فروش نام دامین در GODADDY

فروش نام دامین در GODADDY: چگونه بیشترین درآمد را داشته باشیم

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا به دنبال راه های بیشتری برای کسب درآمد با اکانت GoDaddy خود هستید؟ برای برخی، فروش نام دامین در GoDaddy ممکن است تنها راه حلی باشد که می خواهد.

برای خرید و فروش هاست و دامین در سایت های خراجی می توانید به اول پرداخت مراجعه کنید.

در مورد نحوه وارد کردن دامین به مزایده GoDaddy چه چیزی باید بدانید؟

بیایید به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا و چگونه می‌ توانید بهترین قیمت را برای یک دامین در حراج GoDaddy دریافت کنید.

چرا باید به فروش نام دامین در GODADDY فکر کنید؟

قبل از اینکه به جزئیات نحوه فروش دامین در بازار بپردازیم، باید تصمیم بگیرید که آیا این حرکت برای شما مناسب است یا خیر.

فروش نام‌های دامین در GoDaddy می ‌تواند یک کسب‌وکار پرسود، چالش ‌های جانبی یا فقط راهی برای بازگرداندن بخشی از سرمایه اولیه شما در وب‌ سایتی باشد که دیگر از آن استفاده نمی ‌کنید.

در اینجا دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید نام دامین خود را بفروشید.

برای دامین هایی که دیگر به آنها نیاز ندارید پول نقد کنید

شاید شما یک سایت نیچه راه اندازی کرده اید که دیگر نمی خواهید آن را حفظ کنید. شاید فراموش کرده باشید که تمدید خودکار نام دامین خود را لغو نمایید.

دلایلی که ممکن است دیگر نیازی به دامین نداشته باشید بسیار زیاد است، اما همه آنها به یک مشکل اصلی خلاصه می شوند: شما برای آن دامین ها پول واقعی پرداخت کردید، و حالا یک سال دیگر با آنها گیر کرده اید.

با بازاریابی آن برای خریداران بالقوه، بخشی از سرمایه خود را پس بگیرید.

حتی اگر نام دامین ای که برای فروش فهرست می ‌کنید نباشند، ممکن است بتوانید حداقل سرمایه اولیه خود را جبران کنید.

نام‌های دامین می ‌توانند به قیمت 20 یا 20000 دلار به فروش برسند، بنابراین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که برای فروش دامین‌ای که دیگر از آن استفاده نمی ‌کنید، ریسک کرده تا به نقدینگی فکر کنید.

از چرخش دامین، شغلی ایجاد کنید

از سوی دیگر، فروش دامین در GoDaddy می تواند شروع یک حرفه جدید برای شما باشد. بسیاری از مردم به تغییر دامین به عنوان راهی برای خرید و فروش دارایی های دیجیتال روی می آورند.

هدف این است که چندین دامین با قیمت پایین را جمع آوری کنید و آنها را با مبالغ بالاتر بفروشید، که می تواند یک مدل تجاری قوی باشد.

اگر تصمیم دارید دامین ها را به طور مرتب در GoDaddy فهرست کنید، ممکن است بخواهید برای محافظت از خود و کسب و کارتان یک LLC راه اندازی نمایید.

اگر در این کار مهارت داشته باشید و اگر در نام‌هایی که انتخاب می ‌کنید خوش شانس باشید، یک نام دامین می ‌تواند برای پول زیادی بفروشد. کسب و کار خود را در معرض خطر قرار ندهید.

می توانید این پادکست را با Sean Markey در مورد خرید، ورق زدن و ساخت سایت هایی با دامین منقضی شده گوش دهید.

نحوه شروع فروش نام دامین در GODADDY

با توجه به این موضوع، زمان آن رسیده است که توجه خود را به نحوه شروع فرآیند تراکنش معطوف کنیم. در اینجا تمام مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید تا مورد توجه قرار بگیرید و با فهرستی از نام‌های دامین‌ای که دیگر نمی‌خواهید یا به آن‌ها نیاز ندارید، سود ببرید.

یک عضویت در مزایده دریافت کنید

اولین کاری که برای پیشبرد فروش دامین ها باید انجام دهید، پرداخت هزینه عضویت در حراج GoDaddy است. از نظر مقدار دلار، این نسبتاً پایین هست. به خصوص وقتی ارزش نام دامین خود را در نظر بگیرید، قیمت سالانه 5.49 دلار آن حداقل می باشد.

در ازای حق عضویت آنها، مزایای زیادی از قبیل:

کارمزد پایین هنگام فروش نام دامین خود به خریدار

تا 100 دامین را زیر نظر بگیرید تا ببینید چه زمانی برای خرید در دسترس شما قرار می گیرند

ابزارهای جستجو برای کمک به شما در ایجاد لیستی از دامین ها برای خرید و فروش

قرار گرفتن در معرض لیستی از دامین های در حال انقضا.

بر خلاف برخی از کسب و کارها که به هزاران پول استارتاپ نیاز دارند، این مدل آسان است. احتمالاً می توانید سرمایه اولیه خود را پس از فروش فقط یک دامین ارزشمند بازگردانید.

و سپس بقیه سال را فرصت دارید تا فروش نام دامین را به صورت رایگان امتحان کنید.

وارد شوید و دامین هایی را برای فروش انتخاب کنید

با توجه به این بخش از فرآیند، زمان آن فرا رسیده است که به نحوه استفاده از ابزار آنها برای فهرست کردن نام های دامین برای فروش بپردازیم. وارد اکانت GoDaddy خود شوید و به بخش نمونه کارها دامین خود بروید.

از اینجا، صفحه فرود تمام دامین های شما را به شما نشان می دهد.

می توانید کادر سمت چپ هر دامین ای را که می خواهید بفروشید علامت بزنید. در منوی اکشن، می ‌توانید «فهرست برای فروش» را انتخاب نمایید، قبل از انجام تحقیق در مورد اینکه این دسته از نام‌های دامین برای چه چیزی به فروش می‌رسند.

دامین های شما در این مرحله لیست نمی شوند، پس نگران نباشید. این فقط یک راه ساده برای شروع به فکر کردن در مورد آنچه ممکن است کسی برای دامین های فهرست شده به شما پیشنهاد دهد است. بیایید نگاهی به بخش بعدی بیاندازیم تا در مورد فرآیند فروش فکر کنیم.

یک ارزش تخمینی دریافت کنید و قیمت خود را تعیین نمایید

وقتی می خواهید کسی به خرید نام دامین شما فکر کند، GoDaddy شما را به حال خود رها نمی کند. آنها می دانند که قیمت گذاری مهم است.

اگر نام دامین بیش از حد بالا فهرست شده باشد، ممکن است در لیست دامین های فروش راکد بماند. اگر قیمت خیلی پایین باشد، ممکن است پول را روی میز بگذارید.

این یک تعادل ظریف است.

اگر هیچ ایده ای ندارید که دامین های شما چه ارزشی دارند، می توانید از ابزار ارزش تخمینی آنها استفاده نمایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه «استفاده از ارزش تخمینی» کلیک کنید تا ایده‌ای در مورد آنچه که ممکن است به طور واقع بینانه شخصی برای این مجموعه از دامین‌ها به شما پیشنهاد دهد، به دست آورید.

شما همیشه آزاد هستید که قیمت خود را تعیین کنید اگر سر بازاریابی دارید. اگر LLC شما برای ورق زدن دامین نسبتاً جدید است، این فقط یک دستورالعمل برای شروع شماست.

درباره این ابزار های ارزش گذاری در بررسی Flippa ما در اینجا بیشتر بیاموزید.

برای بازاریابی بهتر، دامین های فروش را با AFTERNIC فهرست کنید

GoDaddy در مورد کمک به کسب سود در هر دسته ای جدی هست. به همین دلیل است که آنها با Afternic همکاری می کنند تا دامین های شما را برای فروش فهرست کنند.

می توانید با فروش دامین در GoDaddy و استفاده از ابزار Afternic برای کسب سود از مخاطبان بسیار بیشتری بهره مند شوید.

Afternic بزرگترین فروشنده با لیست گسترده ای از دامین ها و لیست طولانی از خریداران گرسنه است که مشتاق هستند مشتریان بعدی شما باشند.

GoDaddy با Afternic ادغام می شود و به شما این امکان را می دهد که قبل از فهرست کردن دامین های خود برای فروش، با آنها اکانت باز کنید.

برای کسانی که قبلاً از طریق این پلتفرم فروش داشته اند، فقط باید وارد شوید تا صفحات فرود برای فروش دامین خود را نهایی کنید. اگر اکانتی ندارید سریعا اکانتی بسازید و آماده فروش خواهید بود.

از اینجا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی “انتشار لیست” کلیک نمایید تا دامین های خود را در لیست قرار دهید و کسب و کار خود را به دریایی از مشتریان منتظر در وب سایت خود راه اندازی کنید.

مطمئن شوید که اطلاعات پرداخت معتبر است

نام دامین شما فروخته شده است، کسب و کار شما در حال رونق هست، و مشتریانی دارید که برای پرداخت پول واقعی در ازای حراج شما صف می کشند.

اکثر مردم می خواهند بدانند چگونه می توانند برای فروش یک نام دامین پول دریافت کنند. مسلماً این مهمترین بخش معامله است.

مشتریانی که آماده فروش یک نام دامین هستند، چند روش مختلف برای پرداخت دارند. پس از فروخته شدن دامین، می توانید انتخاب نمایید که از طریق زیر پرداخت شود:

خبر خوب این است که اگر دامین‌های با ارزش بالای 5000 دلار یا بیشتر را در حراج بفروشید، محافظتی برای شما وجود دارد. GoDaddy وجوه را به امانت می گذارد و پس از اتمام فروش، آنها را آزاد می کند، که از اطلاعات اکانت شخصی شما محافظت می نماید.

به یاد داشته باشید که هرگز نباید فروش خود را از پلتفرم کارگزار حذف کنید (در این مورد، Afternic یا GoDaddy). خریداران نباید اطلاعات شخصی یا جزئیات بانکی شما را حتی پس از فروخته شدن دامین داشته باشند.

در مورد آنچه با خریداری که در مورد فروش شما پرس و جو می کند به اشتراک می گذارید هوشمند باشید. کلاهبرداری آنلاین آسان است و این پلتفرم ها برای محافظت از شما وجود دارند.

برای خرید و فروش هاست و دامین در سایت های خراجی می توانید به اول پرداخت مراجعه کنید.

نظرات نهایی: با فروش نام دامین در GODADDY درآمد بیشتری کسب کنید

آیا آماده شروع فروش دامین ها از طریق اکانت GoDaddy خود هستید؟ اگر به دنبال یافتن یک دامین پرطرفدار هستید که می توانید آن را بچرخانید و بفروشید، می تواند راهی سودآور برای امرار معاش باشد.

برای تسهیل فروش به حداقل پول اولیه نیاز دارد. در حالی که رایگان نیست، این برچسب قیمت 5.49 دلاری احتمالاً شما را به عقب براند.

بنابراین، اگر املاک دیجیتالی دارید که دیگر به آن نیاز ندارید، دامین خود را با این مراحل آسان برای فروش آماده کنید تا به شما کمک کند تا امروز سازماندهی کنید و از دامین های منقضی شده کسب درآمد کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT