پلتفرم هاستینگ پادکست

15 بهترین پلتفرم هاستینگ پادکست

زمان مطالعه 32 دقیقه

پادکست ها در حال افزایش هستند. در سال 2020، مصرف پادکست ها به 332.2 میلیون کاربر اینترنت رسید و این تعداد در سال 2021 به 383.7 افزایش یافت. و به طور پیوسته در حال افزایش است – قرار است تعداد شنوندگان در سال 2024 به حدود 509.4 برسد. پلتفرم هاستینگ پادکست را در ادامه معرفی کرده ایم.

پادکست‌ها از یک بازار خاص بحث‌کنندگان در زیرزمین‌های والدینشان به سمت پخش شدن در سراسر جهان به گوش همه رفته‌اند.

پرداخت با ویزا کارت

پرداخت با پی پال

با این حال، پیچیده تر از ایجاد یک نمایش مناسب و آپلود آن است. ابتدا، وب‌سایت شما باید بتواند ترافیک را مدیریت کند، مبادا بخواهید شنوندگانتان سعی کنند در خبرنامه شما با یک فریزبی (frisbee) ثبت نام کنند. اما از کجا شروع می شود؟

و اینجاست که سایت های هاستینگ پادکست به چشم می آیند!

شما به یک سرویس هاستینگ پادکست نیاز دارید تا قسمت های پادکست خود را به صورت آنلاین منتشر کرده و در دسترس مخاطبان خود قرار دهید. پادکست ها به دلایلی محتوای صوتی تعاملی نامیده می شوند. شنوندگان پادکست شما می توانند از طریق بخش نظرات با شما در تماس باشند، نظرات خود را برای شما ایمیل کنند، قسمت های شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و موارد دیگر.

مهم نیست که به دنبال تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ هستید یا می خواهید برند خود را تقویت کنید. دانستن اینکه از کدام پلتفرم هاستینگ پادکست استفاده کنید برای فرآیند پادکست ضروری است.

در مقاله امروز ما به 15 بهترین سایت پادکست پرداخته ایم. بنابراین چه به دنبال سایت‌های هاستینگ پادکست رایگان یا پولی باشید، ما همه چیز را با جزئیات توضیح داده‌ایم.

Podbean.1

Podbean یک بستر هاستینگ پادکست و کسب درآمد است که به شما امکان می دهد پادکست های خود را در چند دقیقه منتشر کنید. فقط برخی از اطلاعات اولیه در مورد پادکست خود را تنظیم کنید – و قرار است اولین قسمت خود را در Podbean منتشر کنید. با رابط کاربری بصری Podbean، شروع به کار با این سرویس به آسانی پای (pie) است!

در تصویر بالا می بینید که چگونه Podbean از شما می خواهد که پادکست خود را راه اندازی کنید. Podbean ایجاد یک سایت حرفه ای از عنوان و توضیحات گرفته تا دسته بندی و لوگوی پادکست را آسان می کند. هنگامی که قسمت خود را آپلود کردید، می توانید موضوعی را نیز برای سایت خود انتخاب کنید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید فونت ها و رنگ های آن را سفارشی کنید و صدا و ظاهر آن را قبل از راه اندازی تست کنید.

پادکست ها را می توان در اپل، گوگل، شاپیفای و سایر برنامه های پادکست نیز گوش داد. اگر می خواهید پادکست خود را در وب سایت یا وبلاگ خود جاسازی کنید، Podbeans Embeddable Players این کار را برای شما آسان می کند. پخش کننده Embeddable نیز قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد عناصر مارک دار را اضافه کنید و طراحی را حرفه ای کنید.

حتی می‌توانید دسته رسانه‌های اجتماعی خود را با اکانت Podbean خود متصل کنید تا پادکست‌ها را مستقیماً در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

در آمار نیز کوتاهی نمی کند. آمار Podbean تمام اطلاعاتی را که باید در مورد مخاطبان پادکست خود بدانید، از جمله 10 قسمت برتر، تعداد بارگیری در یک زمان خاص، جایی که مشتریان شما از کجا آمده اند و داده های حفظ کاربر در اختیار شما قرار می دهد.

در مجموع، این یک گزینه عالی برای شروع سفر پادکست شما است. با این حال، یک نقطه ضعف این است که وب سایت پادکست آنقدر که برخی از پادکست ها ترجیح می دهند، صیقلی نیست.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. شما می توانید فایل های صوتی و تصویری را بدون محدودیت در فضای ذخیره سازی و پهنای باند هاست کنید.

. شما می توانید پادکست خود را با دامین خود شخصی سازی کنید.

. همچنین می توانید قسمت پادکست خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

. هنگامی که پادکست خود را منتشر می کنید، کاربران می توانند در دستگاه های الکسا به آن دسترسی داشته باشند.

. ادغام Mailchimp آن به شما کمک می کند تا ایمیل ها را برای توزیع آینده جمع آوری کنید.

. می توانید با استفاده از تبلیغات پادکست خود را کسب درآمد کنید.

. پخش زنده پادکست خود را با یک هاست یا مهمان از راه دور.

ویژگی های مثبت

. آنها یک طرح رایگان ارائه می دهند که به پخش کننده برنامه های آیفون و اندروید 100 گیگابایت پهنای باند ماهانه و سایت پادکست خود را ارائه می دهد.

. حتی اگر رابط کاربری بسیار شهودی است، منابع موجود در پایگاه دانش آنها برای مبتدیان مفید خواهد بود.

ویژگی های منفی

. نمی‌توانید پادکست‌های ویدیویی را هاست کنید، مگر اینکه در برنامه‌های Plus & Business آنها باشید.

. وب سایت پادکست باید حرفه ای تر باشد.

قیمت گذاری

برای فضای ذخیره‌سازی نامحدود، پهنای باند نامحدود، توزیع در برنامه‌های پادکست قابل توجه، تم‌های قابل تنظیم و موارد دیگر از ۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

Buzzsprout.2

Buzzsprout یک پلتفرم پادکست است که راه حل های هاستینگ ، تبلیغات و تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد. می‌توانید پادکست خود را مستقیماً در Google، Apple، Spotify، Stitcher، iHeartRadio، Alexa، Overcast و موارد دیگر از طریق Buzzsprout توزیع کنید.

می توانید با مطالب آموزشی آسان و رایگان ارائه شده توسط Buzzsprout، از جمله راهنماهای پادکست، دوره ها، آموزش های ویدیویی، پادکست های صنعتی و انجمن شروع کنید.

همچنین شایان ذکر است که پادکست هایی با صدای حرفه ای آسان نیستند. به همین دلیل است که ابزار MagicMastering Buzzsprout برای استفاده شما در دسترس است. این یک فیلتر صوتی است که پادکست شما را شیرین می کند و آن را برای بهترین استانداردهای صنعتی بهینه می کند.

با این حال، ویژگی Magic Mastering فقط با برنامه های گران تر در دسترس است، بنابراین باید پول بیشتری برای آن خرج کنید.

نیازی نیست خودتان نگران بهینه سازی قسمت های خود باشید زیرا Buzzsprout همه قسمت ها را از نظر نوع فایل، میزان بیت، تگ های ID3 و غیره بهینه می کند.

بهترین بخش این است که دارای انعطاف ‌پذیری محتوای پویا است و به شما امکان می‌دهد تصمیم بگیرید که آیا صدا باید در ابتدا یا انتهای یک قسمت باشد. همه کارها را انجام می دهد تا موتور جستجوی پادکست شما دوستانه باشد، از جمله رونویسی هر قسمت برای افراد دارای ناتوانی شنوایی.

کاربران Buzzsprout نیز معمولاً چیزهای خوبی در مورد پلتفرم برای گفتن دارند.

به عنوان مثال، نیل تاکر، بنیانگذار Casual Car Guide، که خود از Buzzsprout استفاده می کند، از طرفداران بزرگ این پلتفرم است.

ثکر می گوید

من به اندازه کافی خوش شانس بودم که هاست چند پادکست مختلف در صنایع مختلف بودم. هر بار، پلتفرم هاستینگ انتخابی من Buzzsprout است. آنها فقط آن را دریافت می کنند. Buzzsprout انتشار و پخش قسمت های پادکست خود را در پلتفرم ها و دایرکتوری های streaming استریمینگ اصلی مختلف بسیار آسان می کند.

اگر برای پادکست خود به یک وب‌سایت نیاز دارید، Buzzsprout ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا آن را ایجاد کنید. به سادگی یک دامین انتخاب کنید و پادکست خود را در آنجا هاست کنید تا دنیا ببیند. راه اندازی سریع و آسان است و هزینه ای برای شما ندارد. برو، Buzzsprout!»

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. این یک پخش کننده پادکست قابل تنظیم ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به آهنگ بعدی بروید یا به عقب بروید. همچنین می توانید قسمت خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و پخش کننده را با برند وب سایت خود مطابقت دهید.

. یک اکانت می تواند چندین پادکست و اعضای تیم را در خود جای دهد.

. می توانید تمام کمک های لازم را از طریق کانال یوتیوب و انجمن فیس بوک آن بیابید.

. با ابزارهایی مانند Chartable، Podtrac، Hindenburg و غیره ادغام می شود.

. همچنین Visual Soundbites را برای مطابقت با رنگ های برند شما ارائه می دهد.

ویژگی های مثبت

. قیمت و ویژگی های رقابتی را ارائه می دهد.

. رابط کاربری تمیز و آسان برای استفاده.

. منابع یادگیری فراوان

. نسخه رایگان به مدت 90 روز.

ویژگی های منفی

. زمان آپلود محدود، حتی با برنامه های پولی.

. قسمت های شما فقط به مدت 90 روز با طرح اولیه هاست می شود.

. طرح اولیه شامل Magic Mastering نمی شود.

قیمت گذاری

از 12 دلار در ماه برای 3 ساعت آپلود، آمار پیشرفته، فضای ذخیره سازی نامحدود و موارد دیگر شروع می شود.

Simplecast.3

Simplecast راه حل همه کاره برای نیازهای پادکست شما است – از جمله انتشار پادکست، توزیع، تجزیه و تحلیل و اشتراک گذاری. چه یک کسب و کار بزرگ یا کوچک باشید، این ابزار همچنین دسترسی به ابزارهای مشابهی برای همه اندازه شرکت ها دارد.

پادکست شما را می‌توانید در هر جایی راه‌اندازی کنید، از جمله Shopify، Google Podcast، Apple Podcast و سایر فهرست‌های پادکست. Simplecast به محض انتشار هر قسمت پادکست شما را در این فهرست ها و برنامه ها دریافت می کند و سپس به طور خودکار آن را برای شنوندگان شما ارسال می کند.

سپس تجزیه و تحلیل های پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد تا نشان دهد که چه تعداد شنونده دارید، چه تعداد بارگیری می کنید، مکان شنوندگان و موارد دیگر. برای نمایش تصویری از نحوه کارکرد زیر را ببینید:

وب سایت هم دارد. درست است؛ شما وب سایت خود را دریافت خواهید کرد

این وب‌سایت با انتشار قسمت‌های جدید به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود و قابل سفارشی‌سازی، سازگار با موبایل، بهینه‌سازی موتور جستجو و بهینه‌سازی «پادکست Google» است. شما حتی می توانید از نام دامین خود استفاده کنید.

علاوه بر این، به کاربر امکان می دهد چندین نمایش را در یک اکانت واحد مدیریت کند. تصویر زیر به شما نشان می دهد که داشبورد پادکست چگونه است. تعداد قسمت‌های هر نمایش و اطلاعات دیگری مانند نقش و مالک را نشان می‌دهد.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. تجزیه و تحلیل صوتی آن به صورت تصاویری قابل درک است و روندهای مختلف را به شما نشان می دهد – به عنوان مثال، شنوندگان دستگاه از کدام دستگاه برای گوش دادن به پادکست های شما استفاده می کنند.

. فریمورک Simplecast یک پلتفرم محکم و بی‌معنی است که stream playing پخش استریم شما را 7/24 حفظ می‌کند.

. شما می توانید پادکست موجود خود را از هر پلتفرمی تنها با چند کلیک وارد کنید.

. می توانید از پخش کننده های آن برای جاسازی پادکست های خود در وب خود استفاده کنید.

ویژگی های مثبت

. همه برنامه های آن آپلود و فضای ذخیره سازی نامحدود را ارائه می دهند.

ویژگی های منفی

. این نسخه رایگان ارائه نمی دهد.

. کاربران از گزینه های سفارشی سازی محدود برای تم های وب سایت ناامید می شوند.

قیمت گذاری

از 15 دلار در ماه برای دو صندلی، فضای ذخیره سازی و آپلود نامحدود، تجزیه و تحلیل اولیه، یک دامین سفارشی، یک وب سایت قابل تنظیم و موارد دیگر شروع می شود.

4. Anchor.fm

Anchor یکی از – اگر نگوییم بهترین خدمات هاستینگ پادکست رایگان توسط Spotify است که از ایجاد، توزیع، کسب درآمد، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر مراقبت می کند.

ایجاد قسمت‌های Music+Talk در Anchor به آسانی پای است. هر آهنگی را از کتابخانه Spotify انتخاب کنید، آن را در قسمت سازنده خود قرار دهید، یک فایل صوتی که می‌خواهید همراه با فایل موسیقی همراه باشد، اضافه کنید و سپس قسمت خود را برای بررسی ارسال کنید.

برخی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد از پادکست، ایجاد مخاطب و کسب درآمد از آن مخاطب است. و با Anchor، می‌توانید از راه‌های مختلفی درآمد کسب کنید، از جمله با افزودن تبلیغات پولی به پادکست خود یا درخواست کمک‌های مالی از شنوندگان.

علاوه بر این، معیارهای تایید شده IAB 2.0 از Spotify به شما امکان می دهد عملکرد پادکست خود را با جزئیات بسنجید. به عنوان مثال، می‌توانید ببینید شنوندگان در کجای آهنگ شما را رها می‌کنند و با افزودن محتوایی که واقعاً برایشان مهم است، آن را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید ببینید که چه نوع شنونده‌هایی با پادکست‌های شما ارتباط برقرار می‌کنند – چند سال دارند، با چه جنسیتی شناسایی می‌شوند و موارد دیگر.

لوچیانو کولوس، بنیانگذار و مدیر عامل PitchGrade، که از Anchor برای پادکست خود استفاده می کند، در مورد تجربه خود با این پلتفرم صحبت می کند.

او معتقد است که کنترل سرتاسر کل فرآیند چیزی است که Anchor.fm را منحصر به فرد می کند.

Colos سهام بیشتر،

«حتی اگر یک فرد فنی نیستید، رابط کاربری آنقدر ساده است که می‌توانید در عرض چند دقیقه آن را یاد بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که پشتیبانی در پلتفرم عالی است. اگر سوالی داشتید، می‌توانید با کارکنان در کانال Discord تماس بگیرید و در عرض چند دقیقه پاسخ دریافت کنید.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. تمامی حقوق مطالب متعلق به شماست.

. می‌توانید پادکست خود را در Google، Apple، Pocket Casts، Spotify و موارد دیگر توزیع کنید.

. می توانید مستقیماً از تلفن، تبلت یا رایانه خود ضبط کنید و آنها را با همه دستگاه ها همگام کنید.

. شما می توانید هر دو پادکست صوتی و تصویری ایجاد کنید.

. سازنده قسمت دارای بلوک‌های ساختمانی است که به راحتی قابل تجسم هستند.

ویژگی ی های مثبت

. Anchor هاستینگ رایگان و نامحدود را در همه پلن ها ارائه می دهد.

. گزینه های کسب درآمد آسان، آن هم با تبلیغات با صدای خودتان.

. می توانید پادکست خود را در تمام پلتفرم های اصلی پادکست توزیع کنید.

ویژگی های منفی

. شما می توانید تنها یک پادکست در هر اکانت هاست کنید.

. ویژگی های مصاحبه در هاستینگ تلفن محدود است.

. پشتیبانی مشتری به منابع آنلاین محدود می شود.

قیمت گذاری

این یک پلتفرم رایگان است.

5. SoundCloud

SoundCloud یک پلتفرم برای پخش صدا و هاستینگ پادکست است. به طور عمده، این یک پلتفرم محبوب اشتراک ‌گذاری موسیقی است، اما همچنین یک پلتفرم هاستینگ پادکست قوی ارائه می‌کند که توسط بیش از 75 میلیون نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود.

ایجاد پروفایل SoundCloud نیز به سادگی پای است. می توانید پروفایل خود را با نام کاربری، URL پروفایل، تصویر پروفایل سفارشی و هدر شخصی سازی کنید.

SoundCloud همچنین یکی از معدود پلتفرم‌های هاستینگ پادکست است که به شما امکان می‌دهد جامعه‌ای پیرامون پادکست‌های خود ایجاد کنید. اگر می خواهید آگاهی خود را در مورد پادکست خود در میان سایر کاربران افزایش دهید، این کار مفید است.

کاربران می‌توانند در مورد لحظات خاصی از مسیر نظر بدهند و سایر کاربران وقتی به آن لحظه در مسیر رسیدند می‌توانند آن نظرات را ببینند.

پلتفرم هاستینگ پادکست برای اندروید و iOS در دسترس است و می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید. البته، هزینه ای مقرون به صرفه برای ارتقاء اکانت خود به اکانت ایجادکننده وجود دارد.

علاوه بر این، SoundCloud به شما امکان می دهد آهنگ های خود را در کانال های مختلف از جمله Spotify، YouTube، Apple Music و غیره توزیع کنید.

سپس داشبورد SoundCloud Analytics را دارید که به شما یک نمای کلی از تعداد استریم‌ها، درآمد و آهنگ‌های برتر ارائه می‌دهد – اما آنقدر که می‌توانید با سایر سایت‌های پادکست دریافت کنید، دقیق نیست. از این گذشته، این یک پلتفرم پخش موسیقی در درجه اول به جای یک پلتفرم خاص برای پادکست است.

دانش کمی در وب سایت آنها برای مبتدیان وجود دارد که یکی دیگر از معایب آن است. همانطور که گفته شد، استفاده از آن بسیار آسان است، بنابراین هر کسی که در پادکست تجربه نداشته باشد می تواند به راحتی از این پلتفرم استفاده کند.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. SoundCloud به شما امکان می دهد موسیقی خود را در Apple Music، TikTok، Spotify و غیره به اشتراک بگذارید.

. به جز نسخه رایگان، SoundCloud زمان آپلود نامحدود را ارائه می دهد.

. اگر در پروفایل خود همکارانی دارید، می توانید پرداخت ها را با آنها تقسیم کنید.

. همچنین می توانید انتشار پادکست خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

ویژگی های مثبت

. این یک طرح رایگان با 3 ساعت زمان آپلود ارائه می دهد.

. هزینه هاستینگ مقرون به صرفه است.

. شنوندگان می توانند در مورد لحظات خاصی از آهنگ شما نظر دهند.

ویژگی های منفی

. بسیاری از کاربران گزارش می دهند که زمان زیادی طول می کشد تا آهنگ بارگذاری شود.

قیمت گذاری

از 2.50 دلار در ماه برای ویژگی های درآمدزایی، توزیع، تبلیغات و پرداخت تقسیم می شود.

Transistor.fm.6

ترانزیستور مانند سایر پلتفرم‌های پادکست است – می‌توانید پادکست را از ابتدا ایجاد کنید یا آن را از پلتفرم دیگری وارد کنید. فقط دستورالعمل ها را دنبال کنید، و شما آماده هستید.

هنگامی که پادکست شما ضبط شد و آماده پخش شد، می توانید چندین عضو را برای مشارکت دعوت کنید. نرم افزار تجزیه و تحلیل آن تصاویری تمیز و بینش قوی در مورد روند شنوندگان ارائه می دهد.

به عنوان مثال، تصویر زیر نمای کلی از عملکرد پادکست است:

اکنون توجه کنید که حجم داده ها و تصاویر واضح باعث می شود که این امر کمتر طاقت فرسا باشد. همانطور که می بینید، بینش هایی را در مورد میانگین دانلود در هر قسمت برای دوره خاص، تخمین مشترکین و کل دانلودها (ارائه تصویری ماهانه) به شما می دهد.

علاوه بر ارائه یک کلیک برای پلتفرم‌های مهم پادکست مانند Spotify، Google، Apple Podcasts، Podcast Addict و موارد دیگر، Transistor همچنین موارد ارسالی با یک کلیک را به موتورهای جستجو مانند Listen Notes و The Podcast Index ارائه می‌کند. ترانزیستور یکی از معدود پلتفرم های هاستینگ پادکست است که خدماتی مانند این ارائه می دهد.

کوری هاینز، بنیانگذار SwipeWell، تجربه خود را با این پلتفرم به اشتراک می گذارد.

من از Transistor.fm برای هاستینگ همه پادکست های من بسیار خوشحالم. ترانزیستور به جای پرداخت هزینه برای هر یک به صورت جداگانه، به من اجازه می دهد تا همه پادکست هایی را که می خواهم با قیمت واحد هاست کنم. این باعث شد من احساس راحتی کنم ، آزمایش کنم و پادکست های زیادی را که می خواهم شروع کنم. آنها همچنین دارای یکپارچگی، تجزیه و تحلیل و قابلیت های اشتراک گذاری عالی برای جاسازی در یک وب سایت یا خبرنامه هستند.”

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. می توانید چندین پادکست را در یک اکانت ترانزیستور ایجاد، وارد و هاست کنید.

. برای هر پادکستی که ایجاد می کنید، یک فید RSS منحصر به فرد، تجزیه و تحلیل پیشرفته، یک صفحه وب اولیه و دعوت از همکاران دریافت می کنید.

. ابزار تجزیه و تحلیل اطلاعاتی مانند تعداد بازی‌ها، کل پخش‌ها در هر قسمت، میانگین دانلود، دستگاه‌ها و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

. این یک پخش کننده پادکست ارائه می دهد که می توانید آن را در وب سایت، صفحه فرود یا توییت خود جاسازی کنید.

ویژگی های مثبت

. چندین گزینه هاستینگ پادکست به شما امکان می دهد قالب های مختلف پادکست را برای گروه های مختلف شنوندگان آزمایش کنید.

. می توانید پادکست های نامحدود را در یک اکانت هاست کنید.

. این یک آزمایش رایگان ارائه می دهد.

ویژگی های منفی

. طرح شروع که یک طرح پولی است، شامل تبلیغات پویا نمی شود. همچنین به شما اجازه نمی‌دهد پست‌های YouTube را خودکار کنید.

. منابع زیادی در پایگاه دانش آنها وجود دارد، اما یافتن آنچه به دنبال آن هستید گیج کننده است.

. فقط طرح تجاری به شما امکان می دهد مارک ترانزیستور را از پخش کننده حذف کنید.

قیمت گذاری

برای پادکست های نامحدود، پادکست های خصوصی، پشتیبانی مستقیم از مشتری، وب سایت پادکست داخلی و موارد دیگر از 19 دلار در ماه شروع می شود.

Libsyn.7

Libsyn ابزارهایی دارد که به شما کمک می کند بدون در نظر گرفتن سطح تخصص شما در پادکست شروع کنید. این به شما در ضبط، انتشار، توزیع و کسب درآمد از پادکست های خود کمک می کند.

بهترین قسمت؟ شما می توانید هر دو پادکست صوتی و تصویری را در Libsyn هاست کنید.

برای شروع کار با Libsyn، باید جزئیاتی از جمله عنوان پادکست، زیرنویس، توضیحات، دسته بندی، نام و ایمیل مالک، نویسنده، URL وب سایت و موارد دیگر را ارائه دهید.

تصویر زیر نشان می دهد که تنظیمات پادکست Libsyn چگونه است:

همچنین می توانید آثار هنری خود را به پادکست خود اضافه کنید. روی «افزودن اثر هنری» کلیک کنید یا تصاویر را در قسمت آپلود بکشید و رها کنید. فرض کنید کار هنری خود را آماده ندارید. در این صورت، می‌توانید یکی را روی Canva طراحی کنید – ادغام Libsyn با Canva، ایجاد یک جلد پادکست حرفه‌ای را بدون تجربه طراحی گرافیکی ساده می‌کند.

وقتی همه چیز را آماده کردید، پادکست خود را منتشر کنید و آن را در پلتفرم هایی که شنوندگان شما می توانند در آن حضور داشته باشند، مانند پادکست اپل، اسپاتیفای و موسیقی Google Play توزیع کنید.

Libsyn راه های بیشتری برای کسب درآمد با پادکست خود، از جمله تبلیغات و اشتراک، در اختیار شما قرار می دهد. برای مثال، می‌توانید با تبلیغ‌کنندگان بزرگ در Libsyn’s AdvertiseCast Marketplace تماس بگیرید یا جامعه‌ای از اعضایی بسازید که به محتوای شما دسترسی انحصاری دارند.

Antreas Koutis، مدیر اداری در Financer، تجربه خود را با Libsyn به اشتراک می گذارد،

«وقتی پادکست را در کنار شروع کردم، مطمئن نبودم که از کدام پلتفرم هاستینگ استفاده کنم. گزینه های زیادی وجود دارد، و تلاش برای یافتن اینکه کدام یک بهترین است، می تواند طاقت فرسا باشد. پس از آزمایش چند پلتفرم مختلف، متوجه شدم که Libsyn را بیشتر دوست دارم.

استفاده از آن آسان بود و تمام ویژگی هایی که من به دنبال آن بودم را داشت. من همچنین از این واقعیت خوشم آمد که آنها فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدودی را ارائه می کردند، که برای من مهم بود زیرا می خواستم بتوانم پادکست خود را بدون نگرانی در مورد تمام شدن فضا رشد دهم. تنها نقطه ضعف آن این است که می تواند کمی گران باشد، اما در کل فکر می کردم بهترین گزینه برای من است.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. پخش کننده های پادکست آن به شما این امکان را می دهد که آپلودهای خود را بکشید و رها کنید و می توانید از هر صفحه ای یک قسمت ایجاد کنید.

. همچنین می توانید قسمت های خود را به صورت دسته جمعی منتشر کنید یا آنها را از قبل برنامه ریزی کنید.

. با Snippets می‌توانید فقط یک بار برای پادکست‌های خود توضیحاتی ایجاد کنید و با هر پست مجدداً از آن استفاده کنید.

. این آمار تایید شده آزمایشگاه فناوری IAB را ارائه می دهد، به این معنی که می توانید به صحت داده ها اعتماد کنید.

. به تجزیه و تحلیل های پیشرفته، از جمله نقشه تعاملی در سراسر جهان، تجزیه و تحلیل برنامه شنونده، اطلاعات جمعیتی و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

ویژگی های مثبت

. پادکست می‌تواند برای هر کسی که با راهنمای عمیق، گام به گام و سایر منابع ارزشمند Libsyn شروع کند، مفید باشد.

. ادغام آن با Canva به شما کمک می کند آثار هنری خود را به راحتی طراحی کنید.

ویژگی های منفی

. طرح اولیه فضای ذخیره سازی نامحدود یا ساعات بارگذاری را ارائه نمی دهد.

. برای ویژگی های پیشرفته، قیمت بسیار بالا است.

قیمت گذاری

از 5 دلار در ماه برای 3 ساعت آپلود، 162 مگابایت فضای ذخیره سازی، عکس فوری آمار، تبلیغات اجتماعی پایه، پهنای باند نامحدود، وب سایت بدون آگهی و موارد دیگر شروع می شود.

Podcastics.8

پادکستیک مجموعه کاملی از ابزارها برای هاستینگ، اشتراک گذاری و کسب درآمد از پادکست های شما است. دلیل اصلی برای امتحان کردن پادکستیک، استفاده آزمایشی رایگان 1 ماهه آن است – بدون نیاز به کارت اعتباری! و حتی برای استفاده از این پلتفرم نیازی به آموزش ندارید. اما اگر به کمک نیاز دارید، کمک زیادی در بخش راهنما وجود دارد.

برای راه اندازی و اجرای پادکست تنها چند کلیک لازم است. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، ویرایشگر تمیز و واضح است. فقط مراحل را دنبال کنید، پادکست شما در عرض چند دقیقه آماده خواهد شد.

علاوه بر این، اگر از قبل پادکست های خود را در پلتفرم Apple Podcasts دارید، می توانید به راحتی همه آنها را تنها با دو کلیک به اکانت پادکست خود وارد کنید. به سادگی نام پادکست خود را در کادر جستجو تایپ کرده و از لیستی که ظاهر می شود، نام خود را انتخاب کنید. با این کار تمام داده های شما مانند عناوین، توضیحات، قسمت ها و غیره جمع آوری و ذخیره می شود.

پادکستیک همچنین یکی از معدود پلتفرم های هاستینگ پادکست است که به شما امکان می دهد چندین پادکست را با قسمت های نامحدود زیر یک سقف هاست کنید.

هنگامی که پادکست شما آماده و آماده توزیع شد، می‌توانید آن را در پلتفرم‌های اصلی گوش دادن مانند Spotify، Google Podcasts، Apple Podcasts و غیره با جهان به اشتراک بگذارید. پادکستیک با ایجاد خودکار فید RSS برای شما، توزیع را بسیار آسان‌تر می‌کند.

لینک جادویی آن هرگز هدایت شنوندگان شما را به پلتفرم صحیح از دست نمی دهد. همچنین می توانید کدهای QR را به مجلات خود اضافه کنید یا بروشورهای خود را چاپ کنید تا اشتراک کاربران را دریافت کنید.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. می توانید چندین پادکست را در یک اکانت هاست کنید.

. همچنین نقشه های گرمایی را با بیشترین و کمترین زمان فعال در طول هفته برای شما ثبت می کند.

. ویرایشگر متن به شما امکان می دهد لینک ها و لیست ها را وارد کنید و فونت های خود را در توضیحات قسمت ها سبک دهید.

. اگر از نسخه رایگان استفاده می کنید، می توانید از سرور خود برای آپلود پادکست های خود استفاده کنید. برنامه های پولی برای هاست توسط سرورهای آمازون ارائه می شود.

. همچنین می توانید از قسمت های خود با استفاده از Patreon و برنامه های وابسته کسب درآمد کنید.

. می توانید پادکست های خود را به جلسات تقسیم کنید و شماره قسمت ها را اختصاص دهید.

. می‌توانید پادکست‌های خود را برای تاریخ‌ها و زمان‌های خاصی زمان‌بندی کنید.

ویژگی های مثبت

. با ویژگی قسمت های تکراری در وقت شما صرفه جویی می کند. سپس، می توانید چند جزئیات را ویرایش کنید و در عرض چند دقیقه یک قسمت دیگر را ارسال کنید.

. تکه‌های توضیحات آن کار اضافی اضافه کردن چند عنصر مشابه برای هر قسمت را حذف می‌کند.

ویژگی های منفی

. اگرچه دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته است، اما افراد تازه کار به همین دلیل می توانند به سرعت توسط برنامه گیج شوند.

. برای طرح رایگان، باید از سرور خود استفاده کنید.

قیمت گذاری

برای توزیع جهانی، واردات آسان، قسمت‌های نامحدود، قسمت‌های خصوصی/فهرست‌نشده و موارد دیگر از ۸ دلار در ماه شروع می‌شود.

Spreaker.9

Spreaker با مجموعه‌ای از ابزارها برای ایجاد، توزیع، کسب درآمد، افزایش مخاطب، و پیگیری پیشرفت پادکست‌هایتان ارائه می‌شود. می‌توانید پادکست‌های خود را با تبلیغات برنامه‌ای از مارک‌های بزرگ، مانند سرآشپز سبز، لگو، Swag.com، CareerBuilder و غیره هاست کنید و کسب درآمد کنید.

راهنمای نحوه پادکست Spreaker شما را در کمترین زمان شروع می کند. هنگامی که نام، طول و قالب پادکست خود را آماده کردید، Spreaker Studio به شما کمک می‌کند آن را ضبط کنید، جلوه‌های صوتی اضافه کنید، و صدای خود را برش یا کوتاه کنید. در نهایت، کاور آرت را اضافه کنید و آماده انتشار اولین پادکست خود در Spreaker هستید.

Martyna Inkielman، مدیر انجمن PhotoAiD، تجربه خود را با Spreaker به اشتراک می گذارد،

به نظر من Spreaker بهترین و قابل اعتمادترین پلتفرم است. چیز مورد علاقه من در مورد آن این است که بیشتر ویژگی های ضروری را در یک مکان ارائه می دهد – تقریباً همه چیز مربوط به پادکست شما را می توان در Spreaker انجام داد. همچنین بسیار شهودی است، بنابراین استفاده از آن، حتی برای پادکست‌های مبتدی، آسان است.»

مارتینا بیشتر در مورد Spreaker چیزهای خوبی برای گفتن دارد، اما یک چیزی که او را آزار می‌دهد این است که از پادکست ویدیویی پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین نمی‌تواند با آن در YouTube پست بگذارد.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. با Spreaker می‌توانید پادکست‌های خود را در Google Podcasts، Amazon، Apple Podcasts، Spotify و iHeartRadio به اشتراک بگذارید.

. برای کسب درآمد، Spreaker بدون توجه به اینکه قسمت شما چقدر جدید باشد، تبلیغات مرتبط را در پادکست های شما درج می کند.

. برای تجزیه و تحلیل، می توانید برنامه را برای سطح جزئیات مورد نیاز در مورد تعاملات پادکست خود انتخاب کنید. از دانلودها گرفته تا موقعیت جغرافیایی شنوندگان، Spreaker هر آماری را که برای شما حیاتی است به شما نشان می دهد.

Spreaker Enterprise. انتشار صوتی تمام پشته، توزیع تک کلیک در کانال های مختلف پادکست، مدیر کمپین تبلیغاتی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

ویژگی های مثبت

. شما می توانید از پادکست های خود صرف نظر از تعداد مخاطبان، تعداد بارگیری ها یا سن اکانت خود کسب درآمد کنید.

. شما می توانید تجزیه و تحلیل زمان واقعی پادکست های خود را به دلیل گواهی IAB Tech Lab مشاهده کنید.

ویژگی های منفی

. کاربران گزینه های محدودی را برای خدمات مشتری گزارش کرده اند.

قیمت گذاری

از 8 دلار در ماه برای آمار 6 ماهه، 100 ساعت ذخیره سازی، آپلود خودکار در Spotify، iHeartRadio، پادکست های اپل و موارد دیگر شروع می شود.

10. Podomatic

Podomatic به شما امکان می دهد حرفه پادکست خود را در چهار مرحله آسان بسازید: ایجاد یک اکانت کاربری رایگان، ضبط و انتشار، ارسال پادکست خود به پلتفرم های پادکست بزرگ مانند Spotify و تکرار کردن.

برای آپلود رسانه، ابتدا باید آن را به کتابخانه فرمت‌های فایل پشتیبانی شده Podomatic اضافه کنید. این برنامه از فرمت های فایل از جمله m4a، mp3، mp4، BMP، jpg، png، mp4، m4v و غیره پشتیبانی می کند.

اگر فایل‌های صوتی و تصویری شما بزرگتر از 350 مگابایت باشد، پسوندی نداشته باشند یا پسوند پشتیبانی‌نشده داشته باشند، Podomatic در بخش غیرقابل انتشار ذخیره می‌کند.

برای آپلود یک پادکست، فقط باید عنوان، برچسب، هنر جلد، توضیحات، دسته بندی، برچسب ها و زبان را تعیین کنید. سپس، پس از انتشار، می توانید با استفاده از تبلیغات Patreon، Popcorn و What For Apparel از آن درآمد کسب کنید.

همچنین می‌توانید آماری از پادکست خود، از جمله کل پخش‌ها، پخش‌های تلفن همراه، جاسازی‌ها، بارگیری‌ها، بازدیدها و موارد دیگر دریافت کنید. این سرویس بیشتر به تجزیه و تحلیل می رود تا عملکرد شما را در یک دوره زمانی انتخاب شده، عملکرد قسمت های جداگانه و نمودارهای شنوندگان را نشان دهد.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. شما می توانید تا 6 ساعت ضبط (رایگان) یا 500 مگابایت فایل را ذخیره کنید.

. به مدت یک ماه به شما 15 گیگابایت پهنای باند می دهد.

. همچنین روزانه ردیابی رایگان پادکست های شما را ارائه می دهد.

ویژگی های مثبت

. شما برای 20 قسمت اول خود پولی پرداخت نمی کنید.

. طرح های پریمیوم آن مقرون به صرفه هستند.

. برنامه های پریمیوم پهنای باند و فضای ذخیره سازی نامحدودی را ارائه می دهند.

. کامپیوتر یا موبایل – می‌توانید قسمت‌های با کیفیت بالا را ضبط و منتشر کنید.

ویژگی های منفی

. اجازه زمان‌بندی قسمت‌ها را نمی‌دهد.

قیمت گذاری

از 2.49 دلار در ماه برای 100 گیگابایت پهنای باند، 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی و موارد دیگر شروع می شود.

Blubrry.11

Blubrry یک پلتفرم هاستینگ پادکست است که در آن جابجایی آسان پادکست از سایر پلتفرم‌ها، پشتیبانی مستقیم مشتری و آمارهای عمیق را می‌یابید. Blurry همچنین آماده هاست پادکست تکی شما یا تعداد زیادی از آنها است.

با Blubrry می‌توانید چیزی بیش از یک سرویس هاستینگ پادکست دریافت کنید. با استفاده از نظرسنجی مخاطبان پادکست می توانید مخاطبان خود را افزایش دهید و با شنوندگان ارتباط برقرار کنید. این نظرسنجی ها اطلاعات ارزشمندی در مورد مخاطبان به شما می دهد و به شما امکان می دهد استراتژی انتشار قوی تری ایجاد کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید ببینید چه کسی نظرسنجی‌های شما را تکمیل کرده است و کل پروفایل آنها را با اطلاعاتی مانند هویت، سن، شغل، تحصیلات، جمعیت‌ شناسی، عادات گوش دادن به مخاطب، فیدبک و موارد دیگر مشاهده کنید.

هنگامی که تمام این معیارها را به دست آوردید، می توانید از آنها برای مقایسه و مقایسه با یکدیگر استفاده کنید تا استراتژی انتشار قوی تری داشته باشید. این کاری است که هیچ پلتفرم هاستینگ پادکست دیگری انجام نمی دهد.

Blubrry همچنین یک وب سایت وردپرس مدیریت شده رایگان و اختیاری را ارائه می دهد – طراحی شده با تمام ماژول های لازم یک وب سایت پادکست. علاوه بر این، این سایت با استفاده از افزونه PowerPress، انتشار پادکست در وب سایت شما را خودکار می کند.

و اگر به دنبال هاست کامل یک وب سایت نیستید، Blubrry صفحه فرود پادکست را با نمایش سریع ماژول نمایش و گوش دادن و اشتراک ارائه می دهد.

آیا می خواهید بیشتر بدانید شنوندگان شما از کجا می آیند و از کدام دستگاه استفاده می کنند؟ Blubrry Stats می تواند به شما در تجزیه و تحلیل همه آن کمک کند!

با این حال، شایان ذکر است که طرح استاندارد Blubrry آنقدر اساسی است که حتی نمی توانید از دامین خود با آن استفاده کنید. با آمارهای پیشرفته یا تم ها و افزونه های اضافی نیز همراه نیست – بنابراین اگر همه آن ویژگی ها را می خواهید، آماده خرید یک طرح گران تر باشید.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. این امکان پادکست خصوصی را برای تحویل ایمن صدا و تصویر به هر دستگاهی فراهم می کند.

. یک کیت رسانه پادکست ارائه می شود – که به شما یک نمای کلی از عملکرد پادکست شما می دهد.

. همچنین به شما امکان می دهد لوگو، نام تجاری و موضوع خود را انتخاب کنید.

. شما همچنین می توانید از دامین خود با طرح پیشرفته آن استفاده کنید.

ویژگی های مثبت

. فضای ذخیره سازی اضافی با هزینه اضافی در دسترس است.

. نظرسنجی شنوندگان به ایجاد ارتباط نزدیکتر با مخاطب کمک می کند.

. گزارش های تصویری آن مفصل و قابل درک است.

ویژگی های منفی

. هر دو طرح پولی حداقل فضای ذخیره سازی را ارائه می دهند. حداکثر 400 مگابایت است.

قیمت گذاری

از 10 دلار در ماه برای فضای ذخیره سازی 125 مگابایتی، آمار استاندارد، کسب درآمد، پشتیبانی از ایمیل و تلفن، دانلودهای نامحدود، پخش کننده تعبیه شده سفارشی و موارد دیگر شروع می شود.

12. Captivate.fm

Captivate به داشبورد ساده و با کاربری آسان خود افتخار می کند که تمام عملکردها و معیارهای لازم برای ایجاد، توزیع، کسب درآمد و تبلیغ پادکست شما را پوشش می دهد.

اگرچه به صورت رایگان ارائه نمی شود، اما طیف وسیعی از ویژگی های هاستینگ و ظرفیت های ذخیره سازی و آپلود باعث می شود قیمت آن ارزش آن را داشته باشد. Captivate توسط پادکست ها برای پادکست ها طراحی شده است، بنابراین در مورد نیازهای آنها باخبر می شود.

ایجاد پادکست در Captivate یک فرآیند 5 مرحله ای است. ابتدا به نام پادکست، نام نویسنده، جلد پادکست، توضیحات، دسته بندی، تنظیمات دایرکتوری و موارد دیگر نیاز دارید. هنگامی که تمام جزئیات لازم را داشتید، می توانید پادکست خود را به داشبورد Captivate وارد کنید.

سپس فید RSS فعلی خود را در کادر URL فید فعلی کپی کنید و هاست فعلی را انتخاب کنید—و voila! شما آماده رفتن هستید.

به محض انتشار اولین قسمت خود، پادکست شما می تواند در یکی از دایرکتوری هایی که Captivate با آن ادغام می شود، فهرست شود.

با Captivate Analytics، می توانید کل دانلودها، کل شنوندگان، شنوندگان منحصر به فرد، ترافیک وب سایت، جمعیت شنونده و موارد دیگر را مشاهده کنید.

همچنین وب‌سایت‌های پادکست واکنش‌گرا را ارائه می‌دهد که می‌توانید از میان 3 قالب انتخاب کنید، بایوس، فرم‌های ثبت نام، ماژول‌های تولید سرنخ و موارد دیگر را اضافه کنید.

نینا پاکزکا، مدیر انجمن در Resume Now، تجربه خود را با Captivate.fm به اشتراک می گذارد،

“چیزی که من بیشتر از همه دوست دارم داشبورد آنهاست – مینیمالیستی و در عین حال همه چیز مورد نیاز شما را فراهم می کند. اگر مشکلی دارید، تیم Captivate برای حمایت از شما آماده است. با توجه به موارد فوق، چیزی برای دوست نداشتن وجود ندارد. این پلتفرم یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه را ارائه می دهد. همه طرح‌های پولی پادکست‌ها و اعضای تیم نامحدود را با دسترسی به ابزارهای تحلیلی و بازاریابی پوشش می‌دهند.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. هر طرح پادکست های نامحدود و فضای ذخیره سازی نامحدود ارائه می دهد.

. به لطف پشتیبانی از پادکست 2.0، می‌توانید رونوشت‌های پادکست را در Captivate وارد، اضافه و ویرایش کنید.

. این یک تیم پشتیبانی بین‌المللی متشکل از 11 نفر را ارائه می‌دهد که چهار منطقه زمانی را پوشش می‌دهد، به این معنی که مهم نیست کجا هستید، پشتیبانی مشتری آنها همیشه در دسترس خواهد بود.

. تجزیه و تحلیل پادکست پیشرفته IAB Tech Lab را به همه پادکست ها ارائه می دهد.

ویژگی های مثبت

. بخش وبلاگ آنها منبعی برای هر سوال کوچکی است که می توانید در حین استفاده از این پلتفرم داشته باشید.

. تجزیه و تحلیل با هر معیاری که به شما تصویر کاملی از عملکرد پادکست شما می دهد عمیق تر می شود.

. یک آزمایش 7 روزه با تمام ویژگی ها ارائه می دهد.

ویژگی های منفی

. نسخه رایگان ارائه نمی دهد.

قیمت گذاری

از 17 دلار در ماه برای 12 هزار بارگیری، پادکست نامحدود، آپلود و فضای ذخیره سازی نامحدود، پشتیبانی از پادکست 2.0 و موارد دیگر شروع می شود.

Sounder.13

Sounder یکی دیگر از پلتفرم‌های پادکست در این لیست است که ابزارهایی برای کسب درآمد، تجزیه و تحلیل و تبلیغ پادکست شما در فهرست‌های جهانی ارائه می‌دهد. از استانداردهای صنعت IAB و GARM پیروی می کند تا رتبه بندی دقیق قسمت ها، رونوشت ها، کلمات کلیدی، خلاصه ها و موارد دیگر را در عرض چند ثانیه ایجاد کند.

می توانید پادکست خود را در Sounder یا از ابتدا یا با وارد کردن آن از یک پلتفرم موجود ایجاد کنید. پس از ثبت نام برای یک اکانت کاربری رایگان، می توانید با وارد کردن جزئیاتی مانند عنوان، توضیحات، دسته بندی و آثار هنری با پادکست شروع کنید.

شما می‌توانید جزئیات بیشتری از جمله نام و توضیحات پادکست، نام نویسنده، زبان، منطقه زمانی و موارد دیگر را به هم بزنید. هنگام تنظیم این جزئیات، می توانید با کلیک بر روی گزینه مربوطه، کسب درآمد را فعال کنید. و بس!

اکنون می توانید با آپلود یک فایل صوتی و افزودن عنوان و توضیحات آن یک قسمت ایجاد کنید. در اینجا می توانید شماره قسمت، انواع و آثار هنری را تنظیم کنید. همچنین می توانید آنها را از قبل برنامه ریزی کنید.

اگر کسب درآمد را فعال کرده‌اید، می‌توانید انتخاب کنید که تبلیغات قبل یا بعد از پخش به نمایش شما بروند.

هنگامی که پادکست خود را منتشر کردید، Sounder به شما کمک می کند آن را در برنامه های شنیداری محبوب مانند Spotify، Google Podcasts، Apple Podcasts، Stitcher، iHeartRadio، Amazon Music، Pandora و غیره توزیع کنید.

با داشبورد Sounder Analytics، می‌توانید بینش‌هایی درباره استریم ‌ها، شنوندگان، درآمد، جمعیت‌شناسی شنوندگان، کلمات کلیدی، ارجاع‌ها و موارد دیگر دریافت کنید.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. شما می توانید حداکثر چهار شریک در پادکست خود داشته باشید.

. می توانید پادکست های خود را تحت دامین های سفارشی منتشر کنید.

. این دستگاه دارای پخش کننده پادکست با قابلیت جستجوی صوتی است.

. می توانید پادکست های نامحدود را در یک اکانت هاست کنید.

. اگر بیش از 50 هزار استریم در ماه دارید، می‌توانید به فرصت‌های DAI خوانده‌شده هاست دسترسی اولیه داشته باشید.

ویژگی های مثبت

. پادکست های نامحدود

. یک نسخه رایگان برای ویژگی های محدود ارائه می دهد.

UI. تمیز و شهودی است.

ویژگی های منفی

. فقط پادکست صوتی را ارائه می دهد.

. شما نمی توانید برنامه های عضویت ایجاد کنید.

قیمت گذاری

در صورت درخواست موجود است.

14. Fusebox

اگر به دنبال یک پلتفرم هاستینگ پادکست مقرون به صرفه هستید، Fusebox ابزاری برای شماست! همچنین استفاده از آن بسیار آسان است و یک راهنمای گام به گام در کل فرآیند ارائه می دهد.

برای شروع یک پادکست با استفاده از Fusebox، باید انتخاب کنید که آیا پادکست جدیدی را شروع می کنید یا از یک پادکست موجود وارد می کنید. در تصویر زیر می‌بینید که رابط کاربری ساده و آسان است، حتی برای افراد تازه‌کار پادکست.

اگر پادکست خود را از ابتدا ایجاد می کنید، باید با جزئیات، مانند عنوان پادکست، توضیحات و آثار هنری روی جلد آماده باشید.

در اینجا شکل به نظر می رسد:

شما همچنین می توانید داده ها را از پادکست موجود خود با وارد کردن URL RSS فید خود وارد کنید. این شما را به صفحه اشتراک هدایت می کند، جایی که می توانید یک طرح رایگان یا حرفه ای را انتخاب کنید.

اگر کاربر جدید Fusebox هستید یا برای اولین بار پادکست ایجاد می کنید، باید Easy Hosting را از داشبورد خود فعال کنید. در هر اشتراک پولی موجود است.

در اینجا، Fusebox پادکست شما را پیدا می‌کند و تمام فایل‌ها و داده‌ها را به اکانت Fusebox شما وارد می‌کند – شما فقط می‌توانید بنشینید و استراحت کنید.

هنگامی که اطلاعات پادکست را تنظیم کردید، می توانید شروع به سفارشی سازی پخش کننده پادکست خود کنید. صفحه برندسازی به شما امکان می‌دهد رنگ‌های برندی را انتخاب کنید که با پادکست یا مارک وب سایت شما مطابقت دارد.

همچنین می‌توانید یک تماس برای اقدام اضافه کنید – دکمه‌ای که از شنوندگان می‌خواهد موسیقی شما را بخرند یا در لیست پستی شما ثبت ‌نام کنند.

شما می توانید بیشتر:

. کنترل سرعت بازیکن

. یک دکمه دانلود و دکمه اشتراک اضافه کنید

. یک URL سفارشی اضافه کنید که وقتی شنوندگان روی جلد هنری در کتابخانه iTunes خود کلیک می کنند، مستقیماً به فروشگاه آنلاین شما می فرستد.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. پخش‌ کننده‌های پادکست قابل تنظیم به شما کمک می‌کنند تا با برند خود هماهنگ بمانید.

Fusebox. بر معیارهای مهم تمرکز دارد، مانند دانلودها، منابع ارجاع، و پادکست ها و قسمت های با عملکرد برتر.

. ویژگی هاستینگ آسان همراه با دستورالعمل های گام به گام برای ایجاد پادکست است.

. پخش کننده موبایل داخلی به شما امکان می دهد شنوندگان را در حال حرکت هدف قرار دهید.

. پخش کننده پادکست دارای دکمه های دانلود، اشتراک و اشتراک گذاری اجتماعی است.

. سه نوع پخش کننده پادکست را ارائه می دهد – از جمله پخش کننده چسبنده، پخش کننده کامل و تک پخش.

ویژگی های مثبت

. پخش کننده های پادکست آن قابل تنظیم هستند.

. رابط کاربری آسان و خود هدایت شونده.

ویژگی های منفی

. نسخه رایگان شما را مجبور می کند از هاست خود استفاده کنید و یک پخش کننده تک آهنگ با ویژگی های سفارشی سازی محدود به شما می دهد.

. برنامه شروع فقط شامل بازیکنان تک آهنگ می شود. برای ارائه بقیه بازیکنان به شنوندگان خود، باید به برنامه Pro ارتقا دهید.

قیمت گذاری

از 7.50 دلار در ماه برای پخش کننده تک آهنگ، تجزیه و تحلیل ضروری، هاستینگ آسان و موارد دیگر شروع می شود.

15. RSS.com

Rss.com یک برنامه پادکست برای افرادی است که در حال حرکت هستند. مانند یک چاقوی ارتش سوئیس برای پادکست‌های پرمشغله است، با ویژگی‌هایی مانند تجزیه و تحلیل بین پلتفرمی، توزیع خودکار پادکست و ذخیره‌سازی نامحدود صدا.

می توانید با ایجاد پادکست خود از ابتدا یا وارد کردن آن از یک پلتفرم پادکست موجود شروع کنید. هر دو فوق العاده آسان هستند. برای ایجاد از ابتدا، باید عنوان، توضیحات، زبان و موارد دیگر را وارد کنید.

تصویر زیر را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی نیاز دارید:

همانطور که می بینید، رابط کاربری تمیز، آسان برای استفاده، و خود توضیحی است. هر فیلد به محض پر کردن توضیح داده می‌شود و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، نکاتی روی صفحه ظاهر می‌شوند. هنگامی که پادکست خود را ایجاد کردید، آماده آپلود اولین قسمت خود هستید.

خوبی قسمت‌ها این است که می‌توان به آن‌ها شماره فصل، شماره قسمت و انواع اختصاص داد – به شما این امکان را می‌دهد که قسمت‌های خود را در قالب سریال‌ها یا تریلرهای مختلف منتشر کنید.

اگر می خواهید از پادکست خود کسب درآمد کنید، خوش شانس هستید – RSS ابزارهای داخلی برای آن دارد. فرآیند فعال سازی نیز آسان است و تنها با یک کلیک انجام می شود.

Rss.com سه راه برای کسب درآمد از پادکست های خود به شما ارائه می دهد: کمک های مالی، پرداخت بیت کوین و تبلیغات حامی مالی.

همچنین می توانید پادکست خود را در پلتفرم های شنیداری مانند گوگل، آمازون، اسپاتیفای، سامسونگ، آمازون موزیک و غیره توزیع کنید.

سایر ویژگی های کلیدی شامل

. داشبورد همه کاره آن تصویر کاملی از پادکست های شما را به شما نشان می دهد.

می‌توانید قسمت‌های برنامه‌ریزی‌شده را ببینید و به پادکست‌ها، تجزیه و تحلیل، توزیع یا تنظیمات خود بروید. همچنین می توانید یک قسمت جدید از داشبورد ایجاد کنید.

. تجزیه و تحلیل بین پلتفرمی آن به شما امکان می دهد معیارها را از منابع مختلف مقایسه کنید. به عنوان مثال، می توانید تعیین کنید که کدام کانال پادکست شنوندگان یا دانلودهای بیشتری به شما می دهد.

. از پادکست 2.0 استفاده می کند – به این معنی که می توانید صدای خود را رونویسی کنید و از آنها برای اهداف SEO استفاده کنید.

. از تجزیه و تحلیل، می توانید بهترین زمان برای انتشار قسمت خود را تعیین کنید و آن را برای زمان مناسب برنامه ریزی کنید.

. با پخش کننده قسمت تعبیه شده آن، می توانید به راحتی پادکست خود را در هر وب سایت شخص ثالثی جاسازی کنید.

. می‌توانید با استفاده از دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی در پخش ‌کننده‌های پادکست، دسترسی بیشتری به دست آورید.

ویژگی های مثبت

. می‌توانید فصل‌ها و صداهایی را به قسمت‌های خود اضافه کنید.

. می توانید قسمت ها را از قبل برنامه ریزی کنید.

. پادکست های شما به طور خودکار در پلتفرم های پادکست محبوب توزیع می شوند.

. یک وب سایت پادکست رایگان ارائه می دهد.

. هر طرح شامل یک آزمایش رایگان بدون کارت اعتباری است.

. طرح های مقرون به صرفه

ویژگی های منفی

. از برنامه های موبایل پشتیبانی نمی کند.

. بدون برنامه رایگان برای همیشه.

. هیچ پلاگین WP را پشتیبانی نمی کند.

قیمت گذاری

برای قسمت ها و صداهای نامحدود، تجزیه و تحلیل بین پلتفرم، فید RSS، وب سایت رایگان، پخش کننده تعبیه شده سفارشی و موارد دیگر از 4.99 دلار در ماه شروع می شود.

سوالات متداول در مورد پلتفرم های هاستینگ پادکست

1. پلتفرم هاستینگ پادکست چیست؟

پلتفرم های هاستینگ پادکست واسطه بین شما و مخاطبان شما هستند. آنها بخشی ضروری از اکوسیستم پادکست هستند – آنها زیرساخت اساسی را فراهم می کنند که به شما امکان می دهد برنامه خود را ایجاد و منتشر کنید.

2. چگونه یک پلتفرم هاستینگ پادکست را انتخاب کنم؟

هنگام انتخاب یک پلتفرم هاستینگ پادکست باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید، از جمله:

. هزینه – هزینه استفاده از پلتفرم چقدر است؟ سرویس‌های پولی همیشه ویژگی‌های بهتری نسبت به رایگان ارائه نمی‌دهند، اما ممکن است با گزینه‌های پشتیبانی بیشتر یا مزایای دیگر همراه باشند.

. ویژگی ها – پلتفرم از نظر ویژگی ها چه چیزی را ارائه می دهد؟ آیا مواردی مانند ایجاد اپیزود خودکار، توزیع خودکار، ادغام رسانه های اجتماعی و موارد دیگر دارد؟

. پشتیبانی – تیم پشتیبانی آنها چقدر خوب است؟ اگر به کمک نیاز دارید می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید؟

. پهنای باند – مقدار داده ای که می تواند از یک مکان به مکان دیگر در مدت زمان مشخصی منتقل شود (معمولاً بر حسب بیت در ثانیه اندازه گیری می شود). هرچه پهنای باند بیشتری در اکانت شما در دسترس باشد، شنوندگان بیشتری می‌توانند قسمت‌های شما را بدون قطع شدن اتصالشان یا مشکلات مربوط به بافر دانلود کنند.

. یک پخش کننده صوتی داخلی – این به شنوندگان اجازه می دهد بدون نیاز به دانلود یک برنامه خارجی یا بازدید از وب سایت دیگر، به قسمت های شما گوش دهند. حتی می‌توانید دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی را اضافه کنید تا مردم بتوانند به راحتی قسمت شما را در فیس‌ بوک یا توییتر به اشتراک بگذارند.

3. آیا باید از پلتفرم هاستینگ پادکست استفاده کنم؟

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، ممکن است استفاده از یک پلتفرم هاستینگ پادکست برای شما آسان تر باشد زیرا گزینه های زیادی در دسترس است. با این حال، اگر تجربه ای با وردپرس دارید، می توانید پادکست خود را هاست کنید تا از پرداخت هزینه های ماهانه خودداری کنید و کنترل بیشتری روی محتوا و طراحی وب سایت خود داشته باشید.

4. هاستینگ پادکست چگونه کار می کند؟

خدمات هاستینگ پادکست بستری را برای آپلود فایل های صوتی شما و همچنین تبدیل آنها به فرمت MP3 فراهم می کند. پس از آپلود محتوای شما، در سرورهای آنها در دسترس خواهد بود تا همه بتوانند به صورت آنلاین به آنها دسترسی داشته باشند.

بسیاری از این خدمات همچنین برخی از تجزیه و تحلیل‌ها و آمارهای اولیه را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند تعداد افرادی که به پادکست شما گوش داده‌اند و محل زندگی‌شان را پیگیری کنید.

برخی حتی تحلیل‌های پیشرفته‌تری مانند نمودارهای رتبه‌بندی، تعداد دانلود در هر قسمت و غیره ارائه می‌دهند، که به شما کمک می‌کند بفهمید مردم چه چیزی را در مورد برنامه شما دوست دارند و چگونه به آن گوش می‌دهند (مثلاً از طریق دستگاه‌های تلفن همراه).

5. منظور شما از “هاستینگ” چیست؟

هاستینگ به معنای ذخیره فایل های شما در اینترنت است. این مانند ذخیره فایل های خود در یک هارد دیسک خارجی است، با این تفاوت که آنها به جای اینکه در یک دستگاه فیزیکی ذخیره شوند، به صورت آنلاین ذخیره می شوند. هنگامی که یک قسمت را در یک پلتفرم هاستینگ پادکست آپلود می کنید، در آنجا ذخیره می شود تا شنوندگان بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

6. چگونه پادکست خود را آپلود کنم؟

شما باید برای یک اکانت کاربری با یک پلتفرم هاستینگ پادکست (مانند Libsyn) ثبت نام کنید. هنگامی که اکانت خود را راه اندازی کردید، معمولاً یک ابزار آپلود وجود دارد که به شما امکان می دهد فایل ها را از رایانه خود انتخاب کرده و آنها را به اکانت خود اضافه کنید.

7. بهترین پلتفرم های هاستینگ پادکست کدامند؟

Libsyn، Buzzsprout، Blubrry و PodBean همگی گزینه‌های محبوب برای پادکست‌ها هستند. این واقعاً به ترجیحات شخصی و نوع ویژگی هایی که به دنبال آن هستید بستگی دارد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این تصمیم، می‌توانید پست ما را در مورد نحوه انتخاب هاست پادکست نیز بررسی کنید.

8. آیا می توانم از ITUNES یا STITCHER استفاده کنم؟

نه، این پلتفرم‌های هاستینگ پادکست نیستند – آنها دایرکتوری‌هایی هستند که مردم برای یافتن پادکست‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. باید فایل‌های MP3 خود را خارج از سایت هاست کنید تا این فهرست‌ها (و سایر برنامه‌ها/دستگاه‌ها) به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

9. آیا به یک وب سایت نیاز دارم؟

نه! پادکست شما در وب‌سایتی که توسط پلتفرمی که انتخاب می‌کنید هاست می‌شود، بنابراین نیازی به نام دامین یا اکانت هاستینگ وب خود ندارید. ممکن است بخواهید یک آدرس ایمیل برای نمایش خود ایجاد کنید تا شنوندگان بتوانند مستقیماً با شما با سؤال یا فیدبک تماس بگیرند.

10. انواع مختلف هاستینگ پادکست چیست؟

دو نوع اصلی هاستینگ پادکست وجود دارد: رایگان و پولی. هاست های رایگان به شما کنترل کامل بر قسمت های خود نمی دهند، در حالی که هاست های پولی معمولاً ویژگی ها و انعطاف پذیری بیشتری ارائه می دهند.

برای شروع پادکست با هاست پادکست مناسب آماده اید؟

امیدواریم به تعدادی از سوالات شما پاسخ داده باشیم و اطلاعاتی را که برای کمک به انتخاب هاست پادکست مناسب برای نیازهایتان نیاز دارید به شما داده ایم. چه به دنبال بهترین هاست پادکست حرفه ای باشید، ارزان ترین گزینه برای کسب درآمد از پادکست های خود، یا چیزی در این بین، سایت های هاستینگ پادکست وجود دارند که به شما کمک می کنند تا نیازهای خاص خود را برآورده کنید.

ما فکر می‌کنیم بهترین راه برای انتخاب هر کدام از سرویس‌های هاستینگ پادکست که برای شما مناسب است این است که بررسی کنید آنها چگونه از ویژگی‌های خاصی استفاده می‌کنند و چه سطحی از پشتیبانی ارائه می‌دهند.

توجه داشته باشید که خدمات هاستینگ رایگان پادکست یک راه عالی برای شروع پادکست شما است. گزینه رایگان برای یک سرگرمی یا شخصی که به روند ساخت پادکست علاقه دارد عالی است. از آنجا، می‌توانید برای سرویس هاستینگ پادکست اختصاصی‌تر با برخی از این پلتفرم‌ها به اکانت های پولی ارتقا دهید یا از گزینه‌های خود هاست استفاده کنید.

هر کدام را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که چاپ دقیق آن را مطالعه کرده‌اید، تا پادکست شما به دلیل محتوای نامناسب سانسور نشود یا با نداشتن سلب مسئولیت‌های قانونی مناسب به خودتان آسیب نرسانید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT