سایت برای یافتن شغل گیگ

بهترین سایت برای یافتن شغل گیگ

زمان مطالعه 12 دقیقه

اقتصاد گیگ در حال رونق است و تخمین زده می شود که تا سال 2023، 52 درصد از نیروی کار ایالات متحده یا کارگران گیگ خواهند بود یا در مقطعی از حرفه خود به طور مستقل کار کرده اند. علاوه بر این، 48 درصد از هزاره‌ها از پلتفرم‌های شغلی برای یافتن کار یا شرکت در تجارت با مشتریان استفاده می‌کنند. سایت برای یافتن شغل گیگ را در ادامه بشناسید.

افراد برای به دست آوردن پول اضافی برای انجام کارهایی مانند پرداخت بدهی یا کمتر کردن وابستگی خود به شغل تمام وقت، مشاغل گیج را انجام می دهند. آنها می توانند هر چیزی از مشاغل جانبی تا پروژه های آزاد بر اساس مهارت های حرفه ای خود باشند.

ما نزدیک به دوجین سایت کار گیگ و فریلنسری را بررسی کردیم و بهترین ها را بر اساس شهرت، تمرکز شغلی یا شغلی، سهولت استفاده و هزینه انتخاب کردیم. در اینجا انتخاب های برتر ما هستند.

بهترین سایت ها برای یافتن مشاغل گیگ در سال 2024

. بهترین در کل: Upwork

. نایب قهرمان، بهترین در مجموع: Freelancer

. بهترین برای کارگران باتجربه گیگ: Guru

. بهترین برای Moonlighting: Taskrabbit

. بهترین برای متخصصان فناوری اطلاعات: Toptal

. بهترین برای مشاغل از راه دور: FlexJobs

. بهترین برای خلاق: Fiverr

به طور کلی بهترین

سایت برای یافتن شغل گیگ: Upwork

عکس

چرا ما آن را انتخاب کردیم

Upwork یکی از بزرگترین بازارهای فریلنسری است، و در صدر فهرست بهترین‌های ما قرار دارد و آن را به عنوان بهترین سایت کلی برای یافتن مشاغل گیگ انتخاب کرده‌اند، زیرا تنوع کار فهرست‌شده به طور یکسان به فریلنسرهای پایه و با تجربه خدمت می‌کند.

Upwork به فریلنسرها کمک می‌کند تا کنسرت‌های یک‌باره و قراردادهای بلندمدت را در صنایع مختلف از جمله طراحی، توسعه، حسابداری، بازاریابی، نوشتن، خدمات مشتری و غیره پیدا کنند. فریلنسرها یک نمایه رایگان ایجاد می کنند که در آن می توانند جزئیات مربوط به خود و تجربیات خود، مطالعات موردی، ساختن نمونه کارها، جزئیات نرخ و مهارت های خود و حتی پست کردن یک ویدیوی شخصی را ارسال کنند.

سپس موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی Upwork ده‌ها هزار فرصت را برای تطبیق فریلنسر با پروژه‌های بالقوه فیلتر می‌کند. فریلنسرها می توانند رتبه بندی، تاریخچه و جزئیات پروژه مشتری را قبل از ارائه پیشنهاد بررسی کنند. مشتریان و فریلنسرها همچنین می‌توانند از طریق Upwork سؤال و پاسخ دهند و درباره نرخ‌ها و جزئیات مذاکره کنند، و تمام جنبه‌های قرارداد از طریق Upwork مدیریت می‌شود، از جمله ردیابی زمان، صورت‌حساب، اشتراک‌گذاری فایل، پیام‌رسانی و گزینه‌های پرداخت.

ایجاد پروفایل در Upwork رایگان است، اما این پلتفرم درصدی از درآمد یک فریلنسر را بر اساس مبلغ صورت‌حساب می‌گیرد:

. 20٪ برای اولین 500 دلار صورتحساب به مشتری در تمام قراردادها با آنها

. 10٪ برای کل صورتحساب ها با مشتری بین 500.01 دلار و 10000 دلار

. 5٪ برای کل صورتحساب ها با مشتری بیش از 10000 دلار

جوانب مثبت منفی

مثبت

. بازار بزرگی که فریلنسرها را با مشاغل قراردادی کوتاه مدت یا بلندمدت مرتبط می کند

. ایجاد یک اکانت کاربری فریلنسر رایگان است

. تمام جنبه های یک قرارداد در Upwork مدیریت می شود

منفی

. برخی از فریلنسرها مشکلات مربوط به پاسخگویی به خدمات مشتری را گزارش می کنند

. خرید ارتباطات برای دسترسی به فرصت ها می تواند پرهزینه باشد

نایب قهرمان، بهترین در کل

سایت برای یافتن شغل گیگ: Freelancer

عکس

چرا ما آن را انتخاب کردیم

ما Freelancer را به عنوان نفر دوم خود برای بهترین سایت برای گیگ کار انتخاب کردیم، زیرا اگرچه گستردگی بیشتری دارد و نفوذ به آن کمی آسان تر از Upwork است، مشتریان تمایل دارند برای پروژه ها کمتر پرداخت کنند.

فریلنسر به جای تمرکز بر صنایع خاص، پروژه ها را بر اساس دسته بندی های مرتبط با مهارت، از جمله وب سایت ها، طراحی گرافیک، تصویرسازی، مدل سازی سه بعدی، وردپرس، طراحی محصول و غیره سازماندهی می کند. حتی به کاربران امکان می دهد مشاغل محلی، از جمله تدریس/سخنرانی، تهیه پیش نویس، کار عمومی، عکاسی با هواپیماهای بدون سرنشین و غیره را مرور کنند.

مانند Upwork، Freelancer هم رایگان است که بپیوندد. کاربران پروفایل ای ایجاد می کنند که مهارت ها و تجربیات آنها را به نمایش می گذارد و هزینه های خود را تعیین می کند. سپس می‌توانند با استفاده از تعدادی فیلتر قابل تنظیم، مشاغل را جستجو کنند، رتبه‌بندی‌ها و تاریخچه‌های مشتری را بررسی کنند و برای پروژه‌ها پیشنهاد دهند. در نهایت، فریلنسرها می‌توانند مستقیماً از طریق پلتفرم و همچنین پیگیری زمان با مشتریان ارتباط برقرار کنند، صورت‌حساب‌ها را ارسال کنند و از طریق پرداخت‌های Milestone’s Freelancer پول دریافت کنند.

یکی از تفاوت های اصلی Freelancer و Upwork این است که هر کسی می تواند یک حساب Freelancer باز کند، اما برای ایجاد یک اکانت کاربری در Upwork، باید تایید شود. فرآیند بررسی Upwork رقابت را محدود می کند و یافتن کار با کیفیت را آسان تر از Freelancer می کند. در نتیجه، فریلنسر برای فریلنسرهای بی تجربه ای که به دنبال مشاغل ساده و کم درآمد برای ساختن پورتفولیو یا کار ساعتی کوتاه مدت با قیمت پایین هستند، بهتر است.

اگرچه ایجاد پروفایل در فریلنسر رایگان است، اما این پلتفرم درصدی از درآمد فریلنسر را بر اساس میزان درآمد دریافت می‌کند:

. پروژه های با قیمت ثابت: 3% کارمزد یا 3 دلار، هر کدام بیشتر باشد

. پروژه های ساعتی: هزینه ثابت 3٪

. خدمات: 20% کارمزد

. ارجاع یک کارفرما به پلتفرم: بدون هزینه برای تمام کارهای آینده با آن مشتری

جوانب مثبت منفی

مثبت

. بزرگترین بازار فریلنسینگ و جمع سپاری جهان

. ایجاد یک اکانت کاربری فریلنسر رایگان است

. همه قراردادها از طریق فریلنسر مدیریت می شوند

منفی

. مشتریان تمایل دارند به فریلنسرها دستمزد کمتری بدهند

. فرآیند بررسی برای فریلنسرها وجود ندارد

بهترین برای کارگران گیگ با تجربه

Guru

عکس

چرا ما آن را انتخاب کردیم

Guru انتخاب ما برای کارگران باتجربه است زیرا به جای فریلنسرهای سطح ابتدایی، حرفه ای ها را هدف قرار می دهد و عضویت های پولی را برای کمک به کاربران در رتبه بالاتر در نتایج جستجوی سایت ارائه می دهد.

Guru بر قرار دادن متخصصان با استعداد با پروژه ها در 9 دسته مختلف تمرکز دارد: برنامه نویسی و توسعه، نویسندگی و ترجمه، طراحی و هنر، مدیریت و منشی، فروش و بازاریابی، تجارت و امور مالی، مهندسی و معماری، آموزش و پرورش و حقوقی. علاوه بر این نه، یک دسته “دیگر” نیز برای هر چیز دیگری وجود دارد.

همانند بسیاری از وب‌سایت‌های گیگ، کاربران می‌توانند به صورت رایگان یک نمایه ایجاد کنند. از آنجا، کاربران می توانند مشاغل آزاد را به صورت آنلاین مرور کنند یا بر اساس مهارت های خود با ویژگی های جستجوی برتر Guru’s Top Match و Good Match توصیه هایی دریافت کنند. هنگامی که یک فریلنسر شغلی را که به آن علاقه مند است پیدا می کند، یک پیشنهاد ارائه می کند.

پلتفرم گورو همچنین اتاق‌های کاری مجازی را ارائه می‌کند که در آن فریلنسرها با یکدیگر همکاری می‌کنند و اعضای تیم را به یک شغل اضافه می‌کنند. کاربران همچنین می‌توانند زمان را ردیابی کنند، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند، با تیم خود ارتباط برقرار کنند، توافق‌نامه‌ها و فاکتورها ایجاد کنند، شرایط پرداخت را انتخاب کنند و پول دریافت کنند، همه از پلتفرم Guru.

پیوستن به Guru و ایجاد پروفایل برای فریلنسرها رایگان است. با این حال، این شرکت برای کمک به فریلنسرها برای پیشنهاد شغل بیشتر، افزایش نتایج جستجو، ارسال پیام به مشتریان قبل از ارائه پیشنهاد، و کسب درآمد بیشتر، عضویت های پولی را ارائه می دهد:

جدول

جوانب مثبت منفی

مثبت

. حرفه ای های آزاد با تجربه تر را هدف قرار می دهد

. نه دسته کار آزاد را ارائه می دهد

. تمام جنبه های یک قرارداد را بر روی پلتفرم مدیریت کنید

منفی

. سطوح عضویت می تواند گیج کننده باشد

. برخی از کاربران گزارش می دهند که برای تأیید هویت هزینه دریافت می کنند

بهترین برای MOONLIGHTING

سایت برای یافتن شغل گیگ: Taskrabbit

چرا ما آن را انتخاب کردیم

Taskrabbit انتخاب ما برای مهتابی است زیرا مشاغل انعطاف پذیر، محلی، یکباره یا مداوم را متناسب با برنامه هر کسی ارائه می دهد.

شروع کار با Taskrabbit آسان است. کاربرانی که “Taskers” نامیده می شوند، یک نمایه ایجاد می کنند و اطلاعات اولیه از جمله نرخ پرداخت و سطح تجربه خود را برای دسته بندی وظایف خود ارائه می دهند. کارها می توانند تقریباً هر چیزی باشند، از جمع آوری مبلمان و کاشت گل تا تمیز کردن خانه ها و تحویل مواد غذایی.

قبل از اینکه کاربران بتوانند برای پروژه ها پیشنهاد بدهند، باید برای Tasker بودن درخواست دهند. متقاضیان باید 18 سال یا بیشتر داشته باشند، اکانت جاری و گوشی هوشمند داشته باشند، چک‌های سابقه و شناسه را بگذرانند، شماره تامین اجتماعی معتبر ارائه دهند، و یکبار هزینه ثبت نام 25 دلاری غیرقابل استرداد بپردازند. پس از تأیید یک Tasker، آنها می توانند سپرده مستقیم را تنظیم کنند.

پس از نصب یک Tasker، از طریق برنامه تلفن هوشمند Taskrabbit از مشاغل احتمالی در نزدیکی آنها مطلع می شوند یا می توانند آنها را جستجو کنند. آنها می توانند کاری را که می خواهند تکمیل کنند انتخاب کنند، جزئیات را با مشتری تأیید کنند، کار را تکمیل کنند و فاکتور خود را ارسال کنند.

Taskers برای بدست آوردن مشاغل بیشتر به کارهای تکمیل شده و بررسی های خوب متکی هستند. کاربران اغلب Taskers مورد علاقه خود را ذخیره می کنند تا بارها و بارها رزرو کنند، بنابراین دریافت کار منظم یک امکان قطعی با Taskrabbit است.

جوانب مثبت منفی

مثبت

. برای مشاغل انعطاف پذیر، یکباره و محلی مناسب است

. طیف گسترده ای از انواع شغل را ارائه می دهد

منفی

. Taskers باید یک بار هزینه درخواست 25 دلاری غیر قابل استرداد بپردازند

بهترین برای حرفه ای های آن

Toptal

عکس

چرا ما آن را انتخاب کردیم

ما Toptal را به عنوان بهترین برای متخصصان فناوری اطلاعات انتخاب می کنیم زیرا فرآیند غربالگری تهاجمی این شرکت فرصتی انحصاری برای فریلنسرهای بسیار ماهر ایجاد می کند.

کیفیت استخر استعداد Toptal نتیجه فرآیند درخواست شرکت است. متقاضیان با ارزیابی جامع زبان انگلیسی و ارتباطات شروع می کنند. Toptal همچنین ویژگی های شخصیتی را برای یافتن نامزدهای پرشور و متعهد ارزیابی می کند. سپس به متقاضیان ارزیابی های عمیق مهارت ها، تمرین های حل مسئله و خلاقیت زنده و پروژه های آزمایشی داده می شود. در نتیجه، تنها 3 درصد از متقاضیان Toptal از طریق فرآیند درخواست عبور می کنند.

به دلیل فرآیند بررسی دقیق، فریلنسرهای Toptal موقعیت خوبی برای دریافت نرخ های رقابتی برای خدمات خود دارند و این شرکت هیچ هزینه ای از فریلنسرهای خود دریافت نمی کند. در عوض، نرخ فریلنسر را برای مشتریان خود مشخص می کند. مشتریان معمولاً دو بار در ماه برای پروژه‌های در حال انجام با شرایط Net 10 صورتحساب دریافت می‌کنند و می‌توانند برای خدمات فریلنسر از طریق کارت اعتباری، ACH، سیم بانکی یا PayPal پرداخت کنند.

جوانب مثبت منفی

مثبت

. فرآیند غربالگری تهاجمی فرصت هایی را برای استعدادها فراهم می کند

. بدون هزینه برای فریلنسرها

. فریلنسرها باید ارزیابی های عمیق مهارت را بگذرانند

منفی

. تنها 3 درصد از متقاضیان Toptal تایید می شوند و این رقابت را سخت می کند

بهترین برای مشاغل از راه دور

FlexJobs

عکس

چرا ما آن را انتخاب کردیم

FlexJobs انتخاب ما به عنوان بهترین برای مشاغل راه دور است زیرا محققان آموزش دیده این شرکت هر روز صدها منبع شغلی آنلاین را بررسی می کنند و هر پست را ارزیابی می کنند تا مترجمان آزاد را به بهترین فرصت ها متصل کنند.

فرآیند تحقیق و غربالگری گسترده FlexJobs، تبلیغات، لینک های شکسته، پست های تکراری و کلاهبرداری های پست های شغلی از راه دور را حذف می کند. این شرکت همچنین با هزاران شرکتی کار می کند که مشاغل انعطاف پذیر را مستقیماً به سایت خود ارسال می کنند. نتیجه یک لیست منتخب از فرصت های شغلی حرفه ای، با کیفیت بالا و انعطاف پذیر برای فریلنسرهایی است که به دنبال کار از راه دور هستند.

FlexJobs علاوه بر فهرست‌های شغلی انتخاب ‌شده، چک ‌لیست‌های جستجوی شغل، مقالات مشاوره شغلی، بیش از ۲۰۰ آزمون مهارت‌های تخصصی و نکاتی را برای کمک به برجسته‌تر شدن رزومه فریلنسرها ارائه می‌دهد. عضویت های پولی FlexJobs تخفیف هایی را برای مربیگری شغلی و بررسی رزومه از FlexJobs و همچنین تخفیف های توافقی از محصولات و خدمات مرتبط با کاریابی از سایر شرکت ها ارائه می دهد.

در حالی که FlexJobs اطلاعات رایگان مربوط به شغل را ارائه می دهد، کاربران باید برای دسترسی به لیست مشاغل کامل در پایگاه داده شرکت، عضویت پولی داشته باشند. اعضا به شغل نامحدود دسترسی دارند. آزمون مهارت های رایگان؛ هشدارهای ایمیل؛ نکات، منابع و پیشنهادات شغلی متخصص؛ و نمونه کارها با رزومه و نمونه کار.

جدول

اگرچه بررسی‌ها عمدتاً مثبت هستند، برخی از فریلنسرها شکایت دارند که لیست‌ها قدیمی هستند و فیلترهای ارائه شده برای سطوح مهارتی و آموزشی خاصی وجود ندارد.

جوانب مثبت منفی

مثبت

. اعضا دسترسی نامحدود به پایگاه داده مشاغل، منابع نمونه کارها و رزومه، و نکات شغلی را دریافت می کنند

. سایت‌های کار برای کار فقط از راه دور تنظیم شده‌اند

منفی

. برخی از نظرات مشتریان از ناکافی بودن فیلترهای شغلی شکایت دارند

. لیست ها ممکن است قدیمی باشند

بهترین برای خلاق

سایت برای یافتن شغل گیگ: Fiverr

عکس

چرا ما آن را انتخاب کردیم

Fiverr.com در سال 2010 توسط Micha Kaufman و Shai Wininger به عنوان راهی برای مردم برای ارائه خدمات دیجیتالی که معمولاً توسط پیمانکاران مستقل با قیمت 5 دلار ارائه می شود، راه اندازی شد. در طول مسیر، اجازه دادن به مشاغل بزرگتر و قیمت های متنوع آغاز شد. امروزه این شرکت بیش از 100 دسته خدمات و ده ها هزار کاربر از بیش از 160 کشور جهان دارد. ما آن را به عنوان بهترین برای خلاقان انتخاب کردیم زیرا این فرصت را برای فریلنسرها تقریباً در هر زمینه خلاق دیجیتالی فراهم می کند تا خدمات خود را به یک بازار جهانی ارائه دهند.

Fiverr خدمات خود را به طور کلی دسته بندی می کند (مانند گرافیک و طراحی، دیجیتال مارکتینگ، و نوشتن و ترجمه)، اما فریلنسرها می توانند خدماتی را که می خواهند ارائه دهند. به عنوان مثال می توان به بنرهای صفحه فیس بوک، معرفی پادکست، جلد کتاب، طراحی منو، تصویرسازی کتاب کمیک و موارد دیگر اشاره کرد.

فروشندگان با ایجاد یک پروفایل رایگان با تخصص فهرست شده خود و تنظیم خدماتی که می خواهند ارائه دهند، به نام Gigs شروع می کنند. فروشندگان می‌توانند تا سه بسته مختلف را به صفحه Gig اضافه کنند تا به خریداران حق انتخاب بیشتری بدهند و Gig خود را با موارد اضافی قبل، حین و بعد از سفارش به فروش برسانند. در نهایت، فروشندگان می توانند پیشنهادات سفارشی را برای خریداران بالقوه ارسال کنند تا انعطاف پذیری بیشتری ارائه دهند.

Fiverr به فروشندگان اجازه می دهد 80٪ از وجوه خود را حفظ کنند. هنگامی که فروشنده پول دریافت می کند، Fiverr در صورتی که مشتری ناراضی بخواهد وجه را بازپرداخت کند، 14 روز وجوه را متوقف می کند. پس از پایان این دوره، فروشنده می‌تواند وجوه خود را به حساب PayPal برداشت، کارت درآمد Fiverr خود را که مانند کارت نقدی کار می‌کند، اعتبار کند، یا پول را به یک حساب بانکی انتقال دهد.

اگرچه بررسی‌های شخص ثالث عمدتاً مثبت هستند، برخی از فریلنسرها مشکلاتی را در برداشت پول خود و همچنین خدمات ضعیف به مشتریان و کلاهبرداری توسط افرادی که نمی‌خواستند برای کار خود پرداخت کنند، گزارش می‌کنند.

جوانب مثبت منفی

مثبت

. سازندگان 80 درصد از سرمایه خود را نگه می دارند

.

تعدادی گزینه پرداخت برای فریلنسرها در دسترس است

منفی

. برخی از داوران از کلاهبرداری شکایت دارند

سایت برای یافتن شغل گیگ

سایت برای یافتن شغل گیگ

. فریلنسرها مشکلات خود را با خدمات مشتری بیان می کنند

سوال ها و جواب ها

Gig Jobs چیست؟

کارهای گیگ پروژه‌های کوچکی هستند که افراد با پول کمی انجام می‌دهند – اغلب معادل چند ساعت کار. کارهای گیگ می توانند به سادگی انجام کارها و مونتاژ مبلمان IKEA یا به پیچیدگی طراحی لوگو و مدیریت پروژه های تجاری پیچیده باشند.

برخی از افراد برای تکمیل مشاغل تمام وقت یا پاره وقت خود از مشاغل گیگ استفاده می کنند تا بدون اینکه به یک کارفرما یا یک برنامه مشخص متعهد شوند، کمی پول اضافی به دست آورند. برخی دیگر از شغل های گیگ یا فریلنسری به عنوان راهی برای انتقال به حرفه ای دیگر یا کوچک کردن شغل فعلی خود و ایجاد فضا برای کار پربارتر یا سودآورتر استفاده می کنند.

اجرای یک گیگ می‌تواند به ایجاد جریان‌های درآمدی متعدد به جای اتکا به درآمد حاصل از یک شغل ساده کمک کند. کسانی که به دنبال انتقال به شغل دیگری هستند می توانند از مشاغل آزاد یا کنسرت برای آزمایش آب استفاده کنند تا ببینند آیا شغل جدید برای آنها مناسب است یا خیر.

سایت های Gig Job چگونه کار می کنند؟

سایت های شغلی Gig دو طرف دارند: یک طرف برای مشاغل و افرادی است که به دنبال کمک هستند. طرف دیگر برای ارائه دهندگانی است که خدماتی برای ارائه دارند.

یک سایت معمولی گیگ یا فریلنسر به کاربر این امکان را می دهد تا با لیستی از مهارت ها، تجربه و امتیازات خود یک نمایه ایجاد کند. سپس سایت سعی می کند کاربران را با مشاغل یا افرادی که پروژه هایی مطابق با مهارت های کاربر دارند مطابقت دهد.

هنگامی که کاربر شغلی را که به آن علاقه مند است پیدا می کند، از پلتفرم برای ارائه پیشنهاد، مذاکره در مورد شرایط و پذیرش شغل استفاده می کند. اکثر سایت‌های گیگ نیز به صورت‌حساب و پرداخت‌ها رسیدگی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که هر دو طرف آنچه را که توافق شده است، دریافت می‌کنند.

هزینه استفاده از وب سایت برای یافتن شغل گیگ چقدر است؟

اکثر سایت‌های گیگ هیچ هزینه‌ای از کاربران برای ایجاد نمایه و تبلیغ خدمات خود دریافت نمی‌کنند. در عوض از هر شغل درصدی سود می برند. این می تواند از 5٪ تا 20٪ باشد، با مبالغ کمتر معمولاً برای کاربرانی اعمال می شود که مبالغ کل صورتحساب بیشتری با مشتریان خود دارند.

سایر سایت‌های گیگ قیمت عضویت را بین 12 تا 50 دلار در ماه ارائه می‌دهند و راه‌های بیشتری را برای فریلنسرها ارائه می‌کنند تا پروفایل خود را در پلتفرم تقویت کنند و مشاغل بیشتری پیدا کنند.

در نهایت، تعداد کمی از سایت‌ها به کارگران گیگ اجازه می‌دهند تا 100 درصد سود خود را ببرند و یا یک نشانه‌گذاری اضافه کنند یا درصدی از خرید خریدار را بگیرند.

کارگران Gig چقدر درآمد دارند؟

طبق گزارش Priceonomics، 85 درصد از کارگران شرکت‌کننده در ماه کمتر از 500 دلار درآمد دارند.2 از طرف دیگر، Steady گزارش می‌دهد که کارگران شرکت‌کننده به طور متوسط ​​624 دلار به درآمد ماهانه خود اضافه می‌کنند.

توجه به این نکته مهم است که این مبالغ بر اساس مشاغلی است که به مهارت نسبتاً کمی نیاز دارند، مانند سوارکاری، تحویل غذا و انجام امور. خلاقان با استعداد در پلتفرم‌هایی مانند Fiverr درآمد کمتری نسبت به همتایان حرفه‌ای خود خواهند داشت، اما می‌توانند بر روی کاری که دوست دارند تمرکز کنند و بر اساس آن مجموعه خود را بسازند.

در نهایت، متخصصان ماهری که از سایت‌هایی مانند Guru و Toptal استفاده می‌کنند، می‌توانند نرخ‌های رقابتی صنعت را برای خدمات خود بدون نیاز به تعهد به یک کارفرما دریافت کنند. در مجموع، در حالی که مشاغل گیگ ممکن است به اندازه مشاغل تمام وقت یا پاره وقت پرداخت نکنند، با انعطاف پذیری که فریلنسرها باید برنامه های خود را تنظیم کنند و کارهایی را که می خواهند انجام دهند، آن را جبران می کنند.

چگونه بهترین سایت ها را برای یافتن مشاغل گیگ انتخاب کردیم

برای ایجاد لیستی از بهترین سایت‌های خود برای یافتن شغل گیگ، نزدیک به دوجین سایت مختلف فریلنسینگ را بررسی کردیم. ما روی سایت‌هایی با رتبه‌بندی برتر با مجموعه‌ای از فریلنسرها و مشتریانی که به دنبال استخدام آنها هستند، تمرکز کردیم. ما همچنین مطمئن شدیم که شرکت‌هایی را با سیستم‌های تطبیق هوشمند بررسی کرده‌ایم که به خریداران و فروشندگان اجازه می‌دهد مستقیماً از طریق سایت با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و ترتیباتی از جمله پرداخت‌ها را انجام دهند.

در نهایت، ما مطمئن شدیم که پلتفرم‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که نیازهای خاص فروشنده‌ها را برآورده می‌کنند، مانند متخصصان ماهر، خلاقان، یا کسانی که فقط به دنبال انتخاب شغل‌های عجیب و غریب هستند. در پایان، موفقیت هر گیگ کارگری به یافتن خریداران مناسبی بستگی دارد که مایلند بارها و بارها هزینه خدمات خود را بپردازند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT