تحلیل قیمت اینجکتیو (INJ) ۱۶ فروردین

تحلیل قیمت اینجکتیو (INJ) ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت اینجکتیو (INJ) پس از سقوط از سطح حمایتی ۳۵ دلار، در تلاش برای بازگشت است. در این میان، فعالان بازار ارزهای دیجیتال امیدوارند که انباشت نهنگ‌ها بتواند به عنوان کاتالیزوری برای بهبود روند قیمت این رمزارز عمل کند. در این پست به تحلیل قیمت اینجکتیو (INJ) ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش تتر

تحلیل قیمت اینجکتیو (INJ) ۱۶ فروردین

علی‌رغم کاهش ۱۵ درصدی قیمت اینجکتیو در یک هفته گذشته، فعالیت در شبکه این ارز دیجیتال رونق گرفته است. تعداد آدرس‌های فعال روزانه (DAA) در این مدت افزایش یافته که نشان‌دهنده فعالیت خریداران است.

افزایش DAA همزمان با کاهش قیمت، معمولا به عنوان یک سیگنال خرید در بازار ارزهای دیجیتال تلقی می‌شود.

به نظر می‌رسد نهنگ‌های ارز دیجیتال این سیگنال را دریافت کرده‌اند، چراکه این دسته از سرمایه‌گذاران بزرگ، طی یک روز بیش از ۷۴۰,۰۰۰ توکن اینجکتیو به ارزش ۲۴.۸ میلیون دلار را خریداری کردند.

این خرید باعث افزایش چشمگیر موجودی اینجکتیو در آدرس‌ نهنگ‌ها به ۱۰.۶۹ میلیون INJ شده است.

همانطور که می‌دانید، نهنگ‌ها تاثیر بسزایی بر قیمت‌ها داشته و خریدهای سنگین آن‌ها معمولا منجر به افزایش قیمت یک ارز دیجیتال می‌شوند و برعکس، فروش‌ گسترده آن‌ها می‌تواند باعث کاهش قیمت گردد.

با توجه به انباشت اخیر اینجکتیو توسط نهنگ‌ها، به نظر می‌رسد که قیمت این توکن در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

تحلیل قیمت اینجکتیو (INJ) ۱۶ فروردین

تحلیل قیمت اینجکتیو (INJ) ۱۶ فروردین

در زمان نگارش این خبر، قیمت اینجکتیو با ۵.۳۸ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۳۲ دلار معامله می‌شود. در صورت فروش در بازار، احتمال کاهش قیمت INJ تا محدوده ۳۰ دلار وجود دارد.

از دست دادن این سطح حمایتی نیز سقوط قیمت تا ۲۸ دلار را ممکن می‌سازد. در طرف مقابل، عبور از سطح مقاومت ۳۵ دلار می‌تواند قیمت را تا مرز ۴۰ دلار افزایش دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT