق و تهیه وایت پیپر، نوشتن فنی، نوشتن محتوا در پست‌های وبلاگ و موارد دیگر.

برای معلمانی که از نوشتن لذت می برند، این می تواند یک کار تابستانی عالی باشد. شما حتی می توانید آن را در طول سال تحصیلی به عنوان یک کار جانبی انجام دهید.

نوشتن آزاد به طور کلی بسیار منعطف است و شما را به یک برنامه زمانی خاص محدود نمی کند. شما زمانی که می خواهید می نویسید و پروژه های نوشتاری خود را تا مهلت مقرر تکمیل می کنید.

3. وبلاگ نویس

کار به عنوان وبلاگ نویس بهترین شغل تابستانی برای معلمانی است که خلاق هستند، از نوشتن لذت می برند و علاقه مند به حوزه ای مانند مد، غذا، DIY یا باغبانی هستند.

وبلاگ نویسی نیز می تواند بسیار سودآور باشد. وبلاگ نویسان برتر تا 100 هزار دلار در ماه درآمد دارند!

راه اندازی وبلاگ آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. این راهنمای گام به گام دقیقاً به شما نشان می دهد که چگونه یک وبلاگ وردپرس راه اندازی کنید که باعث درآمدزایی می شود.

برای یک برنامه آموزشی آزموده شده که به شما نشان می دهد چگونه یک وبلاگ سودآور بسازید، رتبه بندی کنید و آن را ورق بزنید، به آزمایشگاه وابسته مراجعه نمایید.

4. دستیار مجازی

دستیارهای مجازی به مشتریان خود کمک می کنند تا برنامه های روزانه و مداوم خود را حفظ نمایند.

VA وظایف برون سپاری مانند:

مدیریت ایمیل

مدیریت تقویم

یادداشت برداری

ارسال در شبکه های اجتماعی

سازماندهی فایل ها

فرصت های شغلی دستیار مجازی مطلوب و بسیار مورد توجه است. این شغل می تواند بسیار خوب پرداخت کند. برخی از VA این کار را به صورت تمام وقت در طول سال به عنوان منبع درآمد اصلی خود انجام می دهند.

اگر منظم هستید و از کمک به دیگران لذت می برید، این شغل را در نظر بگیرید.

عکس

جستجوی شغل خود را با این لیست از 35 مورد از بهترین مشاغل دستیار مجازی برای مبتدیان شروع کنید.

5. فروشنده ETSY

فروش محصولات در Etsy! این می تواند یک شغل آنلاین سرگرم کننده و پر ارزش باشد که شما را در تابستان و در طول سال مشغول نگه می دارد.

فروشندگان Etsy کالاهای دست ساز را ایجاد و می فروشند:

  • کلاه بافتنی
  • بالش
  • تی شرت
  • جواهر سازی
  • Etsy همچنین مکانی برای کالاهای دیجیتال مانند:
  • تم های وب سایت
  • قالب ها
  • کتاب های الکترونیکی
  • دوره های آنلاین

اگر سرگرمی یا علاقه ای دارید که به کسب درآمد علاقه دارید، مانند علاقه خود به پختن و فروش براونی های خانگی، این یک سرگرمی خوب است.

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این دوره آموزشی Etsy را بررسی نمایید، که شما را در فرآیند راه‌اندازی و رشد فروشگاه موفق Etsy خود تنها در چند مرحله ساده راهنمایی می ‌کند.

با این راهنما، همه چیزهایی را که در مورد ایجاد لیست، بهینه سازی سئو و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی برای افزایش ترافیک و فروش نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.

6. آموزش آنلاین انگلیسی

یک مناسب طبیعی برای معلمان، آموزش آنلاین! برای آموزش زبان انگلیسی با دانش آموزان از طریق اینترنت کار کنید.

شرکت های ESL مانند Lets TEFL و VIPKid ارزش بررسی را دارند.

7. فروشنده ای بی

فروش eBay یک روش منعطف و سرگرم کننده برای فروش پول نقد است. می توانید با فروش چیزهایی در اطراف خانه خود که نمی خواهید مانند اسباب بازی، کتانی، کفش، کالاهای خانگی و غیره شروع کنید.

برخی از بهترین چیزها برای فروش در eBay لگو، آلات موسیقی و لباس های قدیمی هستند.

اینها می توانند چیزهای معمولی در اطراف خانه شما باشند.

همچنین یک dropshipping در eBay وجود دارد که می تواند بسیار پرسود باشد، و فرصتی برای راه اندازی یک کسب و کار eBay تمام وقت، خارج از استخدام تابستانی!

8. پرستار کودک مجازی

برای سرگرم کردن بچه ها پول بگیرید. این می تواند برای والدینی که در خانه کار می کنند و نیاز دارند فرزندان کوچکشان چند ساعت سرگرم شوند یا مشغول باشند بسیار مفید باشد.

9. فروش بر روی معلمان معلمان حقوق

Teachers Pay Teachers یک بازار آنلاین است که در آن مربیان می توانند منابع آموزشی مانند طرح درس، کاربرگ ها، مواد و سایر منابع آموزشی را خریداری و بفروشند.

چه کسی می دانست که می توانید از برنامه های درسی خود درآمدزایی کنید؟

این یکی از بهترین کارهای جانبی برای معلمان است!

10. فروشنده FBA آمازون

برنامه FBA آمازون در مورد این است که آمازون سفارشات شما را برای شما به عنوان فروشنده آمازون انجام می دهد. فرآیند تکمیل را به آمازون برون سپاری می کند و آن را از دست شما می گیرد تا بتوانید روی دیگر جنبه های مهم کسب و کار خود تمرکز کنید.

تبدیل شدن به یک فروشنده FBA آمازون کاری است که هر کسی می تواند انجام دهد، به خصوص برای یک کار از راه دور تابستانی.

فروشندگان برتر مانند کلارنس چینگ، که 17 هزار دلار در ماه از آمازون FBA درآمد کسب می کنند، به خوبی تجارت آمازون FBA را اداره می نمایند.

این کسب و کار می تواند فوق العاده سودآور باشد، با پتانسیل واقعی برای ایجاد یک جریان درآمد تمام وقت برای خود!

11. مدیر رسانه های اجتماعی

مدیران رسانه های اجتماعی به شرکت ها در استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی کمک می کنند.

این می تواند شامل موارد زیر باشد:

ایجاد و برنامه ریزی یک تقویم محتوا

ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی

پاسخ به پیام های طرفداران و دنبال کنندگان

نظارت بر تجزیه و تحلیل و گزارش

این یکی از بهترین مشاغل خانگی هست که باید در نظر گرفت، زیرا از راه دور مناسب است و راهی محکم برای کسب درآمد اضافی در ماه های تابستان است.

12. یوتیوب

با ایجاد ویدیو پول در بیاورید و یوتیوبر شوید! می‌توانید در مورد موضوعاتی که در طول سال تحصیلی تدریس می ‌کنید، محتوا ایجاد نمایید، مانند توسعه خواندن، مطالعات اجتماعی، آموزش‌های ویژه یا حتی تربیت بدنی.

درآمد غیرفعال YouTube می تواند شما را در تمام طول سال نیز حفظ کند!

موضوعی را که به آن علاقه دارید انتخاب کنید و یک کانال YouTube در اطراف آن ایجاد کنید.

13. سازنده محتوا

سازندگان محتوا با تولید محتوا از طریق اینترنت، معمولاً رسانه های اجتماعی، درآمد کسب می کنند. می‌توانید یک کانال TikTok، Instagram، Snapchat یا دیگر کانال‌های اجتماعی راه‌اندازی نمایید، ویدیوها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی بسازید و برای آن پول دریافت کنید!

در اینجا برخی از راه های کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا در رسانه های اجتماعی آورده شده است:

معاملات برند

برنامه های سازنده

تبلیغات

بازاریابی وابسته

فروش محصولات و خدمات

14. بازاریابی وابسته

بازاریابان وابسته، محصولات را به دیگران ارجاع می دهند و زمانی که آن ارجاع به فروش تبدیل می شود، کمیسیون دریافت می کنند.

به عنوان مثال، اگر لینک ارجاع خود به Doordash را با یکی از اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و آنها با لینک شما ثبت نام کنند، ممکن است از Doordash کمیسیون یا جایزه دریافت نمایید.

این دقیقاً همان کاری است که بازاریابان وابسته انجام می دهند!

این بسیار انعطاف پذیر است، یک کار از راه دور عالی برای بررسی که می تواند به صورت پاره وقت یا تمام وقت انجام شود.

می توانید بازاریابی وابسته را با وبلاگ نویسی، ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی، خبرنامه ها و غیره جفت کنید.

این راهنما روند گام به گام نحوه شروع بازاریابی وابسته را به شما نشان می دهد.

15. رونویسی

رونویسی ها برای تایپ آنچه می شنوند پول می گیرند. آنها به فایل‌های صوتی گوش می ‌دهند و صدا را به یک متن نوشتاری تبدیل می ‌کنند. این می تواند یک کار تابستانی خوب برای افرادی باشد که گوش خوبی دارند و می توانند در محیطی آرام کار کنند.

شرکت هایی مانند GoTranscript و Rev مکان هایی هستند که رونویسی را استخدام می کنند. در بررسی Rev.com ما اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

16. دفتردار

حسابداران سوابق حساب را برای مشتریان خود مدیریت و نگهداری می کنند. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

ثبت تراکنش های مالی

بودجه بندی و پیش بینی

مدیریت حساب های پرداختنی و حساب های دریافتنی

این یک شغل تابستانی خوب برای معلمان است زیرا از مهارت های سازمانی شما استفاده می کند، برنامه ای انعطاف پذیر دارد و گزینه خوبی برای درآمد تکمیلی است.

17. معلم مدرسه تابستانی

آموزش مدرسه تابستانی! این یکی از رایج ترین مشاغل برای معلمان است. مدرسه تابستانی به طور سنتی حضوری بوده است، اما برخی از مدارس و مدارس مدارس تابستانی مجازی ارائه می دهند.

معلمان آموزش مجازی ارائه می دهند و دانش آموزان می توانند برنامه درسی را یاد بگیرند و تست ها و تکالیف را از خانه راحت انجام دهند.

18. تصحیح کننده

تصحیح می تواند برای یک معلم مناسب باشد. این برای افرادی است که چشم خوبی برای تشخیص خطاها و تسلط قوی به زبان انگلیسی دارند.

مشاغل تابستانی آنلاین برای معلمان با ویژگی های آفلاین

برخی از مشاغل از نظر رزرو، برنامه ریزی و غیره به صورت آنلاین شروع می شوند و سپس در دنیای واقعی اتفاق می افتند. در اینجا چند گزینه عالی برای این وجود دارد!

19. محوطه سازی

محوطه سازی می تواند یک شغل پربار باشد که به شما امکان می دهد خلاقیت خود را منعطف، با دیگران کار کرده و چشم انداز محوطه سازی خود را زنده کنید. شما می توانید فضای مجازی را به صورت آنلاین انجام دهید!

ما با یک منظره‌ساز مجازی کار می‌کردیم که با مشتریان کار می ‌کرد تا یک چشم‌انداز محوطه‌سازی برای پروژه‌شان ایجاد کند.

به عنوان مثال، طراحی آب نما برای حیاط خلوت خود. سپس اجرای پروژه را با یک شرکت محوطه سازی محلی هماهنگ کنید. بسیاری از مشاغل مبتنی بر خدمات مجازی در حال محبوب شدن هستند.

20. راننده تحویل

اگر از کار مستقل لذت می برید و به ماشین دسترسی دارید، رانندگی نیمه وقت بهترین شغل تابستانی است.

برنامه های تحویل محبوب عبارتند از:

  • Doordash
  • UberEATS
  • Grub Hub

پس از درخواست و پذیرش به عنوان راننده، با استفاده از برنامه تحویل رانندگان، از طریق تلفن خود کار می ‌کنید تا سفارش‌ ها را بپذیرید، آنها را تحویل بگیرید و به مقصد تحویل دهید.

رانندگی تحویل بار می تواند به خوبی در برنامه تابستانی شما کار کند. وقتی بخواهید شروع می نمایید و رانندگی را متوقف می کنید. شما می توانید این کار را در طول سال تحصیلی نیز با پول نقد اضافی انجام دهید.

21. تحویل مواد غذایی

برنامه های تحویل مواد غذایی مانند Shipt و Instacart برای خرید و تحویل خواربار به مشتریان خود به شما پول می دهند. مشاغل خریدار وجود دارد که در آن خرید خواربارفروشی در فروشگاه و کارهای ترکیبی خریدار/راننده را انجام می ‌دهید که در آنجا سفارشات خواربارفروشی می ‌خرید و آنها را تحویل می‌ دهید.

طبق گفته Glassdoor، این مشاغل کمی بهتر از گیگ های رانندگی تحویل غذای سنتی پرداخت می کنند.

از آنجایی که سفارشات خواربار فروشی بیشتر است، مشتریان معمولا بهتر انعام می دهند.

به راننده‌ای که دو بشقاب غذای بیرون ‌بر را برای شما و شریک زندگی‌تان تحویل می‌ دهد، در مقایسه با راننده‌ای که حمل‌ونقل دو هفته‌ای مواد غذایی شما را تحویل داده است، چقدر انعام می ‌دهید.

به‌عنوان شخصی که برای خانواده‌ام غذا و مواد غذایی سفارش می‌ دهد، راهنمایی‌های تحویل غذا معمولاً حدود 4 دلار است، در حالی که راهنمایی‌های تحویل مواد غذایی حداقل 10 تا 15 دلار است.

22. داگ واکر / پت سیتر

برای دوستداران حیوانات، راه رفتن با سگ و نشستن با حیوانات خانگی ممکن است یک کار سرگرم کننده تابستانی باشد!

شرکت هایی مانند Wag Walking و Rover گزینه هایی برای ثبت نام برای شروع این کار هستند. بسیاری از این مشاغل، واکرها را به برنامه‌ای متصل می ‌کنند که می ‌تواند برای انجام کار ثبت ‌نام کند، مانند اینکه چگونه می ‌توانید تحویل‌ها را به عنوان راننده UberEATS به خودتان اختصاص دهید.

واگ‌های سگ واگ گزارش کرده‌اند که بسته به منطقه و حجم، در هفته بین 200 تا 1000 دلار درآمد دارند.

این می تواند یک شغل سرگرم کننده و فعال باشد که شما را به جای گیر کردن پشت کامپیوتر در تابستان به بیرون و ورزش کردن می برد.

23. پرستار بچه

پرستار بچه در زمانی که والدین دور هستند از کودکان مراقبت می کنند. چه معلم دبیرستان باشید، چه معلم دبیرستان، یا به دانش‌آموزان ابتدایی تدریس می ‌کنید، تجربه‌ای با بچه‌ها دارید.

نگهداری از کودک می تواند یک تناسب طبیعی باشد.

شما ممکن است وظایفی مانند:

  • نظارت بر بازی
  • بردن بچه ها به پارک یا استخر
  • تهیه تنقلات و وعده های غذایی
  • ایجاد و اجرای یک روال قبل از خواب

وب سایت هایی مانند Sitter City و Care جایی هستند که بسیاری از پرستاران کودک برای یافتن کار شروع به کار می کنند.

اگر معلم هستید و احساس می‌ کنید در تابستان امسال چه کاری انجام دهید، گیر کرده‌اید، امیدوارم این جمع‌ بندی الهام بخش شما باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT