پلتفرم پادکست برای کسب درآمد

بهترین پلتفرم پادکست برای کسب درآمد؟ 9 ابزار برای کمک به کسب درآمد بیشتر

زمان مطالعه 9 دقیقه

هاست های پادکست به روشی هوشمندانه برای کسب درآمد از قسمت های خود نیاز دارند، اما انجام این کار به تنهایی می تواند چالش برانگیز باشد. درعوض، پلتفرم هاستینگ پادکست شما ممکن است بتواند وزن خود را در زمانی که قرار است شما را از تولید محتوای خود بهره مند کند، بالا بکشد. اگر این مسیری است که شما تصمیم به رفتن دارید، بهترین پلتفرم پادکست برای کسب درآمد چیست؟

بهترین پلتفرم پادکست برای کسب درآمد چیست؟

شما وب ‌سایت‌های پادکست خود را راه‌اندازی و ران کرده‌اید، و مجموعه خوبی از نمایش‌ های پشت سر هم دارید که با مخاطبانتان همراه شده‌اند. اکنون زمان آن رسیده است که ببینید چگونه می توانید با انجام همان کارهایی که در حال حاضر انجام می دهید درآمد خود را افزایش دهید. به عنوان هاست پادکست، کسب درآمد در نهایت به شما بستگی دارد.

کدام یک از این گزینه ها بهترین پلتفرم پادکست برای کسب درآمد برای شما خواهد بود؟

Podbean: بهترین فرصت های کلی کسب درآمد

بهترین پلتفرم پادکست برای کسب درآمد

بهترین پلتفرم پادکست برای کسب درآمد

اگر ویژگی های کسب درآمد در اولویت شما باشد، Podbean کاملاً یکی از بهترین گزینه ها برای هاستینگ پادکست است. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، بازار تبلیغات آنها است، جایی که سازندگان محتوا می توانند فرصت های تبلیغاتی جدیدی پیدا کنند.

اما چگونه کار می کند و آیا این تنها راهی است که می توانید از بستر هاستینگ آنها درآمد کسب کنید؟

شرکت‌ها می‌ توانند یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کنند (از جمله اینکه چقدر مایل به پرداخت هستند) و سپس بازار را برای یافتن پادکست‌ های مشابه اسکن کنند. می ‌توانید تبلیغاتی را بگنجانید که برای انواع شنوندگان شما هدف قرار می ‌گیرند – و حتی می ‌توانید پیشنهادات را رد نمایید اگر احساس می ‌کنید مناسب نیستند.

سایر ابزارهای کسب درآمد موجود در Podbean عبارتند از:

حامی و محتوای پولی

اشتراک های پادکست اپل

درج آگهی پویا (معروف به PodAds)

CASTOS: نائب قهرمان ALL-IN-ONE عالی

Castos گزینه دیگری است که لیست ما را از بهترین ابزارهای نرم افزار پادکست برای رشد مخاطبان شما و دلیل خوبی دارد. پلتفرم هاستینگ پادکست آنها به شما امکان می دهد وب سایت پادکست خود را ایجاد کرده، در YouTube آپلود نمایید و حتی قسمت های خود را به طور خودکار رونویسی کنید.

برای کسانی که می‌خواهند از هاستینگ پادکست خود درآمد کسب کنند، گزینه‌های زیادی مانند Podbean پیدا نخواهید کرد. همانطور که گفته شد، هنوز گزینه های محکمی در اینجا وجود دارد.

Castos به شما امکان می دهد پرداخت ها را مستقیماً از مخاطبان خود بپذیرید. آن‌ها می ‌توانند انتخاب کنند که آیا می ‌خواهند یک کمک مالی یکباره برای تأمین مالی یک پروژه آینده انجام دهند یا یک کمک مالی مکرر برای پادکست ‌هایی که به چرخش منظم آنها تبدیل می ‌شوند، برنامه‌ریزی کنند.

آنها همچنین اجازه درج آگهی پویا را با یک ویژگی تک کلیک می دهند. شما مجبور نیستید محتوای خود را ویرایش نمایید یا حامیان خود را پیدا کنید. حتی می توانید قسمت های قدیمی را با تبلیغات جدید به روز کنید.

BUZZSPROUT: برای مبتدیان عالی است

Buzzsprout ممکن است یکی از شناخته شده‌ترین پلتفرم‌های هاستینگ پادکست باشد، و به ‌ویژه برای هر کسی که در مورد کسب درآمد از قسمت‌ های خود جدی است مفید هست. مانند Castos، آنها به شنوندگان این فرصت را می ‌دهند که در ازای محتوای شما، یک کمک مالی مکرر انجام دهند.

آنها لاف می زنند که راه اندازی سیستم پرداخت آنها کمتر از دو دقیقه طول می کشد. و هنگامی که کمی تجربه داشتید، ممکن است آماده باشید تا تولید محتوای خود را با تولید محتوای انحصاری مشترک از طریق Buzzsprout افزایش دهید.

مانند Podbean، می توانید تبلیغاتی را در قسمت خود اجرا کنید، از جمله توانایی پذیرش یا رد پیشنهادات، بنابراین هرگز مجبور به تبلیغ چیزی نباشید که با مخاطبان شما طنین انداز نشود.

ACAST

Acast ممکن است انتخاب محکم دیگری برای بهترین پلتفرم پادکست برای کسب درآمد باشد. آنها همان نوع درج آگهی پویا را مانند سایر پلتفرم های هاستینگ پادکست ارائه می دهند.

آنها پلتفرم کسب درآمد خود را به عنوان ارائه “تبلیغات با یکپارچگی” به بازار عرضه می کنند. به عبارت دیگر، از سازندگان محتوا انتظار نمی رود که کیفیت نمایش خود را صرفاً برای کسب درآمد از دلارهای تبلیغاتی قربانی کنند. شما تصمیم می گیرید که وقفه های تبلیغاتی به کجا برسند و Acast جایگاه را پر می کند.

با این حال، Acast همچنین گزینه های منحصر به فردی را برای کسب درآمد ارائه می دهد. شنوندگان می توانند برای عضویت ماهانه، خریدهای یکباره، یا مزایایی مانند گوش دادن بدون آگهی، گوش دادن زودهنگام یا حتی قسمت های طولانی ثبت نام کنند.

SPOTIFY برای پادکستر

Spotify for Podcasters که قبلا به عنوان Anchor شناخته می شد، گزینه ای عالی برای راه اندازی و راه اندازی هاستینگ پادکست شما است. این پلتفرم هاستینگ پادکست رایگان به شما امکان می ‌دهد با میلیون ‌ها شنونده که هر هفته برای قسمت‌ هایی از برنامه مورد علاقه خود به سرویس پخش می ‌روند، ارتباط برقرار کنید.

بعلاوه، ابزارهای کسب درآمد آنها ساده و آسان برای پیاده سازی هستند. شما می توانید انتخاب نمایید که از همه گزینه های آنها یا فقط برخی از آنها استفاده کنید، تا زمانی که در نقطه ای شیرین برای مخاطبان خود قرار بگیرید، ترکیب و مطابقت داشته باشید.

برای کسب درآمد بیشتر، از بین تبلیغات خودکار یا اشتراک های پشتیبانی شده توسط طرفداران انتخاب نمایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آنها بگویید می خواهید تبلیغ را در کجا قرار دهند یا چقدر می خواهید برای هزینه اشتراک هزینه کنید. پلتفرم هاستینگ پادکست بقیه کارهای سنگین را از طرف شما انجام خواهد داد.

TRANSISTOR

اگر به دنبال بهترین هاستینگ پادکست هستید و نمی خواهید انحصاری Spotify باشید، ممکن است بخواهید ترانزیستور را در نظر بگیرید. جذابیت اصلی آنها درج تبلیغات پویا می باشد که به همان شیوه پادکست های بسیاری که قبلاً در اینجا پوشش داده ایم عمل می کند.

زمانی که می خواهید تبلیغی برای مخاطبانتان پخش شود به آنها بگویید و آنها آن را انجام می دهند. می‌توانید بین فایل‌های صوتی قبل از پخش، میان‌پول (در نقطه‌ای که تعیین می‌کنید)، یا پس از پخش، یکی را انتخاب نمایید. سپس، برای بهترین تجربه گوش دادن، همه تبلیغات را به صورت یکپارچه درج می کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های عالی، یادداشت‌ های نمایش پویا است که به شما امکان می‌دهد متن و لینک ها را به راحتی در فایل متنی مرتبط با قسمت خود وارد کنید. این کار باعث می‌شود افراد بتوانند روی لینک‌های وابسته کلیک کنند و پاداش‌های مالی عالی را برای شما به ارمغان بیاورند.

به یاد داشته باشید که این یک پلتفرم هاستینگ پادکست پولی است، اما آنها پادکست های نامحدود را با Spotify، Google Podcasts و Apple Podcasts همگام می کنند.

LIBSYN

اگر چیزی کم هزینه اما کارآمد می خواهید، Libsyn گزینه عالی دیگری برای بهترین بستر هاستینگ پادکست است. به‌عنوان هاست پادکست، می‌توانید در مورد تعامل مخاطبان خود اطلاعاتی داشته باشید و زمانی که 2000 بار دانلود در هر قسمت دارید، در برنامه تبلیغات آنها ثبت‌ نام کنید. این بدان معناست که اگر پادکست جدیدی هستید، ممکن است درست نباشد.

اگر واجد شرایط هستید، در هنگام اجرای تبلیغات کمی انعطاف و آزادی دارید. شما دسته‌هایی را انتخاب می ‌نمایید که شنوندگان شما به آن‌ها علاقه دارند و بازه زمانی (قبل، حین یا بعد از قسمت خود) را که می‌خواهید تبلیغ در آن اجرا شود، علامت ‌گذاری می ‌کنید.

با این اوصاف، شما نمی توانید به صورت دستی انتخاب کنید که کدام تبلیغات از طریق این سایت هاستینگ پادکست اجرا شوند، مانند بسیاری از گزینه های دیگر در این لیست.

CAPTIVATE

از میان همه فهرست‌های اصلی پادکست، Captivate ممکن است بیشترین انعطاف ‌پذیری را برای هر قسمت پادکستی که می‌خواهید از آن درآمد کسب کنید، ارائه دهد. به جای درج آگهی پویا، آنها مسیر متفاوتی را برای اتصال شما با ابزارهای کسب درآمد در شبکه پادکست خود انتخاب می نمایند.

به عنوان مثال، می توانید این گزینه های پولی را برای شنوندگان ارائه دهید:

عضویت ماهانه

نکات یکبار مصرف

محتوای انحصاری

دسترسی زودهنگام به محتوا

آنها همچنین دارای برخی تجزیه و تحلیل های بسیار پیشرفته هستند که به شما امکان می دهد با کیت رسانه شخصی خود به برندها نزدیک شوید. این سند زنده با معیارهای جمعیتی و تعامل شما به روز می شود تا آنها بتوانند تصمیم بگیرند که آیا کار با شما برای آنها مناسب است یا خیر.

RSS.COM

RSS.com همه چیزهایی را که برای اجرای یک پادکست موفق نیاز دارید ارائه می دهد. برنامه‌های پادکست آن‌ها به داشتن تجزیه و تحلیل‌های پیشرفته معروف هستند که شما را از نحوه رشد نمایشتان مطلع می ‌سازد. به‌علاوه، برنامه‌ریزی و توزیع اپیزود را برای همه بازیکنان اصلی پادکست انجام می‌ دهد.

از نظر گزینه‌های کسب درآمد، می ‌توانید از سه راه اصلی کسب درآمد کنید: کمک‌ های مالی از طرف پایگاه اختصاصی خود، تبلیغات پویا و حامیان مالی. حامیان مالی به شما اجازه می دهند که تبلیغات را به عنوان مجری برنامه بخوانید. آنها با سایت پادکورن همکاری می کنند تا شما را با تبلیغ کنندگان مرتبط نمایند.

اگر چیزی می خواهید که بتواند در طول زمان با شما رشد کند، پس RSS یکی از بهترین پلتفرم های هاستینگ پادکست را به شما ارائه می دهد.

برای کسب درآمد بیشتر در هاستینگ پادکست به دنبال چه چیزی باشیم

بهترین پلتفرم هاستینگ پادکست ممکن است ساده ترین چیز برای یافتن نباشد. بسته به ویژگی هایی که می خواهید داشته باشد و بودجه ماهانه شما، ممکن است متوجه شوید که برخی از آنها برای نمایش شما مناسب نیستند. در اینجا نکات برتر ما برای یافتن هاستینگ پادکست است که برای شما کار می کند.

توزیع برای دسترسی به افراد بیشتر گسترش یافته است

می‌خواهید پادکست شما کجا در دسترس باشد؟ برخی از پلتفرم‌های هاستینگ ممکن است فقط یک یا دو گزینه را مجاز کنند (مانند Spotify برای پادکست‌های ذکر شده در بالا).

برخی از آنها توزیع خود را به پادکست های اپل، پادکست گوگل، اسپاتیفای، سامسونگ و آمازون موزیک گسترش داده اند.

هرچه مکان‌های بیشتری که قسمت‌های شما در آن در دسترس باشد، دانلودهای بیشتری می‌توانید دریافت کنید — و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد!

معیارهای نظارت بر رشد

بهترین پلتفرم‌های هاستینگ پادکست به شما تجزیه و تحلیل می‌دهند تا دقیقا بدانید چه کسی به پادکست‌های شما گوش می‌دهد، چه زمانی تنظیم می‌شود و حتی از کجا هستند.

برخی حتی به شما اجازه می ‌دهند آن معیارها را به صفحه‌گسترده صادر نمایید تا آنها را در دسترس داشته باشید و آنها را از نزدیک مطالعه کنید.

معیارهای شما برای کسب درآمد از پادکست شما اهمیت دارد. حامیان مالی و تبلیغ ‌کنندگان می ‌خواهند برای تبلیغاتی که در مقابل مخاطبان هدفشان قرار می ‌گیرد، هزینه بپردازند. و ممکن است متوجه شوید که قبل از اینکه به شما اجازه دهند محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید، به آستانه دانلود خاصی نیاز دارند.

بدون تجزیه و تحلیل دقیق، ممکن است ندانید که چه زمانی واجد شرایط این تبلیغات سودآور هستید.

ویژگی های کسب درآمد

البته، این تمام دلیلی است که شما در حال حاضر اینجا هستید. توزیع گسترده و معیارهای دقیق بسیار خوب است، اما چگونه می‌توانید از پادکست خود درآمد کسب نمایید؟ راه های زیادی وجود دارد که یک پلتفرم ممکن است فرصتی برای کسب درآمد به شما ارائه دهد، اما بهترین گزینه های هاستینگ پادکست دارای تغییراتی در موارد زیر است:

  • اشتراک های ماهانه
  • درج آگهی پویا
  • راهنمایی یا کمک های مالی یکباره
  • حمایت های مالی
  • خریدهای یکباره

پرداخت برای دسترسی به محتوای انحصاری یا دسترسی زودهنگام

 

با آنچه فکر می ‌کنید مخاطبانتان می‌خواهند، خلاق باشید و برنامه‌ریزی کنید که از یک پلتفرم هاستینگ استفاده کنید که انعطاف ‌پذیری برای رشد و حتی تغییر استراتژی را برای شما فراهم می ‌نماید، زیرا پادکست شما جذابیت پیدا می ‌کند.

قیمت مقرون به صرفه

آخرین اما نه کم‌اهمیت، باید اطمینان حاصل نمایید که می ‌توانید آنچه را که در پلتفرم هاستینگ که تصمیم به استفاده از آن خرج می ‌کنید، به دست آورید. اگر به یک طرح رایگان نیاز دارید گزینه های زیادی وجود دارد و آنها تمایل دارند با چارچوب بسیار ابتدایی آنچه شما نیاز دارید شروع کنند.

با این حال، ممکن است در دراز مدت در اینجا خوشحال نباشید.

همانطور که پادکست شما رشد می کند، می توانید به یک پلتفرم هاستینگ پولی تبدیل شوید که به شما امکان دسترسی به ویژگی های پیشرفته مانند هاستینگ پادکست های نامحدود و استفاده از برخی از این ابزارهای کسب درآمد را می دهد. ممکن است بخواهید قبل از اینکه تصمیم بگیرید از کجا شروع کنید به دنبال پلتفرم های هاستینگ باشید تا با شما رشد کنند. این می تواند در دراز مدت شما را از سردردهای زیادی نجات دهد!

نظرات نهایی: بهترین پلتفرم پادکست برای کسب درآمد

آیا آماده‌اید از قسمت‌ هایی که زمان و پول خود را روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اید، درآمد بیشتری کسب نمایید؟ این نه پلتفرم برتر هاستینگ پادکست راه را برای شما هموار می کند تا از برنامه های خود درآمد مناسبی کسب کنید.

حتما ببینید که هر کدام چه ویژگی هایی را ارائه می دهند تا بتوانید پایه و اساس یک پادکست موفق را ایجاد نمایید که با رشد شما درآمد بیشتری کسب کند!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT