5 ChatGPT از شما می خواهد که اکنون امتحان کنید

5 ChatGPT از شما می خواهد که اکنون امتحان کنید که ربات چت برای همه رایگان است

زمان مطالعه 5 دقیقه

این حرکتی است که برای افزایش استفاده از ربات طراحی گردیده، اگرچه به جای GPT-4 پیشرفت ه‌تر، فقط به مدل GPT-3.5 دو ساله دسترسی خواهید داشت.

آزمایشگاه هوش مصنوعی تحت رقابت فزاینده ای برای فضای چت بات است و مایکروسافت حتی GPT-4 را به صورت رایگان و بدون نیاز به ورود کاربران به حساب کاربری ارائه می دهد.

خرید اکانت هوش مصنوعی را در اول پرداخت انجام دهید.

همچنین طیف وسیعی از مدل‌های منبع باز از طریق Groq، موتور استنتاج فوق‌العاده سریع، موجود است و Pi from Inflection نیازی به ورود به سیستم ندارد. ما گمان می کنیم که ممکن است گوگل به دنبال ارائه چیزی مشابه با نسخه Gemini در آینده باشد.

چرا OpenAI ChatGPT را باز می کند؟

OpenAI می‌گوید که این حرکت بخشی از مأموریت آن است که «ابزارهایی مانند ChatGPT را در دسترس عموم قرار دهد تا مردم بتوانند مزایای هوش مصنوعی را تجربه کنند».

تجربه بدون ورود به سیستم دقیقاً مشابه آن چیزی نخواهد بود که OpenAI می‌گوید حفاظت‌های بیشتری از جمله مسدود کردن درخواست‌ها و نسل‌ها از طیف وسیع‌تری از دسته‌ها را معرفی کرده است.

مانند نسخه رایگان، به هیچ یک از ویژگی های چندوجهی موجود در ChatGPT Plus مانند ارسال تصویر یا سند به هوش مصنوعی دسترسی نخواهید داشت. اما «مکالمه» اصلی حتی اگر از پاسخگویی به موضوعات بیشتر از حد معمول خودداری کند، همچنان کار خواهد کرد.

همچنین نمی‌توانید چت خود را ذخیره کنید یا سابقه چت خود را بدون اکانت مرور کنید، اما اگر نمی‌ خواهید به اکانت دیگری متعهد شوید، این یک راه عالی برای امتحان ChatGPT است.

ایده هایی برای شروع با ChatGPT ارائه دهید

1. معنای زندگی

یکی از راه های مورد علاقه ما برای شروع هر مکالمه با هوش مصنوعی این است که عمیق ترین سوالات عمیق را مطرح کنیم – معنای زندگی چیست؟ ChatGPT بینش خوبی نخواهد داشت، اگرچه از دانش و اطلاعات بشری استفاده می کند، اما دیدن اینکه چگونه پاسخ می دهد لذت بخش است.

در مورد ما، ChatGPT گفت که این یک سوال ذهنی است که بسته به اینکه چه کسی می ‌پرسد، به روش‌ های مختلف پاسخ داده می ‌شود. به عنوان مثال، پیشنهاد کرد که یک دیدگاه فلسفی ممکن است بر یافتن خوشبختی تمرکز کند، در حالی که دیدگاه مذهبی می تواند بر ایمان باشد.

چیزی که این را به یک دستور شروع خوب تبدیل می کند این است که برای پیگیری عالی است – و ارزش واقعی ChatGPT در اینجاست. می ‌توانید بگویید «فکر می ‌کردیم 42 است»، با ارجاع به راهنمای Hitchhikers به ​​کتاب‌های کهکشان، یا حتی دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید و از آن به‌عنوان تابلوی صدا استفاده نمایید.

2. برنامه ریزی یک سفر

پیشنهاد مفید بعدی ما در مورد برنامه ریزی یک سفر است. ما نمی توانیم مانند آرتور دنت به کوه های Quentulus Quazgar برویم، اما می توانیم تعطیلات آخر هفته را در نیویورک برنامه ریزی کنیم.

دستور را ساده اما دقیق نگه دارید: «من می‌خواهم برای تعطیلات آخر هفته به نیویورک بروم، برای کارهایی که باید انجام دهم و در زمانی که آنجا هستم، به من ایده بدهید.»

مجموعه‌ای از جاذبه‌های برتر، مکان‌هایی برای غذا خوردن مانند نانوایی لواین یا بازار چلسی را فهرست کرد و به ما هشدار داد که از قبل رزرو کنیم زیرا ممکن است بسیار شلوغ شود.

این نیز برای پیگیری آماده است، زیرا می ‌توانید بپرسید که احتمالاً در آخر هفته هوا چگونه خواهد بود، معمولاً در یک زمان خاص چقدر شلوغ است و حتی از ChatGPT بخواهید یک برنامه سفر داشته باشد.

3. سرودن شعر

ChatGPT بزرگترین شاعر جهان نیست، به خصوص نسخه مجهز به GPT-3.5 که بدون ورود به سیستم در دسترس است، اما می تواند برای گروهی از دوستان چیز جالبی بنویسد.

برای درخواست بعدی از او خواستیم: «شعری در مورد نیویورک بنویس تا در یک کارت دعوت برای دوستانی که در تعطیلات آخر هفته با من بیایند به شهر بروم. آن را نسبتاً کوتاه اما خنده دار کنید.»

به ما داد:

از فضای سبز پارک مرکزی تا درخشش میدان تایمز،

در شهر نیویورک، همیشه یک نمایش وجود دارد.

ما شیرینی، هات داگ و موارد دیگر را می خوریم،

کاوش در هر گوشه، هر طبقه.

پس چمدان هایتان را ببندید، دریغ نکنید،

برای در اپل بزرگ، ما جشن خواهیم گرفت!

با دوستانی که در کنارمان هستند، خنده در هوا،

آخر هفته در نیویورک، ماجراجویی نادر.

می توانید با درخواست از ChatGPT آن را کوتاه نماید، آن را به هایکو تبدیل کند یا حتی نام، کلمه یا عبارت خاصی را به شعر اضافه کرده و آن را برای شما تطبیق دهد.

این هایکو را به ما داد:

نورهای روشن هرگز نمی خوابند،

آسمان خراش ها آسمان آبی را می بوسند،

نیویورک، بیایید بپریم!

4. قرار ملاقات در یک بودجه

ChatGPT به ویژه در برنامه ریزی خوب است. همیشه خلاقانه‌ترین ایده‌ها را ارائه نمی ‌کند، اما فهرستی را در اختیار شما قرار می ‌دهد. برای این درخواست از آن خواستیم: “لیستی از 10 ایده منحصر به فرد و خلاقانه برای قرار ملاقات برای زوج ها با بودجه مناسب، مناسب برای فصول و مکان های مختلف ایجاد کنید.”

دقیقاً این کار را انجام داد، از جمله یک پیک نیک زیر ستاره ها، پیاده روی، آشپزی با هم در خانه یا یک شب فیلم در فضای باز در حیاط خلوت. همچنین پیشنهاد می ‌کرد که با هم داوطلب شوند، یک بعد از ظهر را در یک کتابفروشی بگذرانند یا یک تورنمنت بازی‌های فضای باز DIY برگزار کنند.

می ‌توانید با درخواست از آن برای گسترش هر یک از 10 ایده‌ای که به اشتراک گذاشته است، پیگیری کنید، از او بخواهید دوباره امتحان کند، اما شاید به آن جزئیات بیشتری بدهید، مانند هرگونه مشکل سلامتی که ممکن است از یک یا چند ایده جلوگیری نماید.

خرید اکانت هوش مصنوعی را در اول پرداخت انجام دهید.

5. ساده کردن ایده های پیچیده

در Reddit Explain it Like I’m Five یک عبارت محبوب برای افرادی است که سعی می کنند ذهن خود را در مورد یک ایده یا مفهوم پیچیده بشناسند. به عنوان مثال، یک مدل زبان بزرگ در واقع چگونه کار می کند؟ یا در مورد این اعلان – نسبیت.

از ChatGPT پرسیدیم: «تصور کنید در حال گفتگو با آلبرت انیشتین هستید. از او بخواهید مفهوم اساسی نسبیت را با استفاده از مثال های روزمره که یک کودک 10 ساله به راحتی بفهمد توضیح دهد. شما می توانید نسبیت را برای هر موضوعی و انیشتین را برای هر متخصصی تغییر دهید.

این به ما گفتگویی بین یک کودک و انیشتین داد. AI-Einstain از توپی که در قطار با یک ناظر بیرونی پرتاب می شد به عنوان راهی برای توصیف دیدگاه های مختلف استفاده کرد. ChatGPT به شما امکان می دهد مکالمات را در برنامه به اشتراک بگذارید و این یکی از موارد خوب برای اشتراک گذاری است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT